|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 30 Lipiec 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
"Ugotowani" - nowy reality-show TVN-u
W jesiennej ramówce TVN-u znajdzie się nowy reality-show “Ugotowani”, oparty na brytyjskiej licencji. Uczestnicy programu rywalizować będą o pieniądze, przygotowując potrawy, które ocenią ich konkurenci.
więcej
|
|
Torbicka, Walter, Canal+ i Tok FM z szansami na Nagrodę Niptel
Na ostatecznej liście nominacji do Nagrody Mediów Niptel 2010 znaleźli się m.in.: śp. Jan Wejchert, Piotr Walter, Grażyna Torbicka, Waldemar Dąbrowski, Canal+, Tok FM i Teatr Polskiego Radia.
więcej
|
|
Tomasz Lis i Monika Olejnik mniej cenni reklamowo
Tomasz Lis i Monika Olejnik to najcenniejsi dla reklamodawców ludzie mediów. Liderem rankingu „Forbesa” okazał się Marek Kondrat, którego wartość wyceniono na 912,5 tys. zł.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Ugotowani" - nowy reality-show TVN-u
W jesiennej ramówce TVN-u znajdzie się nowy reality-show “Ugotowani”, oparty na brytyjskiej licencji. Uczestnicy programu rywalizować będą o pieniądze, przygotowując potrawy, które ocenią ich konkurenci.
więcej
|
|
Torbicka, Walter, Canal+ i Tok FM z szansami na Nagrodę Niptel
Na ostatecznej liście nominacji do Nagrody Mediów Niptel 2010 znaleźli się m.in.: śp. Jan Wejchert, Piotr Walter, Grażyna Torbicka, Waldemar Dąbrowski, Canal+, Tok FM i Teatr Polskiego Radia.
więcej
|
|
Beata Jakoniuk-Wojcieszak wróciła do TVP Info
Beata Jakoniuk-Wojcieszak od 27 lipca br. znów pracuje w TVP Info. W środę została przedstawiona pracownikom kanału jako nowa sekretarz programowa anteny.
więcej
|
|
TVP 1 ma najwięcej widzów wśród seniorów
TVP 1 była w I półroczu br. zdecydowanym liderem oglądalności wśród osób po 60. roku życia, drugie miejsce zajęła TVP 2. Główne stacje poza TVN-em straciły jednak widzów na rzecz kanałów tematycznych, z których silne w tej grupie są telewizje newsowe.
więcej
|
|
Szef TVP Gorzów odwołany, zastąpił go były radny SLD
Zarząd Telewizji Polskiej odwołał dotychczasowego dyrektora TVP Gorzów Łukasza Kotallę. Na jego miejsce powołany jako pełniący obowiązki został Artur Gurec, były gorzowski radny SLD.
więcej
|
|
Kanały Filmboxu w ofercie UPC Polska
Od 2 sierpnia br. od oferty cyfrowej sieci kablowej UPC Polska dołączą kanały filmowe z rodziny Filmboxu: Filmbox, Filmbox Extra, Filmbox Family i Filmbox HD.
więcej
|
|
MSP: absolutorium w TVP, ale nie dla wszystkich
Nie wszyscy członkowie władz TVP otrzymali absolutorium ministra Skarbu Państwa za 2009 r. Skwitowanie otrzymał aktualny zarząd spółki z Romualdem Orłem na czele, ministerstwo podkreśla jednak, że ma zastrzeżenia do jego pracy, szczególnie w sferze restrukturyzacji.
więcej
|
|
Tour de Pologne ponownie w TVP
1 sierpnia 2010 roku rozpocznie się wyścig kolarski, Tour de Pologne. Transmisje ze wszystkich etapów tej imprezy przeprowadzi po raz 17., Telewizja Polska.
więcej
|
|
Pogodynka Polsatu zadebiutuje jako prezenterka
Polsat pokaże koncert „Muzodajnia gwiazd”. Na scenie wystąpią m.in. Kombi, Ira, Ania Wyszkoni, Urszula, Volver, Patrycja Markowska. Koncert poprowadzi Paulina Sykut, prezenterka pogody Polsat News.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Tomasz Lis i Monika Olejnik mniej cenni reklamowo
Tomasz Lis i Monika Olejnik to najcenniejsi dla reklamodawców ludzie mediów. Liderem rankingu „Forbesa” okazał się Marek Kondrat, którego wartość wyceniono na 912,5 tys. zł.
więcej
|
|
MPG: w I półroczu na reklamę w Polsce wydano 4,13 mld zł
Według szacunków MPG wartość polskiego rynku reklamowego w I półroczu br. wyniosła 4,127 mld zł nettto, czyli 11,7 proc. więcej niż rok wcześniej. Najbardziej zwiększyły się wydatki na reklamę w kinach i telewizji.
więcej
|
|
W których polskich miastach jest najwięcej reklam outdoorowych?
