|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 6 Maj 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rośnie popularność Kino Polska i Comedy Central
Który kanał muzyczny, dla dzieci, sportowy, filmowy, dokumentalny wybieraliśmy najczęściej w kwietniu? Top 30 stacji tematycznych w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej |
|
Internet w każdym domu do 2013 r. - nowa strategia cyfrowa
Do 2013 r. każdy Europejczyk powinien mieć dostęp do szerokopasmowego internetu i umieć z niego korzystać, a przenoszenie numerów telefonicznych powinno być możliwe nie tylko między sieciami, ale i krajami - to niektóre z postulatów nowej strategii cyfrowej UE.
więcej |
|
Polsat nakręci drugą serię ,,Hotelu 52"
Polsat przygotowuje się do nakręcenia drugiego sezonu serialu obyczajowego „Hotel 52”, który z sukcesem zadebiutował w wiosennej ramówce stacji. Zdjęcia ruszyć mają w II połowie czerwca br., a emisja planowana jest jesienią.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP bojkotuje Komorowskiego? KRRiT zajmie się sprawą
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wyjaśnia, czy TVP nie utrudniała pełniącemu obowiązki prezydenta Bronisławowi Komorowskiemu bezpośredniego wystąpienia na antenie publicznego nadawcy. TVP zarzut odrzuca.
więcej
|
|
Mniejsze wpływy reklamowe TVN
W 2010 roku liderem wpływów reklamowych jest telewizja TVN, która zarobiła 859 mln złotych. Najwięcej na reklamę wydały Unilever, Polkomtel i Danone.
więcej
|
|
Stacje informacyjne w górę, najbardziej Polsat News
Tragedia pod Smoleńskiem wpłynęła na oglądalność stacji informacyjnych w kwietniu br. – wszystkie kanały zwiększyły swoje widownie, a najwięcej zyskał Polsat News. Widzów straciły natomiast stacje biznesowe.
więcej
|
|
Rośnie popularność Kino Polska i Comedy Central
Który kanał muzyczny, dla dzieci, sportowy, filmowy, dokumentalny wybieraliśmy najczęściej w kwietniu? Top 30 stacji tematycznych w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej
|
|
Polsat nakręci drugą serię ,,Hotelu 52"
Polsat przygotowuje się do nakręcenia drugiego sezonu serialu obyczajowego „Hotel 52”, który z sukcesem zadebiutował w wiosennej ramówce stacji. Zdjęcia ruszyć mają w II połowie czerwca br., a emisja planowana jest jesienią.
więcej
|
|
TVP i TVN z nagrodami w Nowym Jorku
Serial TVP 2 „Czas honoru” i dwa dokumenty wyprodukowane dla TVP 1 zostały nagrodzone w 53. konkursie New York Festivals International Television & Film Awards. Nagrodę otrzymała też stacja TVN Warszawa.
więcej
|
|
Orange sport szuka komentatorów wśród swoich widzów (wideo)
Orange sport organizuje casting podczas którego widzowie będą mogli relacjonować mecz ulubionej drużyny piłkarskiej. Najbardziej utalentowani amatorscy komentatorzy w nagrodę będą mogli komentować mecze ekstraklasy w rundzie jesiennej 2010/11 na antenie stacji.
więcej
|
|
,,Koralina i tajemnicze dni" w 3D w Canal+
W niedzielę, 16 maja, Canal+ pokaże pełnometrażowy film w trójwymiarze i w standardzie HD. Dzień wcześniej widzowie zobaczą trójwymiarową relację na żywo z meczu piłkarskiej Ekstraklasy.
więcej
|
|
Nowy kanał i promocja w ofercie Inotela
Do oferty telewizyjnej poznańskiego operatora telekomunikacyjnego Inotel dołączył lokalny kanał Telewizja WTK. Stacja znalazła się w pakiecie podstawowym cyfrowym.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Mniejsze wpływy reklamowe TVN
W 2010 roku liderem wpływów reklamowych jest telewizja TVN, która zarobiła 859 mln złotych. Najwięcej na reklamę wydały Unilever, Polkomtel i Danone.
