|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 7 Lipiec 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
LOT reklamuje miniceny w swoim serwisie
Rozpoczęła się kampania reklamowa tańszych cen biletów w serwisie lot.com. Akcję przygotowały firmy DDB Group, MRM Worlwide i Universal McCann.
więcej
|
|
Samsung Electronics Polska reorganizuje dział marketingu
Samsung Electronics Polska wprowadza nową strukturę w swoim dziale marketingu. Jednocześnie na jego czele stanął Tomasz Piotrowski.
więcej
|
|
Skok na rzep reklamuje internet w Tak Taku (wideo)
Startuje druga odsłona kampanii reklamowej blueconnectu Max w Tak Taku. Tym razem reklama pokazuje oryginalny skok „z gumy”.
więcej
|
|
Piotr Kupicha reklamuje Dębowe Tarasy (spot)
Ruszyła kampania reklamowa osiedla Dębowe Tarasy z udziałem Piotra Kupichy. Akcję przygotowała firma TriGranit we współpracy z agencją Plus Communication.
więcej
|
|
Totalizator Sportowy rozpoczyna ,,Loteriadę" (wideo)
Rusza wakacyjna loteria promocyjna Totalizatora Sportowego „Loteriada”. Akcję – wspieraną przez działania reklamowe – prowadzi agencja Linea Recta Polska.
więcej
|
|
Górski spacer reklamuje Garnier Mineral Men Extreme (wideo)
W telewizji, prasie i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania reklamowa dezodorantu Garnier Mineral Men Extreme. Akcję przygotowały agencja reklamowa Publicis i dom mediowy ZenithOptimedia.
więcej
|
|
Nestea Tropical Fruits: Orzeźwienie nadchodzi z tropików (wideo)
Ruszyła launchingowa kampania reklamowa herbaty Nestea Tropical Fruits. Akcję pod hasłem „Orzeźwienie nadchodzi z tropików” przygotowały agencje McCann Erickson i K2 oraz dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
Jurajska z nową etykietą i siatkarską kampanią (wideo)
Jurajska jest dostępna w nowym opakowaniu ze zmienioną etykietą. Odświeżoną identyfikację wizualną marki – i wspierającą ją kampanię reklamową – przygotowały agencje z ArtGroup.
więcej
|
|
Mediaedge:cia wprowadza narzędzie badawcze ,,Bottleneck"
Dom mediowy Mediaedge:cia wdraża metodologię badawczą „Bottleneck”. Opracowała ją działająca w firmie komórka Analytics and Insight.
więcej
|
|
,,Robimy dachówkę!" - muzyczna kampania Braas (wideo)
W telewizji, internecie i prasie ruszyła kampania reklamowa dachówek Braas. Akcja – przygotowana przez agencje Tequila, CorMedia i Pegasus PR – opiera się na stylistyce muzycznej.
więcej
|
|
Momentum Worldwide: Aleksander Machnacz za Dawida Kornagę
Aleksander Machnacz objął stanowisko creative directora w agencji Momentum Worldwide. Zastąpił na nim Dawida Kornagę.
więcej
|
|
Rusza turystyczna kampania Estonii
Rozpoczyna się kampania promująca Estonię jako kierunek turystyczny. Akcję w Polsce prowadzi agencja Euro RSCG Sensors.
więcej
|
|
Grupa Fit.pl: z Cormedia do Ad.net
Serwisy z Grupy Fit.pl weszły do sieci reklamowej Ad.net. Poprzednio należały do sieci Cormedia.
więcej
|
|
Sześć nowych serwisów w Ad-Vice
Do sieci reklamowej Ad-Vice dołączyło sześć nowych serwisów. Są to Profesor.pl, Forumsamochodowe.com, Resmedica.pl, Medigo.pl, Pcarena.pl i Ligamistrzow.com.
więcej
|
|
Warc: na większości rynków urosną wydatki reklamowe
Większość największych rynków reklamowych na świecie wróci w bieżącym roku do wzrostu.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|