|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 7 Wrzesień 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Taniec" z 4 mln widzów na początek, udany start ,,Ludzi Chudego"
„Taniec z gwiazdami”, „Sport”, „Mam talent” - to najpopularniejsze pozycje minionego weekendu. Dobry start zanotował nowy serial Polsatu „Ludzie Chudego”.
więcej |
|
Związkowcy w TVP: propozycje dla pracowników miały charakter szantażu
Prokuratura bada doniesienie związku zawodowego "Wizja" z TVP na temat nieuczciwych - zdaniem związkowców - propozycji dalszej współpracy z telewizją publiczną, jakie mieli otrzymać operatorzy i montażyści. Według związkowców z "Wizji" propozycje dla pracowników miały charakter szantażu.
więcej |
|
Rusza Canal+ Gol, na razie tylko w Cyfrze+
W sobotę 11 sierpnia br. rozpocznie nadawanie piłkarska stacja Canal+ Gol – trzeci kanał sportowy pod marką Canal+. Kanał początkowo dostępny będzie tylko w ramach platformy Cyfra+, docelowo ma wejść też do sieci kablowych.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
|
Klienci chcą płacić za kontent
|
- Klienci udowadniają, że konsumpcja telewizji ciągle rośnie a internet jest dodatkowym kanałem, za pośrednictwem którego odbiorcy konsumują treści wideo – twierdzi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dorota Żurkowska-Bytner, Vice President Ad Sales Discovery.
|
|
Spada sprzedaż "Faktu" i "SE", rośnie "Pulsu Biznesu"
|
W lipcu 2010 roku ponownie spadła sprzedaż większości dzienników ogólnopolskich - najwięcej stracił "Fakt” a minimalnie zyskała “Rzeczpospolita”. Szczegóły w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Taniec" z 4 mln widzów na początek, udany start ,,Ludzi Chudego"
„Taniec z gwiazdami”, „Sport”, „Mam talent” - to najpopularniejsze pozycje minionego weekendu. Dobry start zanotował nowy serial Polsatu „Ludzie Chudego”.
więcej
|
|
Związkowcy w TVP: propozycje dla pracowników miały charakter szantażu
Prokuratura bada doniesienie związku zawodowego "Wizja" z TVP na temat nieuczciwych - zdaniem związkowców - propozycji dalszej współpracy z telewizją publiczną, jakie mieli otrzymać operatorzy i montażyści. Według związkowców z "Wizji" propozycje dla pracowników miały charakter szantażu.
więcej
|
|
Rusza Canal+ Gol, na razie tylko w Cyfrze+
W sobotę 11 sierpnia br. rozpocznie nadawanie piłkarska stacja Canal+ Gol – trzeci kanał sportowy pod marką Canal+. Kanał początkowo dostępny będzie tylko w ramach platformy Cyfra+, docelowo ma wejść też do sieci kablowych.
więcej
|
|
Polsat Cafe zanotował wzrost o 81 proc. i goni TVN Style
W sierpniu br. liderami oglądalności wśród kanałów lifestylowych niezmiennie były TVN Style i TVN Turbo. Kobiecą stację TVN-u goni jednak cały czas Polsat Cafe, sporo zyskał również Discovery Travel & Living.
więcej
|
|
Polsat przed TVN, TVN 24 wygrywa z TVP Info
Bez większych zmian na rynku telewizyjnym, na czele w dalszym ciągu TVP 1. Walkę o trzecie miejsce w rynku toczą TVN i TVP 2- więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
,,Wielka draka o dzieciaka!" Wojciecha Jagielskiego w TVP 2
Nowy program rozrywkowy TVP2 „Wielka draka o dzieciaka!”, w którym Wojciech Jagielski sprawdzi jak dobrze rodzice znają swoje pociechy, będzie emitowany od 18 września o 19.05.
więcej
|
|
Dekoder HD z wymiennym twardym dyskiem w Cyfrowym Polsacie
Cyfrowy Polsat wzbogacił ofertę o nowy dekoder HD wyposażony w wymienny twardy dysk o pojemności 320 GB. Wyprodukowany przez Sagemcom model ESI-88 dostępny jest w wybranych ofertach programowych już od 99 zł.
więcej
|
|
TVP Polonia z własnym serwisem informacyjnym ,,Polska 24"
„Polska 24” to tytuł nowego programu informacyjnego, który od wtorku będzie emitowany na żywo w TVP Polonia. Poprowadzi go dziennikarka Agata Konarska.
więcej
|
|
Radio |
|
|
RMF FM bez Roberta Konatowicza
Radio RMF FM oraz Robert Konatowicz, wieloletni prezenter tej stacji, rozwiązali współpracę – potwierdził w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Brzozowski, dyrektor PR Grupy RMF.
więcej
|
|
Jesień w Esce bez nowości, ale z kolejną odsłoną konkursu
Jesienią Eska nie wprowadzi na antenę nowości. - Hitem ramówki Radia Eska będzie kolejna edycja akcji „Eska płaci Twoje rachunki” - mówi Wirtualnemedia.pl Bogusław Potoniec, dyrektor programowy stacji.
więcej
|
|
Nowości radia Chilli Zet
„Projekcje Daniela Blooma”, „Dream Cafe” oraz „Miejskie podróże w Chilli Zet” to nowe programy, które zagoszczą na antenie Chilli ZET.
więcej
|
|
Kabaret Ani Mru Mru w Radiu Złote Przeboje
Kabaret Ani Mru Mru rozpoczyna współpracę z Radiem Złote Przeboje. Skecze w wykonaniu tego kabaretu emitowane będą codziennie rano.
