|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 21 Lipiec 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
TVP: 100 mln zł zysku i 117 mln oszczędności
Zamiast prognozowanych 200 mln zł straty, TVP ma zanotować na koniec 2010 r. 100 mln zł zysku - zapowiada prezes telewizji publicznej Romulad Orzeł. Według niego wdrażana w spółce restrukturyzacja w 2010 r. przyniesie 117, a w 2011 r - 283 mln zł oszczędności.
więcej
|
|
Rusza radiowa ,,Czwórka"
2 sierpnia br. Polskie Radio Euro zmieni nazwę na Polskie Radio Czwórka. - To konsekwencja nazewnictwa pozostałych anten Polskiego Radia - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Krzysztof Łuszczewski, szef anteny.
więcej
|
|
Telewizja i radio odżyły reklamowo, w prasie dalej kryzys
Przedstawiciele domów mediowych oceniają, że w I półroczu br. wzrosły realne przychody reklamowe telewizji i radia. Natomiast prasa dalej jest w kryzysie.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP: 100 mln zł zysku i 117 mln oszczędności
Zamiast prognozowanych 200 mln zł straty, TVP ma zanotować na koniec 2010 r. 100 mln zł zysku - zapowiada prezes telewizji publicznej Romulad Orzeł. Według niego wdrażana w spółce restrukturyzacja w 2010 r. przyniesie 117, a w 2011 r - 283 mln zł oszczędności.
więcej
|
|
TVP uruchomi nowe kanały tematyczne
Romuald Orzeł - prezes TVP - zapowiedział wczoraj, że telewizja publiczna nie planuje zawieszać ani likwidować żadnego z kanałów tematycznych. Wręcz odwrotnie - zamierza uruchomić kanały TVP Seriale i TVP Parlament, na które dostała już koncesje.
więcej
|
|
Zarząd TVP atakuje PO: chcecie nas usunąć z telewizji
Prowadzona obecnie w Sejmie zmiana Ustawy o radiofonii i telewizji ma na celu wyłącznie odsunięcie od Telewizji Publicznej jej obecnych władz - oświadczył zarząd TVP.
więcej
|
|
Zmiana parametru transmisji Cyfry+ i Cyfrowego Polsatu
Canal+ Cyfrowy, operator Cyfry+ oraz Cyfrowy Polsat, którzy współdzielą transpondery na satelitach Hot Bird, planują przeprowadzić wspólnie 25 sierpnia br. zmianę jednego z parametrów transmisji satelitarnej - FEC (Forward Error Correction).
więcej
|
|
Paulina Smaszcz-Kurzajewska promuje biżuterię - będzie protest TVP?
Paulina Smaszcz-Kurzajewska została ambasadorką reklamową biżuterii Claudio Canziana. W materiałach promocyjnych prezenterka podkreśla, że pracuje w Telewizji Polskiej, która niedawno skrytykowała podobne zaangażowanie reklamowe Beaty Sadowskiej.
więcej
|
|
560 tys. widzów programu Andrzeja Morozowskiego w TVN 24
Ponad 560 tys. widzów ogląda nowy magazyn „Rozmowa bardzo polityczna”, który od 12 lipca nadaje TVN24.
więcej
|
|
TVP: przychody z mundialu wyniosły 46 mln zł
Przychody ze sprzedaży reklam przy mundialu, a także ze sponsoringu i konkursów sms-owych związanych z transmisją imprezy wyniosły 46 mln zł – powiedział wczoraj Paweł Paluch, członek zarządu TVP, zaznaczając, że to wstępne dane.
więcej
|
|
Po protestach ,,Laboratorium" wraca do TVP
TVP1 ma pokazać jesienią nowe odcinki magazynu „Laboratorium”. Program został zawieszony po 25 latach obecności na antenie na początku roku.
więcej
|
|
105 mln zł za prawa telewizyjne dla polskich klubów piłkarskich
W 2009 roku kluby polskiej Ekstraklasy piłkarskiej na prawach do transmisji zarobiły ponad trzy razy więcej niż ze sprzedaży biletów i gadżetów. Media za pokazywanie meczów zapłaciły ogółem 105 mln zł.
więcej
|
|
ME w Lekkoatletyce w jakości HD w TVP
Już za tydzień, 27 lipca Telewizja Polska rozpocznie relacje z lekkotletycznych mistrzostw Europy w Barcelonie. Kibice obejrzą ponad 100 godzin relacji na żywo na czterech antenach- TVP 1, TVP 2, TVP Sport i TVP HD a także w internecie na stronie sport.tvp.pl.
więcej
|
|
Koniec zdjęć do nowego serialu Polsatu
Zakończyły się zdjęcia do serialu „Chudy i jego ludzie”. Produkcja, składająca się z 13 odcinków, pojawi się na antenie stacji jesienią.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Rusza radiowa ,,Czwórka"
2 sierpnia br. Polskie Radio Euro zmieni nazwę na Polskie Radio Czwórka. - To konsekwencja nazewnictwa pozostałych anten Polskiego Radia - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Krzysztof Łuszczewski, szef anteny.
więcej
|
|
Trójka: Jerzy Sosnowski niesłusznie ukarany naganą?
Helsińska Fundacja Praw Człowieka oraz Związek Zawodowy Pracowników i Współpracowników Programów II i III PR stanęły w obronie Jerzego Sosnowskiego z radiowej Trójki.
więcej
|
|
Wakacyjne zmiany w TOK FM
Od ostatniego tygodnia lipca do końca wakacji jednym z prowadzących audycji Poranek Radia TOK FM będzie Roman Kurkiewicz. Z ramówki radia znika program „Nisza”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Telewizja i radio odżyły reklamowo, w prasie dalej kryzys
Przedstawiciele domów mediowych oceniają, że w I półroczu br. wzrosły realne przychody reklamowe telewizji i radia. Natomiast prasa dalej jest w kryzysie.
więcej
|
|
Paulina Smaszcz-Kurzajewska promuje biżuterię - będzie protest TVP?
Paulina Smaszcz-Kurzajewska została ambasadorką reklamową biżuterii Claudio Canziana. W materiałach promocyjnych prezenterka podkreśla, że pracuje w Telewizji Polskiej, która niedawno skrytykowała podobne zaangażowanie reklamowe Beaty Sadowskiej.
więcej
|
|
Nowa odsłona kampanii ,,Stanu darmowego" w Play Fresh (wideo)
Rusza drugi etap kampanii reklamującej „Stan darmowy” w Play Fresh.
więcej
|
|
Lion zmienia logo i opakowania
Baton Lion na nową identyfikację wizualną. Przygotowała ją agencja LemonTree.
więcej
|
|
MCI zaangażuje się w pięć spółek Internet Group
MCI, Internet Group i Ryszard Wojciechowski podpisały umowę, która określa warunki oraz główne postanowienia dotyczące pośredniego zaangażowania MCI w pięć spółek zależnych Internet Group: Call Center Poland, Call Connect, Contact Point, Webtel i Communication One Consulting - poinformował Internet Group w komunikacie.
więcej
|
|
Podwodna kampania Górskiej Natury Active i Beauty (wideo)
W telewizji trwa kampania reklamowa wody Górska Natura Active i Beauty. Akcję – utrzymaną w podwodnej stylistyce – przygotowały agencja BBDO i dom mediowy OMD Media Direction.
więcej
|
|
Wyborowa Worldwide Tour 2010 na butelkach i w klubach
Ruszył Worldwide Tour 2010 – cykl imprez klubowych promujących Wyborową. Wspierają go okolicznościowe grafiki na butelkach tej wódki.
więcej
|
|
Nadmorskie eventy promują OtoWakacje.pl i GaduAir
Rusza cykl nadmorskich eventów promujących serwis OtoWakacje.pl i sieć komórkową GaduAir. Akcję organizuje GG Network, a sponsoruje – LG.
więcej
|
|
,,Twoje bankomaty są wszędzie" w kampanii MultiBanku
W prasie, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa MultiBanku. Akcję pod hasłem „Twoje bankomaty są wszędzie” przygotował dział marketingu tego banku, agencja SGAS i dom mediowy MPG.
więcej
|
|
Swiift rozszerza obsługę Mercedes-Benz
Swiift będzie promować wysoką jakość obsługi klientów przez Mercedes-Benz. W przetargu na ten projekt agencja wygrała z czterema innymi firmami.
więcej
|
|
Comarch sponsorem Zagłębia Sosnowiec
Spółka informatyczna Comarch została sponsorem klubu Zagłębie Sosnowiec. Umowa dotyczy sezonu 2010/11.
więcej
|
|
Advertica będzie promować rowery w Wałbrzyskiem
Advertica przygotuje i zrealizuje kampanię promującą turystykę rowerową w Górach Wałbrzyskich. Agencja pozyskała to zlecenie w przetargu.
więcej
|
|
,,Świeże doznania" wprowadzają Tic Taca do Empiku
Drażetki Tic Tac zostały wprowadzone do sprzedaży w salonach Empik. Towarzyszy temu kampania reklamowa pod hasłem „Świeże doznania” przygotowana przez agencję Kid&Young.
więcej
|
|
Jolanta Kaczmarek: z Interactive Solutions do Minimy
Jolanta Kaczmarek rozpoczęła pracę w agencji reklamowej Minima. Poprzednio była związana z Interactive Solutions.
więcej
|
|
,,Royal Bank" promuje piwa Royal Unibrew Polska wśród sprzedawców
Royal Unibrew Polska rozpoczyna program motywacyjny skierowany do sprzedawców. Obejmuje on należące do firmy marki piwa Faxe, Łomża, Korona Książęca i Cooler.
więcej
|
|
Ruszyła wakacyjna promocja iSource
Wszyscy, którzy do 18 sierpnia 2010 r. dokonają zakupu za minimalną kwotę 500 zł w salonach iSpot, otrzymają kupon rabatowy o wartości do 300 zł na zakup akcesoriów firm takich, jak Apple, Belkin, Bludot, Logitech, Macally, Microsoft, File Maker, Kancelariusz, Sanyo, AM Denmark, czy Paralells.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|