|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 2 Lipiec 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVN zarabia najwięcej z reklam, duży wzrost TVP
W I półroczu 2010 roku liderem wpływów reklamowych była telewizja TVN, która zarobiła już prawie 1,5 mld złotych. Najwięcej na reklamę wydały Unilever, Polkomtel i Nestle.
więcej |
|
Prezes TVP odrzuca zarzuty o zaniedbywanie misji
Telewizja Polska zawsze traktowała WOŚP jako misję, finansując ją przede wszystkim ze środków abonamentowych - napisał prezes TVP Romuald Orzeł w liście otwartym do Jurka Owsiaka. Prezes TVP napisał, że z wielkim zaskoczeniem i przykrością przyjął jego pretensje i słowa oburzenia pod adresem Telewizji Publicznej.
więcej |
|
Prezes Ruchu: lepsze wykorzystanie sieci sprzedaży i mniejsze koszty
Nowy prezes Ruchu Marcin Piróg chce skupić się na poprawie warunków handlowych i maksymalnym wykorzystaniu sieci dystrybucji oraz na ograniczaniu kosztów, ograniczeniu asortymentu, aby w ciągu kilku miesięcy Ruch zaczął osiągać zyski operacyjne. W ciągu 2-3 miesięcy powinien uformować się w całości nowy zarząd spółki.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Udany czerwiec TVN, najwięcej stracił Polsat
Liderem rynku telewizyjnego w czerwcu była TVP 1, mimo mniejszego udziału w rynku. W grupie komercyjnej (16-49) pozycja lidera należała również do “Jedynki”. Ranking top 30 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVN zarabia najwięcej z reklam, duży wzrost TVP
W I półroczu 2010 roku liderem wpływów reklamowych była telewizja TVN, która zarobiła już prawie 1,5 mld złotych. Najwięcej na reklamę wydały Unilever, Polkomtel i Nestle.
więcej
|
|
Prezes TVP odrzuca zarzuty o zaniedbywanie misji
Telewizja Polska zawsze traktowała WOŚP jako misję, finansując ją przede wszystkim ze środków abonamentowych - napisał prezes TVP Romuald Orzeł w liście otwartym do Jurka Owsiaka. Prezes TVP napisał, że z wielkim zaskoczeniem i przykrością przyjął jego pretensje i słowa oburzenia pod adresem Telewizji Publicznej.
więcej
|
|
TVN z badaniem exit poll w dniu II tury wyborów
Telewizja TVN potwierdziła, że o godz. 20.00 w dniu II tury wyborów prezydenckich przedstawi widzom sondażowe wyniki wyborów pochodzące z badania exit poll. Wykona je na zlecenie stacji instytut Millward Brown SMG/KRC.
więcej
|
|
"Aktualności" bez Roberta Jałochy, ale z nowymi reporterami
Robert Jałocha, dotychczas prezenter dziennika “Aktualności” w TVP Katowice, nie pracuje już w stacji – dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Do zespołu serwisu od 1 lipca br. dołączyli natomiast Anna Ginał oraz Artur Warcholiński, związani wcześniej z TVS-em.
więcej
|
|
Najwięcej czasu w TVP dla marszałka, w PR dla Kaczyńskiego
W audycjach własnych, emitowanych w trakcie dwóch ostatnich tygodni kampanii przed I turą wyborów prezydenckich, TVP najwięcej czasu poświęciła Bronisławowi Komorowskiemu (35 proc.) i Jarosławowi Kaczyńskiemu (23 proc). - wynika z raportu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
|
Ponad 6,5 mln widzów drugiej debaty prezydenckiej
Środową debatę między Bronisławem Komorowskim a Jarosławem Kaczyńskim, emitowaną w TVP 1, TVP Info, TVP Polonia, Polsat News oraz TVN 24 oglądało ponad 6,5 mln widzów, co dało tym stacjom łącznie prawie 52 proc. udziału w rynku.
więcej
|
|
HBO 2 i HBO Comedy w formacie 16:9
Spółka HBO Polska zmieniła 1 lipca br. format obrazu kanałów HBO i HBO Comedy na wersję 16:9. Dotychczas w tym formacie nadawała stacja HBO 2, a także kanał HBO HD.
więcej
|
|
Nocne pasmo 4fun Media w TV Puls
W czerwcu na antenie telewizji Puls, wystartował nowy program pt. „Nocne Hity”. Program jest w całości przygotowywany przez spółkę 4fun Media SA, a jego kontent stanowią muzyka oraz zabawy i gry interaktywne.
więcej
|
|
Tegoroczne debaty wyborcze mniej popularne niż te z 2007 r.