Ponad 20 tys. nośników reklamy zewnętrznej znajduje się w Warszawie – wynika z danych IGRZ. W 16 największych ośrodkach miejskich jest prawie 75 tys. takich powierzchni reklamowych.
więcej
|
|
Starcom i ZenithOptimedia łączą się w VivaKi
Polskie oddziały grup mediowych Starcom MediaVest i ZenithOptimedia będą działać we wspólnej strukturze VivaKi. Na jej czele stanął Jakub Benke, CEO Starcomu.
więcej
|
|
Motorola w reklamie w 'The New York Times' drwi z Apple (wideo)
Motorola wykupiła całostronicową reklamę w gazecie 'The New York Times', w której ironizuje z problemów z anteną w telefonie iPhone 4 firmy Apple.
więcej
|
|
BTL Point Group rozpoczęła obsługę reklamową marek Teva
BTL Point Group wygrała przetarg na obsługę reklamową marek należących do firmy Teva. Pierwsza kampania przygotowana przez agencję już się rozpoczęła.
więcej
|
|
BPH TFI reklamuje fundusz Total Profit
Rozpoczyna się kampania reklamowa funduszu BPH SFIO Total Profit oferowanego przez BPH TFI. Akcja – przygotowana przez agencję Walk The Line – obejmuje marketing bezpośredni.
więcej
|
|
Fryderyk Chopin reklamuje Polskę na całym świecie (wideo)
Trwa właśnie główny etap kampanii promującej Polskę za granicą. Akcja jest oparta na wizerunku Fryderyka Chopina.
więcej
|
|
,,Słoneczna Reggaeneracja" promuje Lisner wśród hurtowników
Pod hasłem „Słoneczna Reggaeneracja” trwa program motywacyjny firmy Lisner skierowany do klientów hurtowych. Akcję przygotowała i prowadzi agencja reklamowa Axel.
więcej
|
|
Zmysłowa kampania reklamuje Carte Noire Expresso
W hipermarketach trwa kampania reklamowa kawy Carte Noire Expresso. Akcję – utrzymaną w zmysłowej stylistyce – realizuje agencja POS Media Poland.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Dominik Tzimas odchodzi z zarządu Infor Biznes
Dominik Tzimas, wiceprezes zarządu spółki Infor Biznes, z końcem lipca br. rozstaje się z firmą za porozumieniem stron. Zarówno on jak i Infor Biznes nie komentują powodów tej decyzji.
więcej
|
|
"Śledczy" - nowe pismo pod marką ,,Focusa"
Wydawnictwo G+J Polska wprowadziło w piątek na rynek nowy magazyn pt. “Śledczy”. Jest to pismo o charakterze reportersko-śledczym ukazujące się jako wydanie specjalne “Focusa”.
więcej
|
|
Nojszewska kieruje działem kultury "Twojego Stylu"
Joanna Nojszewska została nowym szefem działu kultury miesięcznika “Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Zastąpiła Agnieszkę Filas, która rozstała się ze spółką.
więcej
|
|
"Polityka" wydaje "historie do śmiech i łez"
„30 prawdziwych historii do śmiechu i do łez” - tak zatytułowany będzie drugi tom Reportaży “Polityki” (Polityka Spółdzielnia Pracy), który ukaże się 4 sierpnia br.
więcej
|
|
,,Polska" będzie rozdawana podczas wyścigu Tour de Pologne
Polskapresse przygotowała specjalne wydania trzech swoich dzienników: „Polska Metropolia Warszawska”, „Polska Dziennik Zachodni” i „Polska Gazeta Krakowska”, które będą bezpłatnie dystrybuowane podczas siedmiu etapów tegorocznego wyścigu kolarskiego Tour de Pologne.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|