|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 10 Czerwiec 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
Główne stacje szykują wieczory wyborcze
TVP, TVN i Polsat w niedzielę 20 czerwca br. zorganizują wieczory wyborcze, w których znajdą się sondażowe wyniki wyborów prezydenckich oraz komentarze i relacje ze sztabów. Na razie tylko dwie stacje potwierdziły, że będą mieć własne sondaże.
więcej
|
|
Trójka z nocnymi powtórkami
Radiowa Trójka rezygnuje z nocnych, autorskich audycji m.in. prowadzonych przez Piotra Kosińskiego i Hirka Wronę. – Jest mi po ludzku przykro, że nikt z radia mnie o tym nie poinformował – powiedział Wirtualnemedia.pl Hirek Wrona.
więcej
|
|
,,M jak miłość" znów rośnie; od jesieni trzy odcinki w tygodniu
Serial „M jak miłość” po okresie spadku widowni, w minionym sezonie znów miał więcej widzów niż rok wcześniej, a jego wpływy z reklam wzrosły o 27 proc. do 127 mln zł. TVP jesienią zwiększy liczbę odcinków emitowanych w tygodniu.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Główne stacje szykują wieczory wyborcze
TVP, TVN i Polsat w niedzielę 20 czerwca br. zorganizują wieczory wyborcze, w których znajdą się sondażowe wyniki wyborów prezydenckich oraz komentarze i relacje ze sztabów. Na razie tylko dwie stacje potwierdziły, że będą mieć własne sondaże.
więcej
|
|
,,M jak miłość" znów rośnie; od jesieni trzy odcinki w tygodniu
Serial „M jak miłość” po okresie spadku widowni, w minionym sezonie znów miał więcej widzów niż rok wcześniej, a jego wpływy z reklam wzrosły o 27 proc. do 127 mln zł. TVP jesienią zwiększy liczbę odcinków emitowanych w tygodniu.
więcej
|
|
Omenaa Mensah reklamuje letnią ramówkę TVN (wideo)
TVN rozpoczął promocję wśród reklamodawców swojej letniej ramówki. W wakacje stacja pokaże m.in. nowe sezony seriali, cykle filmowe i programy dla kobiet.
więcej
|
|
Słaba widownia ,,Apetytu na życie", nie będzie drugiej serii
Emitowany wiosną br. wielkomiejski serial obyczajowy TVP 2 „Apetyt na życie” nie będzie kontynuowany. Produkcja zanotowała bowiem bardzo niską oglądalność i zdecydowanie przegrała z propozycjami konkurentów Dwójki.
więcej
|
|
Viva Polska liderem kanałów muzycznych, śladowe wyniki Rebel.tv
Najchętniej oglądanym kanałem muzycznym w maju zarówno w grupie 4+ jak i 13-29 była Viva Polska. Największe spadki dotknęły 4FunTV.
więcej
|
|
TVP HD w ofercie TP i Cyfry+
Stacja TVP HD, transmitująca tegoroczny mundial w wysokiej rozdzielczości, dołączy od czwartku 10 czerwca br. do oferty platformy satelitarnej Telekomunikacji Polskiej.
więcej
|
|
Janusz Korwin-Mikke pozwał TVP, bo udostępnia mu za mało czasu antenowego
Kandydat na prezydenta Janusz Korwin-Mikke (Wolność i Praworządność) poinformował, że pozwał TVP do sądu, ponieważ telewizja udostępnia mu za mało czasu antenowego w kampanii wyborczej.
więcej
|
|
TVP HD w ofercie platformy Cyfra+
Cyfra+ od środy 9 czerwca br. wzbogaciła ofertę programową o kanał TVP HD, który transmitować będzie w wysokiej rozdzielczości mecze tegorocznego mundialu. To 13. kanał HD w ofercie Cyfry+.
więcej
|
|
Michał Burszta w zespole kanału nFilmHD
Michał Burszta objął stanowisko redaktora w zespole kanału filmowego nFilm HD należącego do spółki ITI Neovision.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Trójka z nocnymi powtórkami
Radiowa Trójka rezygnuje z nocnych, autorskich audycji m.in. prowadzonych przez Piotra Kosińskiego i Hirka Wronę. – Jest mi po ludzku przykro, że nikt z radia mnie o tym nie poinformował – powiedział Wirtualnemedia.pl Hirek Wrona.
więcej
|
|
PO do KRRiT: miarka się przebrała, przeszliście samych siebie
Miarka się przebrała, przeszliście samych siebie, pora odejść - takimi słowami PO domaga się w Sejmie skrócenia kadencji KRRiT. Rozwiązanie KRRiT popiera Lewica i PSL. Oponuje PiS, podkreślając, że zarzuty stawiane Radzie są niemerytoryczne, a KRRiT dobrze wypełnia swoje zadania.
więcej
|
|
Zawiadomienie ws. "złośliwego telefonicznego nękania" Radia Maryja
Gdańska Prokuratura Apelacyjna przesłała do Prokuratury Okręgowej w Toruniu zawiadomienie złożone przez dyrekcję Radia Maryja, dotyczące "złośliwego telefonicznego nękania" rozgłośni.
