|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 18 Lipiec 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TV Biznes zmienia ramówkę - czas na Polsat Biznes?
Szykują się poważne zmiany w TV Biznes. Od poniedziałku stacja zmienioną ramówkę. Trwają także intensywne prace nad połączeniem zespołu redakcyjnego w Poznaniu z główną redakcją, która ma siedzibę w Warszawie.
więcej
|
|
Wpadki telewizyjne: Gąsowski liczy (wideo)
Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne - podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych.
więcej
|
|
Prezes TVN nie jest już szefem rady nadzorczej Sky Deutschland
Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN, przestał być szefem rady nadzorczej platformy cyfrowej Sky Deutchland. Na tym stanowisku zastąpił go wieloletni współpracownik Ruperta Murdocha – Chase Carey.
więcej
|
|
Emitel zamówił w firmie Ericsson systemy dla MUX-3
Ericsson podpisał z Emitelem (Grupa TPSA) umowę dotyczącą zaprojektowania, realizacji i integracji systemu naziemnej telewizji cyfrowej oraz systemu kontrybucji sygnałów telewizyjnych na potrzeby trzeciego multipleksu DVB-T (MUX-3), poinformowała spółka w komunikacie. Wartości umowy nie podano.
więcej
|
|
Tour de Pologne na żywo w Eurosporcie
Widzowie Eurosportu w 59 krajach obejrzą na żywo relacje z najważniejszej polskiej imprezy kolarskiej - Tour de Pologne. Dotychczas transmisje miały miejsce wyłącznie w kanale Eurosport 2.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Coraz większe wydatki na reklamę w telewizji, traci prasa
W I półroczu br. media tradycyjne cennikowo zarobiły z reklam 20 proc. więcej niż rok wcześniej. Najbardziej „na papierze” wzrosły wpływy reklamowe telewizji, a spadły tylko w przypadku prasy.
więcej
|
|
,,Nie zaśmiecaj swojego sumienia" z katechizmem ekologicznym (wideo)
Ruszył drugi etap kampanii społecznej „Nie zaśmiecaj swojego sumienia”. W akcji – przygotowanej przez Instytut Rozwoju Reklamy, Adwertajzing i Effective Media – wykorzystywany jest m.in. katechizm ekologiczny.
więcej
|
|
,,Nie daj się wwwkręcić" - Saturn porównuje się ze sklepami internetowymi
W prasie, radiu, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa sklepów Saturn. Przekaz pod hasłem „Nie daj się wwwkręcić” – przygotowany przez Young&Rubicam Brands – porównuje ofertę tej sieci ze sklepami internetowymi.
więcej
|
|
Grupa RMF i Polskie Radio mocno w górę, Agora w dół
Od stycznia do czerwca br. Grupa RMF cennikowo zarobiła z reklam o jedną trzecią, a Polskie Radio – o jedną piątą więcej niż rok wcześniej. Wśród czołowych nadawców radiowych tylko Agora zanotowała spadek tych przychodów.
więcej
|
|
Bajki Indianina i Japończyka w nowej kampanii ING (wideo)
Rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej konta internetowego w ING Banku Śląskim. W akcji – przygotowanej przez firmy Brain, 180heartbeats i PanMedia Western – bajki opowiadają Indianin i Japończyk.
więcej
|
|
Grandes Kochonos już nie dla Lecha - przetarg na nową agencję
Grandea Kochonos będzie obsługiwać reklamowo piwo Lech tylko przez najbliższy kwartał. Kompania Piwowarska w tym czasie wybierze w przetargu nową agencję.
więcej
|
|
Pacjent Tomasz Kot w nowym spocie Netii (wideo)
Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej Netii z udziałem Tomasza Kota. Tym razem w akcji – przygotowanej przez firmy Brasil i ZenithOptimedia – aktor występuje jako pacjent.
więcej
|
|
Jowita Szymańska nowym dyrektorem reklamy ,,Glamour"
Jowita Szymańska została nowym dyrektorem reklamy magazynu „Glamour” (G+J Polska), zastępując na tym stanowisku Agnieszkę Całkę, która odchodzi do Wydawnictwa Bauer.
