|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 8 Czerwiec 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Blondynka" wygrała z konkurencją; w planach kolejna seria
Serial „Blondynka” oglądało w TVP 1 więcej widzów niż propozycje konkurencji, chociaż obniżył on widownię stacji w stosunku do ub.r. Wpływy reklamowe z serialu wyniosły prawie 20 mln zł. W planach jest nakręcenie drugiej serii.
więcej
|
|
,,Śpiewaj i walcz" przegrało z konkurencją
Show „Śpiewaj i walcz”, emitowane przez TVP1 w piątkowe wieczory, oglądało średnio 1,9 mln widzów. Program zanotował słabsze wyniki niż pozycje konkurencyjnych stacji w tym paśmie.
więcej
|
|
,,Ojciec Mateusz" hitem w czwartki i niedziele
Emitowany w TVP 1 w czwartki trzeci sezon „Ojca Mateusza” miał więcej widzów niż programy nadawane przez konkurencję i podniósł widownię kanału w porównaniu do ub.r. Bardzo dobre wyniki miały też niedzielne powtórki serialu.
więcej
|
|
Bronisław Komorowski: debata w TVN; nie dla TVP
Szef sztabu kandydata PO na prezydenta Sławomir Nowak powiedział, że jest możliwość przeprowadzenie debaty "jeden na jeden" Bronisława Komorowskiego z Jarosławem Kaczyńskim 15 czerwca w TVN i TVN24. - Obaj kandydaci dostali już takie zaproszenie - ujawnił Nowak.
więcej
|
|
Duży spadek Polsatu - zyskują TVP 1 i TVP 2
Bez zmiany na rynku telewizyjnym. Na czele w dalszym ciągu TVP 1 – najwięcej stracił Polsat Więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
730 tys. widzów serialu ,,Przeznaczenie"
Serial „Przeznaczanie”, emitowany przez Polsat w czwartkowe późne wieczory, oglądało średnio 730 tys. widzów. Wpływy reklamowe wyniosły 4,75 mln złotych.
więcej
|
|
Tusk: TVP zachowuje się jak sztab wyborczy Kaczyńskiego
Telewizja publiczna zachowuje się jak sztab wyborczy jednego z kandydatów i dziwiłbym się, gdyby Jarosław Kaczyński odebrał zaproszenie do debaty od innego sztabu - odpowiedział premier Donald Tusk zapytany dlaczego Bronisław Komorowski nie wyraził zgody na udział w debacie organizowanej przez Telewizję Polską.
więcej
|
|
Bronisław Komorowski chce debaty z Kaczyńskim w TVN
Szef sztabu kandydata PO na prezydenta Sławomir Nowak powiedział, że jest możliwość przeprowadzenie debaty "jeden na jeden" Bronisława Komorowskiego z Jarosławem Kaczyńskim 15 czerwca w TVN i TVN24.
więcej
|
|
TVN Warszawa w ofercie UPC w całej Polsce
Sieć kablowa UPC Polska włączyła kanał TVN Warszawa do oferty telewizji cyfrowej w całym kraju. Stacja dostępna jest w pakietach Select HD i Max HD na pozycji 339 dekoderów operatora.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Bronisław Komorowski: Syn odważnego narodu (wideo)
W poniedziałek sztab Bronisława Komorowskiego zaprezentował w Warszawie drugi spot wyborczy kandydata PO na prezydenta, w którym - na tle zdjęć rodzinnych - przekonuje on, że w życiu najważniejsza jest odwaga i rodzina.
więcej
|
|
Serce i rozum w nowej kampanii Telekomunikacji Polskiej (wideo)
W najważniejszych mediach trwa kampania reklamowa usług Telekomunikacji Polskiej. Akcję – opartą na motywie konfrontacji serca i rozumu – przygotowały agencja reklamowa Publicis i dom mediowy Mediaedge:cia.
więcej
|
|
Apple: platforma mobilnej reklamy iAd wystartuje 1 lipca
Podczas organizowanej przez Apple corocznej konferencji Worldwide Developer Conference (WWDC) szef firmy Steve Jobs oprócz prezentacji nowego modelu iPhone'a, zapowiedział uruchomienie nowej platformy mobilnej reklamy o nazwie iAd.
więcej
|
|
Ruszył Wygadaj.pl z darmowymi rozmowami telefonicznymi za reklamy
Axel Springer Polska uruchomił serwis Wygadaj.pl. Witryna umożliwia prowadzenie za darmo rozmów telefonicznych w zamian za oglądania reklam.
