|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 23 Maj 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
Najpopularniejsze serwisy internetowe w Polsce
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (marzec 2010 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach m.in. biznes, erotyka, turystyka, sport, motoryzacja, praca czy informacja?
więcej
|
|
Kolejna edycja ,,You Can Dance" wiosną 2011 roku
Telewizja TVN zamierza nadać kolejną, szóstą edycję talent-show „You Can Dance – Po prostu tańcz!, ale stanie się to dopiero wiosną przyszłego roku – dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" w górę, ,,Super Express" w dół
Dzienniki w kwietniu bieżącego roku zarobiły na reklamach 7 proc. więcej niż rok wcześniej. Najbardziej zwiększyły się wpływy reklamowe „Gazety Wyborczej”, najwięcej stracił „Super Express”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
|
Duży spadek ,,Wprost", zyskuje ,,Newsweek Polska"
|
Liderem sprzedaży wśród tygodników opinii był w marcu br. "Gość Niedzielny" - najwięcej zyskał „Newsweek Polska”, a 24-proc. spadek zanotował "Wprost" - raport Wirtualnemedia.pl.
|
|
Jakub Bierzyński: o 5-10 proc. wzrośnie rynek reklamowy
|
Jakub Bierzyński, CEO Omnicom Media Group uważa, że w tym roku rynek reklamowy może wzrosnąć o 5-10 proc. Krytykuje zachowanie polskich firm, które nie wykorzystały okazji do zwiększa udziału w rynku, gdy międzynarodowe koncerny cięły wydatki.
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Kolejna edycja ,,You Can Dance" wiosną 2011 roku
Telewizja TVN zamierza nadać kolejną, szóstą edycję talent-show „You Can Dance – Po prostu tańcz!, ale stanie się to dopiero wiosną przyszłego roku – dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Wiktory 2009 rozdane - triumf TVP i TVN
W piątek odbyła się 25. gala wręczenia nagród Wiktory 2009. Wśród nagrodzonych osób znaleźli się m.in.: Tomasz Lis, Anita Werner, Wojciech Cejrowski, Kuba Wojewódzki oraz Grażyna Torbicka.
więcej
|
|
TVP musi ograniczyć koszty i szukać rezerw
Wiceminister skarbu Adam Leszkiewicz powiedział, że resort oczekuje od zarządu TVP ograniczania kosztów, szukania rezerw i inwestowania w rozwój spółki. Dodał, że tylko takie działania mogą poprawić sytuację TVP.
więcej
|
|
Maja Popielarska: internet to dla mnie... mieszanka wybuchowa
Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Maja Popielarska, prezenterka pogody w stacjach Grupy TVN, gospodyni magazynu „Maja w ogrodzie” w TVN Meteo.
więcej
|
|
Wpadki telewizyjne: Beata Chmielowska-Olech potyka się z Lechem (wideo)
Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne - podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych.
więcej
|
|
Google TV - internet w telewizorze (wideo)
Google połączyło siły z Intelem, Logitech i Sony, prezentując nową platformę o nazwie Google TV.
więcej
|
|
Czerwiec w Polsacie: siatkówka i kabarety
Telewizja Polsat opublikowała ramówkę na czerwiec. Na antenie pojawią się mecze siatkarskiej Ligi Światowej mężczyzn oraz kabaretowe wieczory. Widzów czekają także serialowe powtórki.
więcej
|
|
Inea: szerzej dostępna telewizja cyfrowa, nowe pakiety
Sieć kablowa Inea wprowadza od czerwca br. zmiany w ofercie telewizji cyfrowej. Będzie ona dostępna dla klientów z mniejszymi potrzebami odnośnie liczby kanałów, pojawią się nowe pakiety, a całość oferty ma zostać uproszczona. Jesienią operator planuje wprowadzić VoD.
więcej
|
|
ABI: 312 mld USD przychodu płatnych telewizji w 2010 r.
