|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 9 Czerwiec 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Pani Domu" zmienia cykl wydawniczy
Kolejny tytuł znika z segmentu tygodników poradnikowych. Od lipca br. wydawana przez Edipresse Polska „Pani Domu” od lipca br. śladem „Przyjaciółki” i „Tiny” przekształcona zostanie w dwutygodnik. Charakter pisma ma pozostać bez zmian.
więcej
|
|
Ponad 20 mln zł Tomasz Lis zarobił dla TVP
Trzecią serię programu "Tomasz Lis na żywo" oglądało w TVP 2 nieco mniej widzów niż jego drugą edycję. Ale publicystyczne widowisko zapewniło Dwójce pozycję lidera rynku, a wpływy reklamowe z niego wyniosły ponad 20 mln zł.
więcej
|
|
TVP Warszawa skraca serwisy, bo nie ma pieniędzy
Kanał TVP Warszawa wprowadził zmiany w swojej ramówce. Od niedzieli 6 czerwca br. stacja skróciła główne wydania swoich serwisów informacyjnych i zmieniła godzinę emisji „Telewizyjnego Kuriera Warszawskiego”. Powodem tych cięć jest kryzys finansowy spółki.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Ponad 20 mln zł Tomasz Lis zarobił dla TVP
Trzecią serię programu "Tomasz Lis na żywo" oglądało w TVP 2 nieco mniej widzów niż jego drugą edycję. Ale publicystyczne widowisko zapewniło Dwójce pozycję lidera rynku, a wpływy reklamowe z niego wyniosły ponad 20 mln zł.
więcej
|
|
TVP Warszawa skraca serwisy, bo nie ma pieniędzy
Kanał TVP Warszawa wprowadził zmiany w swojej ramówce. Od niedzieli 6 czerwca br. stacja skróciła główne wydania swoich serwisów informacyjnych i zmieniła godzinę emisji „Telewizyjnego Kuriera Warszawskiego”. Powodem tych cięć jest kryzys finansowy spółki.
więcej
|
|
,,Kocham Cię Polsko!" straciło widzów, ale nadal lideruje
Nadawane w TVP 2 widowisko „Kocham Cię Polsko!” miało wiosną br. mniej widzów niż rok wcześniej, ale nadal w czasie emisji programu Dwójka była liderem rynku. Wpływy reklamowe show wyniosły 9 mln zł.
więcej
|
|
1,5 mln widzów oglądało show Ibisza i Młynarskiej
Teleturniej „On i Ona”, emitowany w Polsacie w niedzielne popołudnia, oglądało średnio 1,5 mln widzów. Program przegrał z propozycjami TVP, okazał się jednak lepszy od TVN.
więcej
|
|
TVP 2: Tomasz Lis poprowadzi program wyborczy
Tomasz Lis poprowadzi w TVP 2 specjalny program „Wybory 2010”. Zastąpi on w czerwcu w ramówce stałą audycję dziennikarza pt. „Tomasz Lis na żywo”, która ma przerwę wakacyjną.
więcej
|
|
Andrzej Olechowski: TVP manipuluje
Kandydat na prezydenta Andrzej Olechowski skierował do Państwowej Komisji Wyborczej skargę na TVP w związku z organizacją przez telewizję publiczną oddzielnych debat dla kandydatów ugrupowań parlamentarnych i pozaparlamentarnych. Według Olechowskiego jest to manipulacja.
więcej
|
|
Lifestyle: kanały TVN-u tracą, a stacje Polsatu zyskują
W maju br. liderami oglądalności wśród kanałów lifestylowych były stacje TVN Turbo i TVN Style, ale obie zanotowały spadki, tak jak większość kanałów w zestawieniu. W górę poszła natomiast oglądalność stacji Polsatu.
więcej
|
|
Ilu widzów oglądało beatyfikację ks. Popiełuszki?
Niedzielną transmisję Mszy św. beatyfikacyjnej ks. Jerzego Popiełuszki obejrzało w telewizji (TVP1, TVP Info) średnio 2,8 mln Polaków.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Marcin Sawicki pokieruje kreacją i komunikacją marketingową Lukas Banku
Marcin Sawicki został dyrektorem departamentu kreacji i komunikacji marketingowej Lukas Banku. Ostatnio pracował w departamencie reklamy AIG Bank Polska.
więcej
|
|
IAB Polska wprowadza standard reklam displayowych
IAB Polska, w ramach swojej grupy roboczej brand advertising, przygotowało standard reklam displayowych. Dokument zacznie obowiązywać we wrześniu.
