|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 23 Lipiec 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
,,Geje i szatan" w logo Nowego Sącza
Papajastudio zaprzecza zarzutom, że zaprojektowane przez nie logo Nowego Sącza promuje homoseksualistów i satanizm. Przedstawiciele innych agencji sugerują, że wcześniej można było w szerszym stopniu zapytać o opinię mieszkańców tego miasta.
więcej
|
|
McWrapy nie są za duże w reklamie McDonald's - skarga oddalona (wideo)
Komisja Etyki Reklamy odrzuciła skargę zarzucającą spotowi telewizyjnemu McWrapów w McDonald’s wprowadzanie odbiorców w błąd. Autor protestu ocenił, że produkty w reklamie mają zbyt duży rozmiar.
więcej
|
|
Białystok wschodzi w reklamie (making of)
Jak powstała emitowana w maju i czerwcu br. reklama telewizyjna Białegostoku? Zapraszamy do obejrzenia materiałów making of.
więcej
|
|
At Media promuje kanały tematyczne... w tych kanałach (wideo)
Dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media rozpoczął drugi etap kampanii promującej reklamę w stacjach tematycznych, realizowanej pod hasłem „Pozwól reklamie żyć w jej naturalnym środowisku”. Tym razem działania obejmują kanały z portfolio spółki.
więcej
|
|
ZenithOptimedia znów podnosi prognozę dla globalnego rynku reklamy
Dom mediowy ZenithOptimedia prognozuje, że w bieżącym roku globalne nakłady na reklamę sięgną 448 miliardów dolarów.
więcej
|
|
Desperados z imprezowymi etykietami
Piwo Desperados pojawia się w sprzedaży w opakowaniach z imprezowymi etykietami. Przygotowała je agencja Locomotiva.
więcej
|
|
,,Znajdź swój ideał" w wakacyjnej kampanii Sympatia.pl
W radiu, prasie, kinach i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa serwisu Sympatia.pl. Akcja pod hasłem „Znajdź swój ideał” obejmuje też eventy nad morzem.
więcej
|
|
Zone Romantica reklamuje serial z Natalią Oreiro
Startuje kampania reklamująca serial „Amanda O.” z Natalią Oreiro w kanale Zone Romantica. Akcję przygotowały agencja Czarno na Białym i dom mediowy Equinox.
więcej
|
|
Bogdan Zdrojewski: kultura to najlepsza polska marka
Kultura to najlepsza polska marka, a jej promocja poza granicami kraju przynosi wymierne korzyści całemu państwu - zapewniał w Sejmie minister kultury Bogdan Zdrojewski. Za wzorowy przykład promocji kultury za granicą uznał projekt Polska! Year.
więcej
|
|
Jacek Sadowski (prezes DEMO Effective Launching)
- Z marketingiem i myśleniem strategicznym o marce jest tak samo jak z bielizną. Jeśli ktoś poznał płynące z marketingu korzyści, to już z niego nie zrezygnuje - twierdzi Jacek Sadowski, prezes agencji DEMO Effective Launching.
więcej
|
|
MasterCard reklamuje się wśród podróżujących
Trwa wakacyjna kampania reklamowa kart MasterCard. Akcję – obejmującą prasę, internet, telefony komórkowe i lotniska – przygotowały agencja McCann Erickson i dom mediowy Universal McCann.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
89 tys. egz. to średnia sprzedaż "Wprost" w czerwcu br.
89 tys egz. wyniosła sprzedaż ogółem “Wprost” w czerwcu br., czyli w pierwszym miesiącu, gdy redaktorem naczelnym tygodnika był Tomasz Lis - wynika z szacunkowych danych, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
SDP: powstaje raport o polskich dziennikarzach
Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich przygotowuje raport „Zawód: Dziennikarz – 2010”, który ma pokazać stan polskiego środowiska dziennikarskiego.
więcej
|
|
"Super Express" pozwał Dodę za zdjęcie bez majtek
50 tysięcy złotych i przeprosin żąda wydawca "Super Expressu" (Murator) od Dody i jej byłej menedżerki za zarzut wobec gazety, jakoby ta przerobiła jej zdjęcie, na którym rzekomo nie ma bielizny. Pozwane wnoszą o oddalenie pozwu. W czwartek sąd oddalił ich wniosek, by pozew w ogóle odrzucić.
więcej
|
|
Centrum Filmowe Helios w rękach Agory
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyraził zgodę na przejęcie przez Agorę Centrum Filmowego Helios. Zdaniem UOKiK transakcja ta nie wpłynie na znaczące ograniczenie konkurencji.
więcej
|
|
"Chwila dla Ciebie" niezmiennie liderem, "Naj" stracił najwięcej
W maju br. w segmencie tygodników poradnikowych wzrosła sprzedaż “Chwili dla Ciebie” i “Pani Domu”, a stracił tylko “Naj”. To ostatni miesiąc, gdy w tym segmencie były trzy tytuły, bowiem od czerwca “Naj” został miesięcznikiem.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|