|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 7 Maj 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
Arkadiusz Dawid: Gazety nie mogą robić studenci
O planach biznesowych, drogiej redakcji „Pulsu Biznesu”, kradzieży kontentu, kryzysie, inwestycji we “Wprost” oraz płatnym internecie rozmawiamy z Arkadiuszem Dawidem, prezesem Bonnier Business Polska. więcej
|
|
Wzrosła sprzedaż jedynie ,,Dziennika Gazety Prawnej"
W I kwartale br. spadła sprzedaż większości dzienników ogólnopolskich, najwięcej straciły „Parkiet”, „Gazeta Wyborcza” i „Przegląd Sportowy” - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Serial ,,Duch w dom" ogląda coraz mniej widzów
Premierowe odcinki serialu komediowego TVP 1 „Duch w dom” mają mniej widzów niż propozycje nadawane wtedy przez TVN i TVP 2. Nieco lepiej radzą sobie powtórki serialu.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Serial ,,Duch w dom" ogląda coraz mniej widzów
Premierowe odcinki serialu komediowego TVP 1 „Duch w dom” mają mniej widzów niż propozycje nadawane wtedy przez TVN i TVP 2. Nieco lepiej radzą sobie powtórki serialu.
więcej
|
|
Multimedia: 25-proc. wzrost liczby klientów telewizji cyfrowej
Sieć kablowa Multimedia Polska na koniec I kwartału br. miała ok. 108 tys. abonentów telewizji cyfrowej i IPTV, czyli o 25,5 proc. więcej niż rok wcześniej. To właśnie ta usługa zanotowała największy wzrost u operatora.
więcej
|
|
,,Dlaczego ja?" wzmacnia popołudniowe pasmo Polsatu
Nowy serial fabularno-dokumentalny „Dlaczego ja?”, emitowany przez Polsat od poniedziałku do piątku o godzinie 17.00, ogląda średnio 1,43 mln widzów. W analogicznym okresie przed rokiem kanał wybierało w tym paśmie niespełna 860 tys. osób.
więcej
|
|
Karolina Kozińska: konkurencja to niezbędne ,,paliwo"
Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Karolina Kozińska prezenterka i reporterka „Panoramy” w TVP 2.
więcej
|
|
Universal Channel z nowym logo i serialami
Kanał Universal Channel 12 maja br. otrzyma nową oprawę graficzną i logo stacji, na antenę wprowadzone zostaną też nowe seriale. Odświeżeniu kanału towarzyszyć będzie kampania reklamowa.
więcej
|
|
Multimedia Polska kupi lokalne firmy internetowe i sieci kablowe
Dostawca telewizji kablowej i operator telekomunikacyjny, spółka Multimedia Polska, prowadzi zaawansowane rozmowy dotyczące przejęć lokalnych dostawców internetu i telewizji kablowej.
więcej
|
|
Prokuratura: ignorancja ze strony TVN jest dla nas kompletnie niezrozumiała
Brak materiałów ze stacji TVN dotyczących sprawy poznańskiego seksuologa, prof. Lechosława Gapika spowolni śledztwo w sprawie molestowania pacjentek - uważa prokuratura. więcej
|
|
Inea włączyła osiem nowych kanałów
Sieć kablowa Inea dołączyła osiem nowych kanałów do oferty telewizji cyfrowej, w tym dwie stacje nadające w wysokiej rozdzielczości.
więcej
|
|
Piotr Sędkowski nowym prezenter 4fun.tv
Stacja 4fun.tv zakończyła casting na nowego prezentera. Wygrał go 23-letni Piotr Sędkowski z Łodzi,
więcej
|
|
Viacom: 4-proc. spadek przychodu w I kw.