więcej
|
|
137 GB w nowej reklamie iPlusa (wideo)
Rusza telewizyjna kampania reklamująca pakiet 137 GB w iPlusie. Akcję przygotowały agencja reklamowa Young & Rubicam Brands i dom mediowy Media Direction OMD. więcej
|
|
Anna Maria Jopek projektuje biżuterię w kampanii Sharp Quattron
Anna Maria Jopek zaprojektowała kolekcję biżuterii zainspirowaną technologią Quattron w telewizorach Sharp Aquos LED. To część kampanii reklamowej wprowadzającej te urządzenia.
więcej
|
|
Ford Focus: Przyciągająca siła w nowej kuszącej ofercie (wideo)
W telewizji, radiu i prasie trwa kampania reklamowa Forda Focus. Akcję przygotowały agencja Ogilvy Action i dom mediowy Mindshare.
więcej
|
|
Zwierzaki reklamują zdrapki w Realu (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa zdrapek promocyjnych w hipermarketach Real. W akcji występują zwierzaki znane z poprzednich reklam tej sieci.
więcej
|
|
Adrianna Ottlik dyrektorem marketingu firmy Mieszko
Adrianna Ottlik objęła stanowisko dyrektora marketingu firmy Mieszko. Poprzednio zajmował je Bartosz Niewiadomski.
więcej
|
|
Nokia reklamuje darmową nawigację w swoich telefonach (wideo)
W telewizji, internecie i punktach sprzedaży rusza kampania reklamowa darmowej nawigacji w telefonach Nokia. Akcję pod hasłem „Wszędzie jesteś u siebie” przygotowały agencje JWT Warszawa i Wunderman oraz dom mediowy Carat.
więcej
|
|
Steve Harding prezesem OgilvyAction
Steve Harding objął stanowisko prezesa agencji OgilvyAction. Z siecią Ogilvy & Mather jest związany od 2005 roku.
więcej
|
|
,,Wiosenne nowości" w kampanii Gorącego Kubka Knorr
W najważniejszych mediach trwa kampania reklamowa wprowadzająca dwa nowe warianty Gorącego Kubka Knorr. Akcję pod hasłem „Wiosenne nowości” przygotowały agencje IQ Marketing, HumanAd i Lowe oraz dom mediowy Media Direction OMD.
więcej
|
|
,,Uff" w kampanii Ulgixu wzdęcia (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa preparatu Ulgix wzdęcia. Akcję przygotowały agencja reklamowa GPD Advertising i dom mediowy MEC.
więcej
|
|
Comarch podpisał 3-letni kontrakt sponsorski z TSV 1860 Monachium
Spółka IT Comarch podpisała 3-letni kontrakt z niemieckim klubem piłkarskim TSV 1860 Monachium, zgodnie z którym zostanie jego głównym sponsorem.
więcej
|
|
Pele, Maradona i Zidane w nowej kampanii Louis Vuitton (wideo)
Francuski dom mody Louis Vuitton uruchomił nową kampanię reklamową z udziałem takich piłkarskich legend jak Pele, Diego Maradona i Zinedine Zidane.
więcej
|
|
Shell wprowadza fastfoody ,,Power to drive"
Na stacjach Shell wprowadzana jest wizualizacja oferty fastfoodowej. Oprawę opartą na idei „Power to driver” przygotowała agencja Alebrt Lumberjacker.
więcej
|
|
Katarzyna Zaremba szefem Pentagon Media Team
Katarzyna Zaremba objęła stanowisko p.o. dyrektora agencji Pentagon Media Team. Będzie odpowiadała za rozwój działalności agencji oraz prace studia fotograficznego Pentagon Studio Foto.
więcej
|
|
Tymoteusz Kopczewski w Heurece
Tymoteusz Kopczewski dołączył do działu client service w agencji Heureka. Wcześniej prowadził firmę żeglarską oraz pracował jako freelancer.
więcej
|
|
,,Szczepię, bo kocham" w kampanii szczepień przeciwpneumokokowym
Wśród rodziców i lekarzy rozpoczęła się kampania promująca szczepienia dzieci przeciw chorobom pneumokokowym. Akcję pod hasłem „Szczepię, bo kocham” przygotowały i realizują Just Health Club i Media Concept. więcej
|
|
Streetcom znów promuje orzeszki Nic Nac's
Rusza drugi etap kampanii promocyjnej orzeszków Nic Nac's opartej na marketingu rekomendacji. Akcję – podobnie jak jej pierwszą odsłonę – realizuje agencja Streetcom.
