|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 28 Lipiec 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
HBO planuje nakręcić w Polsce serial fabularny
Spółka HBO Polska planuje wyprodukować w naszym kraju pierwszy serial fabularny – dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polsat Play szykuje show ,,Kama Sutra"
Polsat Play pracuje nad programem „Kama Sutra”. W każdym jego odcinku wezmą udział trzy pary, które będą musiały zaprezentować na wesoło wybraną pozycję seksualną – ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Taniec z gwiazdami XII" od 5 września
W niedzielę, 5 września na antenie telewizji TVN ruszy 12. edycja „Tańca z gwiazdami”. Znamy już pierwszych uczestników show.
więcej
|
|
,,Moje słodkie urodziny" w MTV Polska od listopada
W listopadzie br. kanał MTV Polska rozpocznie emisję pierwszej polskiej edycji reality show “Moje słodkie urodziny”, opartego na formacie “My Super Sweet 16”.
więcej
|
|
Paulina Smaszcz-Kurzajewska naruszyła zasady etyki TVP
Komisja Etyki Telewizji Polskiej skrytykowała udział Pauliny Smaszcz-Kurzajewskiej w kampanii biżuterii Claudio Canziana. W opinii komisji prezenterka naruszyła w ten sposób zasady etyki dziennikarskiej TVP.
więcej
|
|
TVP1 liderem wśród widzów między 45 a 59 rokiem życia
TVP1 była w pierwszym półroczu 2010 roku liderem oglądalności wśród osób między 45 a 59 rokiem życia. Druga pozycja przypadła TVP2, zaś trzecia Polsatowi.
więcej
|
|
Hustler TV w ofercie sieci Inea
Wielkopolska sieć kablowa Inea dołączyła do oferty kanał erotyczny Hustler TV. Pojawił się on w cyfrowym pakiecie Inea Max.
więcej
|
|
TVP zakończyła kampanię abonamentową
Telewizja Polska zakończyła dwumiesięczną kampanię abonamentową pod hasłem „Niczego nie obejrzą, niczego nie posłuchają”, która trwała od 17 maja br.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
W I półroczu na reklamę outdoorową wydano prawie 300 mln zł
Wielkość sprzedaży reklamy out of home w Polsce wyniosła w I półroczu br. roku 296,5 mln zł, czyli mniej o 5 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.
więcej
|
|
Paulina Smaszcz-Kurzajewska naruszyła zasady etyki TVP
Komisja Etyki Telewizji Polskiej skrytykowała udział Pauliny Smaszcz-Kurzajewskiej w kampanii biżuterii Claudio Canziana. W opinii komisji prezenterka naruszyła w ten sposób zasady etyki dziennikarskiej TVP.
więcej
|
|
O ponad jedną trzecią wzrosła reklama w polskich kinach
Wydatki na reklamę w polskich kinach były w I półroczu br. o 37 proc. większe niż rok wcześniej. Przychody zwiększyli dwaj najwięksi brokerzy: New Age Media i Multikino.
więcej
|
|
LG onLife - tydzień tylko na Facebooku (making of)
Jak zrealizowano i zakończono akcję LG onLife? Zapraszamy do obejrzenia materiałów making of.
więcej
|
|
Agora uruchamia sieć reklamy internetowej PayPer.pl
Agora udostępniła internetową sieć reklamową PayPer.pl opartą na modelu efektywnościowym. Sprzedażą oferty – obejmującej dziewięć pakietów tematycznych – kieruje Tomasz Targoński.
więcej
|
|
AMS i Ströer razem "powalczą" o Warszawę
Wczoraj firmy AMS i Ströer Polska utworzyły konsorcjum w celu wspólnego ubiegania się o koncesję na budowę i utrzymanie wiat przystankowych dla Warszawy.
więcej
|
|
Ruszyła kampania ,,Weekendu bez Ofiar" (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania promująca Narodowy Eksperyment Bezpieczeństwa „Weekend bez Ofiar“. Spoty przygotowała agencja Sparing Communication Group.
więcej
|
|
"Pozory mylą, dowód nie" - 5. edycja kampanii
"Pozory mylą, dowód nie " - pod takim hasłem ruszyła 5. edycja ogólnopolskiej kampanii mającej na celu ograniczenie dostępu osób niepełnoletnich do alkoholu. Z badań wynika, że 53 proc. sprzedawców sprzedaje alkohol osobom wyglądającym na niepełnoletnie.
więcej
|
|
,,Czysty zysk" reklamuje Actros Mercedes-Benz
Pod hasłem „Czysty zysk” trwa akcja reklamująca samochody Actros Mercedes-Benz. Kreację kampanii – obejmującej prasę i internet – przygotowała agencja Swiift.
więcej
|
|
Julia Krysztofiak-Szopa, Arvind Juneja i Grzegorz Rusiecki w Integer.pl
Julia Krysztofiak-Szopa, Arvind Juneja i Grzegorz Rusiecki dołączyli do zespołu mobilnego e-commerce Grupy Integer.pl. Będą pracować pod kierownictwem Virena Bhandariego.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|