|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 26 Maj 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
Branża i publicyści o nominacji Lisa na naczelnego ,,Wprost"
Objęcie przez Tomasza Lisa stanowiska redaktora naczelnego tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”) specjalnie dla Wirtualnemedia.pl komentują przedstawiciele wydawców, publicyści oraz eksperci rynku prasowego.
więcej
|
|
PGE podpisała umowę na sponsoring stadionu w Gdańsku
Oficjalnie zawarto umowę, w ramach której stadion budowany w Gdańsku na Euro 2012 będzie nosił nazwę PGE Arena Gdańsk. Polska Grupa Energetyczna zapłaci za to 35 mln zł.
więcej
|
|
Wyrazisty ,,Wprost" z Tomaszem Lisem
- To jest człowiek, który potrafi stworzyć i prowadzić zespół, choć robi to stanowczą i twardą ręką – tak opisuje Tomasza Lisa, nowego naczelnego „Wprost”, Michał M. Lisiecki wydawca tego tygodnika.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Małgorzata Wyszyńska pozywa TVP, dostanie milion złotych?
Małgorzata Wyszyńska, była prezenterka „Wiadomości” TVP 1 złożyła przeciw byłemu pracodawcy pozew do sądu pracy. Zapowiada także złożenie pozwów cywilnych.
więcej
|
|
Filmy erotyczne w ofercie VOD Cyfry+
Platforma Cyfra+ poszerzyła swoją ofertę wideo na żądanie o filmy erotyczne. Operator zdecydował się na zakup produkcji tego typu od studia Private.
więcej
|
|
KRRiT: kanały komercyjne mogą przejść na drugi multipleks
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła we wtorek uchwałę, która pozwala stacjom komercyjnym przenieść się z pierwszego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej na drugi, co kończy impas w rozwoju naziemnej telewizji cyfrowej. więcej
|
|
Finał Eurowizji tradycyjnie bez Polski
W Oslo odbył się we wtorek półfinał 55. Konkursu Piosenki Eurowizji, który pokazała TVP 1. Do finału przeszło 10 wykonawców. W tym gronie zabrakło Polaka Marcina Mrozińskiego.
więcej
|
|
Polsat: 1,8 mln widzów finału ,,Skazanego na śmierć"
Czwarty sezon serialu „Skazany na śmierć” oglądało w Polsacie średnio 2,3 mln widzów. Finałowa seria produkcji gościła na antenie jesienią 2009 i wiosną 2010 roku. Ostatni odcinek przyciągnął 1,8 mln osób.
więcej
|
|
Seks i zjawiska paranormalne w Siódemce
TVN7 wprowadza do ramówki trzy seriale. Kanał pokaże "Seks w wielkim mieście", "Fringe" oraz "Uwaga, faceci".
więcej
|
|
TV Biełsat ogląda ponad 10 proc. dorosłych Białorusinów
Skierowany do mieszkańców Białorusi kanał TV Biełsat stale ogląda 2,3 proc. dorosłych Białorusinów, a 8,1 proc. śledzi programy stacji sporadycznie – wynika z badania przeprowadzonego przez Zierkało - Info, jedno z niezależnych centrów badań społecznych na Białorusi.
więcej
|
|
Radio |
|
|
RMF mocno w górę, Eurozet i Agora w dół
Polskie stacje radiowe w kwietniu zarobiły cennikowo z reklam mniej więcej tyle samo co rok wcześniej. Jednocześnie mocno wzrosły w skali rok do roku wpływy reklamowe Grupy RMF, a spadły – Eurozetu i Agory.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
PGE podpisała umowę na sponsoring stadionu w Gdańsku
Oficjalnie zawarto umowę, w ramach której stadion budowany w Gdańsku na Euro 2012 będzie nosił nazwę PGE Arena Gdańsk. Polska Grupa Energetyczna zapłaci za to 35 mln zł.
więcej
|
|
RMF mocno w górę, Eurozet i Agora w dół
Polskie stacje radiowe w kwietniu zarobiły cennikowo z reklam mniej więcej tyle samo co rok wcześniej. Jednocześnie mocno wzrosły w skali rok do roku wpływy reklamowe Grupy RMF, a spadły – Eurozetu i Agory.
więcej
|
|
Ile Google zarabia na AdSense?
Google ujawniło w jaki sposób dzieli się wpływami z reklam z klientami systemu AdSense.
więcej
|
|
Wizerunek gwiazd zwiększa zaufanie do promowanych marek?