Grupa medialna Viacom zakończyła I kwartał bieżącego roku 4-proc. spadkiem przychodu.
więcej
|
|
TVS odkrywa ,,Tajemnice kolei"
Kanał TVS wprowadził na antenę program „Tajemnice kolei”, który powstaje przy współpracy ze spółką PKP Polskie Linie Kolejowe.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
ZET, RMF i ,,Trójka" w górę - Eska w dół
W I kwartale br. polskie stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 15 proc. więcej niż rok wcześniej. Wzrost wpływów reklamowych zanotowały Radio ZET, RMF FM i „Trójka”, a spadek – Eska w Warszawie i Wrocławiu.
więcej
|
|
Nadwoje Babka w kampanii monitorów Samsung (wideo)
W internecie i punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa monitorów LCD Samsung z tunerem TV. Bohaterką akcji – przygotowanej przez agencję Focus Media Group – jest Nadwoje Babka. więcej
|
|
Agata Osiak: z Radisson SAS do Sheraton Krakow
Agata Osiak objęła stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży w Sheraton Krakow. Ostatnio zarządzała sprzedażą w hotelu Radisson SAS. więcej
|
|
Suzuki sponsorem MTV European Music Awards 2010
Suzuki zostało sponsorem tegorocznej gali rozdania europejskich nagród muzycznych MTV. Marka będzie obecna we wszystkich działaniach promujących to wydarzenie.
więcej
|
|
Startuje wspólna promocja Top Secret i AA
Rozpoczyna się wspólna promocja ubrań Top Secret i kosmetyków AA. Akcja jest prowadzona w sklepach Top Secret i Top Secret & Friends oraz drogeriach Rossmann.
więcej
|
|
Martyna Adamczyk prezesem ContactPoint
Martyna Adamczyk objęła stanowisko prezesa ContactPoint. Natomiast do zarządu spółki wszedł Paweł Filipczak.
więcej
|
|
,,Mozaika przygód" - Cersanit promuje się wśród sprzedawców
Rusza program partnerski Grupy Cersanit skierowany do sprzedawców. Akcję pod hasłem „Mozaika przygód” przygotowała agencja Albedo Marketing. więcej
|
|
MINI reklamuje salon w Krakowie
Ruszyła kampania reklamująca otwarcie pierwszego salonu samochodów MINI w Krakowie. Akcję – obejmującą outdoor i event – realizują agencje Tipping Point, Top Promotion i Front PR.
więcej
|
|
Zagadki w ,,Newsweeku" i Chilli Zet promują dokumenty Planete (wideo)
Pod hasłem „Zagadki Planete” rusza konkurs promujący filmy dokumentalne w tym kanale. Akcja jest prowadzona we współpracy z tygodnikiem „Newsweek” i radiem Chilli Zet.
więcej
|
|
Marcin Niewiadomski w zarządzie Link4
Marcin Niewiadomski, dyrektor marketingu Link4, został powołany do zarządu firmy. Pracuje w niej od marca bieżącego roku.
więcej
|
|
CAM Media miało 0,14 mln zł zysku netto w I kw. 2010 r.
Spółka z branży reklamowej CAM Media miała 0,14 mln zł skonsolidowanego zysku netto w I kw. 2010 roku wobec 1,69 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Arkadiusz Dawid: Gazety nie mogą robić studenci
O planach biznesowych, drogiej redakcji „Pulsu Biznesu”, kradzieży kontentu, kryzysie, inwestycji we “Wprost” oraz płatnym internecie rozmawiamy z Arkadiuszem Dawidem, prezesem Bonnier Business Polska. więcej
|
|
Wzrosła sprzedaż jedynie ,,Dziennika Gazety Prawnej"
W I kwartale br. spadła sprzedaż większości dzienników ogólnopolskich, najwięcej straciły „Parkiet”, „Gazeta Wyborcza” i „Przegląd Sportowy” - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Najsłabsza od lat sprzedaż "Gazety Wyborczej"
W marcu 2010 roku ponownie spadła sprzedaż większości dzienników ogólnopolskich - najwięcej straciły "Gazeta Wyborcza", “Super Express” i "Parkiet". Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Joanna Krzyżaniak zastępuje Agnieszkę Odachowską w Time
Joanna Krzyżaniak przejmuje obowiązki PR managera Grupy Radiowej Time. Zastępuje w tej funkcji Agnieszkę Odachowską, która odchodzi z firmy.
więcej
|
|
News Corp.: spadek zysku, ale wyniki lepsze od oczekiwań
Koncern medialny News Corp. zaprezentował wyniki finansowe za swój ostatni kwartał.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Serial ,,Nie-zła mama" na eDziecko.pl i TiVi.pl (wideo)
W serwisie eDziecko.pl ruszyła emisja serialu „Nie-zła mama”. 16-odcinkową produkcję poświęconą macierzyństwu przygotowały Agora, A2 Multimedia i Mindshare.
