|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 30 Maj 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
Więcej polskiej muzyki w radiu? Rozgłośnie protestują
Do końca wakacji ma zostać wprowadzone nowe prawo, regulujące kwestię pory nadawania przez rozgłośnie radiowe tzw. utworów „słowno-muzycznych” w języku polskim - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Konkurencja lepsza niż ,,Duch w dom" Jedynki
Serial komediowy „Duch w dom”, emitowany w TVP 1 w środowe wieczory, miał słabsze wyniki niż propozycje emitowane w tym czasie przez TVN i TVP 2, udało mu się wygrać jedynie z filmami i serialem Polsatu. Wpływy reklamowe z produkcji wyniosły 5,5 mln zł.
więcej
|
|
Sprawozdanie KRRiT odrzucone
Senat odrzucił sprawozdanie z działalności Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w 2009 r. Decyzja ta, poprzedzona burzliwą debatą, otwiera drogę do skrócenia kadencji KRRiT.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Konkurencja lepsza niż ,,Duch w dom" Jedynki
Serial komediowy „Duch w dom”, emitowany w TVP 1 w środowe wieczory, miał słabsze wyniki niż propozycje emitowane w tym czasie przez TVN i TVP 2, udało mu się wygrać jedynie z filmami i serialem Polsatu. Wpływy reklamowe z produkcji wyniosły 5,5 mln zł.
więcej
|
|
Wpadki telewizyjne: Prokop łączy się z reklamami (wideo)
Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne - podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych. więcej
|
|
MTVNHD w ofercie Vectry, znika Jetix Play
Kanał MTVNHD dołączy do oferty sieci kablowej Vectra, a zniknie z niej stacja Jetix Play.
więcej
|
|
Walka wyborcza wkracza do mediów publicznych (wideo)
Od 5 czerwca komitety wyborcze mogą odpłatnie - a w mediach publicznych także nieodpłatnie - emitować audycje wyborcze. Wszystkie sztaby przygotowują filmy promujące swoich kandydatów. Jako pierwszy spot zaprezentował Bronisław Komorowski.
więcej
|
|
,,Agent Tomek" na antenie Rebel.tv
Stacja Rebel.tv przygotowała satyryczną serię kreskówek, której bohaterem będzie postać inspirowana osobą znanego z doniesień medialnych „Agenta Tomka”, funkcjonariusza Centralnego Biura Śledczego.
więcej
|
|
3 mln widzów serialu ,,Hotel 52"
Pierwszy sezon serialu serialu „Hotel 52” oglądało średnio 3,08 mln widzów. To o blisko 700 tys. więcej niż stacja miała w tym paśmie przed rokiem. Wpływy reklamowe wyniosły 16 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).
więcej
|
|
MTVNHD poszerza zasięg międzynarodowy
Od 1 czerwca br. międzynarodowy kanał muzyczny MTVNHD poszerzy swój zasięg o 28 kraj – Maltę. Stacja pojawi się też w ofercie kolejnego operatora w Szwajcarii.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Więcej polskiej muzyki w radiu? Rozgłośnie protestują
Do końca wakacji ma zostać wprowadzone nowe prawo, regulujące kwestię pory nadawania przez rozgłośnie radiowe tzw. utworów „słowno-muzycznych” w języku polskim - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Sprawozdanie KRRiT odrzucone
Senat odrzucił sprawozdanie z działalności Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w 2009 r. Decyzja ta, poprzedzona burzliwą debatą, otwiera drogę do skrócenia kadencji KRRiT.
więcej
|
|
Mariusz Nałęcz-Nieniewski w Radiu Wawa
Mariusz Nałęcz-Nieniewski dołączył do zespołu Radia Wawa. Będzie prezenterem pasma popołudniowego 16.00 – 19.00, od poniedziałku do piątku. Wcześniej to pasmo prowadziła Justyna Sokołowska.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Telefoniczna corrida reklamuje taryfy ,,Po Byku" w Erze (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa taryf „Po Byku” w sieci Era. Akcję – żartobliwie nawiązującą do nazwy tej oferty – przygotowała PTC we współpracy z agencją reklamową G7 i domem mediowym Starcom.