Jedna czwarta polskich internautów przyznaje, że zdarzyło im się kupić jakiś produkt, ponieważ był reklamowany przez celebrytę – wynika z badania domu mediowego MEC. Z drugiej strony tylko 14 proc. użytkowników sieci w naszym kraju uważa, że wizerunek znanych osób zwiększa zaufanie do promowanych przez nie marek. więcej
|
|
Microsoft rozpoczyna kampanię ,,Oblicza Piractwa"
Rusza kampania Microsoftu mająca na celu walkę z nielegalnym oprogramowaniem. Akcja o nazwie „Oblicza Piractwa” jest skierowana do klientów indywidualnych oraz małych i średnich firm.
więcej
|
|
,,Podążaj za instynktem" w kampanii BiFi (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa mięsnych przekąsek BiFi. Akcję pod hasłem „Podążaj za instynktem” przygotowały firmy Grupa Eskadra i OMD.
więcej
|
|
Unilever reklamodawcą roku
Firma Unilever odbierze wyróżnienie "Reklamodawcy Roku 2010" na najbliższym Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Cannes Lions.
więcej
|
|
Serwisy Polskapresse w sieci Businessclick
15 serwisów internetowych Polskapresse zostało włączone do sieci reklamowej BusinessClick. Wśród nich są m.in. witryny gazet i serwisy ogłoszeniowe.
więcej
|
|
Aneta Iwanowicz, Marta Mazurkiewicz i Marcin Ramus w ACR
Aneta Iwanowicz, Marta Mazurkiewicz i Marcin Ramus rozpoczęli pracę w domu mediowym ACR. Iwanowicz i Ramus objęli stanowisko junior interactive media plannerów, a Mazurkiewicz – interactive media planner assistanta.
więcej
|
|
Europejski Fundusz Leasingowy reklamuje ,,Elastyczny harmonogram spłat"
W internecie trwa kampania reklamowa „Elastycznego harmonogramu spłat” oferowanego przez Europejski Fundusz Leasingowy. Akcję przygotowały agencje Prim i Artegence.
więcej
|
|
,,Zwierzęta" reklamują Osiedle Europejskie
W prasie i internecie trwa kampania reklamowa krakowskiego Osiedla Europejskiego. Akcję – opartą na wizerunku wypchanych zwierząt – przygotowały firmy DEMO Effective Launching, PRO Media House i Novo Maar.
więcej
|
|
,,PROMujemy Skandynawię" w kampanii Polskiej Żeglugi Bałtyckiej
Na autobusach i tramwajach trwa kampania reklamowa Polskiej Żeglugi Bałtyckiej. Akcję pod hasłem „PROMujemy Skandynawię” realizuje agencja Business Consulting.
więcej
|
|
,,Którą mamą jesteś?" w kampanii mleka Mamo, rosnę! 2
W prasie, internecie i BTL-u rusza kampania mleka dla niemowląt Mamo, rosnę! 2. Akcję pod hasłem „Którą mamą jesteś?” przygotowały agencje Bed & Breakfast, Pro Signum i Streetcom oraz dom mediowy Value Media.
więcej
|
|
Ad4Mass rozpoczyna współpracę z GoldenLine.pl i ZnanyLekarz.pl
System reklamowy Ad4Mass będzie prowadził sprzedaż reklam w serwisach GoldenLine.pl i ZnanyLekarz.pl. Zarządzająca nim spółka GTW Media właśnie zawarła porozumienie z tymi witrynami.
więcej
|
|
maybellinetrends.pl w kampanii Super Stay 24h
W telewizji i prasie trwa kampania reklamowa podkładu Super Stay 24h. Akcję – obejmującą m.in. serwis internetowy maybellinetrends.pl –przygotowały w naszym kraju agencje McCann Erickson i MRM Worldwide oraz dom mediowy ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Jenson Button ambasadorem Head & Shoulders
Jenson Button został ambasadorem marki szamponu Head & Shoulders.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Branża i publicyści o nominacji Lisa na naczelnego ,,Wprost"
Objęcie przez Tomasza Lisa stanowiska redaktora naczelnego tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”) specjalnie dla Wirtualnemedia.pl komentują przedstawiciele wydawców, publicyści oraz eksperci rynku prasowego.
więcej
|
|
Wyrazisty ,,Wprost" z Tomaszem Lisem
- To jest człowiek, który potrafi stworzyć i prowadzić zespół, choć robi to stanowczą i twardą ręką – tak opisuje Tomasza Lisa, nowego naczelnego „Wprost”, Michał M. Lisiecki wydawca tego tygodnika.
więcej
|
|
,,Pani Domu" liderem, ,,Naj" w dół o 33 proc.
W I kwartale 2010 roku liderem sprzedaży ogółem wśród tygodników poradnikowych była „Pani Domu”, która jednocześnie zanotowała największy wzrost. Najbardziej w dół poszybowała sprzedaż „Naj”.
więcej
|
|
Tomasz Lis nowym naczelnym ,,Wprost"
Tomasz Lis jest od dziś nowym redaktorem naczelnym tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”). Zastąpił Katarzynę Kozłowską, którą pełniła obowiązki naczelnej od lutego br. Wraz z Lisem do redakcji pisma dołączyli: Tomasz Plata, Łukasz Ramlau i Aleksandra Karasińska.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|