więcej
|
|
Google wprowadza zmiany w wynikach wyszukiwania (wideo)
Google zmienia sposób prezentacji wyników wyszukiwania, chcąc ułatwić użytkownikom znajdowanie pożądanych treści.
więcej
|
|
UKE złamał prawo, bezprawna regulacja taryf Neostrady
Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) nie miał prawa regulować taryf detalicznych za szerokopasmowy internet oferowany przez Telekomunikację Polską - uznał w czwartek Trybunał Sprawiedliwości UE. Zdaniem sędziów, UKE złamał unijne prawo telekomunikacyjne. więcej
|
|
Grupust.pl - kolejny polski serwis grupowych zakupów
Wystartował własnie Grupust.pl – kolejny polski serwis umożliwiający grupowe zakupy. Witrynę przygotowała i prowadzi firma Middle.pl.
więcej
|
|
Polski rynek internetu wzrośnie o 500-600 tys. klientów w 2010 r.
Spółka telekomunikacyjna Netia ocenia, że w w 2010 r. liczba polskich abonentów usługi szerokopasmowego dostępu do internetu wzrośnie o 500-600 tys. osób, wynika z wypowiedzi prezesa Mirosława Godlewskiego.
więcej
|
|
Polacy złożyli 320 tys. e-deklaracji podatkowych za 2009 r.
Polacy złożyli przez internet 320 tys. deklaracji podatkowych za 2009 r. Najwięcej e-PIT-ów przesłali mieszkańcy Mazowsza, aż 69 tys. - poinformowało Ministerstwo Finansów.
więcej
|
|
Netia: 700 tys. klientów internetowych na koniec 2010 r.
Operator telekomunikacyjny Netia podwyższył prognozę liczby klientów usług szerokopasmowych na koniec 2010 r. z 680 tys. do 700 tys. w związku z wyższą od przewidywanej liczbą klientów pozyskanych w I kw. 2010 r.
więcej
|
|
Facebook i Twitter najszybciej zyskują użytkowników
Na przestrzeni ostatniego roku najszybciej zyskującymi użytkowników serwisami społecznościowymi były Facebook i Twitter. więcej
|
|
Remigiusz Łagodzki dyrektorem w Grupie e-budownictwo.pl
Nowoutworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju Biznesu w Grupie e-budownictwo objął Remigiusz Łagodzki.
więcej
|
|
13-proc. wzrost liczby użytkowników internetu
Na koniec zeszłego roku na całym świecie było ich 430,7 miliona, czyli o 13 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z danych firmy badawczej ABI Research.
więcej
|
|
Startuje serwis społecznościowy NoweKosmetyki.pl
Ruszyła strona NoweKosmetyki.pl przygotowana przez agencję GlobalBrand Institute. Witryna oprócz informacji o kosmetykach i urodzie zawiera opcje społecznościowe.
więcej
|
|
Opera kupiła FastMail.fm
Opera Software kupiła firmę FastMail.fm, dostarczającą usługi internetowej poczty e-mail. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione.
więcej
|
|
Starożytny Egipt w odświeżonym serwisie Pysio.pl
Strona internetowa soków Pysio ruszyła w zmienionej wersji. W witrynie znajdują się informacje, gry i multimedia dotyczące starożytnego Egiptu.
więcej
|
|
Infinity Group przygotowała serwis rosyjskiej czekolady
Polska agencja interaktywna Infinity Group przygotowała nowy serwis korporacyjny rosyjskiej marki czekoladowej A.Korkunov. Firma odpowiada też za utrzymanie i bieżącą obsługę witryny.
więcej
|
|
Ruszył Wystartowali.pl - serwis o startupach internetowych
Uruchomiono serwis Wystartowali.pl opisujący polskie i zagraniczne startupy internetowe. Witrynę prowadzą Sylwester Kozak i Dawid Zaraziński.
więcej
|
|
Walka Pudzianowski - Kawaguchi odpłatnie w ipli
Internetowa platforma telewizyjna ipla pokaże „na żywo” walkę Mariusza Pudzianowskiego i Yusuke Kawaguchiego. Opłatnie będzie dostępna transmisja całej XIII Gali Konfrontacja Sztuk Walki. więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|