|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 11 Maj 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TOPtrendy 2010 w hali sprowadzonej z Wenecji
Pod koniec maja br. Telewizja Polsat po raz ósmy zorganizuje festiwal TOPtrendy. W tym roku impreza będzie jedynym sopockim festiwalem i odbędzie się w specjalnie zbudowanej hali na tamtejszym hipodromie.
więcej
|
|
Wiktory 2009: ogłoszono nominacje, gala na antenie TVP 1
Kanał TVP 1 transmitować będzie 25. galę wręczenia Wiktorów, a poprowadzą ją prezenterzy trzech głównych stacji telewizyjnych: TVP, TVN-u i Polsatu. Szansę na nagrodę ma 50 ludzi telewizji, którzy nominowani zostali w dziesięciu kategoriach.
więcej
|
|
Gadowski nowym szefem TVP 1, Hoflik do Agencji Filmowej
Zarząd Telewizji Polskiej powołał Witolda Gadowskiego na stanowisko dyrektora TVP 1. Dotychczasowy szef Jedynki Wojciech Hoflik został natomiast nowym dyrektorem Agencji Filmowej. więcej
|
|
Niewielu widzów ogląda kulinarny program Joanny Brodzik
Kulinarny program „Brodzik od kuchni”, emitowany przez TVP1 w niedzielne popołudnia, ma 1,2 mln widzów. Przed rokiem w tym paśmie stacja gromadziła 300 tys. osób więcej.
więcej
|
|
UPC: 115-proc. wzrost liczby klientów telewizji cyfrowej
Sieć kablowa UPC Polska miała na koniec I kw. br. 264 tys. abonentów telewizji cyfrowej, czyli o 115,3 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z danych opublikowanych przez spółkę. To właśnie telewizja cyfrowa jest najdynamiczniej rosnącą usługą operatora.
więcej
|
|
Zyskuje TVP 1 i Polsat, traci TVN i TVP 2
Bez wielkich zmian na rynku telewizyjnym. Na czele w dalszym ciągu TVP 1, przed TVP 2 – w dół TVN, TVP Info i TVN 24. Więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
Polsat: Pudzian - Kawaguchi hitem weekendu
XIII Galę Konfrontacji Sztuk Walki, podczas której zmierzyli się między innymi Mariusz Pudzianowski i Yusuke Kawaguchi, na antenach Polsatu i Polsatu Sport oglądało średnio 4,3 mln widzów.
więcej
|
|
Nielsen Audience Measurement zamiast AGB Nielsen Media Research
Firma AGB Nielsen Media Research wraz z początkiem maja zmieniła nazwę na Nielsen Audience Measurement.
więcej
|
|
Wisła Kraków - Odra Wodzisław: pierwszy w Polsce mecz w 3D
Canal+ przeprowadzi pierwszą w Polsce transmisję piłkarską w technologii 3D z meczu Wisły Kraków z Odrą Wodzisław. Relacja zostanie przeprowadzona 15 maja br. ze Stadionu Suche Stawy w Krakowie (początek o godz. 16.50).
więcej
|
|
6 kanałów HD w telewizji Telekomunikacji Polskiej
Od 12 maja oferta programowa usługi telewizyjnej TP zostanie wzbogacona o 6 kanałów nadawanych w rozdzielczości High Definition.
więcej
|
|
4fun.tv i rebel:tv w telewizji mobilnej Info-TV-FM
Spółka 4fun Media SA, do której należą kanały 4fun.tv i rebel:tv, podpisała umowę z Info-TV-FM, hurtowym operatorem mobilnej telewizji cyfrowej w Polsce, dzięki której obie stacje będzie można odbierać w telefonie komórkowym.
więcej
|
|
Tele5 z magazynem filmowym
Tele5 wprowadziła do ramówki magazyn filmowy „Peryskop”. Program prowadzi Łukasz Post.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Zakupy na golasa w nowej kampanii Allegro (wideo)
Pod hasłem „Lepiej kup teraz!” startuje nowa kampania reklamowa serwisu Allegro. Akcja w żartobliwy sposób pokazuje niedogodności związane z tradycyjnymi zakupami.
więcej
|
|
Reality show reklamuje nowy kredyt hipoteczny PKO BP (wideo)
W telewizji, BTL-u i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa kredytu hipotecznego w PKO BP. Akcję nawiązującą do konwencji reality show przygotowały firmy Testardo Gram i Zenith Optimedia. więcej
|
|
Kampania wspiera ofertę ,,Rozmawiaj za grosze w Nowej Firmie" (wideo)
Startuje kampania reklamowa nowej promocji w ofercie Nowa Firma Ery Biznes. Akcję przygotowała PTC we współpracy z Saatchi & Saatchi i domem mediowym Starcom.
więcej
|
|
Marketerzy: liczba kliknięć to najważniejszy efekt kampanii internetowej
Pomimo powszechnej opinii o tym, że kliknięcia (click-through) nie w pełni pokazują skuteczność internetowych reklam, dla wielu marketerów wciąż są one najważniejszym kryterium oceny.
