|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 16 Czerwiec 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
O jedną trzecią wzrośnie w ciągu 5 lat polski rynek reklamowy
W 2014 roku wartość polskiego rynku reklamowego będzie o ponad jedną trzecią większa niż w ubiegłym roku – prognozuje PricewaterhouseCoopers. Najszybciej będą zyskiwać ogłoszenia i reklama internetowa, a jako jedyna skurczy się reklama prasowa.
więcej
|
|
Zdjęcie Amerykanki bezprawnie na koszulce Reserved - LPP przeprasza
Amerykanka oskarżyła polską firmę LPP o bezprawne wykorzystanie jej zdjęcia na koszulce marki Reserved. Przedsiębiorstwo twierdzi, że nastąpiło to wskutek nierzetelności grafika.
więcej
|
|
Ryś, wiewiórka i jeż w kampanii faktury elektronicznej TP
Telekomunikacja Polska rozpoczęła internetową kampanię promującą ekologiczną fakturę elektroniczną. Bohaterami akcji – opartej na serwisie naturaTP.pl – są ryś, wiewiórka i jeż.
więcej
|
|
Facebook: czterokrotny wzrost liczby reklamodawców
Ponad czterokrotnie od początku 2009 roku zwiększyła się liczba reklamodawców promujących się na stronach serwisu społecznościowego Facebook.
więcej
|
|
Zmiany w DEMO Effective Launching
Karolina Zaremba awansowała w DEMO Effective Launching na stanowisko senior account executive. Jednocześnie pracę w firmie rozpoczął Maciej Turkawski.
więcej
|
|
Łukasz Kułakowski w Hand Made
Łukasz Kułakowski dołączył do działu kreacji w agencji Hand Made. Pracuje w teamie z Olą Rychlicką.
więcej
|
|
Poznań reklamuje maraton w Eurosporcie (wideo)
W Eurosporcie rusza kampania reklamowa Poznań Maratonu. Akcja obejmuje kilkadziesiąt krajów, w których nadawany jest ten kanał, oraz jego stronę internetową.
więcej
|
|
Comarch reklamuje ,,supermarkety przyszłości" (wideo)
W internecie ruszyła kampania reklamowa rozwiązania firmy Comarch automatyzującego zakupy w supermarketach. Akcję pod hasłem „Supermarkety przyszłości” przygotował dział marketingu Comarch i agencja Sointeractive.
więcej
|
|
Agata Sikorska awansowała w Polsat Media
Agata Sikorska, dotychczas młodszy specjalista ds. sprzedaży w Polsat Media, awansowała na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży w tej firmie.
więcej
|
|
Liwia Kwiecień będzie zarządzać zasobami ludzkimi Europejskiego Funduszu Leasingowego
Liwia Kwiecień objęła stanowisko dyrektora zarządzającego ds. zarządzania zasobami ludzkimi w Europejskim Funduszu Leasingowym. W firmie pracuje od ponad roku.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Polityka" z okładką w 3D z kandydatami na prezydenta
W środę w sprzedaży pojawiło się najnowsze wydanie tygodnika „Polityka”. Połowa jego nakładu ukazała się ze specjalną okładką wykonaną w technologii druku soczewkowego.
więcej
|
|
Nowi felietoniści i dziennikarze we ,,Wprost"
Tygodnik „Wprost” (AWR „Wprost”) powiększył grono felietonistów o muzyka Zbigniewa Hołdysa i publicystę Jana Wróbla, zaś od do działu krajowego pisma dołączyły Renata Kim i Aleksandra Pawlicka.
więcej
|
|
I kwartał br. nie był dobry dla magazynów people
Wszystkie magazyny z segmentu people zanotowały w I kwartale r. spadki sprzedaży. Najwięcej stracił dwutygodnik „Viva!”, zaś liderem segmentu pozostaje „Party”.
więcej
|
|
Beata Mikulska-Kwiek dyrektorem pism młodzieżowych Bauera
Od 1 lipca br. Beata Mikulska-Kwiek obejmie stanowisko dyrektora wydawniczego segmentu pism młodzieżowych w Wydawnictwie Bauer.
więcej
|
|
,,Panoramy Teleświata" zostały odświeżone
W piątek 18 czerwca ukaże się odświeżony numer dwumiesięcznika krzyżówkowego „Panoramy Teleświata” (Phoenix Press). Tytuł zyska nowe logo, większą objętość, zmieniony layout oraz zawartość. Będzie też droższy.
więcej
|
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" reklamuje się z atlasem turystycznym
Do czwartkowego wydania „Dziennika Gazety Prawnej” dołączony jest atlas turystyczny Polski. Dodatek wspiera kampania reklamowa w radiu, prasie i internecie.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Historia polskiego Internetu - część III
Poniższy tekst jest trzecią częścią 6 odcinkowej całości, w której przedstawiam przeobrażenia Internetu od czasu jego powstania, aż po dającą przewidzieć się przyszłość. Skupiam się na wydarzeniach społecznych i technologicznych, które ukształtowały Internet w takiej formie, jaką znamy obecnie.
więcej
|
|
Anna Streżyńska: Polska nie wykorzystuje środków z UE na szybki internet
Z przeznaczonej na realizację inwestycji w internet szerokopasmowy puli środków unijnych Polska wydała kilka procent. To bardzo mało i jeśli tego nie zmienimy, stracimy szanse na skok cywilizacyjny - powiedziała prezes UKE Anna Streżyńska.
więcej
|
|
Agora, TP i Ipsos rozpoczynają polską edycję badania WIP
Ipsos na zlecenie Agory i Grupy TP realizuje pierwszą w Polsce edycję badania World Internet Project. Obejmuje ono wpływ internetu na zjawiska społeczne, ekonomiczne i polityczne.
więcej
|
|
Klipy z YouTube w muzeach Guggenheima (wideo)
YouTube nawiązał współpracę z Muzeum Guggenheima, mającą na celu odkrycie najbardziej kreatywnych klipów wideo z całego świata.
więcej
|
|
GoldenSubmarine z działem badań i analiz
Agencja GoldenSubmarine stworzyła własny dział badań i analiz. Kieruje nim Cezary Różański.
więcej
|
|
Szybszy internet w sieci Toya
Od 1 sierpnia br. sieć kablowa Toya zwiększy prędkość przesyłu danych w dwóch pakietach internetowych.
więcej
|
|
Rusza Babol.pl - serwis sportowy WP ,,z przymrużeniem oka"
Wirtualna Polska uruchomiła serwis Babol.pl opisujący sport w niestandardowy sposób. Witryna skupia się na kulisach różnych zawodów, ciekawostkach, plotkach i komentarzach.
więcej
|
|
Twitter kupił Smallthought Systems
Serwis społecznościowy Twitter ogłosił przejęcie firmy analitycznej Smallthought Systems.
więcej
|
|
KFC z odświeżonym serwisem internetowym
Polska strona internetowa KFC została udostępniona w odświeżonej wersji. Zmiany w witrynie przygotowała agencja Genero.
więcej
|
|
Interia.pl udostępnia grę ,,Politika"
Interia.pl uruchomiła grę sieciową „Politika”. Ma ona charakter symulacji o tematyce społeczno-gospodarczej.
więcej
|
|
Facebook: 2 mld klipów wideo oglądanych co miesiąc
Serwis społecznościowy Facebook coraz częściej staje się miejscem służącym nie tylko do kontaktowania się z innymi internautami i nawiązywania nowych znajomości, ale również do oglądania klipów wideo.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Krzysztof Skowroński, szef Radia Wnet
Po roku działalności Radia Wnet, jego założyciel i były dyrektor PR III, Krzysztof Skowroński nie chce wracać do tradycyjnej stacji radiowej. Chce rozwijać swoją antenę, a ma w tym pomóc unijna dotacja w wysokości ponad 0,5 mln zł.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|