|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 12 Maj 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kanały Disneya na czele, Nick zyskał najwięcej
W kwietniu br. prawie wszystkie stacje dziecięce zyskały widzów. Liderami pozostały kanały Disneya, a najwięcej zyskał Nickelodeon. Spadek udziału zanotował jedynie ZigZap, a wśród dzieci także Jetix Play.
więcej |
|
,,Playboy" w 3D (foto)
Czytelnicy "Playboya" mogli dotąd tylko wyobrażać sobie, jak wyglądałaby modelka, gdyby "jak żywa" zeskoczyła ze zdjęcia. W czerwcowym numerze tego magazynu dla panów zdjęcie roznegliżowanej pani będzie można obejrzeć w trzech wymiarach.
więcej |
|
Metamorfoza pisma ,,M jak mieszkanie"
Od czerwcowego numeru, który ukaże się 13 maja br., miesięcznik „M jak mieszkanie” (Murator SA) będzie mieć nową szatę graficzną, logo oraz zmienioną zawartość.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Janecki wicedyrektorem TVP 1, Nowacki zwolniony
Były redaktor naczelny „Wprost” Stanisław Janecki został p.o. zastępcą dyrektora TVP 1 ds. publicystyki. Jak się dowiedzieliśmy, jednocześnie zwolniony został szef redakcji publicystyki w Jedynce Paweł Nowacki.
więcej
|
|
TVN przesuwa finał ,,Tańca z gwiazdami"
Finał 11. edycji „Tańca z gwiazdami” odbędzie się 13 czerwca br., czyli tydzień później niż wynikałoby to z normalnego biegu programu.
więcej
|
|
Kanały Disneya na czele, Nick zyskał najwięcej
W kwietniu br. prawie wszystkie stacje dziecięce zyskały widzów. Liderami pozostały kanały Disneya, a najwięcej zyskał Nickelodeon. Spadek udziału zanotował jedynie ZigZap, a wśród dzieci także Jetix Play.
więcej
|
|
Polsat Sport liderem mimo spadku
Liderem wśród kanałów sportowych w kwietniu był Polsat Sport z 0,41 proc. udziału w rynku. To jednak mniej niż przed rokiem – kiedy stacja miała 0,63 proc. udziału w rynku.
więcej
|
|
,,Tanie oglądanie" w VOD Cyfrowego Polsatu
Cyfrowy Polsat przygotował promocję „VOD – tanie oglądanie”, w ramach której wszystkie filmy dostępne w usłudze VOD platformy we wtorki i czwartki oglądać można o 25 proc. taniej niż normalnie.
więcej
|
|
TVN 24 z codziennym magazynem o wyborach
Kanał TVN 24 wprowadził na antenę program „Czas decyzji” poświęcony kampanii przed nadchodzącymi wyborami prezydenckimi.
więcej
|
|
Nowy program w MiniMini
MiniMini rozpocznie emisję nowego programu „Mini Cyferki”, dzięki któremu mali widzowie poznają cyfry i nauczą się liczyć.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Rusza ,,Klub w podróży" - program lojalnościowy TUI i Scan Holiday
TUI i Scan Holiday rozpoczęły nowy program lojalnościowy – „Klub w podróży”. Obejmuje on nagrody, zniżki i akcje specjalne.
więcej
|
|
Hubert Urbański: weź udział w konkursie na reklamę Banku Millennium (wideo)
Bank Millennium rozpoczyna konkurs na film promujący konto internetowe. Do udziału w akcji – prowadzonej w specjalnym kanale na YouTubie – zachęca Hubert Urbański.
więcej
|
|
Neckermann Polska postawił na Value Media
Value Media będzie odpowiadać za całą strategię i obsługę mediową biura podróży Neckermann Polska. W przetargu dotyczącym tego zlecenia brało udział sześć firm.
