|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 3 Wrzesień 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TV Puls uruchomi TV Puls 2, ale na giełdę nie idzie
TV Puls jest gotowa uruchomić drugi kanał, gdy wystartuje naziemna telewizja cyfrowa. Możliwe, że pozyska do niego partnera, ale na razie spółka nie prowadzi rozmów z inwestorami, zawiesiła też plan wejścia na giełdę.
więcej
|
|
Kto zdobędzie Nagrodę Niptel?
Znamy finałową ósemkę nominowanych do tegorocznej Nagrody Mediów Niptel. Wśród nich znaleźli się m.in. Jan Wejchert, Grażyna Torbicka, Waldemar Dąbrowski, Kongres Kobiet oraz radio Tok FM.
więcej
|
|
Polsat dogonił TVN, ogromny wzrost 4fun.tv i Kino Polska
W 2010 roku liderem wpływów reklamowych jest telewizja TVN, która zarobiła już 1 756 mln złotych. Najwięcej na reklamę wydały Unilever, Polkomtel i Danone.
więcej
|
|
Rekord TVN 24 - tracą AXN, Eurosport i Discovery
Lider kanałów tematycznych – kanał TVN 24 – w sierpniu br. znacznie poprawił swój udział w oglądalności. Za nim, w czołówce rankingu stacji tematycznych znalazło się kilka kanałów dla dzieci. Top 30 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TV Puls liczy na 2 proc. udziału w rynku do końca roku
TV Puls ruszyła w środę z jesienną ramówką, której towarzyszy nowa oprawa graficzna i kampania reklamowa. Spółka liczy, że kanał do końca roku udział kanału w rynku przekroczy 2 proc. i chce zamknąć ten rok na finansowym plusie.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Janusz Weiss z nowym programem w Radiu ZET
W poniedziałek rusza jesienna ramówka Radia ZET. Na antenie pojawią się nowe programy i znane głosy. Stacja zmodyfikuje ofertę muzyczną oraz rozbuduje serwisy informacyjne.
więcej
|
|
"Tu Polskie Radio 1925-2010"
Prawie 400 fotografii, plakaty, nagrania, pamiątki znalazły się na wystawie zorganizowanej z okazji 85-lecia obchodzonego właśnie przez Polskie Radio. Wystawę "Tu Polskie Radio 1925-2010" otwarto w czwartek na warszawskim Zamku Królewskim.
więcej
|
|
Szykuje się strajk pracowników BBC
Pracownicy brytyjskiego radia i telewizji BBC zagłosowali masowo za strajkiem w obronie swoich uprawnień emerytalnych. Dyrekcja twierdzi, że deficyt funduszu emerytalnego zmusza ją do wprowadzenia nowych warunków emerytur.
więcej
|
|
Jesienne nowości w RMF Maxxx
Od września na antenie RMF Maxxx pojawiają się premierowe audycje, konkursy i zabawy. Na słuchaczy czeka m.in. nowa odsłona konkursu „Gramy na Maxxxa”, w którym do wygrania będzie 120 tys. złotych.
więcej
|
|
RMF Classic wprowadza pasmo o designie
Od poniedziałku rusza jesienna ramówka RMF Classic. Nowością będzie wtorkowe pasmo o designie.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Polsat dogonił TVN, ogromny wzrost 4fun.tv i Kino Polska
W 2010 roku liderem wpływów reklamowych jest telewizja TVN, która zarobiła już 1 756 mln złotych. Najwięcej na reklamę wydały Unilever, Polkomtel i Danone.
więcej
|
|
PKP chce uporządkować reklamy na dworcach, koniec z Clear Channel Poland
PKP S.A. chcą uporządkować reklamy na dworcach. Krokiem w tę stronę ma być rozwiązanie umowy z firmą reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland, która przez ostatnie kilka lat miała wyłączność na rozstawianie nośników na terenach kolejowych.
więcej
|
|
Google, ARBO i IDMnet największymi sieciami reklamowymi w polskim internecie
Reklama umieszczona w serwisach Google może trafić do 92 proc. polskich internautów – wynika z czerwcowego badania Megapanel PBI/Gemius. Nieco mniejsze zasięgi mają sieci reklamowe ARBOinteractive, IDMnet i ARBOnetwork.
więcej
|
|
,,Puls Biznesu" reklamowany przez swoich czytelników
W internecie, prasie i na outdoorze rusza wizerunkowa kampania reklamowa „Pulsu Biznesu” z udziałem jego czytelników. Akcję pod hasłem „Biznes to nasza pasja” przygotowało wydawnictwo Bonnier Business Polska.
