|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 22 Lipiec 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Licencja na wychowanie" jesienią cztery razy w tygodniu
W jesiennej ramówce TVP 2 znajdą się nowe odcinki serialu komediowego “Licencja na wychowanie”. Mają być emitowane aż cztery razy w tygodniu – od poniedziałku do czwartku o godz. 19.00 – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polsat liderem wśród widzów w wieku 4-15
Najpopularniejszą stacją wśród widzów w wieku od 4 do 15 lat pozostaje Polsat, który jednak stracił w ciągu roku 24 proc. udziału w rynku. W dół też pozostałe główne stacje, a zyskały kanały dziecięce.
więcej
|
|
TVP 1 zaprasza widzów do pisania scenariusza "Blondynki"
TVP 1 i Media Corporation organizują konkurs na historie, które będą mogłyby być wykorzystane w scenariuszu do drugiego sezonu serialu “Blondynka” pisanego przez Andrzeja Mularczyka.
więcej
|
|
Wakacyjne "Pytanie na śniadanie" pomaga Dwójce
Wakacyjne wydania programu “Pytanie na śniadanie” podnoszą widownię stacji w porównaniu od ub.r. i dają jej pozycję lidera w starciu z konkurencją – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
VOD Cyfrowego Polsatu: dwa razy więcej za tę samą cenę
Cyfrowy Polsat przygotował promocję “Filmowe wakacje z VOD”. W jej ramach można obejrzeć dwa razy więcej filmów w usłudze wideo na żądanie platformy niż normalnie.
więcej
|
|
50 miast z cyfrową telewizją Vectry
Sieć kablowa Vectra poszerzyła zasięg telewizji cyfrowej o kolejne dwa miasta. Od 21 lipca br. usługa dostępna jest w Oświęcimiu i Żarach, co oznacza, że dociera do klientów w 50 ze 155 miast, gdzie działa operator.
więcej
|
|
Krykiet pozostaje w Eurosporcie
Grupa Eurosport podpisała z ESPN Star Sports (największym azjatyckim dystrybutorem praw do imprez sportowych) trzyletnią umowę na wyłączność dotyczącą transmisji z Airtel Champions League Twenty20 na obszarze Europy, włącznie z Wielką Brytanią.
więcej
|
|
Czwórka zaprasza na ,,Śmierć na talerzu"
Jesienią telewizyjna Czwórka wprowadzi do swojej ramówki program ‘Śmierć na talerzu’, opowiadający o najbardziej niezwykłych i niebezpiecznych przysmakach świata, do których należą m.in. potrawy z jadowitych węży, ropuch czy pająków.
więcej
|
|
Polsat: Piknik Country po raz pierwszy z Kabaretonem
Tegorocznemu Piknikowi Country w Mrągowie po raz pierwszy towarzyszyć będzie Kabareton, który będzie retransmitowany przez Polsat. Natomiast na żywo stacja pokaże drugi dzień imprezy, podczas którego odbędzie się konkurs piosenki country.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Newsweek" i ,,Polityka" w górę, ,,Wprost" w dół
Wśród czołowych magazynów wzrosty cennikowych wpływów reklamowych osiągnęły w minionym półroczu „Newsweek Polska” i „Polityka”. Natomiast największy spadek zanotował „Wprost”.
więcej
|
|
Volvo S60: Tak niesamowity, jak tego chcieliście (wideo)
W najważniejszych mediach trwa kampania reklamowa nowego Volvo S60. Akcję pod hasłem „Tak niesamowity, jak tego chcieliście” przygotowały agencje Arnold / Nitro, Brainshop U-boot i K2 Internet oraz dom mediowy Mindshare Polska.
więcej
|
|
Lotto ma nowe logo - na razie na kasku Kubicy
Totalizator Sportowy zmienia logo loterii Lotto. Jej nowy znak graficzny – przygotowany przez firmę Loża A5 – pojawił się na razie na kasku Roberta Kubicy.
więcej
|
|
Małgorzata Walewska w wakacyjnej kampanii Teatru Wielkiego Opery Narodowej
W radiu trwa wakacyjna kampania reklamowa Teatru Wielkiego Opery Narodowej z udziałem Małgorzaty Walewskiej. Akcję przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw.
więcej
|
|
Katarzyna Stępień na czele działu citylightów w CAM Media
CAM Media uruchomił dział do sprzedaży citylightów. Szefem nowej struktury została Katarzyna Stępień.
więcej
|
|
Blue Grass będzie promować RPO zachodniopomorskiego
Agencja Blue Grass wygrała konkurs na strategię i kreację kampanii promującej Regionalny Program Operacyjny dla województwa zachodniopomorskiego. Dwuetapowa akcja potrwa trzy miesiące.
więcej
|
|
,,Kosmiczna promocja 2" wspiera Tiger Energy Drink
Rusza „Kosmicznej promocji 2” napoju Tiger Energy Drink. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez dział marketingu FoodCare oraz agencje OS3 multimedia i TBWA\PR.
więcej
|
|
Adidas rezygnuje z usług 180 Amsterdam (wideo)
Adidas kończy współpracę z agencją 180 Amsterdam i zamierza przekazać swój cały globalny budżet reklamowy kanadyjskiej agencji Sid Lee.
więcej
|
|
Nokia sponsorem Orange Warsaw Festival
Nokia została partnerem i głównym sponsorem tegorocznego Orange Warsaw Festival. Impreza odbędzie się pod koniec sierpnia.
więcej
|
|
Google z OMG
Google zawarło dwuletnią umowę z Omnicom Media Group (OMG).
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|