więcej
|
|
Change Communications będzie reklamować Canal+ i Cyfrę+
Agencja Change Communications wygrała przetarg na obsługę reklamową Canal+ i Cyfry+ (należą do spółki Canal+ Cyfrowy) w zakresie ATL. Poprzednio zajmowała się tym Ogilvy Action.
więcej
|
|
Lekarze: zaburzenia erekcji to sygnał ostrzegawczy
Sprawność seksualna jest barometrem zdrowia mężczyzny, jej zaburzenia mogą być pierwszym objawem poważnych chorób - mówili uczestnicy konferencji zorganizowanej w związku z ogólnoeuropejską kampanią pod hasłem "Nie szukaj wymówek, porozmawiaj z lekarzem".
więcej
|
|
Dialog reklamuje ,,supernovą ofertę dla biznesu"
Telefonia Dialog rozpoczęła internetową kampanię reklamową swojej oferty dla klientów biznesowych. Akcję przygotowały agencja interaktywna MindChili i dom mediowy Media Contacts.
więcej
|
|
Orange reklamuje internet na ekoplakatach Cityboard Media
Orange jako pierwsza firma prowadzi outdoorową kampanię opartą na ekologicznych nośnikach Cityboard Media. W akcji reklamowany jest domowy internet.
więcej
|
|
Kamil Prandota Prandecki account directorem w McCann Erickson
Kamil Prandota Prandecki objął stanowisko account directora w agencji McCann Ericsson. Poprzednio pełnił taką funkcję w Change Integrated.
więcej
|
|
Support Media będzie sprzedawać reklamy w ,,Angorze"
Support Media będzie zajmować się sprzedażą powierzchni reklamowych w tygodniku „Angora”. Współpraca obejmuje obsługę agencyjną.
więcej
|
|
Dorota Wódka-Kot marketing managerem w Epsonie
Dorota Wódka-Kot objęła stanowisko marketing managera w polskim oddziale firmy Epson. Wcześniej pełniła podobne funkcje w BenQ i Asbis.
więcej
|
|
,,Naturalne piękno i energia" reklamują nowe wody Górska Natura
Pod hasłem „Naturalne piękno i energia” trwa kampania reklamowa nowych wariantów wody Górska Natura. Akcję prowadzoną w punktach sprzedaży przygotowała agencja Albedo Marketing.
więcej
|
|
Czechy reklamują się jako ,,zdumiewająco inne"
Na outdoorze trwa kampania reklamowa Republiki Czeskiej. Akcję pod hasłem „Zdumiewająco inna” przygotowały agencja Business Consulting i dom mediowy MediaCom.
więcej
|
|
Aleksandra Bochenek, Arkadiusz Zaremba i Bartosz Wysocki w Sales & More
Aleksandra Bochenek, Arkadiusz Zaremba i Bartosz Wysocki rozpoczęli pracę w agencji Sales & More. Wysocki objął stanowisko specjalisty ds. SEM, a Bochenek i Zaremba – junior account executive.
więcej
|
|
Walk The Line będzie reklamować bioróżnorodność
Agencja Walk The Line wygrała konkurs na kreację kampanii reklamującej bioróżnorodność. Akcja na zlecenie Ministerstwa Środowiska będzie prowadzona latem na outdoorze.
więcej
|
|
Joanna Tretalska: z Phoenix Press do Custom Media Group
Joanna Tretalska dołączyła do działu reklamy Custom Media Group. Ostatnio pracowała w Phoenix Press, a wcześniej w IDMnet.
więcej
|
|
Sport Evolution będzie reprezentować Karolinę Jarzyńską
Agencja Sport Evolution będzie obsługiwać biegaczkę Karolinę Jarzyńską w zakresie kreowania wizerunku i pozyskiwania sponsorów. W ramach tej współpracy zawodniczka została już ambasadorką marki Isostar w Polsce.
więcej
|
|
GroupM podnosi prognozę dla brytyjskiego rynku reklamy
Agencja medialna Group M znacząco podniosła swoją prognozę dla rynku reklamy w Wielkiej Brytanii.
więcej
|
|
BBH dla Baileys
Koncern Diageo zatrudnił agencję Bartle Bogle Hegarty (BBH) do obsługi globalnego budżetu reklamowego marki likierów Baileys.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|