|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 2 Czerwiec 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Prokuratura nie zajmie się reklamą piwa Żywiec
Prokuratura odmówiła wszczęcia postępowania dotyczącego reklamy piwa Żywiec z udziałem boksera Tomasz Adamka. Doniesienie w tej sprawie złożyła Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
więcej
|
|
Cztery domy mediowe walczą o obsługę Polbanku
Polbank EFG ogłosił przetarg na obsługę mediową swojego budżetu reklamowego. Firma zaprosiła do niego domy mediowe Carat, Macroscope OMD, Mediaedge:cia i Substance.
więcej
|
|
Łukasz Kawęcki i Jacek Czynajtis uruchamiają agencję Optizen Labs
Działalność rozpoczyna agencja marketingu mobilnego Optizen Labs. Założyli ją Łukasz Kawęcki i Jacek Czynajtis, wcześniej związani m.in. z Muratorem. więcej
|
|
,,Smak wolnych chwil" w kampanii Gingers (wideo)
W telewizji i punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa piwa Gingers. Akcję pod hasłem „Smak wolnych chwil” przygotowała agencja reklamowa Eskadra.
więcej
|
|
Opera parodiuje reklamę Google Chrome (wideo)
Opera Software w humorystyczny sposób odpowiedziała na reklamę przeglądarki Google Chrome.
więcej
|
|
Tomasz Przybył dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu w Fiege
Tomasz Przybył objął stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i marketingu w Fiege. Wcześniej pracował w firmach Wincanton i Schenker.
więcej
|
|
Agnieszka Cachro dyrektorem działu client service S4
Agnieszka Cachro objęła stanowisko dyrektora działu client service w agencji reklamowej S4. Z firmą jest związana od listopada 2005 roku.
więcej
|
|
Digital One będzie reklamować AXA Direct w internecie
Digital One przygotuje i wdroży strategię e-marketingową dla AXA Direct. Agencja w przetargu dotyczącym tego zlecenia wygrała z trzema innymi firmami.
więcej
|
|
,,XL Yourself" w kampanii XL Energy (wideo)
Na outdoorze i w internecie rusza kampania reklamowa napojów XL Energy. Akcja obejmuje m.in. specjalny kanał na Facebooku.
więcej
|
|
,,Wypełnij Lukę" w filmowej kampanii MasterCard PayPass
W internecie trwa kampania reklamowa technologii płatniczej MasterCard PayPass. Głównym elementem akcji – przygotowanej przez agencję interaktywną MRM Worldwide i dom mediowy Universal McCann – jest filmowy konkurs „Wypełnij Lukę”.
więcej
|
|
Dziecięcy CBebbies od czerwca z reklamami
W kanale dziecięcym CBebbies od 1 czerwca br. pojawiły się spoty reklamowe. Za ich sprzedaż odpowiada dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media.
więcej
|
|
Bonarka City Center: Wypatruj letnich okazji!
W prasie, radiu i na outdoorze rusza kampania reklamowa Bonarka City Center. Akcję pod hasłem „Wypatruj letnich okazji!” przygotowały agencja Focus Media Group i dział marketingu tego centrum.
więcej
|
|
pkt.pl reklamuje Twoją Stronę Firmową
pkt.pl rozpoczęła kampanię reklamową oferowanej przez siebie usługi Twoja Strona Firmowa. Akcję obejmującą prasę regionalną firma przygotowała we współpracy z agencją Open.
więcej
|
|
Gospodarka |
|
|
MSP otrzymało 8 wstępnych ofert od inwestorów zainteresowanych Energą
|
|
MinFin: Inflacja spadła do 2,1 proc. w maju
|
|
BZ WBK wycenia 83 proc. akcji Energi na 5,0-5,4 mld zł
|
|
Grupa Lotos podejmie decyzję o przejęciu Geonafty w najbliższym tygodniu
|
|
Nowy prezes Infovide-Matrix planuje podwoić wartość spółki w ciągu kilku lat
|
|
Oferta publiczna Taurona ruszy 4 czerwca, debiut na GPW około 30 czerwca
|
|
Oglądalność stacji z grupy TVN wzrosła w maju o 0,6 pkt proc. r/r do 22,1 proc.
|
|
Bezrobocie w Polsce wyniosło 9,9 proc. w kwietniu, w całej UE - 9,7 proc.
|
|
Czerwiec rozpoczął się zdecydowanych spadków
|
|
Po porannym osłabieniu złoty odzyskiwał formę
|
|
Liczba uczestników OFE wzrosła do 14,57 mln osób w maju
|
|
Przychody grupy LPP wzrosły do ok. 156 mln zł w maju
|
|
Sąd ogłosił upadłość spółki zależnej Kofoli
|
|
Tauron chce przeznaczać min. 30 proc. zysków na dywidendę do 2012, potem - 50 proc.
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|