Ze względu na recesję rynek płatnej telewizji zanotował w zeszłym roku spowolnienie, ale lepszy ma być rok 2010.
więcej
|
|
Anna Kulbicka: z RMF Maxxx do TVN Warszawa
Anna Kulbicka, dotychczas związana z radiem RMF Maxxx, od maja br. została reporterką kanału TVN Warszawa.
więcej
|
|
TVN Warszawa dostępna w DVB-T w Warszawie
W związku z zagrożeniem powodzią spółka Emitel w porozumieniu z Grupą TVN uruchomiła testową emisję kanału TVN Warszawa w ramach multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej nadawanego z warszawskiego nadajnika.
więcej
|
|
,,Miasto mam" na antenie TVS-u
Kanał TVS wprowadza do ramówki nowy magazyn „Miasto mam”, a także kolejną edycję programu „Wakacje z TVS”.
więcej
|
|
Drugi sezon "Mentalisty" w Canal+
Od 10 czerwca Canal+ rozpoczyna emisję drugiego sezonu serialu „Mentalista”. Kolejne odcinki będą nadawane w każdy czwartek o 21:00 w Canal+, a w formacie HD około 23:00 w Canal+ Film HD.
więcej
|
|
Nickelodeon Polska uczy dzieci języka mandaryńskiego
Kanał Nickelodeon Polska rozpoczął emisję produkcji „Ni Hao Kai Lan”, która prezentuje perypetie wielopokoleniowej rodziny o korzeniach chińsko - amerykańskich. Animacja przybliża kulturę i historię Chin oraz uczy podstaw języka mandaryńskiego.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Białystok promuje się jako ,,wchodzący" (wideo)
W telewizji, radiu, prasie, internecie i na outdoorze trwa kampania promocyjna Białegostoku. Akcję pod hasłem „Wchodzący Białystok” przygotowały władze tego miasta oraz firmy Metropolis, Stroer i Equinox.
więcej
|
|
,,Natura Koloru" w kampanii Śnieżki Barw Natury (wideo)
W telewizji, prasie, internecie i kinach rusza kampania reklamowa farb Śnieżka Barwy Natury. Akcję pod hasłem „Natura Koloru” przygotowały agencja reklamowa TBWA\ i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
Carlsberg sponsorem Euro 2012
Carlsberg Breweries został sponsorem Euro 2012. To siódme z rzędu mistrzostwa Europy w piłce nożnej, które wspiera ta firma.
więcej
|
|
Bank BPH reklamuje konto Symetria Profit
W radiu, prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa konta oszczędnościowego Symetria Profit w Banku BPH. Akcję przygotowały agencje Gruppa66 Ogilvy i FFTechnology oraz dom mediowy Starlink.
więcej
|
|
AMS z nośnikami przy sklepach IKEA i M1
Firma AMS udostępniła swoje nowe nośniki reklamowe na terenach centrów handlowych IKEA i M1. Wśród ponad 80 nowych powierzchni są billboardy, backlighty i citylighty.
więcej
|
|
Anna Kruszewska, Jakub Barzak i Przemysław Paćkowski w Saatchi & Saatchi Direct
Anna Kruszewska, Jakub Barzak i Przemysław Paćkowski rozpoczęli pracę w Saatchi & Saatchi Direct. Kruszewska objęła stanowisko account executive, Barzak – account supervisora, a Paćkowski – junior account executive.
więcej
|
|
"Era kasy" - 8,5 mln do wygrania w wakacyjnej loterii sieci Era
W sobotę ruszyła loteria sms-owa dla abonentów sieci komórkowej Era oraz użytkowników Era Tak Tak i Heyah. W loterii, która potrwa do końca sierpnia, do wygrania są nagrody o łącznej wartości 8,5 mln zł.
więcej
|
|
Justyna Paterek i Agnieszka Prostak w Schulz Brand Friendly
Justyna Paterek i Agnieszka Prostak dołączyły do działu kreacji w Schulz Brand Friendly. Paterek objęła stanowisko art directora, a Prostak – traffic managera.
więcej
|
|
Anna Jurczyńska dyrektorem kreatywnym Prowokatora
Anna Jurczyńska objęła stanowisko dyrektora kreatywnego agencji eventowej Prowokator. Jednocześnie została business partnerem firmy.
więcej
|
|
Gra ,,Zabij kleszcza 2" reklamuje Frontline
W internecie ruszyła kampania reklamowa preparatu Frontline oparta na grze „Zabij kleszcza 2”. Akcję przygotowały i prowadzą agencja AdAction i dom mediowy Media Contacts.
więcej
|
|
Filmy kręcone przez gołębie w kampanii Krakowa
Na outdoorze i w internecie trwa kampania promocyjna Krakowa. Akcję pod hasłem „Gołębie kręcą Kraków” przygotowała agencja TBWA\.
