|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 6 Lipiec 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Stacje informacyjne nadal zyskują
W czerwcu br. kolejny miesiąc z rzędu wzrosła oglądalność wszystkich stacji informacyjnych w ujęciu rocznym. Liderem jest TVP Info a najwięcej zyskał Polsat News, który 7 czerwca świętował dwa lata nadawania.
więcej
|
|
Mundial: mecz Paragwaj-Hiszpania hitem ćwierćfinałów
Najchętniej oglądanym ćwierćfinałem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej był mecz Paragwaj-Hiszpania, który zobaczyło 4,5 mln widzów. Do tej pory TVP zarobiła z reklam 103 mln złotych.
więcej
|
|
Duży spadek TVP 2, Polsatu i TVN - TVN 24 dogoniła TVP Info
Bez zmiany na rynku telewizyjnym. Na czele w dalszym ciągu TVP 1, która zanotowała największy wzrost. Jeszcze nigdy w historii TVN 24 nie była tak blisko TVP Info - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
10,6 mln widzów obejrzało pierwsze, sondażowe wyniki II tury
10,6 mln widzów obejrzało w niedzielę 4 lipca br. pierwsze, sondażowe wyniki II tury wyborów prezydenckich ogłaszane przez czołowe stacje i ich kanały informacyjne po godz. 20.00. Najwięcej widzów wybrało w tym czasie publiczną Jedynkę.
więcej
|
|
TVN 24 umocniła pozycję lidera w I półroczu br.
Najpopularniejszym kanałem tematycznym w I półroczu br. był kanał informacyjny TVN 24, którego udział poszedł jeszcze do góry. W czołówce zestawienia stacji tematycznych dominują stacje dziecięce.
więcej
|
|
Rosną przychody i zysk BBC Worldwide
Spółka BBC Worldwide miała w okresie od 1 kwietnia 2009 roku do 31 marca 2010 roku przychody na poziomie 1 074 mln funtów brytyjskich, czyli o 7 proc. wyższe niż rok wcześniej.
więcej
|
|
Trzy nowe kanały w ofercie UPC
Do oferty sieci kablowej UPC Polska dołączą 6 lipca br. trzy nowe kanały dokumentalne z portfolio Discovery Networks. Chodzi o kanał Discovery Historia oraz dwie stacje nadające w wysokiej rozdzielczości: Discovery HD Showcase oraz Animal Planet HD.
więcej
|
|
Aster liczy na 180 mln zł przychodów z segmentu biznesowego do 2015 r.
Przychody spółki Aster w segmencie usług telekomunikacyjnych dla biznesu mają wynieść 6 mln zł w tym i 180 mln zł w 2015 r., wynika z komunikatu spółki. W realizacji tego planu ma pomóc akwizycja Mediatel 4B (należącego do notowanej grupy Mediatel) za 15 mln zł.
więcej
|
|
III sezon serialu Internat w AXN Crime
Od lipca na antenie AXN Crime będzie można oglądać serial Internat III. To hiszpańska produkcja grozy skierowana przede wszystkim do młodych widzów.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Letnia akcja Planeta FM
Wystartowała letnia akcja konkursowa Planeta FM. Na słuchaczy czekają skoki na bungee, skoki ze spadochronem, lot szybowcem a także ekstremalny off-road.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Kaczyński wydał na spoty telewizyjne więcej od Komorowskiego
Nadanie w telewizji płatnych spotów wyborczych Jarosława Kaczyńskiego kosztowało prawie 2,2 mln zł – wynika z szacunków Mindshare Polska. Na emisję reklam Bronisława Komorowskiego wydano ok. 270 tys. zł mniej.
więcej
|
|
BPH TFI reklamuje konto emerytalne (wideo)
W internecie i punktach sprzedaży wystartowała kampania reklamowa indywidualnego konta emerytalnego w BPH TFI. Akcję przygotowały agencja Walk The Line i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
Podkład gratis w letniej kampanii sieci Komfort
W sklepach Komfort rusza promocja, w której do wszystkich zakupionych paneli otrzymuje się gratis podkład wyciszający. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez Red8, Starlink i VanguardPR.
