|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 16 Maj 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP 1 kręci nowy serial i drugi sezon hitu z Brodzik
Na początku czerwca br. TVP rozpocznie zdjęcia do nowego serialu o ratownikach górskich oraz drugiej serii „Domu nad rozlewiskiem” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obie produkcje jesienią ma pokazać Jedynka.
więcej
|
|
'TVP INFO nie będzie tubą propagandową SLD'
Łukasz Kardas, nowy szef TVP INFO zapewnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że kanał ten nie będzie pod jego wodzą tubą propagandową dla żadnej opcji politycznej.
więcej
|
|
Jak Polacy oglądają telewizję?
Polacy zdecydowanie dłużej oglądają telewizję w weekendy niż dni powszednie – wynika z badania Ipsos. Jak dużo czasu spędzają przed odbiornikami osoby z konkretnych kategorii wiekowych, grup społecznych i regionów?
więcej
|
|
Wpadki telewizyjne: Zdrętwiała Beata Sadowska (wideo)
Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne - podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych.
więcej
|
|
Nowy szef TVP 1: kampania będzie relacjonowana rzetelnie
Witold Gadowski, nowy dyrektor TVP 1, zapewnia, że kampania wyborcza na jego antenie będzie relacjonowana rzetelnie. Jego zdaniem, Jedynka powinna więcej mówić o sprawach społecznych i emitować wymyślone w Polsce programy rozrywkowe.
więcej
|
|
Bunt pracowników TVP Info
Zarząd TVP dotychczas nie zapoznał się z listem pracowników TVP Info w obronie dyrektora tego kanału, Jacka Snopkiewicza, więc nie może na ten list odpowiedzieć - poinformował rzecznik TVP Stanisław Wojtera.
więcej
|
|
Kanały naziemne tracą reklamy, a tematyczne je zyskują
W kwietniu br. największy udział w reklamach zakupionych w telewizji miał TVN, ale udział tej stacji jak i innych telewizji naziemnych poszły w dół. Sporo zyskały za to kanały tematyczne.
więcej
|
|
Canal+ pokazał mecz w 3D (wideo)
Canal+ przeprowadził pierwszą w Polsce transmisję meczu piłkarskiego w 3D. Spotkanie Wisła Kraków – Odra Wodzisław pokazano m.in. w wybranych pubach i kinach sieci Multikino.
więcej
|
|
Finał ,,You Can Dance" także w kinach
Finał V edycji „You Can Dance” TVN, który zaplanowano na 2 czerwca, będzie można zobaczyć na żywo na kinowy ekranie.
więcej
|
|
Vivendi: 6-proc. wzrost przychodu
Francuska grupa medialno-telekomunikacyjna Vivendi zaprezentowała swoje wyniki finansowe za pierwsze trzy miesiące bieżącego roku.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Milla Jovovich w kampanii Kodu Młodości L'Oréal Paris (wideo)
W telewizji, prasie, internecie i na outdoorze trwa kampania reklamowa kosmetyków Kod Młodości L’Oréal Paris. W akcji – przygotowanej przez McCann Erickson i ZenithOptimedia – występuje Milla Jovovich.
więcej
|
|
Kanały naziemne tracą reklamy, a tematyczne je zyskują
W kwietniu br. największy udział w reklamach zakupionych w telewizji miał TVN, ale udział tej stacji jak i innych telewizji naziemnych poszły w dół. Sporo zyskały za to kanały tematyczne.
więcej
|
|
Polbank reklamuje płatności Era PayPass (wideo)
Wystartowała telewizyjna kampania reklamowa dostępnej w Polbanku minikarty płatniczej Era PayPass. Akcję pod hasłem „Zbliżone – zapłacone” przygotowały agencja reklamowa Addapter i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
,,Wiosenne rabatki" w kampanii KIA
Pod hasłem „Wiosenne rabatki” trwa kampania reklamowa trzech modeli KIA. Akcję przygotowały agencja reklamowa Paralotna i dom mediowy Media Contacts.
więcej
|
|
Multikino będzie obsługiwać reklamowo pięć kin studyjnych
Multikino podpisało umowy z pięcioma kinami studyjnymi na obsługę reklamową. Jedno z nich – Cinema Lumiere w Suwałkach – zostanie otwarte w czerwcu.
więcej
|
|
Vision Express: Para, para, para (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa nowej oferty w Vision Express. Akcję przygotowała firma De Facto Communication & Design.
więcej
|
|
Nowa reklama iPada (wideo)
Firma Apple zaprezentowała nową reklamę promującą tablet iPad.
więcej
|
|
Ciba Vision reklamuje soczewki Dailies i Air Optix
W prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa soczewek kontaktowych Dailies i Air Optix. Akcję – opartą na sloganach „Czy wiecie, że…” – przygotowały firmy Walk The Line i MEC Poland.
więcej
|
|
Mateusz Lisowski ambasadorem Piloti
Kierowca wyścigowy Mateusz Lisowski został polskim ambasadorem firmy Piloti. Zawodnik będzie nosił produkowane prze nią buty oraz występował w jej akcjach promocyjnych.
więcej
|
|
Agnieszka Kalbarczyk business development directorem w Support Media
Agnieszka Kalbarczyk objęła stanowisko business development directora w agencji Support Media. Poprzednio pracowała w Greenlite Media.