więcej
|
|
Magda Paplińska w endorfina events
Magda Paplińska objęła stanowisko event managera w endorfina events. Wcześniej pracowała w agencjach Emlab i Glob Media Polska.
więcej
|
|
BBDO dla Uncle Ben's
Firma Mars zatrudniła BBDO jako globalną agencję reklamową marki ryżu Uncle Ben's.
więcej
|
|
BB Elements reklamuje platformę BB Video
W internecie rozpoczęła się kampania reklamowa platformy BB Video oferowanej przez BB Elements. Firma we własnym zakresie zajęła się kreacją i mediaplanem na potrzeby tej akcji.
więcej
|
|
Walk The Line sportowo dla Ceresitu
Walk The Line opracowała międzynarodową kampanię reklamową Ceresitu. Przekazy nawiązują do emocji sportowych.
więcej
|
|
Orion: Zgodnie z japońską tradycją
W prasie i internecie wystartowała kampania reklamowa telewizorów LCD Orion. Akcję pod hasłem „Zgodnie z japońską tradycją” przygotowały firmy Fat Baby i FG Poland.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Gazeta Wyborcza" w górę, ,,Super Express" w dół
Dzienniki w kwietniu bieżącego roku zarobiły na reklamach 7 proc. więcej niż rok wcześniej. Najbardziej zwiększyły się wpływy reklamowe „Gazety Wyborczej”, najwięcej stracił „Super Express”.
więcej
|
|
"Gazeta Wyborcza" i "Fakt" to najchętniej czytane dzienniki
Liderami czytelnictwa wśród dzienników pozostają bez zmian “Gazeta Wyborcza” i „Fakt”, a wśród wszystkich tytułów na czele jest „Tele Tydzień”. Niezmienni są też liderzy pozostałych kategorii. Więcej w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Marek Sowa rezygnuje z funkcji prezesa Axel Springer
Marek Sowa z początkiem czerwca br. przestanie pełnić funkcję prezesa Axel Springer Polska. Tymczasowo jego miejsce zajmie Andreas Tilk. Decyzja w sprawie ostatecznej obsady tego stanowiska zapadnie w drugiej połowie roku.
więcej
|
|
,,Murator" liderem, ale stracił najwięcej
Większość miesięczników wnętrzarskich i budowlanych miała w lutym br. niższą sprzedaż niż rok wcześniej, najwięcej stracił „Murator”, ale utrzymał pozycję lidera. Największy wzrost zanotowało pismo „M jak Mieszkanie”.
więcej
|
|
Wysoka sprzedaż urodzinowego wydania ,,Glamour"
Sprzedaż kwietniowego, urodzinowego wydania miesięcznika „Glamour” (G+J Polska) wyniosła 228 368 egz. - wynika z danych własnych wydawcy. To o 23 proc. więcej niż wynosiła sprzedaż pisma w kwietniu 2009 roku (było to 185 869 egz.).
więcej
|
|
Internet |
|
|
Najpopularniejsze serwisy internetowe w Polsce
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (marzec 2010 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach m.in. biznes, erotyka, turystyka, sport, motoryzacja, praca czy informacja?
więcej
|
|
Google używa 16 mln Polaków, 5 mln korzysta z Facebooka
W marcu wzrosły w Polsce zasięgi zdecydowanej większości dużych serwisów i grup witryn – wynika z badania Megapanel PBI/Gemius. Natomiast mniej niż w poprzednich miesiącach zwiększyła się popularność Facebooka.
więcej
|
|
Google TV - internet w telewizorze (wideo)
Google połączyło siły z Intelem, Logitech i Sony, prezentując nową platformę o nazwie Google TV.
więcej
|
|
Obawy o prywatność mogą pozbawić Facebook połowy użytkowników
Ponad połowa użytkowników Facebooka może zrezygnować z korzystania z serwisu, ponieważ boi się o swoją prywatność – wynika z sondażu firmy Sophos. 16 proc. respondentów deklaruje, że już ograniczyło używanie tego portalu.
więcej
|
|
Europa Zachodnia dominuje na światowym rynku e-commerce
Europa Zachodnia jest światowym liderem jeśli chodzi o wydatki na internetowe zakupy.
więcej
|
|
Google Chrome ma 70 mln użytkowników
Podczas konferencji deweloperskiej Google I/O w San Francisco firma z Mountain View ujawniła, że z jej przeglądarki internetowej Chrome korzysta około 70 milionów użytkowników.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|