więcej
|
|
Maja Włoszczowska w kampanii CCC (wideo)
Wystartowała wizerunkowa kampania reklamowa CCC z udziałem Mai Włoszczowskiej. Akcję przygotowały firma NG2 i dom mediowy Mindshare.
więcej
|
|
,,A dresik" reklamuje pocztę w Wirtualnej Polsce (wideo)
W najważniejszych mediach ruszyła kampania reklamowa poczty mailowej oferowanej przez Wirtualną Polskę. Akcję – opartą na zabawnej grze słów „a dresik” – przygotowały agencja reklamowa 303 oraz działy marketingu i komunikacji portalu.
więcej
|
|
Leki przeciwbólowe Ibuprom reklamowane w telewizji (wideo)
W telewizji trwa kampania reklamowa leków przeciwbólowych Ibuprom Sprint Caps i Ibuprom Zatoki. Akcję przygotowały firmy Opus B, Dynamo, Badi Badi i Starcom.
więcej
|
|
Rusza kampania ,,Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą" (wideo)
Pod hasłem „Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą” rozpoczyna się nowa kampania promująca bezpieczeństwo ruchu drogowego. Akcję – na zlecenie na zlecenie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad - przygotowała agencja Sparing Communication Group.
więcej
|
|
,,Sięgnij po kartę dań" w promocji Winiar
Pod hasłem „Sięgnij po kartę dań” ruszyła promocja Dań w 5 minut i Smacznych Zup Winiar. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję Albedo Marketing i dom mediowy Mediaedge:cia.
więcej
|
|
Paweł Stankiewicz i Robert Wasilczuk: z Gruppy66 Ogilvy do Upside
Paweł Stankiewicz i Robert Wasilczuk objęli stanowiska dyrektorów kreatywnych i partnerów w agencji Upside. Poprzednio pracowali razem w Gruppie66 Ogilvy.
więcej
|
|
Trzecia edycja kampanii społecznej SyMfonia Serc o stwardnieniu rozsianym
Tegoroczna edycja kampanii społecznej na temat stwardnienia rozsianego (SM) będzie przebiegać pod hasłem "Żegnaj SMutku" - poinformowano w czwartek w Warszawie na uroczystości inaugurującej to wydarzenie.
więcej
|
|
Szczepan Okła: z ZenithOptimedia do Equinox
Szczepan Okła rozpoczął pracę jako account director w domu mediowym Equinox. Wcześniej był związany z ZenithOptimedia.
więcej
|
|
Michał Banaszewski account directorem w FireFly Group
Michał Banaszewski rozpoczął pracę jako account director w FireFly Group. Poprzednio był związany z agencją Eskadra Opcom.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Motor" i "Top Gear" liderami wśród pism o autach
W maju br. sześć tytułów z segmentu prasy motoryzacyjnej zanotowało wzrosty, a pozostała piątka dotknięta została spadkami. Liderem wśród tygodników był “Motor”, a wśród miesięczników - “Top Gear”, który jednocześnie stracił najwięcej.
więcej
|
|
,,Puls Biznesu" reklamowany przez swoich czytelników
W internecie, prasie i na outdoorze rusza wizerunkowa kampania reklamowa „Pulsu Biznesu” z udziałem jego czytelników. Akcję pod hasłem „Biznes to nasza pasja” przygotowało wydawnictwo Bonnier Business Polska.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" z antywirusami Kaspersky wsparta kampanią
6 i 7 września z „Rzeczpospolitą” ukażą się dwa programy antywirusowe firmy Kaspersky Lab. Będzie to wspierać kampania reklamowa przygotowana przez BBDO i Mindshare.
więcej
|
|
Magazyn ,,DGP" w nowej formule
Piątkowe wydanie „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) ukazało się z dodatkiem „Magazyn. Pieniądze na weekend”, który ma osobny grzbiet i 16 kolumn poświęconych tematyce biznesowej.
więcej
|
|
"Gazeta Wyborcza" z "Kodeksem Pracy"
W poniedziałek, 6 września do części nakładu „Gazety Wyborczej” (Agora) dołączona zostanie książka "Kodeks Pracy” z przepisami prawa pracy, wzorami dokumentów oraz komentarzami i poradami ekspertów.
więcej
|
|
Polskapresse inwestuje w Gruper.pl
Polskapresse kupiła 10 proc. udziałów w spółce kontrolującej serwis Gruper.pl. Firmy będą współpracować w zakresie promocji i sprzedaży.
więcej
|
|
Grzegorz Giza prezesem Wydawnictwa Wiedza i Praktyka
Grzegorz Giza objął stanowisko prezesa Wydawnictwa Wiedza i Praktyka. Zastąpił w tej funkcji Filipa Nowickiego.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|