więcej
|
|
Kruk: Zacznij spłacać zadłużenie już teraz (wideo)
W telewizji startuje drugi etap kampanii reklamowej firmy windykacyjnej Kruk. Przekaz zachęca osoby zadłużone, które otrzymały od niej wiadomość o należnościach, do kontaktu z jej pracownikami. więcej
|
|
Tymbark reklamowany w kartonikach z Kubusiem Puchatkiem (wideo)
W telewizji i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa soków Tymbark w kartonikach z postaciami z bajki o Kubusiu Puchatku. Akcję pod hasłem „Wiem, co pije moje dziecko” przygotowały agencja reklamowa Saatchi&Saatchi i dom mediowy ZenithOptimedia. więcej
|
|
Lenor Aromatherapy Microcapsules: do 4x dłuższa świeżość (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa płynu do płukania Lenor Aromatherapy Microcapsules. Akcję przygotowały agencja reklamowa Grey Warszawa i dom mediowy Mediacom.
więcej
|
|
Zdrapki z nagrodami w loterii promocyjnej sieci Real
W hipermarketach Real rozpoczęła się loteria promocyjna. Akcję – opartą na zdrapkach za zakupy – przygotowała agencja Linea Recta Polska.
więcej
|
|
Lotto sponsorem Roberta Kubicy
Marka Lotto została sponsorem Roberta Kubicy. Jej logo pojawiło się na kasku kierowcy, natomiast jego wizerunek zostanie wykorzystany w materiałach POS i konkursach promujących tę loterię.
więcej
|
|
,,Bierz w ciemno" w kampanii Aro (wideo)
Pod hasłem „Bierz w ciemno” rozpoczęła się kampania reklamowa produktów Aro. Osobne odsłony akcji promują je wśród sprzedawców detalicznych i klientów. więcej
|
|
Zieltraffic dalej dla Banku Millennium w Google AdWords
Agencja Zieltraffic przez najbliższe trzy lata będzie prowadzić kampanie Banku Millennium w Google AdWords. Firmy współpracują ze sobą w tym zakresie od dwóch lat.
więcej
|
|
Innovations będzie reklamował SGH
Dom mediowy Innovations zwyciężył w przetargu na realizację kampanii reklamowej Szkoły Głównej Handlowej. O zlecenie ubiegało się jeszcze pięć firm.
więcej
|
|
,,Specjalista na kliknięcie" w kampanii dladomu.pkt.pl
Pod hasłem „Specjalista na kliknięcie” rozpoczyna się kampania reklamowa uruchomionego właśnie serwisu dladomu.pkt.pl. Akcję przygotowały agencja Open oraz dział marketingu pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.
więcej
|
|
Michał Mozyrko w IMS
Do zespołu firmy IMS dołączył Michał Mozyrko, obejmując nowo utworzone stanowisko menedżera działu sprzedaży reklam audio.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Playboy" w 3D (foto)
Czytelnicy "Playboya" mogli dotąd tylko wyobrażać sobie, jak wyglądałaby modelka, gdyby "jak żywa" zeskoczyła ze zdjęcia. W czerwcowym numerze tego magazynu dla panów zdjęcie roznegliżowanej pani będzie można obejrzeć w trzech wymiarach.
więcej
|
|
Metamorfoza pisma ,,M jak mieszkanie"
Od czerwcowego numeru, który ukaże się 13 maja br., miesięcznik „M jak mieszkanie” (Murator SA) będzie mieć nową szatę graficzną, logo oraz zmienioną zawartość.
więcej
|
|
,,Mój Kochany Pies" - nowy tytuł społecznościowy Burdy
Wydawnictwo Burda Publishing Polska wydało nowy magazyn społecznościowy skierowany do właścicieli psów. Miesięcznik zatytułowany „Mój Kochany Pies“ zadebiutował na rynku w środę 12 maja br.
więcej
|
|
Odświeżony magazyn ,,Auto Moto"
Wydawnictwo Bauer wprowadziło zmiany w miesięczniku motoryzacyjnym „Auto Moto”. Odpowiada za nie Krzysztof Burmajster, który został nowym redaktorem naczelnym tego tytułu.
więcej
|
|
Najsłynniejsze dzieła muzyki klasycznej z "Gazetą Wyborczą"
"Gazeta Wyborcza" (Agora) przygotowała serię pięciu płyt z nagraniami najsłynniejszych dzieł wybitnych kompozytorów muzyki klasycznej. W nagraniach wzięli m.in. dyrygent Zubin Metha i pianista Alfred Brendel.
więcej
|
|
,,Chip" z aktywną okładką
Czerwcowy numer miesięcznika „Chip” (Burda Communications) ukazał z okładką wykonaną w technologii Rozszerzonej Rzeczywistości (ang. Augmented Reality). Grafika okładki nawiązuje do markerów, z którymi kojarzona jest wykorzystana technologia.
