|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 6 Czerwiec 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN zarabia najwięcej z reklam, ogromny wzrost TV Puls
W 2010 roku liderem wpływów reklamowych jest telewizja TVN, która zarobiła już 1 210 mln złotych. Najwięcej na reklamę wydały Unilever, Polkomtel i Danone.
więcej
|
|
,,You Can Dance": 3 mln widzów i 33 mln zł z reklam
Piątą edycję programu „You Can Dance - Po prostu tańcz!” oglądało w TVN-ie prawie pół mln widzów więcej niż emitowaną rok temu czwartą serię. Show wygrało też z konkurencją. Za rok szósta edycja „You Can Dance”.
więcej
|
|
Kanały informacyjne zyskały widzów
Maj był drugim miesiącem, w którym wszystkie kanały informacyjne zwiększyły swoją oglądalność, stało się to głównie w wyniku powodzi. Po raz pierwszy od dawna wzrosła też oglądalność TVN CNBC Biznes.
więcej
|
|
Debaty prezydenckie w TVP - Komorowski zarzuca kłamstwo PiS
Kandydat PO na prezydenta Bronisław Komorowski zarzucił "kłamstewko" Adamowi Bielanowi (PiS), który miał jakoby mówić o ustaleniach sztabów PO i PiS ws. debaty kandydatów w TVP. Bielan zaprzecza, by taka wypowiedź miała miejsce.
więcej
|
|
Hit Festiwal Dwójki i Eski odbędzie się Bydgoszczy
W tym roku TVP 2 i Radio Eska planują zorganizować trzecią edycję Hit Festiwalu. Nie odbędzie się on jednak w Sopocie, jak dotychczas, ale najprawdopodobniej w Bydgoszczy – dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Wpadki telewizyjne: Zubilewicz zmniejsza kleszcze (wideo)
Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne - podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych.
więcej
|
|
Prezydencka kampania wyborcza ruszyła w telewizji i radiu (wideo)
Od soboty ruszyła telewizyjna i radiowa kampania wyborcza. Komitety wyborcze mogą odpłatnie, a w mediach publicznych także nieodpłatnie, emitować audycje wyborcze swoich kandydatów. Co zobaczymy?
więcej
|
|
Sygnał analogowy zostanie wyłączony do 31 lipca 2013 r.
Rząd przyjął założenia do projektu ustawy o wdrożeniu naziemnej telewizji cyfrowej. Przepisy projektu będą dotyczyły warunków konkursu na operatora pierwszego multipleksu, na którym znajdą się m.in. TVP 1, TVP 2 i TVP Info.
więcej
|
|
DisplaySearch: 25-proc. wzrost sprzedaży telewizorów w I kw.
W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku na całym świecie sprzedano prawie 55 milionów telewizorów.
więcej
|
|
Telewizja Biełsat zwiększa czas nadawania
Od 7 czerwca Telewizja Biełsat będzie emitować 12 godz. programu. Wprowadza poranny blok powtórkowy od godz 7 do 13. Wieczorny blok emitowany jest bez zmian od godz 17 do 23.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
TVN zarabia najwięcej z reklam, ogromny wzrost TV Puls
W 2010 roku liderem wpływów reklamowych jest telewizja TVN, która zarobiła już 1 210 mln złotych. Najwięcej na reklamę wydały Unilever, Polkomtel i Danone.
więcej
|
|
Wirtualna Formuła 1 w reklamie N-Gine (wideo)
W telewizji trwa kampania reklamowa napoju N-Gine. Akcję – nawiązującą do wyścigu Formuły 1 – przygotowały agencja reklamowa TBWA\ i dom mediowy Equinox.
więcej
|
|
IAB Europe: wolniejszy wzrost na europejskim rynku reklamy online
W 2009 roku wydatki na internetową reklamę w Europie zwiększyły się o 4,9 proc. - wynika z raportu organizacji Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe). Tymczasem jedynymi krajami, w których odnotowano dwucyfrowy wzrost nakładów były Polska, Turcja, Austria i Grecja.
więcej
|
|
Piłkarskie zwierzaki reklamują mundialową promocję w Realu (wideo)
Trwa mundialowa kampania reklamowa hipermarketów Real. Akcja jest oparta na wizerunku zwierzaków znanych z poprzednich reklam tej sieci.
więcej
|
|
Joanna Zmysłowska dyrektorem biura reklamy Multikina
Joanna Zmysłowska na stałe objęła stanowisko dyrektora biura reklamy Multikina. Tymczasowo pełniła je od pół roku.
więcej
|
|
BetClic i ,,n" zyskały najwięcej na koszulkach polskich piłkarzy
BetClic i „n” osiągnęły w zakończonym niedawno sezonie największą wartość ekspozycji swoich logotypów na koszulkach piłkarzy Ekstraklasy – wynika z badania Pentagon Research. Natomiast najczęściej pokazywane było na trykotach logo WOŚP-u.
więcej
|
|
,,Plaża radości" w nowej kampanii Redd's
W telewizji, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa piwa Redd’s. Głównym elementem akcji jest konkurs na „Plażę radości”.
więcej
|
|
Google kupiło Invite Media
Google potwierdziło krążące wcześniej po sieci pogłoski o zakupie firmy Invite Media.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Radio z charakterem Skowrońskiego
Po roku działalności Radia Wnet, jego założyciel i były dyrektor PR III, Krzysztof Skowroński nie chce wracać do tradycyjnej stacji radiowej. Chce rozwijać swoją antenę, a ma w tym pomóc unijna dotacja w wysokości ponad 0,5 mln zł.
więcej
|
|
Google pozwoli na zmianę tła w wyszukiwarce
Już wkrótce internauci będą mogli zastąpić tradycyjne białe tło w wyszukiwarce Google własnym zdjęciem.
więcej
|
|
,,Solidarni 2010" krytykowani w prasie i internecie
W polskiej prasie i internecie ukazało się ponad 200 negatywnych publikacji dotyczących filmu „Solidarni 2010” – wynika z badania Press-Service Monitoring Mediów. Ogółem o tym dokumencie pisano prawie 800 razy.
więcej
|
|
W lipcu rusza elektroniczny nabór wniosków na e-usługi
15 lipca ogłoszony będzie pierwszy i jedyny w tym roku internetowy nabór wniosków na unijne dofinansowanie e-usług - powiedziała prezes Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Bożena Lublińska-Kasprzak. Nabór rozpocznie się 30 lipca, a zakończy 30 września.
więcej
|
|
IAB Europe: wolniejszy wzrost na europejskim rynku reklamy online
W 2009 roku wydatki na internetową reklamę w Europie zwiększyły się o 4,9 proc. - wynika z raportu organizacji Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe). Tymczasem jedynymi krajami, w których odnotowano dwucyfrowy wzrost nakładów były Polska, Turcja, Austria i Grecja.
więcej
|
|
Facebook najszybciej zyskuje użytkowników w USA
Serwis społecznościowy Facebook ma obecnie na całym świecie około 465 milionów aktywnych użytkowników.
więcej
|
|
Google kupiło Invite Media
Google potwierdziło krążące wcześniej po sieci pogłoski o zakupie firmy Invite Media.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
PO rośnie, PiS w dół
Nieznacznie rośnie poparcie dla Platformy Obywatelskiej i nieznacznie maleje poparcie dla Prawa i Sprawiedliwości. Tak wynika z sondażu przeprowadzonego przez Instytut Badania Opinii "Homo Homini" dla Polskiego Radia.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|