|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 18 Sierpień 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Gazeta Wyborcza" i ,,Rzeczpospolita" w dół, ,,Fakt" mocno w górę
W lipcu br. cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet były o 3,2 proc. niższe niż rok wcześniej. W czołówce najwięcej straciły „Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita”, a jako jedyny mocno zyskał „Fakt”.
więcej |
|
Trzy polskie nowości i reality ze Stevenem Seagalem w TVN Turbo
W jesiennej ramówce TVN Turbo znajdą się trzy nowe polskie programy. Dzięki nim widzowie poznać będą mogli pracę helikoptera ratowniczego czy dowiedzieć się więcej o internecie. Nowością zagraniczną będzie reality z udziałem Stevena Seagala.
więcej |
|
Burza wokół konkursu na szefa radiowej Trójki
Według medialnych doniesień, obecny zarząd Polskiego Radia chce jeszcze przed swoim odwołaniem rozpisać konkurs na nowego szefa Trójki. Związkowcy z Programów 2 i 3 PR woleliby, aby konkurs ten ogłosił już nowo powołany zarząd.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Nowy cennik TVP: 96 tys. zł za spot przed ,,M jak miłość"
Biuro Reklamy TVP rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na wrzesień. Najdroższe są spoty przed serialem „M jak Miłość” w TVP2 oraz prognozą pogody i wiadomościami sportowymi w TVP1.
więcej
|
|
Polsat: rosną przychody, czas na kanał muzyczno-młodzieżowy
Przychody Telewizji Polsat w pierwszej połowie 2010 roku wzrosły ponad zwyżkę rynku reklamy telewizyjnej - poinformował Zygmunt Solorz-Żak, główny akcjonariusz stacji.
więcej
|
|
Rozrywkowe "Hieny" jesienią w TVP 2 (wideo)
W jesiennej ramówce TVP 2 znajdzie się program rozrywkowy pt. “Hieny”, oparty na włoskim formacie “Le Iene”, w którym w zabawne sytuacje wkręcane będą znane osoby. Show emitowany będzie w niedziele o 22.00.
więcej
|
|
Trzy polskie nowości i reality ze Stevenem Seagalem w TVN Turbo
W jesiennej ramówce TVN Turbo znajdą się trzy nowe polskie programy. Dzięki nim widzowie poznać będą mogli pracę helikoptera ratowniczego czy dowiedzieć się więcej o internecie. Nowością zagraniczną będzie reality z udziałem Stevena Seagala.
więcej
|
|
Jak powstawał jesienny spot TVN-u? (making of)
Telewizja TVN jesienną ramówkę promuje przy użyciu kolejnego spotu wizerunkowego. Nakręcono go tym razem w scenografii miejskiego muru z charakterystycznym graffiti, zaś przekaz kierowany jest głównie do grupy wiekowej 16-25 lat.
więcej
|
|
,,Brzydula", "Dwóch i pół" i czeskie filmy jesienią w Siódemce
Jesienią TVN7 wprowadzi do ramówki trzy seriale - polską „Brzydulę”, „Ally McBeal” i „Wszystkie wcielenia Tary”. Stacja startuje także z piątkowym pasmem czeskich filmów.
więcej
|
|
Decyzja o sprzedaży Aster do końca roku
Właściciel może podjąć decyzję o sprzedaży spółki Aster jeszcze pod koniec tego roku, ocenił prezes firmy Janusz Arciszewski. Zainteresowanie przejęciem deklaruje m.in. Telekomunikacja Polska (TPSA).
więcej
|
|
Jesień z nowymi serialami w Tele5
Jesienią Tele5 pokaże trzy nowe seriale. Kontynuowane będą polskie produkcje takie jak „Lub czasopisma!” czy „Projektor”.
więcej
|
|
Aster poszerzy ofertę VoD o nowe pozycje filmowe i koncerty
Dostawca telewizji kablowej i usług telekomunikacyjnych Aster przeznaczy w 2010 r. na inwestycje ok. 100 mln zł, wynika z wypowiedzi wiceprezes Joanny Pasynkiewicz. Oznacza to utrzymanie poziomu z ubiegłego roku.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Nowy cennik TVP: 96 tys. zł za spot przed ,,M jak miłość"
Biuro Reklamy TVP rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na wrzesień. Najdroższe są spoty przed serialem „M jak Miłość” w TVP2 oraz prognozą pogody i wiadomościami sportowymi w TVP1.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" i ,,Rzeczpospolita" w dół, ,,Fakt" mocno w górę
W lipcu br. cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet były o 3,2 proc. niższe niż rok wcześniej. W czołówce najwięcej straciły „Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita”, a jako jedyny mocno zyskał „Fakt”.
więcej
|
|
Jak powstawał jesienny spot TVN-u? (making of)
Telewizja TVN jesienną ramówkę promuje przy użyciu kolejnego spotu wizerunkowego. Nakręcono go tym razem w scenografii miejskiego muru z charakterystycznym graffiti, zaś przekaz kierowany jest głównie do grupy wiekowej 16-25 lat.
więcej
|
|
Orlen sponsorem Marcina Lewandowskiego i Adama Kszczota
Orlen został sponsorem Marcina Lewandowskiego i Adama Kszczota, biegaczy startujących na dystansie 800 metrów. Wcześniej firma nawiązała taką współpracę z kilkoma innymi polskimi lekkoatletami.
więcej
|
|
Frutek: Owocowy sposób na odlotowy dzień (wideo)
W telewizji, prasie i internecie trwa kampania reklamowa napojów Frutek i Frutek Aqua. Akcję pod hasłem „Owocowy sposób na odlotowy dzień” przygotowały Studio R.D.F. i U2 Media.