więcej
|
|
Nowa odsłona magazynu ,,Wróżka"
20 maja w sprzedaży pojawi się odświeżona wersja miesięcznika „Wróżka” (Wydawnictwo Te-Jot). Magazyn ma jeszcze bardziej pozycjonować się jako tytuł dla kobiet. więcej
|
|
Książka ,,Pociąg osobowy. Rozmowy Piotra Pacewicza"
12 maja nakładem Agory ukaże się książka „Pociąg osobowy. Rozmowy Piotra Pacewicza”- zbiór 21 wywiadów przeprowadzonych przez wicenaczelnego „Gazety Wyborczej” dla portalu Wyborcza.pl.
więcej
|
|
Arkadiusz Dawid o planach Bonnier Business Polska
O planach, kryzysie oraz płatnym internecie rozmawiamy z Arkadiuszem Dawidem, prezesem Bonnier Business Polska (wydawca „Pulsu Biznesu”).
więcej
|
|
Internet |
|
|
"Dojrzałość w sieci" - zalety komputera i internetu
Lepszy dostęp do wiedzy, zacieśnienie więzi między pokoleniami, większe szanse na rynku pracy - to korzyści z nabycia umiejętności obsługi komputera i korzystania z internetu, na które zwraca uwagę Koalicja Cyfrowego Włączenia Generacji 50+ "Dojrzałość w sieci".
więcej
|
|
Hubert Urbański: weź udział w konkursie na reklamę Banku Millennium (wideo)
Bank Millennium rozpoczyna konkurs na film promujący konto internetowe. Do udziału w akcji – prowadzonej w specjalnym kanale na YouTubie – zachęca Hubert Urbański.
więcej
|
|
PKO BP: liczba klientów Inteligo wzrośnie o 1 mln do końca 2012 r.
PKO Bank Polski zamierza zwiększyć liczbę klientów detalicznych Inteligo o 1 mln do ponad 1,6 mln i sprzedać 300 tys. kart kredytowych do końca 2012 r. Zmiany w ofercie banku mają także poprawić cross-selling i zwiększyć bazę depozytową, poinformował wiceprezes Wojciech Papierak.
więcej
|
|
Waldemar Pawlak idzie na podbój internetu
Oficjalny kanał na YouTube, konta na portalach społecznościowych, mikroblogi, a przede wszystkim rzesza współpracowników, którzy będą pracowali na to, by o kandydacie w sieci mówiło się dużo - tak ma wyglądać internetowa kampania kandydata PSL na prezydenta Waldemara Pawlaka. więcej
|
|
A2 Multimedia rozpoczyna drugą edycję ,,Akademików"
Rusza tegoroczna edycja projektu „Akademiki”, w którym studenci tworzą i publikują w internecie materiały wideo ze swojego życia. Akcję – realizowaną przez A2 Multimedia – wspiera promocja w mediach Agory.
więcej
|
|
Skype z reklamami?
Operator komunikatora internetowego Skype szuka nowych źródeł przychodu, aby móc pozostawić swoją usługę darmową. więcej
|
|
Facebook najszybciej zyskuje w Niemczech
W zeszłym miesiącu Facebook zyskał sporą grupę nowych użytkowników na rynku europejskim, a najwyższy wzrost zanotował w Niemczech.
więcej
|
|
Inteligo bez opłat za przelewy przez internet i telefon
PKO BP znosi opłaty za przelewy przez internet i telefon dla nowych klientów indywidualnych Inteligo. Natomiast przy wykonywaniu transakcji kartą na kwotę minimum 100 zł miesięcznie nie płaci się za jej używanie.
więcej
|
|
ATM łączy dla Onet.pl Kraków z Warszawą
ATM będzie realizować dla portalu Onet.pl transmisję danych w standardzie 10 Gb/s między Krakowem a Warszawą. Firmy współpracują ze sobą w tym zakresie od wielu lat.
więcej
|
|
Scholz & Friends Warszawa tworzy serwis Caspar Asset Management
Agencja Scholz & Friends Warszawa przygotowuje serwis internetowy firmy Caspar Asset Management. Zlecenie to zdobyła w przetargu.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|