Niedawne debaty Bronisława Komorowskiego i Jarosława Kaczyńskiego oglądało mniej dorosłych Polaków niż dyskusje wyborcze z 2007 roku. Niedzielną debatę śledziło 6,1 mln pełnoletnich widzów, a środową – 5,7 mln.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
To tylko kryzys wizerunkowy?
Zdjęcie Amerykanki, które bezprawnie znalazło się na koszulce Reserved wciąż budzi wiele negatywnych emocji w social media. Specjaliści uważają, że tylko transparentność i uczciwość może uciszyć falę niesłabnącej krytyki.
więcej
|
|
TVN zarabia najwięcej z reklam, duży wzrost TVP
W I półroczu 2010 roku liderem wpływów reklamowych była telewizja TVN, która zarobiła już prawie 1,5 mld złotych. Najwięcej na reklamę wydały Unilever, Polkomtel i Nestle.
więcej
|
|
Tomasz Lis doradcą Eurozetu
Tomasz Lis dołączył do działu sprzedaży ogólnopolskiej Grupy Eurozet. Objął stanowisko doradcy ds. sprzedaży.
więcej
|
|
Ad.Net z zagranicznym inwestorem i Maciejem Mincerem
Internet Group finalizuje odsprzedanie pakietu kontrolnego w zarządzanej przez siebie spółce Ad.Net inwestorowi z Europy Zachodniej. Jednocześnie prezesem firmy został Maciej Mincer.
więcej
|
|
,,Życie ma smak" w kampanii Cisowianki Perlage (wideo)
W telewizji rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa wody Cisowianka Perlage. Akcję pod hasłem „Życie ma smak” przygotowała zarządzająca tą marką firma Polskie Zdroje.
więcej
|
|
,,Która żona" w kampanii Seata Leon nie dyskryminuje kobiet
Komisja Etyki Reklamy oddaliła skargi dotyczące kampanii reklamowej Seata Leon pod hasłem „Co na to moja żona? Zależy która”. Instytucja uznała, że taki przekaz nie dyskryminuje kobiet.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" reklamuje się jako marka multimedialna
Ruszyła kampania reklamująca „Gazetę Wyborczą” jako markę multimedialną. Akcję pod hasłem „Wyborcza do wyboru” przygotowały agencja reklamowa JIS Advertising i dom mediowy Starlink.
więcej
|
|
,,Shrek Forever" w promocji Lotosu
Na stacjach sieci Lotos rusza promocja związana z filmem „Shrek Forever”. Akcji towarzyszy kampania reklamowa przygotowana przez firmy TCC, Testardo Gram i Optimum Media OMD.
więcej
|
|
Kampania wspiera Orange Kino Letnie
Rozpoczyna się wakacyjny cykl filmowy Orange Kino Letnie. Akcji towarzyszy kampania reklamowa w najważniejszych mediach.
więcej
|
|
Telewizja napędzi tegoroczny wzrost nakładów na reklamę w Wlk. Bryt.
W bieżącym roku wydatki na reklamę w Wielkiej Brytanii zwiększą się w porównaniu z rokiem 2009 o 3,3 proc., do 14,98 miliarda funtów.
więcej
|
|
BrainJuice Group reklamuje Medicover w internecie
BrainJuice Group prowadzi internetowe działania reklamowe dla firmy Medicover. Współpraca obejmuje realizację kampanii linków sponsorowanych i obsługę web PR.
więcej
|
|
Cinema City rozpoczyna ,,Filmowy pościg lata"
Pod hasłem „Filmowy pościg lata” rusza kampania reklamowa Cinema City. Częścią akcji jest internetowa gra miejska.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Prezes Ruchu: lepsze wykorzystanie sieci sprzedaży i mniejsze koszty
Nowy prezes Ruchu Marcin Piróg chce skupić się na poprawie warunków handlowych i maksymalnym wykorzystaniu sieci dystrybucji oraz na ograniczaniu kosztów, ograniczeniu asortymentu, aby w ciągu kilku miesięcy Ruch zaczął osiągać zyski operacyjne. W ciągu 2-3 miesięcy powinien uformować się w całości nowy zarząd spółki.
