Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 30 Maj 2010  
  witrualnemedia.pl
 
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Więcej polskiej muzyki w radiu? Rozgłośnie protestują

Do końca wakacji ma zostać wprowadzone nowe prawo, regulujące kwestię pory nadawania przez rozgłośnie radiowe tzw. utworów „słowno-muzycznych” w języku polskim  - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Konkurencja lepsza niż ,,Duch w dom" Jedynki

Serial komediowy „Duch w dom”, emitowany w TVP 1 w środowe wieczory, miał słabsze wyniki niż propozycje emitowane w tym czasie przez TVN i TVP 2, udało mu się wygrać jedynie z filmami i serialem Polsatu. Wpływy reklamowe z produkcji wyniosły 5,5 mln zł. więcej

Sprawozdanie KRRiT odrzucone

Senat odrzucił sprawozdanie z działalności Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w 2009 r. Decyzja ta, poprzedzona burzliwą debatą, otwiera drogę do skrócenia kadencji KRRiT. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Starlink poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner / Buyer

Ströer Media poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

Direct Publishing Group SA poszukuje osoby na stanowisko
GRAFIK

XConcept poszukuje osoby na stanowisko
Project Leader

Portal gospodarczy WNP.PL poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Metro City" - nowy magazyn kulturalny Agory

Agora przygotowała pilotażowe wydanie nowego warszawskiego magazynu miejskiego „Metro City”, które ukazało się w piątek. Tytuł kierowany jest do młodych odbiorców i porusza głównie tematy związane z kulturą i stylem życia. więcej

Wpadki telewizyjne: Prokop łączy się z reklamami (wideo)

Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne - podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych. więcej

Apel do dziennikarzy: Nie angażujcie się w kampanię!

Rada Etyki Mediów zaapelowała do dziennikarzy, by "w trosce o wiarygodność własną i mediów" przestrzegali zasady obiektywizmu i bezstronności w doborze, prezentacji i komentowaniu informacji dotyczących kampanii wyborczej i wyborów. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Branża i publicyści o nominacji Lisa na naczelnego ,,Wprost"
Objęcie przez Tomasza Lisa stanowiska redaktora naczelnego tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”) specjalnie dla Wirtualnemedia.pl komentują przedstawiciele wydawców, publicyści oraz eksperci rynku prasowego.
Najpopularniejsze serwisy internetowe w Polsce
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (marzec 2010 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach m.in. biznes, erotyka, turystyka, sport, motoryzacja, praca czy informacja?
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Konkurencja lepsza niż ,,Duch w dom" Jedynki

Serial komediowy „Duch w dom”, emitowany w TVP 1 w środowe wieczory, miał słabsze wyniki niż propozycje emitowane w tym czasie przez TVN i TVP 2, udało mu się wygrać jedynie z filmami i serialem Polsatu. Wpływy reklamowe z produkcji wyniosły 5,5 mln zł. więcej

Wpadki telewizyjne: Prokop łączy się z reklamami (wideo)

Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne - podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych. więcej

MTVNHD w ofercie Vectry, znika Jetix Play

Kanał MTVNHD dołączy do oferty sieci kablowej Vectra, a zniknie z niej stacja Jetix Play. więcej

Walka wyborcza wkracza do mediów publicznych (wideo)

Od 5 czerwca komitety wyborcze mogą odpłatnie - a w mediach publicznych także nieodpłatnie - emitować audycje wyborcze. Wszystkie sztaby przygotowują filmy promujące swoich kandydatów. Jako pierwszy spot zaprezentował Bronisław Komorowski. więcej

,,Agent Tomek" na antenie Rebel.tv

Stacja Rebel.tv przygotowała satyryczną serię kreskówek, której bohaterem będzie postać inspirowana osobą znanego z doniesień medialnych „Agenta Tomka”, funkcjonariusza Centralnego Biura Śledczego. więcej

3 mln widzów serialu ,,Hotel 52"

Pierwszy sezon serialu serialu „Hotel 52” oglądało średnio 3,08 mln widzów. To o blisko 700 tys. więcej niż stacja miała w tym paśmie przed rokiem. Wpływy reklamowe wyniosły 16 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów). więcej

MTVNHD poszerza zasięg międzynarodowy

Od 1 czerwca br. międzynarodowy kanał muzyczny MTVNHD poszerzy swój zasięg o 28 kraj – Maltę. Stacja pojawi się też w ofercie kolejnego operatora w Szwajcarii. więcej

Radio
 
Więcej polskiej muzyki w radiu? Rozgłośnie protestują

Do końca wakacji ma zostać wprowadzone nowe prawo, regulujące kwestię pory nadawania przez rozgłośnie radiowe tzw. utworów „słowno-muzycznych” w języku polskim  - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Sprawozdanie KRRiT odrzucone

Senat odrzucił sprawozdanie z działalności Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w 2009 r. Decyzja ta, poprzedzona burzliwą debatą, otwiera drogę do skrócenia kadencji KRRiT. więcej