więcej
|
|
KFC reklamuje Kubełek Kibica (wideo)
W restauracjach KFC rozpoczyna się mundialowa promocja Kubełek Kibica. Akcję wspiera telewizyjna kampania reklamowa przygotowana przez Red8 Communications Group i Media Directions.
więcej
|
|
Piłkarska kampania wprowadza wodę Kubuś Waterr (wideo)
W telewizji, internecie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa wody niegazowanej Kubuś Waterr. Akcję – nawiązującą do piłki nożnej i mundialu – przygotowały agencje Saatchi&Saatchi, Mind Chili i Net4Media oraz domy mediowe ZenithOptimedia i Code Media.
więcej
|
|
Multimedia Polska reklamuje Multipaczkę
W internecie ruszyła kampania reklamowa pakietów Multipaczka oferowanych przez Multimedia Polska. Akcję przygotowały agencje Visane i Engine oraz dom mediowy Starlink.
więcej
|
|
Demo Effective Launching: ,,Rozmowy (nie)kontrolowane" o Łodzi
Projekt „Rozmowy (nie)kontrolowane” inauguruje prace Demo Effective Launching nad strategią promocji i komunikacji Łodzi. W akcji mieszkańcy tego miasta mogą przez kilka dni nagrywać swoje opinie na jego temat.
więcej
|
|
Michał Maciątek w Brainshake, Łukasz Smoliński dyrektorem zarządzającym
Michał Maciątek dołączył do agencji Brainshake. Jednocześnie funkcję dyrektora zarządzającego w firmie objął Łukasz Smoliński.
więcej
|
|
HTC Desire: Teraz Ty wyprzedzisz innych
W prasie, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze wystartowała kampania reklamowa telefonu HTC Desire. Akcja pod hasłem „Teraz Ty wyprzedzisz innych” opiera się na motywie „You” znanym z poprzednich reklam sprzętu tej firmy.
więcej
|
|
,,Zarabiaj więcej z Warką" - kampania dla sprzedawców
Rusza nowa odsłona kampanii reklamowej Warki skierowanej do sprzedawców detalicznych. Materiały na potrzeby tej akcji przygotowała agencja reklamowa Advertiva.
więcej
|
|
Rusza kampania reklamowa ,,Wakacji z Vifonem" (wideo)
Rozpoczyna się loteria promocyjna „Wakacje z Vifonem”. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez Schulz, MPG i dział marketingu Tan-Viet.
więcej
|
|
Mediafocus będzie obsługiwać Aviko
Agencja Mediafocus wygrała przetarg na obsługę marki Aviko. Firma będzie pracować dla niej zarówno w Polsce, jak i innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
|
Rozkwitam.pl w kampanii Veet Suprem'Essence
W internecie ruszyła kampania reklamowa Suprem’Essence – nowego produktu marki Veet. Głównymi elementami akcji – prowadzonej przez agencję Atregence – są serwis Rozkwitam.pl i profil na Facebooku.
więcej
|
|
Unilever zapowiada swoją pierwszą kampanię w iAd
Unilever jest pierwszą z duzych firm, która zapowiedziała uruchomienie kampanii reklamowej w sieci iAd.
więcej
|
|
Piotr Michaś dyrektorem sprzedaży Nestlé Waters Polska
Piotr Michaś objął stanowisko dyrektora sprzedaży Nestlé Waters Polska. W Grupie Nestlé pracuje od pięciu lat.
więcej
|
|
Rezydencja ,,Pod Brunatnym Jeleniem" reklamuje Rynek 20 w Cieszynie
W prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa apartamentów w kamienicy Rynek 20 w Cieszynie. Akcję – nawiązującą do historii rezydencji „Pod Brunatnym Jeleniem” – przygotowały firmy Progressivo i VIP Media.
więcej
|
|
Specjalna oferta reklamowa RMF Maxxx na wakacje
W okresie od 7 czerwca do 29 sierpnia obowiązywać będzie specjalna oferta reklamowa RMF Maxxx Wybrzeże, obejmująca trzy stacje tej sieci.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Pani Domu" zmienia cykl wydawniczy
Kolejny tytuł znika z segmentu tygodników poradnikowych. Od lipca br. wydawana przez Edipresse Polska „Pani Domu” od lipca br. śladem „Przyjaciółki” i „Tiny” przekształcona zostanie w dwutygodnik. Charakter pisma ma pozostać bez zmian.
więcej
|
|
Sprzedaż gazet regionalnych w dół, zyskały tylko dzienniki z Krakowa
Kwiecień 2010 roku był kolejnym miesiącem w którym spadła sprzedaż większości największych dzienników regionalnych. Które tytuły zyskały jednak czytelników? - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Marek Król felietonistą ,,Super Expressu", wkrótce także Leszek Miller?
