|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 27 Maj 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,CD Action" liderem, ,,Komputer Świat" najbardziej w dół
Większość magazynów o komputerach i grach komputerowych miało w lutym br. niższą sprzedaż ogółem niż rok wcześniej. Najwięcej stracił „Komputer Świat”, a liderem był „CD Action”.
więcej |
|
,,Polityka" liderem, ,,Newsweek" i ,,Tele Tydzień" w dół
W kwietniu bieżącego roku polskie tygodniki cennikowo zarobiły z reklam ponad 15 proc. mniej niż rok wcześniej. Największe spadki zanotowały „Newsweek Polska”, „Tele Tydzień” i „Wprost”, a jako jedyna w czołówce ubiegłoroczny poziom tych przychodów utrzymała „Polityka”.
więcej |
|
Eurosport uruchomi kanał 3D
Eurosport planuje w możliwie najszybszym terminie uruchomienie kanału 3D.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
MPG: wybory wygra Bronisław Komorowski
Z symulacji przeprowadzonej przez dom mediowy MPG wynika, że Bronisław Komorowski wygra wybory prezydenckie już w pierwszej turze. Tą samą metodą firma wytypowała zwycięstwo Baracka Obamy w USA.
więcej
|
|
,,Polityka" liderem, ,,Newsweek" i ,,Tele Tydzień" w dół
W kwietniu bieżącego roku polskie tygodniki cennikowo zarobiły z reklam ponad 15 proc. mniej niż rok wcześniej. Największe spadki zanotowały „Newsweek Polska”, „Tele Tydzień” i „Wprost”, a jako jedyna w czołówce ubiegłoroczny poziom tych przychodów utrzymała „Polityka”.
więcej
|
|
Cmentarny GPS w kampanii ,,Prędkość zabija. Włącz myślenie" (wideo)
W telewizji, radiu i internecie trwa kolejna odsłona kampanii „Prędkość zabija. Włącz myślenie”. Przekaz – oparty na motywie urządzenia GPS ostrzegającego przed zbliżającym się cmentarzem – przygotowała agencja reklamowa Legend Group.
więcej
|
|
Rusza kolejna odsłona kampanii ,,Zły dotyk" (wideo)
Fundacja Dzieci Niczyje rozpoczyna kolejny etap kampanii „Zły dotyk”. Reklamy wspierające tę akcję przygotowała agencja Grey Warszawa.
więcej
|
|
Google marką o najlepszej reputacji
Google i Sony znalazły się na czele opracowanego przez firmę konsultingową Reputation Institute rankingu, dotyczącego firm cieszących się największą reputacją na świecie.
więcej
|
|
McDonald's sponsorem Euro 2012
Firma McDonald's została sponsorem piłkarskich mistrzostw Europy w 2012 roku, które odbędą się w Polsce i na Ukrainie. To już szósty oficjalny partner turnieju. Inne to: Carlsberg, Castrol, Coca-Cola, Hyundai-Kia i Adidas.
więcej
|
|
Leroy Merlin: Też bądź bohaterem w swoim domu (wideo)
W telewizji, internecie i BTL-u ruszyła kampania reklamowa Leroy Merlin. Akcję pod hasłem „Też bądź bohaterem w swoim domu” przygotowały agencja reklamowa Brain i dom mediowy MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
22 mln zł na kampanię informacyjną o energetyce jądrowej
Do 2012 roku resort gospodarki chce wydać 22 mln zł na kampanię informacyjną o energetyce jądrowej. Tylko w tym roku ma to być 6 mln zł, a w następnych dwóch latach po 8 mln zł - powiedział dyrektor departamentu energii jądrowej w ministerstwie Mirosław Lewiński. więcej
|
|
Adam Wróblewski: z ZenithOptimedia Group do MPG
Adam Wróblewski dołączył do domu mediowego MPG. Poprzednio pracował w ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
OOH MPG wyłącznym brokerem sieci Student TV i Traffic TV
OOH MPG zyskał wyłączność na sprzedaż reklam w sieciach digital signage Student TV i Traffic TV. Firma poszerzyła w tym celu dotychczasową umowę z POL TV.
