|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 21 Maj 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
At Media chwilowo bez zespołu sprzedaży regionalnej
Dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media w związku z restrukturyzacją zlikwidował utworzony w ub.r. zespół sprzedaży regionalnej. Spółka nie rezygnuje jednak z tego typu działalności i zamierza powołać nową dedykowaną jej strukturę.
więcej
|
|
Krwawy plakat Misteria Paschalia zbyt drastyczny dla dzieci
Komisja Etyki Reklamy uznała, że billboard reklamujący tegoroczny festiwal Misteria Paschalia naruszył dobre obyczaje i poczucie odpowiedzialności społecznej. Instytucja oceniła, że przekaz nie powinien znaleźć się w przestrzeni ogólnodostępnej.
więcej
|
|
Play reklamuje rozmowy bez ograniczeń (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca rozmowy bez ograniczeń w sieci Play. Akcję – obejmującą telewizję, prasę, internet, outdoor i ambient – przygotowały agencja reklamowa Brain i dom mediowy Mediacom.
więcej
|
|
Augmented reality w broszurze reklamującej Volvo S60 (wideo)
W salonach Volvo dostępne są interaktywne broszury reklamujące model S60. Wykorzystują one technologię augmented reality.
więcej
|
|
L'Oréal Paris szuka polskiej twarzy Casting Cr?me Gloss (wideo)
Trwa konkurs na polską twarz produktów do koloryzacji włosów Casting Crème Gloss. Akcję wspiera kampania reklamowa z udziałem Penélope Cruz. więcej
|
|
Carla Bruni-Sarkozy ambasadorem Global Fund (wideo)
Carla Bruni-Sarkozy jest ambasadorem paneuropejskiej kampanii przygotowanej przez organizację Global Fund, zajmującej się walką z AIDS, gruźlicą i malarią w Afryce.
więcej
|
|
Piotr Falenta interactive directorem Legend Group
Piotr Falenta objął stanowisko interactive directora w Legend Group. Wcześniej był związany m.in. z NuOrder Group i Rate Solutions.
więcej
|
|
Paul Heath dyrektorem międzynarodowym Ogilvy & Mather Advertising
Paul Heath objął stanowisko dyrektora międzynarodowego Ogilvy & Mather Advertising. Będzie je łączył z pełnioną przez siebie już wcześniej w firmie funkcją CEO regionu Azja-Pacyfik.
więcej
|
|
Ruszył Michelin Truck Road Show 2010
Rozpoczął się cykl eventów Michelin Truck Road Show 2010. Akcję – zaplanowaną w całym kraju do połowy czerwca – prowadzi agencja Live Marketing Concept.
więcej
|
|
Dariusz Rompa country managerem Nespresso w Polsce
Dariusz Rompa objął stanowisko country managera Nespresso w Polsce. Wcześniej pracował m.in. w British Sugar Overseas Polska i Kappa Packaging.
więcej
|
|
Tuning i mandaty promują nowe sosy whopperowe w Burger Kingu
Rozpoczęła się promocja nowych sosów do whopperów w Burger Kingu. Akcja jest prowadzona zarówno w internecie, jak i restauracjach tej sieci. więcej
|
|
,,Coccolekcja Radości" promuje Pampers i Coccodrillo
W wybranych sieciach sprzedaży trwa wspólna promocja pieluszek Pampers i odzieży Coccodrillo. Akcję pod hasłem „Coccolekcja Radości” przygotowała agencja \Data Solutions.
więcej
|
|
Katarzyna Wierzbowska w GoodBrand & Company
Katarzyna Wierzbowska została szefem warszawskiego biura GoodBrand & Company. Jednocześnie firma wyodrębniła swój oddział obejmujący Europę Środkową i Wschodnią.