więcej
|
|
Nielsen: Adidas odebrał Nike miano marki najbardziej kojarzonej z mundialem
Przed rozpoczęciem mundialu w RPA nie będąca jego oficjalnym sponsorem marka Nike była przez konsumentów z całego świata najbardziej kojarzona z imprezą. Pierwsze dwa tygodnie mistrzostw przyniosły tutaj znaczącą zmianę - na czoło wysunął się Adidas.
więcej
|
|
Bartosz Kuckowski w McCann Worldgroup Polska
Bartosz Kuckowski objął stanowisko new business directora w McCann Worldgroup Polska. Wcześniej pełnił taką samą funkcję m.in. w ZooM Advertising i Looksoft.
więcej
|
|
Sześć nowych osób w Grupie Ogilvy Polska
Pracę w agencjach z Grupy Ogilvy Polska rozpoczęło sześć osób. Są to Bartłomiej Kowalski, Bartek Klimaszewski, Natalia Kocur, Łukasz Worobiej, Anna Nawrocka i Joanna Bujnowska.
więcej
|
|
MEC Interaction z grupami klienckimi i komórką kreatywną
MEC Interaction wprowadza podział na cztery grupy klienckie i komórkę kreatywną. Nowymi strukturami kierują Ewelina Chodzińska, Grzegorz Smyka, Łukasz Wyglądała, Jarosław Paczek i Maciej Maciejewski.
więcej
|
|
Kompan.pl reklamował Komorowskiego w Google
Kampanię reklamową Bronisława Komorowskiego w wyszukiwarce Google prowadziła agencja Kompan.pl. Kandydat PO był reklamowany m.in. przy hasłach związanych z mundialem i festiwalem Open’er.
więcej
|
|
Amplico reklamuje swój OFE
W internecie trwa kampania reklamowa Amplico OFE. Akcję przygotowały agencje Mosqi.to i Sales&More.
więcej
|
|
Maile z baneru w kampanii Samsunga Wave
W internetowej kampanii Samsunga Wave wykorzystywana jest reklama displayowa pozwalająca wysyłać maile. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja interaktywna Next.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
TNS OBOP trafił wynik wyborów, słabo SMG/KRC
Bronisław Komorowski wygrał drugą turę wyborów prezydenckich - wynika z danych Państwowej Komisji Wyborczej. Który z ośrodków badawczych najtrafniej przewidział wynik wybór?
więcej
|
|
Z badaniami pod pachą
Jeśli nie masz planu strategicznego, nie masz pomysłu na biznes. A kłopoty z planowaniem, czy to w życiu, czy w pracy hamują zmiany. Najlepsi przedsiębiorcy świata są najlepszymi planerami i wizjonerami. Potrafią przekonać ludzi do swojego planu działań, do strategii, która na pierwszy rzut oka jest trudno akceptowalna. Bo czasami do przekonania kogoś nie wystarczy osobowość i charyzma. A kiedy brakuje argumentów - warto się oprzeć na badaniach.
więcej
|
|
37 proc. Polaków chce zakazu stosunków seksualnych osób tej samej płci
Ponad jedna trzecia Polaków (37%) chce zakazu stosunków seksualnych osób tej samej płci - czytamy raporcie pt.: "Postawy wobec gejów i lesbijek". Zdecydowana większość (78%) nie zgadza się na legalizację małżeństw homoseksualnych, a jeszcze silniejszy sprzeciw (89%) budzi prawo do adopcji dzieci przez takie pary.
więcej
|
|
Tylko co piąty polski kibic ogląda mundial poza domem
Prawie 80 proc. polskich internautów zainteresowanych piłką nożną ogląda obecny mundial w domu – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Dwie trzecie kibiców w związku z mundialem wydało najwyżej 150 zł.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|