więcej
|
|
Warta: Statystyczny Polak nie istnieje (wideo)
W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych w Warcie. Akcja – przygotowana przez agencje G7 i Webola – przekonuje, że „statystyczny Polak nie istnieje”.
więcej
|
|
,,Kasa za jeden uśmiech" w kampanii Helleny (wideo)
Pod hasłem „Kasa za jeden uśmiech” ruszyła promocja napojów Helleny. Akcji towarzyszy kampania reklamowa w telewizji i prasie.
więcej
|
|
Link4 reklamuje ubezpieczenie samochodowe od kradzieży (wideo)
W najważniejszych mediach rozpoczęła się kampania reklamowa oferowanego przez Link4 ubezpieczenia samochodowego od kradzieży. Akcję przygotowały agencja reklamowa Ogilvy i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
Scan Holiday reklamuje wycieczki do Disneylandu (wideo)
W telewizji rusza kampania reklamowa wycieczek do Disneylandu organizowanych przez Scan Holiday. Wspiera ona promocję obejmującą te podróże. więcej
|
|
Candy Polska reklamuje pralkę i zmywarkę (wideo)
W telewizji rusza kampania reklamowa nowej pralki Candy Polska. Pod koniec maja w ramach akcji promowana będzie zmywarka tej firmy.
więcej
|
|
Pokazy mistrzów kuchni w kampanii Żywiec Zdrój Smako-Łyk
W telewizji, prasie, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze ruszyła kampania wody Żywiec Zdrój Smako-Łyk. W ramach akcji pod hasłem „Pasuje do obiadu” odbędą się pokazy kulinarne z udziałem czterech mistrzów kuchni.
więcej
|
|
Sercowe wyznanie miłosne w kampanii Nursea Omnicardia (audio)
W radiu trwa kampania reklamowa preparatu Nursea Omnicardia. Akcję – opartą na wyznaniu miłości do serca – przygotowały firmy Just Health Club i Media Concept.
więcej
|
|
Rusza kampania ,,Doceń olej rzepakowy"
Rozpoczyna się kampania promująca zalety oleju rzepakowego jako składnika diety. Akcję – prowadzoną przede wszystkim w internecie – przygotowała i prowadzi agencja Max Weber.
więcej
|
|
Biuro reklamy Multikina: Iwona Mizdra nową twarzą, Marcin Duda awansował
Iwona Mizdra objęła funkcję sales managera w biurze reklamy Multikina. Natomiast Marcin Duda awansował na stanowisko starszego specjalisty ds. sprzedaży. więcej
|
|
Roadshow Samsung Mobile Live rozpoczęte
Tegoroczne roadshow Samsung Mobile Live zawita do 14 miast w całej Polsce. Na specjalnych stanowiskach w centrach handlowych miłośnicy nowinek technicznych będą mogli przetestować możliwości technologii dotykowej oraz najnowsze telefony komórkowe firmy Samsung.
więcej
|
|
Agata Marczewska: z energe 21 do Blurerank
Agata Marczewska objęła stanowisko account managera w agencji Bluerank, wzmacniając zespół managerów firmy odpowiedzialnych za koordynację projektów search engine marketing.
więcej
|
|
Gospodarka |
|
|
Hipoteki: panika niewskazana - 4,86 zł euro a 4,05 zł frank szwajcarski
|
|
Boni: Resort finansów zakłada 3,5-proc. wzrost PKB i 2,3-proc. inflację w 2011 r.
|
|
GPW: PZU może wejść do indeksu WIG20 od sesji 17 maja
|
|
MPiPS: Stopa bezrobocia spadła do 12,3 proc. w kwietniu
|
|
Banki: wzrost aktywów o ok. 11 proc. w 2010 r.
|
|
Litewska Eva Grupe chce przejąć ZPC Mieszko
|
|
Duża atrakcyjność kredytów we frankach przy kursie powyżej 2,6 zł
|
|
GPW zanotowała gwałtowne odreagowanie wzrostowe
|
|
Lewandowski: Dziś strefa euro jest źródłem kłopotów, a nie zysków
|
|
Banki oczekują wzrostu kredytów detalicznych o 8 proc. w 2010 r.
|
|
Megainwestycja - PGNiG i Tauron zbudują energetyczny blok gazowy za 1,9 mld zł
|
|
Więcej pasażerów na polskich lotniskach
|
|
Złoty mocno zyskał na wartości po przyjęciu planu pomocowego dla Grecji
|
|
Black Red White nie planuje wejścia na GPW w tym roku
|
|
Bezprawne opłaty za przejazd A4
|
|
Wynik netto banków był niższy o 36,2 proc. i wyniósł 8,7 mld zł w 2009 r.
|
|
Gant rozpocznie 8 nowych inwestycji na ponad 1,5 tys. lokali do końca 2010 r.
|
|
Ronson sprzedał łącznie 114 mieszkań po czterech miesiącach 2010 r.
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|