więcej
|
|
Rubikom strategicznie dla Lerg
Agencja Rubikom pomoże firmie Lerg stworzyć model biznesowy i strategię marketingowo-sprzedażową. Obecnie rozpoczynają sie analizy otoczenia rynkowego tego przedsiębiorstwa.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Duży spadek ,,Wprost", zyskuje ,,Newsweek Polska"
Liderem sprzedaży wśród tygodników opinii był w marcu br. "Gość Niedzielny" - najwięcej zyskał „Newsweek Polska”, a 24-proc. spadek zanotował "Wprost" - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Tytuły męskie straciły, ,,Logo" najbardziej w dół
Wszystkie męskie miesięczniki lifestylowe i shoppingowe miały w lutym br. niższą sprzedaż niż rok wcześniej. Najwięcej straciło „Logo”, a pozycję lidera utrzymał „CKM”.
więcej
|
|
,,Gość Niedzielny" wyprzedził ,,Politykę", ,,Wprost" w dół o 28 proc.
Liderem sprzedaży wśród tygodników opinii był w I kwartale br. "Gość Niedzielny", który jednocześnie zyskał najwięcej w rankingu i wyprzedził „Politykę”. Z kolei największy spadek sprzedaży zanotował „Wprost”- wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Kupony rabatowe w "Czterech Kątach"
W czerwcowym numerze „Czterech Kątów” (Agora) pojawiły się kupony rabatowe na zakup produktów do wyposażenia i aranżacji wnętrz w sklepach w całej Polsce. Miesięcznik ukazał się wraz z dodatkiem - płytą „Nowoczesne domy i mieszkania”.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Polacy nie wierzą w wyjaśnienie katastrofy
23 proc. respondentów OBOP uważa, że przyczyną katastrofy w Smoleńsku były "ludzkie błędy i uchybienia", 19 proc. - "wyjątkowy zbieg okoliczności, nad którymi nie można było zapanować", 9 proc. - "czyjaś zła wola". 34 proc. sądzi, że "wszystko po trochu":
więcej
|
|
Coraz gorsze nastroje społeczne
37 proc. (o 5 pkt. mniej niż w kwietniu) respondentów CBOS wyraża przekonanie, że - ogólnie rzecz biorąc - sytuacja w kraju zmierza w dobrym kierunku; 42 proc., (wzrost o 4 pkt.) negatywnie ocenia kierunek zachodzących zmian - wynika z majowego sondażu CBOS.
więcej
|
|
Gospodarka |
|
|
Tegoroczne przychody z prywatyzacji to już 7,2 mld zł
|
|
Dialog ma umowę kredytową z Pekao SA na 150 mln zł, również na akwizycje
|
|
Pensja spada, dostępność mieszkań rośnie
|
|
LOT otworzy 10 nowych kierunków, 168 mln straty
|
|
Gorsze wyniki i niższe marże deweloperów
|
|
Grupa Tauron zredukuje koszty o 1 mld zł do 2012 roku
|
|
Carrefour Polska: 8,194 mld zł obrotu w 2009 r.
|
|
Produkcja przemysłowa wzrosła o 9,9 proc., poniżej oczekiwań
|
|
Wyhamowuje tendencja spadkowa w budownictwie
|
|
Integer.pl liczy na ponad 200 mln zł przychodów w 2010 r. i utrzymanie dynamiki wzrostu zysku
|
|
Złoty razem z giełdami nadal tracił w czwartek
|
|
Enea chce wybrać w tym roku wykonawcę bloku wartego 5,3-5,5 mld zł w Kozienicach
|
|
InPost chce mieć 450 paczkomatów na koniec 2010 r.
|
|
Integer.pl chce zwiększyć swój udział w rynku usług listowych z 6 do 12 proc. na koniec 2010 r.
|
|
Prezes spółki Trion zrezygnował
|
|
MSP chce sprzedać 37 proc akcji BGŻ: inwestor branżowy lub GPW
|
|
Unibep wybuduje osiedle w Warszawie za 44,76 mln zł netto
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|