więcej
|
|
Anna Zygmunt i Andrzej Misiak w marketingu Hoop Polska
Anna Zygmunt oraz Andrzej Misiak dołączyli do zespołu marketingu Hoop Polska. Zygmunt odpowiadać będzie markę Paola, a Misiak – za Jupik.
więcej
|
|
Clear Channel Outdoor zarobił w II kwartale 701 mln dolarów
Clear Channel Outdoor zanotował w II kwartale br. przychody w wysokości 701,4 mln dolarów. To o 2 proc. więcej niż rok wcześniej.
więcej
|
|
Novem z 10 nowymi pracownikami
Novem zatrudnił 10 nowych osób do swoich biur w Krakowie i Warszawie. Wynika to z rozwoju sieci afiliacyjnej obsługiwanej przez firmę.
więcej
|
|
Rapsodia nadal na koszulkach Olimpii Elbląg
Spirit International Poland przedłużył umowę sponsorską z drużyną piłkarską Olimpia Elbląg. W ramach współpracy logo Galerii Rapsodia nadal będzie widoczne na koszulkach zawodników tego klubu.
więcej
|
|
eMarketer: 3,3 mld USD na reklamy w serwisach społecznościowych
6,7 proc. ogółu tegorocznych nakładów na internetową reklamę w USA zostanie skierowanych do serwisów społecznościowych.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Gazeta Wyborcza" i ,,Rzeczpospolita" w dół, ,,Fakt" mocno w górę
W lipcu br. cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet były o 3,2 proc. niższe niż rok wcześniej. W czołówce najwięcej straciły „Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita”, a jako jedyny mocno zyskał „Fakt”.
więcej
|
|
"CKM" stracił najwięcej; tylko "MH" w górę
Magazyn “CKM” był najchętniej kupowanym miesięcznikiem lifestylowym dla mężczyzn w maju br. Tytuł ten zanotował jednak także największy spadek sprzedaży. Minimalny wzrost dotyczył tylko “Men's Health'a”.
więcej
|
|
News Corp. przygotowuje cyfrową gazetę
Koncern medialny News Corp. przygotowuje gazetę przeznaczoną do przeglądania tylko na ekranach urządzeń mobilnych, takich jak iPad czy telefony komórkowe.
więcej
|
|
,,Złota Rączka" - nowe pismo Egmontu
Wydawnictwo Egmont Polska wprowadziło na rynek dwumiesięcznik “Złota Rączka”, którego bohaterem jest Maniek znany z serialu “Maniek Złota Rączka”, emitowanego na antenie Disney Channel. Tytuł wydawany jest na licencji The Walt Disney Company.
więcej
|
|
Książkowy atlas samochodowy z "Gazetą Wyborczą"
W środę i czwartek razem z "Gazetą Wyborczą" (Agora) będzie można kupić dwuczęściowy "Samochodowy atlas Polski" w skali 1:250 000.
więcej
|
|
Magazyn ,,Strażak Sam" po liftingu
Wydawany przez Egmont Polska miesięcznik dla dzieci “Strażak Sam” został odświeżony. Pierwszy numer pisma po zmianach ukazał się we wtorek 17 sierpnia br.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Fałszywy przycisk ,,Nie lubię tego" krąży na Facebooku
Na Facebooku rozprzestrzeniają się linki kierujące do aplikacji, która rzekomo pozwala zainstalować w tym serwisie przycisk „Nie lubię tego”. Tak naprawdę program służy do wypełnienia ankiety, na której zarabiają hakerzy.
więcej
|
|
280 tys. internautów dziennie korzysta z mobilnej wersji Nk.pl
W pierwszy dniach działania mobilnej wersji Nk.pl dziennie korzystało z niej 281 tys. użytkowników, wykonując 1,5 mln odsłon. Najczęściej łączono się z serwisem za pomocą iPhone’ów.
więcej
|
|
"Times" stracił 40 proc. czytelników po wprowadzeniu opłat
Internetowe wydanie londyńskiej gazety "The Times" straciło co najmniej 40 proc. czytelników, od kiedy zaczęło pobierać opłaty za dostęp do swych treści.
więcej
|
|
Obiecales.pl - SLD rozlicza prezydenta z obietnic
Młodzi działacze SLD uruchomili stronę internetową obiecales.pl, przez którą chcą monitorować realizację obietnic złożonych w kampanii wyborczej przez Bronisława Komorowskiego.
więcej
|
|
Google ma kłopoty także w Hiszpanii
Także w Hiszpanii firma Google ma kłopoty w związku z podejrzeniem nielegalnego zbierania danych o użytkownikach internetu w ramach przygotowań do uruchomienia usługi "Street View".
więcej
|
|
Helix Ventures zainwestuje w eBroker.pl
Helix Ventures Partners FIZ (HVP) podpisał umowę, na mocy której środki funduszu zostaną zainwestowane w projekt eBroker.pl – porównywarkę finansową. Wartości transakcji nie podano.
więcej
|
|
AOL ponownie rekrutuje w Polsce
Rekruterzy AOL pojawią się w Warszawie gdzie będą szukać kolejnych potencjalnych pracowników. Czeka na nich 50 wakatów, w tym ponad 20 do natychmiastowego obsadzenia w dublińskim oddziale.
więcej
|
|
Facebook Live (wideo)
Facebook uruchomił własny kanał wideo, który nadaje prosto z siedziby najpopularniejszego portalu społecznościowego na świecie.
więcej
|
|
Facebook kupił Chai Labs
Serwis AllThingsD powołuje się na wiele źródeł i podaje, że portal społecznościowy Facebook przejął firmę Chai Labs.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|