więcej
|
|
Ambasada Brand Communications, Ecorys Polska i Media On będą reklamować studencki Poznań
Ambasada Brand Communications, Ecorys Polska i Media On przygotują i zrealizują kampanię promującą Poznań jako centrum akademickie. Firmy wygrały przetarg dotyczący tego projektu.
więcej
|
|
Kinga Łukomska account managerem w IDM Media Team
Kinga Łukomska objęła stanowisko account managera w IDM Media Team. Poprzednio pracowała w agencji Harder & Harder.
więcej
|
|
Karolina Semeniuk account managerem w Grupie Adweb
Karolina Semeniuk objęła stanowisko account managera w Grupie Adweb. Wcześniej pracowała w agencjach Goodsites i Red IT Production.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,CD Action" liderem, ,,Komputer Świat" najbardziej w dół
Większość magazynów o komputerach i grach komputerowych miało w lutym br. niższą sprzedaż ogółem niż rok wcześniej. Najwięcej stracił „Komputer Świat”, a liderem był „CD Action”.
więcej
|
|
,,Polityka" liderem, ,,Newsweek" i ,,Tele Tydzień" w dół
W kwietniu bieżącego roku polskie tygodniki cennikowo zarobiły z reklam ponad 15 proc. mniej niż rok wcześniej. Największe spadki zanotowały „Newsweek Polska”, „Tele Tydzień” i „Wprost”, a jako jedyna w czołówce ubiegłoroczny poziom tych przychodów utrzymała „Polityka”.
więcej
|
|
,,Logo" radzi ws. seksu na wakacjach
Do czerwcowego wydania miesięcznika „Logo” (Agora), który ukaże się w piątek 28 maja br., dołączony zostanie dodatek „Seks na wakacjach”. Numer wspierać będzie kampania.
więcej
|
|
Dominik Lachowicz: z Wirtualnej Polski do Polskapresse
Dominik Lachowicz obejmuje stanowisko dyrektora marketingu w pionie internet Polskapresse. Przez ostatnich 10 lat pracował w Wirtualnej Polsce.
więcej
|
|
Ekologiczne "Zwierciadło" z dwoma dodatkami
Od czwartku w sprzedaży jest czerwcowy numer “Zwierciadła” (Wydawnictwo Zwierciadło), który częściowo wydrukowany został na papierze ekologicznym. Wydanie ukazało się z dwoma dodatkami do wyboru.
więcej
|
|
"Sens" z bajkami edukacyjnymi
Do części nakładu czerwcowego wydania miesięcznika “Sens” (Wydawnictwo Zwierciadło) dołączony został dodatek “Bajki z Sensem”, który zawiera bajki edukacyjne. Numer pojawił się w sprzedaży w czwartek.
więcej
|
|
Gospodarka |
|
|
Kolejna zmowa cenowa rozbita - Praktiker musi zapłacić ponad 39 mln złotych
|
|
OECD podniosło prognozę wzrostu PKB Polski na 2010 r. do 3,1 proc z 2,5 proc.
|
|
Rząd przeznaczy 2 mld zł dla powodzian z rezerw, bez noweli budżetu
|
|
Kwota niespłacanych zobowiązań finansowych Polaków sięgnęła 19,06 mld zł
|
|
Optymizm konsumentów wzrastał przed powodzią
|
|
Banki mają coraz więcej pieniędzy
|
|
Stopa bezrobocia spadła do 12,3 proc. w kwietniu
|
|
Złoty odzyskał nieco sił, ale słabe euro nie pozwala mu ujawnić całego potencjału
|
|
GDDKiA: oddanie do eksploatacji dróg na Euro 2012 niezagrożone
|
|
GPW w imponującym stylu przerwała serię spadków
|
|
Koniec carry trade, czyli sprzedaj Australię, kupuj Japonię
|
|
MSP rozważa udział PKO BP, PZU w przejęciu 70 proc. akcji BZ WBK od AIB
|
|
Mama na wychowawczym, spłata kredytu wstrzymana
|
|
Plaza Centers zainwestuje w Polsce 270 mln euro w ciągu 2-3 lat
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|