więcej
|
|
Jesienne powroty w TOK FM
Z początkiem września na antenę radia TOK FM powróciła większość audycji, nadawanych przed wakacjami. Z wyjątkiem programu „KuKu”.
więcej
|
|
Antyradio wystartowało z nową ramówką
Nowa odsłona „Kasprologii” oraz programy „Jah, Jah, Jah” i „Latający talerz” – to najważniejsze pozycje, które znalazły się w jesiennej ramówce Antyradia.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Tomasz Kot znów hipnotyzuje w kampanii Netii (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa Netii z Tomaszem Kotem jako hipnotyzerem. Akcja – przygotowana przez agencję reklamową Brasil i dom mediowy ZenithOptimedia – obejmuje telewizję, radio, prasę i internet.
więcej
|
|
UFO w nowej reklamie Simplusa (wideo)
Rozpoczęła się nowa odsłona kampanii reklamowej Simplusa. Akcję – utrzymaną w konwencji filmu science fiction – przygotowały agencja reklamowa 303 i dom mediowy Media Direction OMD.
więcej
|
|
Pizza Hut reklamuje ,,Festiwal Makaronów" (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa dań makaronowych w Pizzy Hut. Akcję pod hasłem „Festiwal Makaronów” przygotowały agencja reklamowa Red8 Communications i dom mediowy OMD Media Direction.
więcej
|
|
,,Otwórz oczy" w kampanii Cyfry+ (wideo)
W telewizji ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa Cyfry+. Akcję pod hasłem „Otwórz oczy” przygotowały agencja reklamowa Change Communications i dom mediowy MPG.
więcej
|
|
Grupa o2 z nowymi formatami reklamowymi
W ofercie reklamowej Grupy o2 pojawiły się nowe formaty reklam wideo i richmedia. Firma będzie też sprzedawać spoty wideo w serwisach MTV Networks Polska.
więcej
|
|
Zeus reklamuje Mix Electronics (wideo)
W telewizji, punktach sprzedaży i na outdoorze rusza kampania reklamowa sieci Mix Electronics. Akcję, w której pojawia się Zeus, przygotowały firmy Hand Made, Papaya Films i MPG.
więcej
|
|
Kampania Intermarché w nowej odsłonie (wideo)
Rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej produktów sieci Intermarché. Akcję przygotowały firmy Opus B, Mojo Films, Futro Film i Starcom.
więcej
|
|
Krawiec w nowej kampanii Link4 (wideo)
W telewizji, prasie i internecie wystartowała nowa kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych w Link4. Akcję przygotowały firmy Gruppa66 Ogilvy i Starcom.
więcej
|
|
TVP promuje festiwal w Opolu oraz pasmo ,,Kino na maksa"
TVP ruszyła kampaniami promującymi festiwal w Opolu oraz pasmo filmowe TVP2 „Kino na maksa”. Mają one uzupełnić kampanię promującą jesienną ramówkę.
więcej
|
|
Tipp-Ex wykorzystuje YouTube w kampanii (wideo)
Marka korektorów Tipp-Ex w innowacyjny i oryginalny sposób wykorzystała serwis YouTube do swojej kampanii reklamowej.
więcej
|
|
Ile firmy wydają na reklamy w Google?
Serwis AdAge.com dotarł do wewnętrznych dokumentów Google, pokazujących jakie kwoty przeznaczają reklamodawcy na promocję w wyszukiwarce firmy.
więcej
|
|
,,Twój krok do przodu" w kampanii Capital Art Apartments
W radiu, prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa Capital Art Apartments. Akcję przygotowały agencja reklamowa Brands Alive Advertising i dom mediowy Media On.
więcej
|
|
NPlay reklamuje telewizję cyfrową (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa lubelskiego operatora cyfrowego NPlay. Akcję – reklamująca telewizję cyfrową – przygotowały agencja reklamowa Cumulus.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Tomasz Sakiewicz: tworzymy gazetę bez cenzury
- Wzrost sprzedaży „Gazety Polskiej” jest m.in. wynikiem oczekiwań czytelników, by opisywać żal po tragedii smoleńskiej szczerze - mówi dla Wirtualnemedia.pl jej szef, Tomasz Sakiewicz.
więcej
|
|
Tracą dzienniki regionalne, najwięcej "Gazeta Pomorska"
W lipcu br. spadła sprzedaż wszystkich 15 najpopularniejszych dzienników regionalnych względem analogicznego miesiąca ub.r. Największym spadkiem dotknięta została “Gazeta Pomorska”.
więcej
|
|
Magazyn "Pro-Kreacja" zniknął z rynku
Wydawnictwo Polski Drukarz zawiesiło wydawanie miesięcznika branżowego o mediach, marketingu i reklamie “Pro-Kreacja”. Ostatnim numerem pisma, które ukazało się na rynku, było wydanie wrześniowe.
więcej
|
|
"Tele Świat" ma więcej stron
Dwutygodnik “Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) od wydania, które ukazało się w poniedziałek 6 września br., liczy 108 stron, czyli o 8 więcej niż dotychczas. Tytuł drukowany jest też na lepszym papierze.
więcej
|
|
,,Echo Miasta" w Dębicy
Grupa Wydawnicza Polskapresse od września br. rozpoczęła wydawanie lokalnego wydania bezpłatnej gazety miejskiej “Echo Miasta” w Dębicy. Jest to pierwsza miejscowość w woj. podkarpackim, gdzie można otrzymać ten tytuł.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Colin McLeod (dyrektor zarządzający UNI)
- Launch 13th Street Universal, rebranding Sci Fi Channel oraz wprowadzenie kanałów HD to najważniejsze inwestycje Universal Networks International (UNI) na polskim rynku – mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Colin McLeod, dyrektor zarządzający w UNI.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|