więcej
|
|
Lodowa megaimpreza promuje Lecha (wideo)
Trwa promocja piwa Lech Premium oparta na motywie ciężarówki z lodową megaimprezą. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencje Grandes Kochonos, Artegence i Afekt oraz dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
Cała Polska w pierwszym spocie Bronisława Komorowskiego (wideo)
W internecie udostępniono pierwszy spot reklamowy Bronisława Komorowskiego. Minutowa reklama pokazuje, w ilu miejscach Polski mieszkał w swoim życiu kandydat PO.
więcej
|
|
Rozważny, romantyczny i poklatkowy eurobank (making of)
Jak powstały niektóre z ubiegłorocznych reklam eurobanku? Zapraszamy do obejrzenia materiałów making of.
więcej
|
|
Reklama nigdy nie była tak prosta - artykuł sponsorowany
Reklama jest dźwignią handlu. Bez odpowiedniej promocji, nawet najlepszy pomysł na biznes może okazać się niewypałem. Aby pomóc małym i średnim przedsiębiorstwom w reklamowaniu się, powstał system Ad4Mass, dzięki któremu stworzenie pierwszej kampanii w Internecie może być zarazem proste i tanie.
więcej
|
|
Instytut Rozwoju Reklamy przejmuje ChocolAd
Agencja Instytut Rozwoju Reklamy przejmuje butik kreatywny ChocolAd. Fuzja obejmuje połączenie budżetów, klientów, personelu oraz know–kow.
więcej
|
|
Poznań promuje się jako stolica polskiego designu
Ruszyła kampania promująca Poznań jako stolicę polskiego designu. Akcję pod hasłem „Odkryj gwiazdy dizajnu w Poznaniu” przygotowała i realizuje agencja Men at Work.
więcej
|
|
Streetcom promuje przez rekomendacje makarony Barilla
W Warszawie trwa kampania makaronów Barilla oparta na rekomendacjach konsumenckich. Akcję realizuje agencja Streetcom.
więcej
|
|
Patrycja Deviron w Supremum Group
Patrycja Deviron objęła stanowisko asystentki w agencji Supremum Group. Poprzednio odbywała w firmie praktyki studenckie.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Metro City" - nowy magazyn kulturalny Agory
Agora przygotowała pilotażowe wydanie nowego warszawskiego magazynu miejskiego „Metro City”, które ukazało się w piątek. Tytuł kierowany jest do młodych odbiorców i porusza głównie tematy związane z kulturą i stylem życia.
więcej
|
|
Apel do dziennikarzy: Nie angażujcie się w kampanię!
Rada Etyki Mediów zaapelowała do dziennikarzy, by "w trosce o wiarygodność własną i mediów" przestrzegali zasady obiektywizmu i bezstronności w doborze, prezentacji i komentowaniu informacji dotyczących kampanii wyborczej i wyborów.
więcej
|
|
Zmiana organizacji pracy w Edipresse Polska
Wydawnictwo Edipresse Polska zdecydowało o przeniesieniu przygotowania materiałów do druku z wydzielonego w strukturze spółki działu przygotowalni i produkcji bezpośrednio do redakcji poszczególnych tytułów.
więcej
|
|
Agora za 7,7 mln zł wdroży system zarządzania zasobami firmy
Grupa medialna Agora podpisała kontrakt na wdrożenie informatycznego systemu klasy ERP (zarządzanie zasobami firmy). Koszty licencji na oprogramowanie wyniosą ok. 7,7 mln zł i zostaną uwzględnione w wynikach II kwartału, wynika z raportu.
więcej
|
|
W kwietniu portale mniej opiniotwórcze
W kwietniu żaden z portali internetowych nie znalazł się w czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce – wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. Najczęściej cytowana była – podobnie jak we wcześniejszych miesiącach – „Rzeczpospolita”.
więcej
|
|
,,Bezpieczne wakacje" z dziennikami ,,Polska"
1 czerwca br. w dziennikach regionalnych ukazujących się pod marką „Polska” (Polskapresse) staruje akcja redakcyjna „Bezpieczne wakacje”, propagująca bezpieczeństwo w okresie urlopowym.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|