|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Poniedziałek, 30 Sierpień 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Joanna Liszowska poprowadzi nowy show TVP 2
Joanna Liszowska będzie jedną z prowadzących programu rozrywkowego „Hieny”, który znajdzie się w jesiennej ramówce Dwójki.
więcej
|
|
"Dzień dobry TVN" z nową czołówką i scenografią
Poranny magazyn “Dzień dobry TVN” od jesiennego sezonu zyska nową czołówkę, zmieni się też scenografia studia, w którym program jest realizowany.
więcej
|
|
KRRiT spotkała się z nowym kierownictwem TVP
Konieczność przestrzegania standardów dziennikarskich, plany programowo-finansowe na 2011 r., trzyletnia strategia spółki - m.in. te kwestie jako najpilniejsze do załatwienia wymienił w czasie spotkania z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji nowy p.o. prezes TVP Włodzimierz Ławniczak.
więcej
|
|
Jacek Snopkiewicz rzecznikiem Telewizji Polskiej
Jacek Snopkiewicz został pełniącym obowiązki rzecznika prasowego Telewizji Polskiej. Zastąpił na tym stanowisku Stanisława Wojterę, który pozostaje pracownikiem TVP.
więcej
|
|
Polsat znów chce pokazać sylwestra z Warszawy
Radni Warszawy przegłosowali budżet warszawskiej imprezy sylwestrowej "Zakochaj się w Warszawie - Sylwestrowa Moc Przebojów". Impreza ma kosztować miasto 3,6 mln zł, wydarzenie chce ponownie transmitować Polsat.
więcej
|
|
TVP 2: Hit Festiwal stracił widzów, ale więcej zarobił
Transmitowany w TVP 2 Bydgoszcz Hit Festiwal 2010 oglądało mniej widzów niż ubiegłoroczną edycję imprezy, która odbyła się w Sopocie. Mimo tego w czasie transmisji Dwójka była liderem rynku, a wpływy z reklam wzrosły.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Marzenia wypisane na twarzy reklamują Lukas Bank (wideo)
W telewizji, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa oferty kredytowej Lukas Banku. Akcję przygotowały firmy B&J, Point of View, Initiative i PanMedia Western.
więcej
|
|
"Nasze dzieci w sieci"
W poniedziałek wystartowała kampania "Nasze dzieci w sieci", która ma zwrócić uwagę rodziców na zagrożenia dla ich pociech, jakie wiążą się z korzystaniem z internetu. Do dbania o bezpieczeństwo dzieci w cyberprzestrzeni zachęcać będą m.in. znani aktorzy.
więcej
|
|
,,Posłuchaj, aby zrozumieć" ponownie w kampanii TOK FM
W prasie, internecie i na outdoorze rusza nowa odsłona kampanii reklamowej TOK FM pod hasłem „Posłuchaj, aby zrozumieć”. Akcję przygotowały agencja reklamowa Lowe GGK Warszawa i dział promocji tej rozgłośni.
więcej
|
|
150 zł zł eko-premii w promocji energooszczędnego sprzętu Siemens
Startuje promocja energooszczędnych urządzeń AGD marki Siemens. Akcję pod hasłem „Eko-logiczny wybór i 150 zł eko-premii” wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Market Share i BSH.
więcej
|
|
Carat podwyższa prognozę dla globalnego rynku reklamy
Dom mediowy Carat prognozuje, że globalne nakłady na reklamę zwiększą się w bieżącym roku o 3,9 proc., a w roku 2011 o kolejne 4,7 proc.
więcej
|
|
Ruszyła kampania Europejskich Letnich Igrzysk Olimpiad Specjalnych (wideo)
Pod hasłem „Niczego mi nie brakuje. Oprócz Ciebie” rozpoczęła się kampania reklamująca Europejskie Letnie Igrzyska Olimpiad Specjalnych. Akcję przygotowały Focus Media Group i FilmProdukcja.
więcej
|
|
Cykl ,,Kino Mówi: Konflikty" wsparty kampanią
We wrześniu ale kino! wyemituje cykl filmowy „Kino Mówi: Konflikty”. Wspiera go radiowa kampania reklamowa przygotowana przez Intelligent Decisions Training Company.
więcej
|
|
Joanna Gajdemska pełnomocnikiem zarządu IAA
Joanna Gajdemska od czerwca współpracuje z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Reklamy IAA. Objęła stanowisko pełnomocnika zarządu.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|