więcej
|
|
Komorowski częściej w telewizji, a Kaczyński - w radiu
W pierwszym tygodniu czerwca w telewizji częściej pojawiał się Bronisław Komorowski, a w radiu Jarosław Kaczyński – wynika z analizy Press-Service Monitoring Mediów. Co ciekawe, wśród kandydatów na prezydenta najdłużej wypowiadał się Bogusław Ziętek.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Omenaa Mensah reklamuje letnią ramówkę TVN (wideo)
TVN rozpoczął promocję wśród reklamodawców swojej letniej ramówki. W wakacje stacja pokaże m.in. nowe sezony seriali, cykle filmowe i programy dla kobiet.
więcej
|
|
Reklamy Nowej Firmy w Era Biznes wprowadzają w błąd (wideo)
Komisja Etyki Reklamy uznała, że informacje o cenniku Nowej Firmy w Erze Biznes zawarte w spotach tej oferty wprowadzają odbiorców w błąd. Kontrowersyjne stwierdzenia zostały wykorzystane w dwóch odsłonach tej kampanii.
więcej
|
|
Nokia promuje telefon Nokia N8 (wideo)
Nokia udostępniła nowy klip reklamowy promujący N8 - pierwszy model smartfona fińskiego producenta oparty na systemie Symbian^3.
więcej
|
|
Coca-Cola cieszy się z goli (making of)
Jak powstała emitowana obecnie mundialowa reklama Coca-Coli? Zapraszamy do obejrzenia materiałów making of.
więcej
|
|
Sobieski rozpoczyna kampanię i ściaga Bruce'a Willis'a do Polski
Grupa Sobieski rozpoczyna globalną kampanię reklamowo - handlową "Truth in vodka". W jej ramach w czerwcu do Polski przyjedzie znany aktor Bruce Willis.
więcej
|
|
Sphinx reklamuje menu ,,dla głodnych wrażeń" (wideo)
Rusza kampania reklamowa nowego menu w restauracjach Sphinx. Akcję pod hasłem „Dla głodnych wrażeń” przygotowały agencja STGR i dom mediowy MediaOn.
więcej
|
|
Dialog przedłuża współpracę z Media Contacts
Media Contacts będzie nadal obsługiwał mediowo w internecie Telefonię Dialog. Dom mediowy wygrał przetarg dotyczący tego zlecenia.
więcej
|
|
Maciej Biedroń senior art directorem Momentum Worldwide
Maciej Biedroń objął stanowisko senior art director w agencji Momentum Worldwide. Ponadto do firmy dołączyli Dominik Łabuzek (jako copywriter), Agnieszka Turowska i Aneta Mamos-Domańska (jako senior account managerzy) oraz Aneta Hadyś (jako junior account executive).
więcej
|
|
EM Lab będzie reklamował Netię na rynku korporacyjnym
EM Lab będzie przez najbliższy rok prowadził działania marketingowe Netii na rynku korporacyjnym. Wartość tego zlecenia to ok. 3,6 mln zł.
więcej
|
|
Link4 reklamuje OC+AC z aparatem BenQ
Link4 rozpoczął promocję, w której przy zakupie ubezpieczenia OC+AC można wygrać aparat fotograficzny BenQ C1035. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez Grupę Ogilvy i Starcom.
więcej
|
|
Ziaja reklamuje Intimę Kremową
Na outdoorze trwa kampania reklamowa płynów do higieny intymnej Intima Kremowa. Akcję przygotowała zarządzająca tą marką firma Ziaja.
więcej
|
|
Krzysztof Podbielski i Marcin Królicki w San Markos
Tworzący team kreatywny Krzysztof Podbielski i Marcin Królicki rozpoczęli pracę w agencji reklamowej San Markos. Podbielski objął stanowisko senior art directora, a Królick – senior copywritera.
więcej
|
|
Monika Wosińska i Mirosław Dąbkowski media managerami w ZenithOptimedia
Monika Wosińska i Mirosław Dąbkowski awansowali w ZenithOptimedia na stanowiska media managerów. Wosińska pracuje w firmie od pięciu, a Dąbkowski – od sześciu lat.
więcej
|
|
,,Kawał wafla. Zero pitu pitu" w kampanii Maxera
W telewizji, internecie, prasie, punktach sprzedaży i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa wafla Maxer. Akcję pod hasłem „Maxer XXL. Kawał wafla. Zero pitu pitu” przygotowały agencja FireFly Creation i dom mediowy Mediaedge:cia.
więcej
|
|
Magna Global: ponad 100 mld USD na internetową reklamę w 2015 r.
W bieżącym roku światowe wydatki na internetową reklamę zwiększą się o 12,4 proc., do 61 miliardów dolarów.
więcej
|
|
Clavin reklamowany na pisuarach
Na pisuarach w toaletach publicznych trwa kampania reklamowa środka Clavin. Akcję realizuje agencja Project Ambient.
więcej
|
|
Jubileuszowy konkurs promuje Canpol babies
Pod hasłem „Dbamy o dzieci od 2 dziesięcioleci” rozpoczął się konkurs promujący markę Canpol babies. Akcję wspierają materiały POS.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|