|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 29 Czerwiec 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Mundial w TVP: 80 mln zł z reklam, średnio 2,7 mln widzów
Dotychczas rozegrane mecze Mistrzostw Świata w piłce nożnej w RPA oglądało na antenach TVP 1 i TVP 2 średnio 2,7 mln widzów, zaś cennikowe wpływy całej TVP z reklam przy spotkaniach wyniosły już ponad 80 mln widzów.
więcej
|
|
TVN: 2,1 mln widzów ,,Milionerów", powrót jesienią
TVN zakończyła emisję wiosennej serii teleturnieju „Milionerzy”. Program oglądało średnio 2,12 mln widzów. Wpływy reklamowe wyniosły 12,3 mln złotych.
więcej
|
|
Losowania Lotto z nowego studia i bardziej rozrywkowe (foto)
Od 1 lipca br. emitowane na antenie TVP Info “Studio Lotto” realizowane będzie w nowym studiu, a program zmieni charakter z informacyjnego na bardziej rozrywkowy.
więcej
|
|
Dwa nowe kanały w Cyfrowym Polsacie
Do oferty Cyfrowego Polsatu dołączyły w poniedziałek dwa nowe kanały: lifestylowy Discovery Travel & Living oraz przyrodniczy Animal Planet HD. Jednocześnie operator odsunął na daleką pozycję na liście kanałów stację BBC Lifestyle.
więcej
|
|
Duży spadek TVP 1 - TVN 24 tuż za TVP Info
Bez zmiany na rynku telewizyjnym. Na czele w dalszym ciągu TVP 1, która zanotowała jednak największy spadek. Jeszcze nigdy w historii TVN 24 nie była tak blisko TVP Info - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
"Supermodelki" śledziło 700 tys. widzów
Program “Supermodelki” emitowany wiosną na antenie TVP 1 oglądało średnio 690 tys. widzów. W czasie nadawania show Jedynka przegrywała z TVN-em i Dwójką, ale była nieco lepsza od Polsatu.
więcej
|
|
UPC na żądanie w kolejnych miastach i z kanałami BBC
Sieć kablowa UPC Polska poszerzyła w poniedziałek zasięg usługi UPC na żądanie o kolejne cztery miasta. Jednocześnie ostatnio do oferty VoD dołączyły programy z kanałów BBC.
więcej
|
|
Ponad 6,5 mln widzów debaty Komorowski - Kaczyński
Niedzielną debatę prezydencką Bronisława Komorowskiego i Jarosława Kaczyńskiego, która transmitowana była w TVP 1, TVP Info, TVP Polonia, TVN 24 oraz Polsat News obejrzało średnio 6,6 mln widzów. Kto oglądał program w TVP 1, a kto w TVN 24?
więcej
|
|
Irena Dziedzic: nie byłam agentką SB
TW "Marlena" to mógł być ktoś inny - powiedziała w sądzie Irena Dziedzic, znana dziennikarka z czasów PRL, autorka "Tele-Echa", która chce, by sąd uznał, że nie była agentką SB. Oskarżyła ją o to w 2006 r. "Misja Specjalna" TVP, a teraz potwierdza to IPN.
więcej
|
|
ATM Grupa wypłaci 6,88 mln zł dywidendy
Podczas Walnego Zgromadzenia akcjonariusze ATM Grupy podjęli uchwałę o wypłacie dywidendy za 2009 rok.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Stańko, Smolik i Waglewski reklamują Męskie Granie (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa serii koncertów Męskie Granie. W akcji biorą udział artyści, którzy wystąpią w tym projekcie.
więcej
|
|
Multikino wprowadza reklamy 3D digital signage
W kinach Multikino pojawią się reklamy 3D digital signage, które będzie można oglądać bez specjalnych okularów. Sieć wprowadza je we współpracy z firmami Animade i Tridelity Display Solution GmbH.
więcej
|
|
Wakacyjna kampania reklamuje OC i AC w Link4 (wideo)
Rusza wakacyjna kampania reklamowa ubezpieczeń OC i AC w Link4. Akcję obejmującą telewizję i internet przygotowały firmy Gruppa66 Ogilvy, Redworks i Starcom.
więcej
|
|
,,Zatrzymaj się i żyj!" w kampanii ,,Bezpieczny przejazd" (wideo)
Ruszyła tegoroczna edycja kampanii społecznej „Bezpieczny przejazd”. Akcję pod hasłem „Zatrzymaj się i żyj!” na zlecenie PKP PLK przygotowała Zwyklagencja.pl.
więcej
|
|
POT będzie reklamować turystykę we wschodniej Polsce
W połowie wakacji ruszy kampania reklamowa oferty turystycznej wschodnich województw Polski. Akcję na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej przygotowały agencja reklamowa Bimers i dom mediowy PanMedia Western.
więcej
|
|
Loteria reklamuje Reader's Digest (wideo)
Rusza telewizyjna kampania reklamowa Reader's Digest. Akcja – przygotowana przez firmy Fadeout TVProductions i Maxus – wspiera coroczną loterię tego wydawnictwa.
więcej
|
|
Shrek reklamuje płatki Nestle w internecie
W internecie trwa kampania reklamowa płatków śniadaniowych Nestle nawiązująca do filmów „Shrek”. Akcję przygotowała firma MEC Interaction.
więcej
|
|
Maciej Świątek managerem w Mindshare Polska
Maciej Świątek awansował na stanowisko managera w Mindshare Polska. Z firmą jest związany od ponad dwóch lat.