Marek Król, były właściciel i publicysta tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”), zaczął pisać felietony dla „Super Expressu” (Murator SA). Dziennik planuje pozyskać też innych felietonistów – z naszych informacji wynika, że rozmawia m.in. z Leszkiem Millerem.
więcej
|
|
Czerwcowe ,,Avanti" z kuponami rabatowymi
Do czerwcowego wydania miesięcznika „Avanti” (Agora SA) dołączone zostały kupony rabatowe, które ważne będą w wybranych sklepach w weekend 12-13 czerwca br. podczas akcji „Z Avanti taniej!”.
więcej
|
|
,,CD-Action" z zakodowaną wiadomością dla czytelników
Na foliowym opakowaniu czerwcowego wydania miesięcznika „CD-Action” (Wydawnictwo Bauer) umieszczony został specjalny kod w technologii QR, który czytelnicy odczytać mogą poprzez telefon komórkowy ze specjalnym oprogramowaniem BeeTagg.
więcej
|
|
Znamy laureatów 13. Polsko-Niemieckiej Nagrody Dziennikarskiej
Dziennikarze "Gazety Wyborczej", niemieckiej radiostacji Deutschlandradio Kultur oraz telewizji rbb/arte zdobyli tegoroczne Polsko-Niemieckie Nagrody Dziennikarskie, które wręczono we wtorek w Dreźnie.
więcej
|
|
Zmiany w pismach luksusowych Bauera
Od czerwca do działu reklamy pism luksusowych Wydawnictwa Bauer, dołączyli nowi managerowie: Dorota Kapturowska, która odpowiada teraz za miesięcznik Twój Styl oraz Jarosław Machocki, któremu podlega dwutygodnik Show.
więcej
|
|
Internet |
|
|
IAB Polska wprowadza standard reklam displayowych
IAB Polska, w ramach swojej grupy roboczej brand advertising, przygotowało standard reklam displayowych. Dokument zacznie obowiązywać we wrześniu.
więcej
|
|
Grupa Adv uruchamia program afiliacyjny poznajomosci.pl
Startuje poznajomosci.pl – program afiliacyjny Grupy Adv. Jego użytkownicy otrzymują premie za zakupy w partnerskich sieciach sprzedaży oraz zapraszanie do serwisu znajomych.
więcej
|
|
Dziecko w sieci - nowe przepisy ułatwią walkę z pedofilią
Weszły w życie przepisy zaostrzające kary za pedofilię. Nowe prawo spowoduje, że walką z pedofilią będzie bardziej skuteczna, ułatwi też pracę policji - przekonywał insp. Marek Dyjas z KGP na konferencji zorganizowanej przez Fundację Dzieci Niczyje.
więcej
|
|
Szybki internet UPC poszerza zasięg
Sieć kablowa UPC Polska udostępniła możliwość zamówienia usługi internetowej Fiber Power o prędkości przesyłu danych do 120 Mb/s wszystkim abonentom w takich miastach jak Kraków, Wieliczka, Brzeg i Starogard Gdański.
więcej
|
|
5 mld pobrań z Apple App Store, 1 mld USD dla deweloperów
Liczba pobrań aplikacji z serwisu Apple App Store przekroczyła w zeszłym tygodniu poziom 5 miliardów - poinformował Steve Jobs podczas corocznej konferencji Worldwide Developer Conference (WWDC).
więcej
|
|
Facebook w Europie: najszybszy wzrost w Wlk. Bryt.
Facebook zyskał w maju 5,3 miliona aktywnych użytkowników w trzech dużych europejskich krajach - Wielkiej Brytanii, Turcji i Francji.
więcej
|
|
Vector wdraża internet szerokopasmowy o szybkości 120 Mb/s na Litwie
Gdyńska firma Vector we współpracy z operatorem Init uruchomiła na Litwie kontroler modemów kablowych Arris C4 i system szybkiej transmisji danych standardu DOCSIS 3.0. Umożliwia to dostarczanie dostępu do internetu o szybkości 120 Mb/s. więcej
|
|
Baidu chce mieć 79 proc. chińskiego rynku wyszukiwarek
Baidu chce do przyszłego roku zwiększyć swój udział na chińskim rynku internetowych wyszukiwarek do 79 proc.
więcej
|
|
Fejsik.pl - ,,gazeta" o Facebooku od Grupy o2
W czerwcu pod adresem fejsik.pl ruszył nowy serwis stworzony przez Grupę o2.
więcej
|
|
Uniface.pl - nowy serwis dla studentów od o2.pl
Grupa o2 upubliczniła kilka dni temu serwis newsowy Uniface.pl, adresowany do studentów.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|