więcej
|
|
Gracjan Skwarek w STGR Group
Gracjan Skwarek dołączył do działu kreatywnego STGR Group. Wcześniej pracował w Plum Web Solutions, One99 i Zufu.
więcej
|
|
Mother z globalnym budżetem reklamowym Castello
Agencja Mother zdobyła globalny budżet reklamowy należącej do koncernu mleczarskiego Arla Foods marki serów Castello.
więcej
|
|
Woda Mama i ja - case study
Zagadnienie żywienia niemowląt to jeden z najistotniejszych problemów, z jakim muszą się zmierzyć debiutujący rodzice.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Dominik Tzimas: u pracowników cenię pracowitość i lojalność
Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Dominik Tzimas, wiceprezes zarządu wydawnictwa Infor Biznes.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" ochroni Twoje dziecko w internecie
Do części nakładu poniedziałkowego wydania „Rzeczpospolitej” (Presspublica) dołączono płytę CD pt. „Opiekun dziecka w internecie”.
więcej
|
|
Nowy dyrektor ds. internetu w Infor Biznes
Aleksander Krzempek jest od maja br. nowym dyrektorem ds. internetu w wydawnictwie Infor Biznes. Zastąpił Piotra Welca, który przeszedł do Infor PL, spółki matki Infor Biznes.
więcej
|
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" dla początkujących przedsiębiorców
W tym tygodniu do części nakładu „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) dołączone zostaną dwie płyty CD. We wtorek na płycie znajdzie się poradnik „Pieniądze na założenie firmy”, a w środę - poradnik „Samozatrudnienie”. więcej
|
|
Point Group: 3,74 mln zł straty netto w I kw. 2010 r., zysk przed rokiem
Platforma Mediowa Point Group miała 3,74 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2010 roku wobec 11,57 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
więcej
|
|
Płyty z piosenkami Okudżawy i Wysockiego z ,,Gazetą Wyborczą"
18 maja i 19 maja razem z „Gazetą Wyborczą" będzie można kupić płyty CD z piosenkami dwóch najsłynniejszych rosyjskich bardów - Bułata Okudżawy i Włodzimierza Wysockiego.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Co trzecia firma IT w Europie ma profil na Facebooku i prowadzi bloga
35 proc. europejskich firm z branży IT ma swoje konto na Facebooku, a 37 proc. prowadzi bloga korporacyjnego – wynika z badania Eurocom Worldwide. Z kolei prawie 40 proc. szefów takich przedsiębiorstw analizuje profile swoich przyszłych pracowników w serwisach społecznościowych.
więcej
|
|
Spam stanowi 85 proc. wysłanych maili
Od stycznia do marca bieżącego roku 85,2 proc. maili wysłanych na całym świcie zawierało niepożądane treści – wynika z danych Kaspersky Lab. Z Polski pochodziło 3 proc. takich wiadomości.
więcej
|
|
Użytkownicy Facebooka coraz częściej celem ataków
W I kwartale bieżącego roku wiadomości phishingowe stanowiły 0,57 proc. wszystkich maili – wynika z danych firmy Kaspersky Lab. Coraz częściej atakowani w ten sposób są użytkownicy serwisów społecznościowych – przede wszystkim Facebooka.
więcej
|
|
Internet Group wyszła ,,na plus" - 1 mln zł zysku w I kw.
W I kwartale bieżącego roku Internet Group osiągnęła 21,3 mln zł przychodów i ponad 1 mln zł zysku netto. Tym samym firma wyszła „na plus” po dużych stratach w ubiegłym roku. więcej
|
|
Blueconnect sieci Era z wyższymi limitami i nowym pakietem
W ofercie blueconnect sieci Era podwyższone zostają limity danych w kilku pakietach. Ponadto wprowadzony zostaje abonament za 39 zł.
więcej
|
|
Nowy dyrektor ds. internetu w Infor Biznes
Aleksander Krzempek jest od maja br. nowym dyrektorem ds. internetu w wydawnictwie Infor Biznes. Zastąpił Piotra Welca, który przeszedł do Infor PL, spółki matki Infor Biznes.
więcej
|
|
Broń kupimy w internecie
MSWiA chce, aby osoby, które mają pozwolenie na broń, mogły kupować ją przez internet - takie rozwiązanie znalazło się w projekcie nowelizacji ustaw dotyczących nabywania oraz obrotu bronią i amunicją.
więcej
|
|
Logo Google stworzone z 884 zdjęć (wideo)
Ciekawej inicjatywy podjęli się pracownicy londyńskiego biura firmy Google.
więcej
|
|
Good One uruchamia agencję interaktywną BloomNet
Grupa Good One stworzyła własną agencję interaktywną BloomNet. Nowy podmiot oferuje kompleksowe działania wizerunkowe w internecie.
więcej
|
|
Travelplanet.pl: strata netto w I kw. 2010 r., wzrost o 25,8 proc.
Spółka z branży turystycznej Travelplanet.pl miała 0,82 mln zł jednostkowej straty netto w I kw. 2010 roku wobec 0,65 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
więcej
|
|
Woda Mama i ja - case study
Zagadnienie żywienia niemowląt to jeden z najistotniejszych problemów, z jakim muszą się zmierzyć debiutujący rodzice.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|