Mariusz Nałęcz-Nieniewski w Radiu Wawa

Mariusz Nałęcz-Nieniewski dołączył do zespołu Radia Wawa. Będzie prezenterem pasma popołudniowego 16.00 – 19.00, od poniedziałku do piątku. Wcześniej to pasmo prowadziła Justyna Sokołowska. więcej

Reklama
 
Telefoniczna corrida reklamuje taryfy ,,Po Byku" w Erze (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa taryf „Po Byku” w sieci Era. Akcję – żartobliwie nawiązującą do nazwy tej oferty – przygotowała PTC we współpracy z agencją reklamową G7 i domem mediowym Starcom. więcej

Lodowa megaimpreza promuje Lecha (wideo)

Trwa promocja piwa Lech Premium oparta na motywie ciężarówki z lodową megaimprezą. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencje Grandes Kochonos, Artegence i Afekt oraz dom mediowy Starcom. więcej

Cała Polska w pierwszym spocie Bronisława Komorowskiego (wideo)

W internecie udostępniono pierwszy spot reklamowy Bronisława Komorowskiego. Minutowa reklama pokazuje, w ilu miejscach Polski mieszkał w swoim życiu kandydat PO. więcej

Rozważny, romantyczny i poklatkowy eurobank (making of)

Jak powstały niektóre z ubiegłorocznych reklam eurobanku? Zapraszamy do obejrzenia materiałów making of. więcej

Reklama nigdy nie była tak prosta - artykuł sponsorowany

Reklama jest dźwignią handlu. Bez odpowiedniej promocji, nawet najlepszy pomysł na biznes może okazać się niewypałem. Aby pomóc małym i średnim przedsiębiorstwom w reklamowaniu się, powstał system Ad4Mass, dzięki któremu stworzenie pierwszej kampanii w Internecie może być zarazem proste i tanie. więcej

Instytut Rozwoju Reklamy przejmuje ChocolAd

Agencja Instytut Rozwoju Reklamy przejmuje butik kreatywny ChocolAd. Fuzja obejmuje połączenie budżetów, klientów, personelu oraz know–kow. więcej

Poznań promuje się jako stolica polskiego designu

Ruszyła kampania promująca Poznań jako stolicę polskiego designu. Akcję pod hasłem „Odkryj gwiazdy dizajnu w Poznaniu” przygotowała i realizuje agencja Men at Work. więcej

Streetcom promuje przez rekomendacje makarony Barilla

W Warszawie trwa kampania makaronów Barilla oparta na rekomendacjach konsumenckich. Akcję realizuje agencja Streetcom. więcej

Patrycja Deviron w Supremum Group

Patrycja Deviron objęła stanowisko asystentki w agencji Supremum Group. Poprzednio odbywała w firmie praktyki studenckie. więcej

Prasa
 
,,Metro City" - nowy magazyn kulturalny Agory

Agora przygotowała pilotażowe wydanie nowego warszawskiego magazynu miejskiego „Metro City”, które ukazało się w piątek. Tytuł kierowany jest do młodych odbiorców i porusza głównie tematy związane z kulturą i stylem życia. więcej

Apel do dziennikarzy: Nie angażujcie się w kampanię!

Rada Etyki Mediów zaapelowała do dziennikarzy, by "w trosce o wiarygodność własną i mediów" przestrzegali zasady obiektywizmu i bezstronności w doborze, prezentacji i komentowaniu informacji dotyczących kampanii wyborczej i wyborów. więcej

Zmiana organizacji pracy w Edipresse Polska

Wydawnictwo Edipresse Polska zdecydowało o przeniesieniu przygotowania materiałów do druku z wydzielonego w strukturze spółki działu przygotowalni i produkcji bezpośrednio do redakcji poszczególnych tytułów. więcej

Agora za 7,7 mln zł wdroży system zarządzania zasobami firmy

Grupa medialna Agora podpisała kontrakt na wdrożenie informatycznego systemu klasy ERP (zarządzanie zasobami firmy). Koszty licencji na oprogramowanie wyniosą ok. 7,7 mln zł i zostaną uwzględnione w wynikach II kwartału, wynika z raportu. więcej

W kwietniu portale mniej opiniotwórcze

W kwietniu żaden z portali internetowych nie znalazł się w czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce – wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. Najczęściej cytowana była – podobnie jak we wcześniejszych miesiącach – „Rzeczpospolita”. więcej

,,Bezpieczne wakacje" z dziennikami ,,Polska"

1 czerwca br. w dziennikach regionalnych ukazujących się pod marką „Polska” (Polskapresse) staruje akcja redakcyjna „Bezpieczne wakacje”, propagująca bezpieczeństwo w okresie urlopowym. więcej

Internet
 
W kwietniu portale mniej opiniotwórcze

W kwietniu żaden z portali internetowych nie znalazł się w czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce – wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. Najczęściej cytowana była – podobnie jak we wcześniejszych miesiącach – „Rzeczpospolita”. więcej

Nielegalne praktyki Apple na rynku muzyki online?