więcej
|
|
Euro RSCG Marketing bliżej z House EHS 4D Discovery
Euro RSCG Marketing House rozszerza współpracę z angielską agencją EHS 4D Discovery. Firmy będą wymieniać doświadczenia biznesowe oraz wspólnie realizować projekty dla klientów z Anglii.
więcej
|
|
Ryan Giggs i Lewis Hamilton w kampanii Reeboka (wideo)
Ryan Giggs i Lewis Hamilton występują w nowych reklamach Reeboka. Wykorzystująca je kampania przebiega pod hasłem „Reeformuj swój trening”.
więcej
|
|
,,Moim zdaniem!" reklamuje ,,Metro"
Pod hasłem „Moim zdaniem!” ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa „Metra”. Akcja obejmuje prasę, internet i outdoor.
więcej
|
|
Abra reklamuje ,,wakacje w fotelu"
Pod hasłem „Wakacje w fotelu” wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów meblowych Abra. Akcję przygotował dział marketingu tej firmy wspólnie z agencją Heads Advertising.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Z ,,Przekroju" odchodzą ci, którzy marudzą
60 tys. do końca tego roku i minimum 120 tys. egzemplarzy w ciągu najbliższych dwóch lat ma wynosić średnia sprzedaż tygodnika „Przekrój” - podtrzymuje zapowiedż sprzed roku Grzegorz Hajdarowicz, wydawca tygodnika.
więcej
|
|
Ogromny wzrost "PC World", pozostałe tytuły w dół
Większość magazynów komputerowych i o grach komputerowych miało w kwietniu br. niższą sprzedaż niż rok wcześniej. Zyskał jedynie “PC World”, który dzięki obniżeniu ceny podwoił sprzedaż.
więcej
|
|
"Super Express" przeprosił na okładce Justynę Steczkowską
Dziennik "Super Express" (Murator) zamieścił na okładce swojego piątkowego wydania przeprosiny, skierowane pod adresem piosenkarki Justyny Steczkowskiej.
więcej
|
|
Torba ekologiczna z ,,Gazetą Wyborczą"
We wtorek wraz z „Gazetą Wyborczą” będzie można kupić torbę ekologiczną.
więcej
|
|
Jowita Szymańska nowym dyrektorem reklamy ,,Glamour"
Jowita Szymańska została nowym dyrektorem reklamy magazynu „Glamour” (G+J Polska), zastępując na tym stanowisku Agnieszkę Całkę, która odchodzi do Wydawnictwa Bauer.
więcej
|
|
Rysunkowa "Gala" na 9 urodziny pisma
W poniedziałek - z okazji 9 urodzin - tygodnik Gala (G+J Polska) ukazał się w specjalnej odsłonie.
więcej
|
|
"Newsweek" z kolekcją filmów "Planet Food - Podróże Kulinarne"
W poniedziałek tygodnik "Newsweek" (Axel Springer Polska) ukaże się z pierwszym z serii sześciu filmów "Planet Food - Podróże Kulinarne. Japonia".
więcej
|
|
,,Moim zdaniem!" reklamuje ,,Metro"
Pod hasłem „Moim zdaniem!” ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa „Metra”. Akcja obejmuje prasę, internet i outdoor.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Okrągły Stół to umowa społeczna czy zmowa elit?
20 lat po Okrągłym Stole więcej Polaków ocenia, że porozumienia wówczas zawarte były umową społeczną (43 proc.), niż uważa je za zmowę elit (31 proc.) - wynika z badania przeprowadzonego wspólnie przez CBOS oraz Europejskie Centrum Solidarności.
więcej
|
|
Tylko trzy partie w Sejmie - PO liderem
Gdyby wybory parlamentarne odbywały się na początku lipca, PO mogłaby liczyć na poparcie 40 procent osób, które zadeklarowały udział w głosowaniu, a PiS poparłoby 30 procent - wynika z najnowszego sondażu CBOS. Próg wyborczy przekroczyłby jeszcze tylko SLD, który w sondażu otrzymał 11 procent.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|