|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 13 Lipiec 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Eksperci: TVP zarobiła na mundialu w RPA
Wpływy reklamowe Telewizji Polskiej przy transmisjach z meczów mundialu wyniosły nieco ponad 125 mln zł. Sam finał dał TVP prawie 8,5 mln zł z reklam.
więcej
|
|
Cyfryzacja telewizji "może się odwlec o rok albo i dłużej"
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski powiedział, że przejście na naziemną telewizję cyfrową może się przeciągnąć o rok, jeśli zmieni się plan przygotowany przez Radę i UKE.
więcej
|
|
Słabe wyniki Ligi Światowej, Polsat niezadowolony
Fazę grupową tegorocznej edycji siatkarskiej Ligi Światowej oglądało w Polsacie i Polsacie Sport nieco ponad milion widzów. To jeden z gorszych wyników w historii tej imprezy.
więcej
|
|
8,5 mln widzów obejrzało finał mundialu w TVP 1
Finałowy mecz tegorocznych Mistrzostw Świata w piłce nożnej, w którym Hiszpania pokonała Holandię, obejrzało w niedzielę w Jedynce 8,54 mln widzów. Średnio wszystkie spotkania mundialu - na głównych antenach TVP - śledziło 3,12 mln osób.
więcej
|
|
TVN 24 wyprzedziła TVP Info, słaby wynik TVN
Bez zmiany na rynku telewizyjnym. Na czele w dalszym ciągu TVP 1, która zanotowała największy wzrost. Pierwszy raz w historii TVN 24 wyprzedziła TVP Info - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
Serial telewizji TVN nagrodzony w Rzymie
Polski serial "Naznaczony" z Piotrem Adamczykiem w roli głównej, wyprodukowany dla TVN, otrzymał nagrody na festiwalu filmów telewizyjnych w Rzymie.
więcej
|
|
AXN HD rozpoczął nadawanie w Polsce
Spółka Sony Pictures Television International wprowadziła do Polski kanał AXN HD. Stacja, która ma taką samą ramówkę jak normalny AXN, dostępna jest od poniedziałku 12 lipca w ofercie Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
|
Polskie kultowe bajki i serial erotyczny w TVS-ie
Kanał TVS w sierpniu br. wprowadzi na antenę kultowe polskie seriale animowane, programy typu ukryta kamera oraz emitowany kiedyś w Polsacie serial erotyczny.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Eksperci: TVP zarobiła na mundialu w RPA
Wpływy reklamowe Telewizji Polskiej przy transmisjach z meczów mundialu wyniosły nieco ponad 125 mln zł. Sam finał dał TVP prawie 8,5 mln zł z reklam.
więcej
|
|
Grupa RMF ogłosiła cennik reklamowy na jesień i zimę
Grupa RMF podała cennik reklamowy swoich stacji radiowych, który będzie obowiązywał od września do grudnia bieżącego roku. Droższe będą przede wszystkim spoty w RMF Classic.
więcej
|
|
Piotr Kowalczyk: Najwięcej zarobiłem na... byciu naukowcem
Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Piotr Kowalczyk, prezes zarządu IAB Polska i zastępca dyrektora ds. produktu reklamowego Onet.pl.
więcej
|
|
Samochody Suzuki zagrają w ,,Ratownikach"
Terenowe auta Suzuki pojawią się w kręconym obecnie serialu „Ratownicy”. Użyczenie samochodów na zasadzie product placementu koordynuje dom mediowy PanMedia Western.
więcej
|
|
Wideorozmowy w iPhone 4 - nowe filmy reklamowe (wideo)
Apple zaprezentowało cztery nowe spoty telewizyjne, które promują funkcję FaceTime w telefonie iPhone 4.
więcej
|
|
Nowe kryteria oceny w Effie Awards
W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards zmieniają się kryteria oceny zgłoszonych kampanii. W finałowym etapie jurorzy będą przyznawać punkty w czterech zakresach.
więcej
|
|
GfK Polonia będzie badać reklamy w internecie
GfK Polonia rozpoczyna badania efektywności przekazów marketingowych w internecie. Będzie je prowadzić we współpracy z firmami SirValUse i Nurago.
więcej
|
|
,,Pożyczka od serca" w taksówkowej kampanii Kas Stefczyka
Na taksówkach w najważniejszych miastach trwa kampania reklamowa pożyczek w Kasach Stefczyka. Akcję pod hasłem „Pożyczka od serca” realizuje Taxi-Ad Polska.