więcej
|
|
Jarosław Pawlik i Tomasz Ptak w S4
Team kreatywny Jarosław Pawlik i Tomasz Ptak rozpoczął pracę w agencji S4. Wcześniej byli związani m.in. z agencją Publicis.
więcej
|
|
Turek Puszysty z opakowaniami od SaltPepper Brand Design
Serki Turek Puszysty są dostępne w zmienionych opakowaniach. Zaprojektowała je agencja SaltPepper Brand Design.
więcej
|
|
Nowy Jork uruchamia globalną kampanię reklamową
Nowy Jork uruchamia wartą 30 milionów dolarów globalną kampanię reklamową, której celem jest promocja miasta jako atrakcji turystycznej.
więcej
|
|
ale kino! reklamuje cykl ,,Kino mówi: Gender"
Rozpoczyna się kampania reklamowa cyklu „Kino mówi: Gender” w ale kino!. Akcję przygotowały agencja Intelligent Decisions Training Company i Canal+ Cyfrowy.
więcej
|
|
Gutenberg Networks stworzy gazetki reklamowe dla Tesco Polska
Agencja Gutenberg Networks rozpoczęła współpracę z Tesco Polska.
więcej
|
|
Złote Tarasy reklamują mundialowe transmisje
W prasie, internecie i na outdoorze trwa kampania reklamowa transmisji mundialu w Złotych Tarasach. Akcja przebiega pod hasłem „Głodny sportowych emocji?”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Nk.pl: mniej niż 1 proc. użytkowników przeciwko nowemu regulaminowi
Nk.pl ujawniła, że nowego regulaminu serwisu nie zaakceptowało do tej pory mniej niż 1 proc. jego użytkowników. Zasady korzystania ze strony zostały zmienione w związku z nowymi opcjami oraz wytycznymi GIODO.
więcej
|
|
Mundial na TVP.pl - prawie 900 tys. widzów transmisji ,,live"
Dokładnie 863 tys. internautów obejrzało w serwisie TVP.pl bezpośrednie transmisje meczów podczas dwóch tygodni piłkarskich mistrzostw świata. Ogółem mundialowy dział witryny zanotował ponad 10 mld odsłon.
więcej
|
|
Zuckerberg: przychód Facebooka w 2010 r. może sięgnąć 1,1 mld USD
Według Marka Zuckerberga, twórcy i szefa Facebooka, serwis społecznościowy może w bieżącym roku zanotować przychód między 1 a 1,1 miliarda dolarów.
więcej
|
|
BRE Bank odświeżył swój serwis internetowy
Ruszył zmieniony serwis internetowy BRE Banku. W witrynie wyeksponowano ofertę biznesową i zwiększono czytelność prezentowanych treści.
więcej
|
|
,,Fanta City" rusza w nowej odsłonie
Udostępniono odświeżoną wersję internetowej gry społecznościowej „Fanta City”. Aplikacja stanowi główny element letniej akcji promocyjnej napoju Fanta.
więcej
|
|
100 Gb/s od T-Systems i Alcatel-Lucent
Firmy Alcatel-Lucent i T-Systems (filia Deutsche Telekom specjalizująca się w rozwiązaniach dla klientów instytucjonalnych) poinformowały o zrealizowaniu pierwszego w branży połączenia między zaawansowanymi centrami przetwarzania danych Uniwersytetu Technicznego w Dreźnie i Akademii Górniczej we Freibergu za pomocą komercyjnego łącza 100 Gb/s (100G) o długości 60 km, z wykorzystaniem dwóch technologii — IP i optycznej.
więcej
|
|
Koń trojański informuje o domniemanej śmierci Eminema
TrendLabs (globalne centrum badawcze firmy Trend Micro) wykryło odmianę konia trojańskiego ZBOT, który wysyła wiadomości e-mail informujące o domniemanej śmierci gwiazdy hip-hopu - Eminema.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
70 proc. Polaków kibicuje na mundialu innym reprezentacjom
70 proc. Polaków deklaruje, że z powodu braku naszej reprezentacji na mundialu kibicuje innym drużynom – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Natomiast 28 proc. cieszy się, kiedy zawodnik polskiego pochodzenia strzela gole dla Niemiec.
więcej
|
|
40 proc. Polaków woli wydawać niż odkładać pieniądze
40 proc. Polaków przedkłada wydawanie pieniędzy nad gromadzenie oszczędności – wynika z badania MillwardBrown SMG/KRC. Z kolei co piątej osobie zdarzają się impulsywne, niepotrzebne zakupy.
więcej
|
|
Bronisław Komorowski, Donald Tusk i Radosław Sikorski - im ufamy najbardziej
W czerwcu największym zaufaniem cieszy się pełniący obowiązki prezydenta Bronisław Komorowski, przed premierem Donaldem Tuskiem i szefem MSZ Radosławem Sikorskim - wynika z najnowszego sondażu CBOS dotyczącego zaufania do polityków. Jarosławowi Kaczyńskiemu ufa 47 proc. Polaków.
więcej
|
|
Ipsos: spadł wskaźnik optymizmu konsumentów
Wskaźnik optymizmu konsumentów (WOK) spadł o 2,42 pkt do poziomu 94,30 pkt w czerwcu, podał instytut badawczy Ipsos w komunikacie w poniedziałek. Wskaźnik klimatu gospodarczego spadł o 1,61 pkt do 85,95 pkt.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|