|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 20 Maj 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Jakub Bierzyński: o 5-10 proc. wzrośnie rynek reklamowy
Jakub Bierzyński, CEO Omnicom Media Group uważa, że w tym roku rynek reklamowy może wzrosnąć o 5-10 proc. Krytykuje zachowanie polskich firm, które nie wykorzystały okazji do zwiększa udziału w rynku, gdy międzynarodowe koncerny cięły wydatki.
więcej
|
|
Borys Szyc klika z Axe (making of)
Jak powstała reklama Axe z udziałem Borysa Szyca? Zapraszamy do obejrzenia materiałów making of.
więcej
|
|
Piłkarskie emocje reklamują UPC (wideo)
W najważniejszych mediach startuje piłkarska kampania reklamowa UPC Polska. Akcja pod hasłem „Przeżyj wyjątkowe sportowe emocje z UPC” promuje konkretne usługi dostępne w tej sieci.
więcej
|
|
NSZZ ,,Solidarność": Zorganizowani mają lepiej (wideo)
W telewizji i internecie rusza kampania reklamowa NSZZ „Solidarność”. Akcję pod hasłem „Zorganizowani mają lepiej” przygotowały firmy Think Kong i Animatic Studio.
więcej
|
|
BRE Bank reklamuje swoje akcje i ofertę dla firm (wideo)
W telewizji, prasie, internecie i na outdoorze rusza kampania reklamowa BRE Banku. W pierwszej odsłonie akcja promuje nową emisję akcji tego banku, a w drugiej – będzie reklamować jego ofertę dla małych i średnich firm. więcej
|
|
DEMO Effective Launching będzie reklamować województwo pomorskie
DEMO Effective Launching zwyciężyło w konkursie na strategię komunikacji, kreację kampanii i obsługę PR województwa pomorskiego. Przygotowane przez firmę działania reklamowe tego regionu będą prowadzone w przyszłym roku.
więcej
|
|
Karmelki Wawel: Tak oryginalne jak Ty (wideo)
Pod hasłem „Tak oryginalne jak Ty” rozpoczyna się kampania reklamowa karmelków Wawel. Akcji – obejmującej telewizję, radio, prasę i punkty sprzedaży – towarzyszy promocja.
więcej
|
|
Naxii: Nawet na 12 godzin bez bólu (wideo)
W telewizji i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa leku przeciwbólowego Naxii. Akcję pod hasłem „Nawet na 12 godzin bez bólu” przygotowały firmy Red8 i Starcom.
więcej
|
|
,,Drzwi takie jak Ty" w kampanii Masonite PL
Pod hasłem „Drzwi takie jak Ty” rozpoczęła się kampania reklamowa drzwi firmy Masonite PL. Akcję przygotowała Grupa eM Media.
więcej
|
|
,,Gładka Rewolucja" promuje Wilkinson wśród kobiet
W internecie ruszyła kampania reklamowa maszynek Wilkinson skierowana do kobiet. Akcję o nazwie „Gładka Rewolucja” przygotowały firmy Pro-Creation, Heureka i MEC:Interaction.
więcej
|
|
Paweł Kowalewski nada wiceprezesem IAA Global
Paweł Kowalewski pozostaje w zarządzie Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA na stanowisku wiceprezesa. Obecnie będzie się zajmował rozwojem i komunikacją marki oraz strategią CSR.
więcej
|
|
Gaël Monfils ambasadorem K-Swiss
Francuski tenisista Gaël Monfils został ambasadorem obuwia i odzieży sportowej K-Swiss. Z zawodnikiem zawarto wieloletnią umowę.
więcej
|
|
Małgorzata Niska i Aleksandra Rudzińska w Click House
Małgorzata Niska i Aleksandra Rudzińska dołączyły do działu client service firmy Click House. Obie objęły stanowisko key account specialist.
więcej
|
|
Monika Piernikowska w Blue Grass
Monika Piernikowska dołączyła do działu obsługi klienta agencji Blue Grass. Poprzednio przez 10 lat prowadziła własną firmę Studio Tras.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Kobieta i Życie" liderem, ,,Olivia" straciła najwięcej
Większość miesięczników poradnikowych dla kobiet w lutym br. zanotowało spadki sprzedaży, największy z nich dotknął „Olivię”. Liderem sprzedaży w segmencie jest „Kobieta i Życie”.
więcej
|
|
Magazyny people z niższą sprzedażą, ,,Show" stracił najwięcej
Wszystkie magazyny z segmentu people zanotowały w lutym r. nieduże spadki sprzedaży ogółem. Największy z nich dotknął dwutygodnik „Show”. Liderem segmentu pozostaje „Party”.
więcej
|
|
Piąty poradnik psychologiczny ,,Polityki"
W środę 26 maja w sprzedaży pojawi się piąty tom Poradnika Psychologicznego „Polityki” z serii „Ja, My, Oni”, który nosić będzie podtytuł „O sztuce dobrego życia”.
więcej
|
|
Ugoda w procesie Patrycja Kotecka - "Super Express"?
Patrycja Kotecka pozwała "Super Express" (Murator), żądając przeprosin i zapłaty 60 tys. zł za sugestię, że brała udział w kampanii wyborczej PiS do europarlamentu w 2009 r. W środę przed Sądem Okręgowym w Warszawie pojawiła się szansa na negocjacje ugodowe.
więcej
|
|
,,Przepis na Ogród" sprzedał się w ilości 137 tys. egz.
Pierwszy numer miesięcznika społecznościowego „Przepis na Ogród“ (Burda Publishing Polska) sprzedał się w ilości 137 tys. egz. z nakładu 250 tys. egz. Tytuł zadebiutował na rynku 17 marca br.
więcej
|
|
,,Mój Piękny Ogród" i ,,Maja w ogrodzie" promują się nawzajem
Wydawnictwo Burda Publishing Polska od połowy maja br. wznowiło współpracę z kanałem TVN Meteo przy promocji miesięcznika „Mój Piękny Ogród” w ramach nadawanej w tej stacji programu „Maja w ogrodzie”.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|