więcej
|
|
Reader's Digest przejmuje sprzedaż reklam w ,,Polska Wita"
Wydawnictwo Reader's Digest we własnym zakresie będzie sprzedawać reklamy w dwumiesięczniku „Polska Wita”. Jednocześnie do biura reklamy firmy dołączyli Rajmund Tochwin i Joanna Stec-Machowska.
więcej
|
|
Klaudia Piotrowska account managerem w IDMnet
Klaudia Piotrowska objęła stanowisko account managera w zespole IDMnet ds. kluczowych klientów. Poprzednio pracowała w agencji Martis.
więcej
|
|
,,Super Mary" promuje żel do prania Persil Cold Active
Na stronie internetowej Persila udostępniono grę „Super Mary” promującą żel do prania tej marki. Aplikację przygotowały agencje DDB i Tribal DDB.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Piotr Kowalczyk: Najwięcej zarobiłem na... byciu naukowcem
Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Piotr Kowalczyk, prezes zarządu IAB Polska i zastępca dyrektora ds. produktu reklamowego Onet.pl.
więcej
|
|
Gry na Nk.pl: 3,5 mln instalacji w 10 dni
Gry udostępnione na początku lipca w serwisie Nk.pl zostały zainstalowane już 3,5 mln razy. Najpopularniejsza jest gra zręcznościowa „Icy Tower”.
więcej
|
|
Google: samochody Street View wracają na ulice
W tym tygodniu samochody Google robiące zdjęcia do serwisu Street View wrócą na ulice czterech krajów.
więcej
|
|
YouTube: 5 mln USD dla obiecujących twórców
YouTube uruchomił program Partner Grants, w ramach którego zainwestuje 5 milionów dolarów w obiecujących twórców klipów wideo umieszczanych w serwisie.
więcej
|
|
YouTube: klipy w rozdzielczości 4K
Podczas konferencji VidCon 2010 serwis YouTube ogłosił wsparcie dla klipów kręconych w rozdzielczości 4K.
więcej
|
|
4,5 mln mundialowych sesji wideo na TVP.pl
W mundialowym dziale serwisu TVP.pl materiały wideo dotyczące mistrzostw obejrzano 4,5 mln razy. Witrynę odwiedziło 1,5 mln unikalnych użytkowników, generując 17,4 mln odsłon.
więcej
|
|
JS/TrojanDownloader/Pegel.BR atakuje niewidocznymi ramkami
W czerwcu zaktywizował się wirus JS/TrojanDownloader.Pegel.BR, który infekuje bezpośrednio ze stron przez ramki niewidoczne dla internautów. Z danych firmy Eset wynika, że najwięcej ataków nadal powoduje Conficker.
więcej
|
|
Dziennik.pl w zmienionej odsłonie i z odświeżonym logo
W portalu Dziennik.pl zmodyfikowano stronę główną i odświeżono logo. Zmiany w serwisie przygotował zarządzający nim Infor Biznes we współpracy z agencją Zjednoczenie.com.
więcej
|
|
Grono.net z nową strategią i grupą menadżerską
Akcjonariusze Grono.net przyjęli nową strategię serwisu, której realizacją zajmie się powołana właśnie grupa menadżerska. Na stronie w najbliższym czasie ma się pojawić opcja zakupów grupowych.
więcej
|
|
AZ.pl z giełdą domen i... Izabelą Mika
Na stronie internetowej firmy AZ.pl udostępniono giełdę domen z rynku wtórnego. Twarzą witryny została modelka Izabela Mika.
więcej
|
|
Przychody Travelplanet w czerwcu spadły o 16,5 proc.
Przychody spółki Travelplanet.pl w czerwcu wyniosły 14,78 mln zł, co oznacza spadek o 16,5% wobec analogicznego okresu ubiegłego roku, poinformowała firma w komunikacie w poniedziałek.
więcej
|
|
Startuje serwis architektoniczny swiadomewnetrze.pl
Rusza serwis swiadomewnetrze.pl z wiadomościami o branży architektonicznej. Witrynę na zlecenie firmy Martela przygotowała agencja interaktywna energe 21.
więcej
|
|
Facebook goni Orkut w Indiach
Należący do Google serwis społecznościowy Orkut wyraźnie przegrywa na rynku światowym z Facebookiem, ale jak dotąd udaje mu się utrzymywać pozycję lidera na dwóch duzych rynkach - brazylijskim i indyjskim. Wkrótce może się to jednak zmienić.
więcej
|
|
News Corp. zaprzecza: nie chcemy sprzedać MySpace
MySpace nie jest na sprzedaż - zapewnia Jonathan Miller, dyrektor ds. cyfrowych w koncernie News Corp. (właściciel społecznościowego serwisu).
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|