|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 26 Sierpień 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Dobre wyniki Cyfrowego Polsatu, dalsze inwestycje w ofertę
Cyfrowy Polsat zamknął I półrocze br. dwucyfrowym wzrostem przychodów i zysku netto. Na jesień spółka zapowiada m.in. zwiększenie prędkości przesyłu danych w ofercie internetowej oraz wprowadzenie dekoderów z wymiennym dyskiem.
więcej
|
|
Zmiany w paśmie lokalnym TVP Info
Od 6 września zmienią się godz. emisji głównego pasma lokalnego na antenie TVP Info. Blok z programami z regionów trwać będzie od 17.00 do 20.00, a ośrodki regionalne emitować będą swoje serwisy informacyjne o 18.30.
więcej
|
|
TVN, ATM Grupa i Akson nakręcą film o Powstaniu Warszawskim
TVN, ATM Grupa i Akson Studio mogą wspólnie utworzyć firmę, która zajmie się produkcją i dystrybucją filmu o Powstaniu Warszawskim – zdecydowała prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta.
więcej
|
|
W 2011 r. ITV będzie nadawać w formacie HD
Spółka MNI, działająca w branży telekomunikacyjnej, prowadzi negocjacje, których efektem może być wprowadzenie spółki Telestar na giełdę poprzez połączenie ze spółką notowaną, wynika z wypowiedzi prezesa Jerzego Jóźkowiaka.
więcej
|
|
Aktorka Magda Mazur poprowadzi ,,Szał ciał" w MTV
MTV Polska rozpoczyna emisję programu polskiej wersji programu „Szał ciał”. Format poprowadzi aktorka Magdalena Mazur.
więcej
|
|
O 419 tys. wzrosła liczba abonentów Cyfrowego Polsatu w I poł. 2010 roku
Liczba abonentów usług telewizyjnych (DTH) Cyfrowego Polsatu wyniosła na koniec I połowy 2010 r. 3,263 mln i była o 419 tys. wyższa niż przed rokiem, poinformował prezes Dominik Libicki. W samym I półroczu Cyfrowy Polsat pozyskał 200 tys. klientów brutto. Spółka widzi dalszy potencjał wzrostu.
więcej
|
|
Dwie polskie nowości jesienią w Kuchnia.tv
W jesiennej ramówce kanału Kuchnia.tv znajdą się dwie polskie nowości: teleturniej “Ugotowani, czyli bitwa na noże i widelce” oraz program „Mammaryla al dente”. Stacja pokaże też drugą serię „Ł’apetytu” oraz zorganizuje kolejną odsłonę konkursu “Inspiracje”.
więcej
|
|
,,Wielki Konkurs" w ,,CKM", ,,Voyage" i Discovery
W czasopismach „CKM” i „Voyage” oraz kanałach Discovery trwa „Wielki Konkurs”. Akcję opartą na SMS-owym quizie realizuje Grupa One-2-One.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Justyna Kowalczyk w górach Polbanku (making of)
Jak zrealizowano emitowaną obecnie reklamę Polbanku z udziałem Justyny Kowalczyk? Zapraszamy do obejrzenia materiałów making of.
więcej
|
|
Cztery agencje walczą o obsługę telewizyjną IKEA
IKEA rozpoczęła przetarg na kreację i produkcję swoich reklam telewizyjnych. O zlecenie rywalizują agencje JWT, PZL, Scholz and Friends i Euro RSCG Poland.
więcej
|
|
Jesienne kolekcje Top Secret i Troll wsparte kampanią
Rusza kampania reklamowa jesiennych kolekcji odzieży Top Secret i Troll. Akcję przygotowała firma Redan we współpracy z agencją Crazy Mouse.
więcej
|
|
Startuje samorządowa odsłona kampanii ,,Masz głos, masz wybór"
Rusza kampania społeczna koalicji „Masz głos, masz wybór” związana z wyborami samorządowymi. Akcja przebiega pod hasłem „Przyszli radni są tuż obok ciebie! Znasz ich? Przekonaj ich?”?
więcej
|
|
,,Skrót do zakupów bez bankomatu" reklamuje karty Visa
W prasie, radiu i punktach sprzedaży rusza nowa kampania reklamowa kart Visa. Akcję pod hasłem „Karta Visa to wygodny skrót do zakupów bez bankomatu” przygotowały Saatchi & Saatchi i Mediaedge:cia.
więcej
|
|
,,Klikasz - inwestujesz" Union Investment TFI
W prasie i inetercie ruszyła kampania reklamowa Union Investment TFI. Akcję pod hasłem „Klikasz – inwestujesz” przygotowały agencja reklamowa Kofeina i dom mediowy PRO Media House.
więcej
|
|
Demo Effective Launching przygotuje strategię województwa podkarpackiego
Demo Effective Launching rozpoczyna prace nad strategią kreacji i promocji marki województwa podkarpackiego. Agencja zdobyła to zlecenie w przetargu.
więcej
|
|
Ruszyła kampania ,,Pozory mylą, dowód nie" (wideo)
W mediach trwa kolejna edycja kampanii „Pozory mylą, dowód nie”. Akcję na zlecenie Związku Browary Polskie i Komendy Głównej Policji przygotowała agencja Marketing & Communications Consultants.
więcej
|
|
Martin Scorsese pachnie Chanel Bleu (wideo)
Martin Scorsese przygotował spot reklamowy dla Chanel. Laureat Oscara nakręcił klip promujący męskie perfumy Bleu.
więcej
|
|
Chevrolet ogłasza przetarg na paneuropejski budżet reklamowy
Należąca do koncernu General Motors marka samochodów Chevrolet ogłosiła przetarg na swój paneuropejski budżet reklamowy.
więcej
|
|
,,Wielki Konkurs" w ,,CKM", ,,Voyage" i Discovery
W czasopismach „CKM” i „Voyage” oraz kanałach Discovery trwa „Wielki Konkurs”. Akcję opartą na SMS-owym quizie realizuje Grupa One-2-One.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Nowa odsłona ,,Dziennika Gazety Prawnej"
W piątek w nowej formule ukazał się dodatek do DGP „Magazyn – Pieniądze na weekend”. W poniedziałek w nowej wersji ukaże się już cały „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) – z odświeżonym layoutem i nową winietą.
więcej
|
|
"Cztery Kąty" liderem, "Moje Mieszkanie" do góry aż o 46 proc.
Większość miesięczników wnętrzarskich w maju br. miało sprzedaż wyższą niż rok wcześniej. Największy wzrost odnotował magazyn “Moje Mieszkanie”, zaś liderem pozostały “Cztery Kąty”.
więcej
|
|
"Gazeta Wyborcza" dla uczących się jazdy samochodem
W poniedziałek 30 sierpnia razem z “Gazetą Wyborczą” (Agora), ukaże się płyta CD „Twoje Prawo Jazdy”, zaś dzień później do dziennika dodana zostanie książka “Kodeks Drogowy”.
więcej
|
|
,,Wielki Konkurs" w ,,CKM", ,,Voyage" i Discovery
W czasopismach „CKM” i „Voyage” oraz kanałach Discovery trwa „Wielki Konkurs”. Akcję opartą na SMS-owym quizie realizuje Grupa One-2-One.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|