|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 3 Sierpień 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Udany lipiec TVP 2 i TV Puls
Liderem rynku telewizyjnego w lipcu była TVP 1, mimo mniejszego udziału w rynku. W grupie komercyjnej (16-49) pozycja lidera należała również do “Jedynki”. Ranking top 30 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polsat goni TVN, ogromny wzrost TV Puls i 4fun.tv
W 2010 roku liderem wpływów reklamowych jest telewizja TVN, która zarobiła już 1 623 mln złotych. Najwięcej na reklamę wydały Unilever, Polkomtel i Nestle.
więcej
|
|
Dzienniki zyskały widzów w lipcu, "Teleexpress" liderem
Wszystkie programy informacyjne głównych stacji poza “Panoramą” miały w lipcu br. większą widownią niż rok wcześniej. Liderem zestawienia został “Teleexpress”, który jednocześnie zanotował największy wzrost oglądalności.
więcej
|
|
Canal+ Gol ruszy jesienią
Trzeci kanał sportowy Canal+, dotychczas roboczo nazywany Canal+ Sport 3, będzie się nazywać Canal+ Gol. Stacja, która niedawno otrzymała koncesję od KRRiT, ma rozpocząć nadawanie jesienią br.
więcej
|
|
Ile widzów oglądało Mistrzostwa Europy w Barcelonie?
Zakończone w niedzielę Lekkoatletyczne Mistrzostwa Europy w Barcelonie przyciągnęły do TVP średnio ponad 2 mln widzów, zaś do Eurosportu blisko 150 tys. osób. Z reklam telewizja publiczna zarobiła 3 mln zł.
więcej
|
|
Nowi prowadzący programy o Ekstraklasie w Canal+
6 sierpnia br. na antenę Canal+ wracają mecze piłkarskiej Ekstraklasy. Stacja w nowym sezonie wprowadzi zmiany w magazynach poświęconych tym rozgrywkom oraz w sposobie realizacji spotkań.
więcej
|
|
Program mniejszości niemieckiej w TVS
Produkowany przez mniejszość niemiecką dwujęzyczny program "Schlesien Journal" jest od poniedziałku emitowany na antenie satelitarnej stacji TVS. Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce podpisał w tej sprawie umowę z zarządem telewizji.
więcej
|
|
Agent SB: rejestracja gwiazda TVP była "na wyrost"
Rejestracja Ireny Dziedzic jako tajnego współpracownika była "na wyrost", a informacje od niej mało wartościowe - zeznał były oficer kontrwywiadu SB w procesie autolustracyjnym tej znanej w PRL dziennikarki. Irena Dziedzic chce, by sąd uznał, że nie była agentką SB. Oskarżyły ją o to media, a potwierdził IPN.
więcej
|
|
TVP 1 ostro w dół, zyskuje Polsat
Bez większych zmiany na rynku telewizyjnym, na czele w dalszym ciągu TVP 1. Największy wzrost zanotowała Telewizja Polsat a TVP Info znów przed TVN 24 - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
Program Szymona Hołownii z Religia.tv na antenie TVN-u
Odcinki programu Szymona Hołownii “Ludzie na walizkach”, które w ub.r. pokazywała stacja Religia.tv, będą emitowane w sierpniu br. na antenie stacji TVN.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Polsat goni TVN, ogromny wzrost TV Puls i 4fun.tv
W 2010 roku liderem wpływów reklamowych jest telewizja TVN, która zarobiła już 1 623 mln złotych. Najwięcej na reklamę wydały Unilever, Polkomtel i Nestle.
więcej
|
|
Kompania Piwowarska przeprasza i usuwa billboard Lecha spod Wawelu
Kompania Piwowarska usunęła spod Wawelu billboard z hasłem „Zimny Lech”. Rzecznik firmy przeprosił też osoby, które taki przekaz w pobliżu grobu Lecha Kaczyńskiego uznały za niestosowny.
więcej
|
|
Starlink: 3,6 mld zł na reklamę w I półroczu br.
W I półroczu br. wartość polskiego rynku reklamowego wyniosła 3,589 mld zł – szacuje dom mediowy Starlink. Trendy w branży komentuje Lidia Kacprzycka, dyrektor zarządzająca firmy.
więcej
|
|
Edyta Herbuś reklamuje odzieżowy e-sklep OTTO.pl
Ruszyła polska wersja internetowego sklepu odzieżowego OTTO. Twarzą reklamową witryny została w naszym kraju Edyta Herbuś.
więcej
|
|
Katarzyna Pakosińska promuje potrójną usługę UPC
Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa UPC Polska, promująca potrójną usługę operatora. Bierze w niej udział artystka kabaretowa Katarzyna Pakosińska, która wciela się w rolę kobiety korzystającej z nowoczesnych usług telekomunikacyjnych.
więcej
|
|
PTC szuka agencji reklamowej do obsługi wszystkich marek
Polska Telefonia Cyfrowa rozpoczęła przegląd agencji reklamowych. Operator do końca roku wybierze firmy, które zaprosi do przetargu na obsługę wszystkich swoich marek w zakresie ATL.
więcej
|
|
TVP wybrała dom mediowy ZenithOptimedia
Dom mediowy ZenithOptimedia zaplanuje media w kampanii reklamowej promującej jesienną ramówkę Telewizji Polskiej. Firma wygrała przetarg zorganizowany przez nadawcę.
więcej
|
|
AMS i Stroer wyłożą po 40 mln zł na budowę wiat przystankowych
Spółki z branży reklamy outdoor Stroer Polska i AMS zamierzają równo dzielić się zarówno kosztami, jak i potencjałem powierzchni reklamowej, która powstanie w wyniku realizacji projektu budowy 1580 wiat przystankowych w Warszawie. AMS i Stroer, jako konsorcjum, startują w przetargu rozpisanym przez Warszawę.
więcej
|
|
NuOrder Group będzie reklamować Big Star
NuOrder Group wygrała przetarg na realizację internetowej kampanii reklamującej nową kolekcję Big Star. Akcja rozpocznie się w pierwszej połowie sierpnia.
więcej
|
|
Adam Semik dyrektorem AdAction
Adam Semik objął stanowisko dyrektora w spółce AdAction. Jest z nią związany od niecałych dwóch lat.
więcej
|
|
AMS: rozstrzygnięcie przetargu na warszawskie wiaty kluczowe dla branży outdoor
Szybkie i sprawne rozstrzygnięcie warszawskiego przetargu na budowę i utrzymanie blisko 1600 wiat przystankowych może mieć przełomowe znaczenie dla branży reklamy zewnętrznej w Polsce, ocenił wiceprezes AMS Marek Kuzaka w poniedziałek.
więcej
|
|
Polityka.pl: z IDMnet do BizOn media
Serwis polityka.pl przeszedł z sieci reklamowej IDMnet do BizOn media. Współpracą z nowym brokerem zajmuje się w portalu Katarzyna Zawisza.
więcej
|
|
Natural Power ze Sport Evolution
Sport Evolution zawarła umowę z Natural Power, austriackim producentem odżywek i suplementów diety dla sportowców.
więcej
|
|
Awanse w Polsat Media
Magdalena Kos i Norbert Dobrzyński od 1 sierpnia br. awansowali na stanowiska starszych specjalistów ds. sprzedaży w zespole handlowym Polsat Media, kierowanym przez Magdalenę Niewińską.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|