więcej
|
|
Maciej Kutak odchodzi z Grupy Bauer
Maciej Kutak, członek zarządu Bauer Media, odpowiedzialny za koordynację i współpracę działów handlowych Wydawnictwa Bauer, Grupy RMF i Interii, odchodzi z Grupy Bauer. Powodem tej decyzji są jego nowe plany zawodowe.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" reklamuje się jako marka multimedialna
Ruszyła kampania reklamująca „Gazetę Wyborczą” jako markę multimedialną. Akcję pod hasłem „Wyborcza do wyboru” przygotowały agencja reklamowa JIS Advertising i dom mediowy Starlink.
więcej
|
|
W PBC będzie pełna informacja o dochodach wszystkich respondentów
Polskie Badania Czytelnictwa opracowały autorski model wyliczania dochodów dla respondentów, którzy nie chcą podawać ich w trakcie wywiadu. Został on przygotowany przez stałych ekspertów PBC, dr Jacka Hamana i dr Henryka Banaszaka z wydziału socjologii UW.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Wielka akcja antypiracka - zbiorowy pozew przeciwko Chomikuj.pl
Pod koniec sierpnia Polska Izba Książki złoży pozew zbiorowy przeciwko portalowi Chomikuj.pl, skąd za darmo można ściągnąć pirackie wersje książek. W czerwcu na wojnę z Chomikuj.pl ruszyła muzyczna firma Hapro Media.
więcej
|
|
PKO BP szuka agencji interaktywnej na trzy lata
PKO BP rozpoczął przetarg na agencję interaktywną. Do rywalizacji o 3-letnią obsługę banku w sieci zostały zaproszone wszystkie firmy z tej branży zrzeszone w IAB Polska.
więcej
|
|
Nk.pl udostępnia gry
Na Nk.pl pojawiło się siedem gier online. Aplikacje przygotowały firmy Plinga oraz iJet.
więcej
|
|
Ruszył myPiS.pl - na razie testowo
Udostępniono testową wersję serwisu społecznościowego myPiS.pl. Strona zawiera opcje charakterystyczne dla witryn tego typu oraz informacje o Prawie i Sprawiedliwości.
więcej
|
|
Interia zmienia nazwę agencji Sempathy na Semahead
Uruchomiona niedawno przez Interię agencja Sempathy zmienia nazwę na Semahead. Firma pracuje już dla pierwszych klientów.
więcej
|
|
Lech Rychliński prezesem Gratki Technologie
Od 1 lipca br. Gratka Technologie ma nowego prezesa, którym został Lech Rychliński, dotychczasowy dyrektor IT spółki. Zastąpił on Artura Wiśniewskiego, który odchodzi z firmy.
więcej
|
|
Białoruskie władze będą kontrolować internet
Na Białorusi wszedł w życie prezydencki dekret nr 60, dotyczący kontroli internetu. Przewiduje, że wszystkie podmioty prawne prowadzące działalność za pomocą internetu będą musiały zostać zarejestrowane, podobnie jak i białoruskie strony www.
więcej
|
|
Fundusz Internet Ventures ma zrealizować pierwsze inwestycje na początku 2011 r.
Nowy fundusz Internet Ventures FIZ, który ma docelowo dysponować środkami w wysokości 100 mln zł, zrealizuje pierwsze inwestycje na początku przyszłego roku, wynika z wypowiedzi przedstawicieli funduszu. Internet Ventures to wspólne przedsięwzięcie Krajowego Funduszu Kapitałowego (KFK), MCI Management oraz IIF Group.
więcej
|
|
Czytelnicy nie chcą płacić za newsy online
Czytelnicy nadal są chętni do płacenia za drukowaną prasę ze względu na jakość oferowanych w niej treści. Nie przekłada się to jednak na te same treści oferowane w internecie.
więcej
|
|
Chińscy żołnierze nie mogą blogować
Chińskie władze zakazały swoim 2,3 miliona żołnierzy tworzenia stron internetowych i blogów.
więcej
|
|
IR Center, eFresh, Atom, ClickAd i BZ WBK w IAB Polska
Firmy IR Center, eFresh, Atom Media Interaktywne, Grupa ClickAd i BZ WBK dołączyły do IAB Polska. Związek ma ogółem już 134 członków.
więcej
|
|
Amazon kupił Woot
Woot - oryginalny internetowy sklep sprzedający tylko jeden produkt dziennie (tzw. 'deal-a-day') - został przejęty przez Amazon.com.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|