Według nieoficjalnych doniesień, Departament Sprawiedliwości USA sprawdza praktyki stosowane przez firmę Apple na rynku cyfrowej muzyki. więcej

Aplikacja ochronna na Facebooka

Firma Symantec przygotowała narządzie ochronne dla użytkowników Facebooka. Darmowa aplikacja analizuje adresy stron internetowych w poszukiwaniu złośliwych linków. więcej

Facebook, Yahoo, eBay i IAC wspierają YouTube w walce z Viacom

Facebook, Yahoo, eBay i IAC połączyły siły i wsparły serwis YouTube w sądowej walce z koncernem Viacom. więcej

Insignia tworzy Traffic More, agencję performance marketingu

Rusza agencja performance marketingu Traffic More wyodrębniona przez agencję interaktywną Insignia. Nową firmą kieruje Marek Błyszczek. więcej

Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie. więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Co czwarty Polak zwraca uwagę na pochodzenie produktów spożywczych

Dla 25 proc. badanych przy kupowaniu produktów spożywczych znaczenie ma miejsce ich pochodzenie – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Wśród produktów krajowych jako najzdrowsze i najsmaczniejsze są uważane te z województwa warmińsko-mazurskiego. więcej

Public Relations
 
,,Kumpel z przeszłości" regionalnym zwycięzcą SABRE Awards 2010
Mariusz Wawer i Ada Konczalska w zarządzie Glaubicz Garwolińska Consultants
Sugar & Spice PR będzie obsługiwać PanMedia Western
Technologie
 
Telefoniczna corrida reklamuje taryfy ,,Po Byku" w Erze (wideo)
Recenzje z Qype i przewodniki w Ovi Mapach
Nielegalne praktyki Apple na rynku muzyki online?
W 2010 r. zostanie sprzedanych 4,2 mln telewizorów 3D
,,Wybrany Numer" nadal w Nowej Heyah
IDC: sprzedaż serwerów w I kw. w górę o 4,6 proc.
Digitimes Research: w 2011 r. sprzedanych zostanie 40 mln odtwarzaczy Blu-ray
Nowe serie biznesowych laptopów od Samsunga
Altek Leo - smartfon z aparatem 14 Mpix
Gospodarka
 
Ceny paliw na stacjach mogą nadal spadać
Wynik PZU może obciążyć do 156 mln zł odszkodowań powodziowych
Zafunduj dziecku lepszy start
Cyfrowy Polsat planuje wypłatę dywidendy w wysokości 0,57 zł na akcję
Kurs złotego uspokoił się na koniec tygodnia
GPW optymistycznie zakończyła notowania w piątek
Kultura/Rozrywka
 
Więcej polskiej muzyki w radiu? Rozgłośnie protestują
Leonardo DiCaprio chroni tygrysy
Nie ma mocnych na Anię Dąbrowską
Bruce Willis ucieknie z więzienia
"Różyczka" najlepszym polskim filmem
Sherlock Holmes wróci w grudniu wraz z Rachel McAdams
Dennis Hopper nie żyje
Gary Coleman nie żyje
"Hobbit" jednak opóźniony
Szczera miłość Victorii Beckham
Maciej Maleńczuk i Edyta Górniak zdobyli Bursztynowe Słowiki
Alicia Keys przy nadziei
Komiks "Flash" do kin
Młode zespoły na Seven Festival
 
Praca Najnowsze oferty
Media Planner / Buyer
[ Starlink ]  | mazowieckie
SPECJALISTA DS. E-MARKETINGU / E-PR
[ MEDIASOFT POLSKA ]  | małopolskie
New Business Manager
[ Ströer Media ]  | mazowieckie
Marketing Assistant
[ Fox International Channels Poland ]  | mazowieckie
Project Leader
[ XConcept ]  | mazowieckie
Brand Manager
[ Fox International Channels ]  | mazowieckie
GRAFIK
[ Direct Publishing Group SA ]  | mazowieckie
Stażysta
[ Apollo Music ]  | mazowieckie
Interactive Account Executive
[ Euro RSCG Digital ]  | mazowieckie
KIEROWNIK POSTPRODUKCJI
[ Badi Badi F/X Studio ]  | mazowieckie
REDAKTOR
[ Wydawnictwo o profilu medycznym ]  | mazowieckie
Dziennikarz
[ Portal gospodarczy WNP.PL ]  | cała Polska
Szef Programów Incentives
[ QPlanet ]  | mazowieckie
BRAND MANAGER marki SERENADA
[ Spółdzielcza Mleczarnia SPOMLEK z Radzynia Podlaskiego ]  | lubelskie
Specjalista D.S. Eventów
[ QPlanet ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł
Nasz Gość
Włodzimierz Szaranowicz o mundialu z RPA w TVP

Kulisy przygotowań do transmisji mundialu RPA 2010 w TVP - w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl -  zdradza Włodzimierz Szaranowicz, szef sportu w TVP. więcej

Kwestionariusz
Maja Popielarska: internet to dla mnie... mieszanka wybuchowa

Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Maja Popielarska, prezenterka pogody w stacjach Grupy TVN, gospodyni magazynu „Maja w ogrodzie” w TVN Meteo. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl