|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 18 Czerwiec 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN: ,,Klub szalonych dziewic" nie powróci, bo był zbyt odważny
TVN oficjalnie poinformowała, że nie nakręci kolejnego sezonu serialu „Klubu szalonych dziewic”. Nadawca tłumaczy, że produkcja była zbyt odważna jak na polskie realia. Z tego powodu nie osiągnęła oczekiwanej oglądalności.
więcej
|
|
Komisja Etyki krytykuje udział Beaty Sadowskiej w kampanii Toyoty
Komisji Etyki TVP skrytykowała udział Beaty Sadowskiej z TVP2 w kampanii reklamowej Toyoty. Jednocześnie komisja zaapelowała do zarządu TVP o wprowadzenie regulacji, które zakażą pracownikom stacji udziału w reklamach i promocjach.
więcej
|
|
Radio ZET i TVN organizują letnią trasę koncertową
Radio ZET i TVN zdecydowały się zorganizować letnią trasę koncertową - „Siła muzyki”. Sześć plenerowych koncertów z udziałem gwiazd będzie można śledzić żywo na obu antenach.
więcej
|
|
Mundial: dotychczas 2,4 mln widzów i 27 mln z reklam
Mecze pierwszej części fazy grupowej Mistrzostw Świata w piłce nożnej w RPA oglądało na antenach TVP 1 i TVP 2 średnio 2,36 mln widzów, a przyniosły one z reklam wpływy na poziomie 27 mln zł.
więcej
|
|
Komisja Etyki TVP: Sławomir Janecki naruszył zasady etyki
Wicedyrektor TVP1 Stanisław Janecki naruszył zasady etyki dziennikarskiej w Telewizji Polskiej i złamał uchwałę o apolityczności dziennikarzy TVP w kampanii wyborczej - orzekła w czwartek Komisja Etyki TVP. Skarga na Janeckiego dotyczyła jego tekstu w "Fakcie".
więcej
|
|
TVP: najwięcej czasu poświęcamy Bronisławowi Komorowskiemu
Cztery anteny telewizji publicznej najwięcej czasu poświęcają kandydatowi PO Bronisławowi Komorowskiemu. Na kolejnych miejscach są Jarosław Kaczyński i Grzegorz Napieralski - wynika z monitoringu kampanii wyborczej prowadzonego przez TVP.
więcej
|
|
Nowy dyrektor sprzedaży w spółce Canal+ Cyfrowy
Wojciech Szwarc objął stanowisko dyrektora sprzedaży w spółce Canal+ Cyfrowy na którym będzie odpowiedzialny za politykę dystrybucji, rozwijanie kanałów sprzedaży oraz strategię budowania portfolio klientów.
więcej
|
|
Komorowski w TVP przedstawiany negatywnie, Napieralski pozytywnie
Spośród trzech głównych kandydatów na urząd Prezydenta RP, Napieralski jest w telewizji publicznej prezentowany pozytywnie, Kaczyński neutralnie a Komorowski negatywnie.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Komisja Etyki krytykuje udział Beaty Sadowskiej w kampanii Toyoty
Komisji Etyki TVP skrytykowała udział Beaty Sadowskiej z TVP2 w kampanii reklamowej Toyoty. Jednocześnie komisja zaapelowała do zarządu TVP o wprowadzenie regulacji, które zakażą pracownikom stacji udziału w reklamach i promocjach.
więcej
|
|
Waldemar Izdebski szefem agencji marketingowej Media Express
W strukturze spółki Media Express należącej do Grupy ZPR powstała agencja marketingowa. Stanowisko jej dyrektora objął Waldemar Izdebski.
więcej
|
|
Czerwony kapturek w spocie wyborczym (wideo)
W internecie pojawił się nieoficjalny spot wyborczy. Jego autorzy podają w wątpliwość szczerość przemiany prezesa PiS.
więcej
|
|
ZenithOptimedia: tylko dzięki internetowi rynek reklamy uniknie spadu
Polski rynek reklamy uniknie spadku w 2010 roku, głównie za sprawą wzrostu wydatków w internecie - prognozuje dom mediowy ZenithOptimedia. Istotne odbicie ma nastąpić dopiero w 2012 roku.
więcej
|
|
Borys Szyc, Tomasz Karolak, Kuba Wesołowski: Twój głos ma sens! (wideo)
W telewizjach komercyjnych - pod hasłem "Twój głos ma sens!" - ruszyła kampania społeczna, która ma zachęcać do udziału w wyborach. Organizatorem projektu jest Fundacja "Świat ma sens".
więcej
|
|
Jerzy i Maciej Stuhr w reklamie Friedrich Wilhelm Raiffeisen (wideo)
Ruszyła właśnie kolejna odsłona kampanii reklamowej Raiffeisen Bank Polska z udziałem Jerzego i Macieja Stuhra. Kampania wprowadza na polski rynek markę Friedrich Wilhelm Raiffeisen - elitarną markę Private Banking.
więcej
|
|
Big Press - wspólny pakiet Polskapresse i Mediów Regionalnych
Czterej najwięksi wydawcy prasy regionalnej, czyli spółki Polskapresse, Media Regionalne, Edytor i Express Media wprowadzają na rynek pakiet Big Press, obejmujący kampanie reklamowe w dziennikach regionalnych tych firm.
więcej
|
|
ClickAd będzie sprzedaży reklamy za pośrednictwem Bluetooth
ClickAd podpisał umowę brokerską w zakresie sprzedaży reklam z ProxyAd. Dzięki niej ClickAd rozszerzy swoją ofertę o nowy kanał komunikacji marketingowej jakim jest Bluetooth.
więcej
|
|
Nowe produkty i cennik dla klientów Interia.pl
Interia.pl wprowadziła - obowiązujący od 15 czerwca br. - specjalny cennik regionalnych produktów reklamowych.
więcej
|
|
Rusza BMW Innovation Days
Agencja Unlimited Events jest organizatorem BMW Innovation Days dla BMW Polska. Cykl eventów odbywa się w 13 miastach, w których obecne są salony sprzedaży BMW.
więcej
|
|
Magna: o 4 proc. wzrośnie w 2010 r. globalny rynek reklamowy
W bieżącym roku globalne nakłady na reklamę wzrosną o 4,2 proc., do 377 miliardów dolarów.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Grzegorz Miecugow za Piotra Najsztuba w ,,Przekroju"
Po rezygnacji Piotra Najsztuba dwie lub trzy osoby będą pisać wywiady do tygodnika „Przekrój”. Jedną z nich będzie Grzegorz Miecugow z TVN24.
więcej
|
|
Liderzy czytelnictwa prasy regionalnej
W okresie od listopada 2009 ub.r. do kwietnia br. najchętniej czytane dzienniki w poszczególnych regionach były takie same jak rok wcześniej. Relatywnie najpopularniejszym tytułem była „Gazeta Lubuska”, którą czytało 40,95 proc. mieszkańców woj. lubuskiego.
więcej
|
|
Waldemar Izdebski szefem agencji marketingowej Media Express
W strukturze spółki Media Express należącej do Grupy ZPR powstała agencja marketingowa. Stanowisko jej dyrektora objął Waldemar Izdebski.
więcej
|
|
Relaunch magazynu ,,Play"
Od lipcowego numeru miesięcznik o grach „Play” (Axel Springer Polska) przeszedł zmiany. Tytuł ma nowy layout, zmodyfikowaną zawartość i większą objętość. Jest też droższy. Odświeżone wydanie trafiło na rynek w czwartek.
więcej
|
|
,,Show" z nowym layoutem i w większym formacie
Od lipca br. Wydawnictwo Bauer wprowadza zmiany w dwutygodniku „Show”. Pismo zyska nową szatą graficzną, lepszy papier, nieco większy rozmiar oraz większą objętość. Modyfikacje dotyczyć będą też zawartości magazynu.
więcej
|
|
,,Aktywni 55+" - nowy kwartalnik dla seniorów
Na przełomie maja i czerwca br. na rynku zadebiutował nowy kwartalnik „Aktywni 55+”, skierowany dla seniorów. Wydawcą pisma jest wrocławska Fabryka Idei, która specjalizowała się do tej pory w wydawaniu tytułów custom publishingowych.
więcej
|
|
Big Press - wspólny pakiet Polskapresse i Mediów Regionalnych
Czterej najwięksi wydawcy prasy regionalnej, czyli spółki Polskapresse, Media Regionalne, Edytor i Express Media wprowadzają na rynek pakiet Big Press, obejmujący kampanie reklamowe w dziennikach regionalnych tych firm.
więcej
|
|
Nagroda dziennikarzy dla ks. Adama Bonieckiego
17 czerwca 2010 r. w Klubie Dziennikarzy Pod Gruszką w Krakowie ks. Adam Boniecki, redaktor naczelny „Tygodnika Powszechnego” otrzymał nagrodę Honorowej Złotej Gruszki, przyznanej przez Stowarzyszenie Dziennikarzy RP.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
TNS OBOP: Sondaże to nie prognozy!
Jeszcze przed finałem pierwszego etapu kampanii wyborczej, eksperci TNS OBOP przypomnieli, że sondaży przedwyborczych nie można traktować jako prognoz wyniku wyborczego. Badania, które oszacują faktyczne wyniki poszczególnych kandydatów oraz frekwencję wyborczą, to badania exit poll.
więcej
|
|
Rewelacyjna ocena pracy Lecha Kaczyńskiego
Miesiąc po katastrofie prezydenckiego samolotu pod Smoleńskiem, w której zginął Lech Kaczyński, 65 proc. ankietowanych pozytywnie oceniło sposób, w jaki sprawował on najwyższy urząd w państwie, 23 proc. uznało zaś, iż źle wywiązywał się ze swoich obowiązków - wynika z majowego sondażu CBOS.
więcej
|
|
Będzie II tura: Komorowski - 42 proc., Kaczyński - 28 proc.
Bronisław Komorowski (PO) może obecnie liczyć na głosy 42 proc. badanych; chęć głosowania na Jarosława Kaczyńskiego (PiS) deklaruje 28 proc. ankietowanych - wynika z najnowszego sondażu CBOS.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Krzysztof Skowroński, szef Radia Wnet
Po roku działalności Radia Wnet, jego założyciel i były dyrektor PR III, Krzysztof Skowroński nie chce wracać do tradycyjnej stacji radiowej. Chce rozwijać swoją antenę, a ma w tym pomóc unijna dotacja w wysokości ponad 0,5 mln zł.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|