Newsowy kanał sportowy Polsatu, który ma być całodobową stacją informacyjną, nie wystartuje w tym roku - zdradza Wirtualnemedia.pl Marian Kmita, szef sportu w Polsacie.
więcej
Liderem sprzedaży wśród tygodników opinii był w I półroczu br. "Gość Niedzielny", który wyprzedził „Politykę”. Największy wzrost odnotowała jednak “Gazeta Polska” a największy spadek „Wprost”- wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
Jesienią TVN Warszawa wprowadzi do swojej ramówki program „Story Taxi”. Jego bohaterowie podczas jazdy taksówką będą zwierzać się ze swoich historii. W rolę taksówkarza wcieli się znany z anteny radia Eska – Jankes.
więcej
Według nieoficjalnych informacji, do których dotarł serwis Wirtualnemedia.pl, obecny zarząd Polskiego Radia przed zakończeniem swojej kadencji jednak nie rozpisze konkursu na nowego szefa Programu 3.
więcej
Onet.pl dostosował swoje formaty reklamowe do standardów przyjętych niedawno przez IAB Polska. Na portalu nie będą już emitowane reklamy z automatycznie uruchamianym dźwiękiem ani z zasłoniętymi przyciskami zamykania.
więcej
“Fakt” i “Gazeta Wyborcza” to najchętniej czytane dzienniki w I półroczu br. – wynika z danych z badania PBC. Kto lideruje wśród tygodników, dwutygodników i miesięczników? Więcej w raporcie Wirtualnemedia.pl.
W telewizji i internecie wystartowała kampania reklamowa sieci Era z udziałem Katy Perry. W akcji – przygotowanej przez PTC we współpracy z Saatchi & Saatchi i Starcomem – piosenkarka zachęca do udziału w swoim teledysku.
Newsowy kanał sportowy Polsatu, który ma być całodobową stacją informacyjną, nie wystartuje w tym roku - zdradza Wirtualnemedia.pl Marian Kmita, szef sportu w Polsacie.
więcej
Jesienią TVN Warszawa wprowadzi do swojej ramówki program „Story Taxi”. Jego bohaterowie podczas jazdy taksówką będą zwierzać się ze swoich historii. W rolę taksówkarza wcieli się znany z anteny radia Eska – Jankes.
więcej
Telewizja Polska wyprodukuje sygnał i przeprowadzi transmisje na antenach TVP Sport, TVP HD z Mistrzostw Świata w kajakarstwie, które odbędą się w Poznaniu.
więcej
Według nieoficjalnych informacji, do których dotarł serwis Wirtualnemedia.pl, obecny zarząd Polskiego Radia przed zakończeniem swojej kadencji jednak nie rozpisze konkursu na nowego szefa Programu 3.
więcej
Polskie stacje radiowe w lipcu br. cennikowo zarobiły z reklam ponad 20 proc. więcej niż rok wcześniej. Najbardziej – mniej więcej o połowę – zwiększyły swoje wpływy reklamowe Grupa RMF i Polskie Radio.
więcej
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres maj – lipiec 2010 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl – dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Gorzowie Wielkopolskim oraz Opolu.
więcej
Onet.pl dostosował swoje formaty reklamowe do standardów przyjętych niedawno przez IAB Polska. Na portalu nie będą już emitowane reklamy z automatycznie uruchamianym dźwiękiem ani z zasłoniętymi przyciskami zamykania.
więcej
Polskie stacje radiowe w lipcu br. cennikowo zarobiły z reklam ponad 20 proc. więcej niż rok wcześniej. Najbardziej – mniej więcej o połowę – zwiększyły swoje wpływy reklamowe Grupa RMF i Polskie Radio.
więcej
Trwa kampania reklamowa wspierająca nowy katalog sieci IKEA. Akcję obejmującą telewizję, internet i outdoor przygotowały firmy JWT Warszawa, K2 Internet, Heureka, Mediaedge:cia i ACR.
więcej
W lipcu br. „Newsweek Polska” i „Wprost” cennikowo zarobiły z reklam zdecydowanie więcej niż rok wcześniej. Wpływy reklamowe całego segmentu magazynów zmieniły się w skali roku minimalnie.
więcej
W telewizji i radiu rusza nowa odsłona kampanii reklamowej Mieszanki Krakowskiej. Akcję pod hasłem „Słodkie zawirowanie” przygotowały Opus B i Pan Media Western.
więcej
Pod hasłem „Bo każdy ma inne wnętrze” rozpoczęła się kampania reklamowa nowych produktów Mebli Vox. Akcję firma przygotowała we współpracy z agencją Morski Studio.
więcej
Dorota Reykowska i Michał Nowak rozpoczęli pracę w agencji Upside. Reykowska objęła stanowisko research & development directora, a Nowak – marketing services directora.
więcej
Enea jest sponsorem rozgrywanych właśnie w Poznaniu mistrzostw świata w sprincie kajakowym. Firma chce w ten sposób podkreślać swoją przyjazność dla środowiska i innowacyjność.
więcej
Liderem sprzedaży wśród tygodników opinii był w I półroczu br. "Gość Niedzielny", który wyprzedził „Politykę”. Największy wzrost odnotowała jednak “Gazeta Polska” a największy spadek „Wprost”- wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
Na pozycję lidera sprzedaży wśród tygodników opinii awansował w czerwcu br. "Gość Niedzielny" - najwięcej zyskała jednak „Gazeta Polska” (wzrost o 108 proc.) - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
Organizacja Reporterzy bez Granic wyraziła zaniepokojenie sytuacją dwóch dużych opozycyjnych gazet na Białorusi: "Narodnej Woli" oraz "Naszej Niwy", którym grozi zamknięcie - podał portal "Biełorusskije Nowosti".
więcej
Onet.pl dostosował swoje formaty reklamowe do standardów przyjętych niedawno przez IAB Polska. Na portalu nie będą już emitowane reklamy z automatycznie uruchamianym dźwiękiem ani z zasłoniętymi przyciskami zamykania.
więcej
Z unijnej puli 390 mln euro, która została przeznaczona na dofinansowanie e-usług w latach 2007-2013, zostało wydanych ok. 41 proc. - poinformowała Violetta Pluta z Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
więcej
Większość respondentów uważa, że Solidarność miała wpływ na to, kim Polacy są dziś jako naród i społeczeństwo, i jest zdania, że o związku należy rozmawiać i pielęgnować pamięć o wydarzeniach sprzed 30 lat.
więcej
Czasy sprzed kryzysu już się nie wrócą. Przyszłością jest rozliczanie kampanii za efekt – twierdzi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Anna Lubowska, prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
więcej