więcej
|
|
Analytics and Insight zamiast MEC MediaLab
Dział badawczy MEC MediaLab zmienia nazwę na Analytics and Insight. Wynika to ze stopniowego poszerzenia jego kompetencji.
więcej
|
|
Behavia uruchomiła biuro w Rumunii
Ruszyło rumuńskie biuro internetowej sieci reklamowj Behavia. Odziałem kieruje Marius Sutu.
więcej
|
|
Duży wzrost wpływów reklamowych telewizji - TVN nadal liderem
Polskie stacje telewizyjne w I kwartale br. cennikowo zarobiły z reklam prawie 40 proc. więcej niż rok wcześniej. Liderem wpływów reklamowych była – podobnie jak przed rokiem – TVN.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Internet w każdym domu do 2013 r. - nowa strategia cyfrowa
Do 2013 r. każdy Europejczyk powinien mieć dostęp do szerokopasmowego internetu i umieć z niego korzystać, a przenoszenie numerów telefonicznych powinno być możliwe nie tylko między sieciami, ale i krajami - to niektóre z postulatów nowej strategii cyfrowej UE.
więcej
|
|
Google uruchomi sklep z e-bookami Google Editions
Google chce latem tego roku uruchomić własny sklep z e-bookami. więcej
|
|
Teatr Buffo przetestował transmisje online - premiera 27 maja (wideo)
Teatr Buffo przeprowadził testową transmisję internetową ze swojego przedstawienia. Pierwszy spektakl zostanie pokazany „na żywo” internautom 27 maja.
więcej
|
|
Facebook zyskał w kwietniu 25 mln użytkowników
Serwis społecznościowy Facebook ma obecnie na całym świecie około 436 milionów aktywnych użytkowników.
więcej
|
|
Rząd zachęca firmy do tworzenia witryn internetowych
Połowa małych i średnich firm w Polsce nie ma strony internetowej i chcemy je zachęcić do zakładania witryn - powiedział Sebastian Christow z Ministerstwa Gospodarki.
więcej
|
|
Nowa wersja komunikatora Mytribe
Grupa Onet udostępniła nową wersję programu Mytribe, który należy do nowej kategorii komunikatorów społecznościowych. Obsługuje najpopularniejsze w Polsce społeczności, komunikatory, pocztę e-mail, blogi i kanały RSS.
więcej
|
|
Google kupiło Bump Technologies
Google kupiło firmę Bump Technologies, stojącą za narzędziem o nazwie BumpTop, pozwalającym na przekształcanie pulpitu w systemach Windows i Mac w trójwymiarowe biurko.
więcej
|
|
10 tys. firm skorzystało z oferty Google, home.pl i Lewiatan
Z programu prowadzonego przez Google, home.pl i Lewiatan – zachęcającego polskie małe i średnie firmy do prowadzenia swoich serwisów internetowych – skorzystało już ponad 10 tys. podmiotów. Obecnie rusza kolejny etap działań.
więcej
|
|
Metamorfoza serwisu Forbes.pl
We wtorek wystartowała nowa odsłona serwisu internetowego forbes.pl (Axel Springer Polska).
więcej
|
|
Własny serwis z grami za Friko.pl
Serwis Friko.pl poszerza swoją ofertę o darmowe kreatory stron internetowych z grami.
więcej
|
|
Nowe plany taryfowe w Skype
Od 6. maja Skype wprowadza nowe plany wykonywania połączeń do ponad 170 krajów, które mają klientom umożliwić zaoszczędzenie do 60 proc. w porównaniu do standardowych stawek w ofercie prepaid Skype.
więcej
|
|
Wirtualna Polska odświeżyła serwis książkowy
Ruszyła zmodyfikowana wersja serwisu książkowego Wirtualnej Polski. Witryna zyskała dodatkowe działy i nową szatę graficzną. więcej
|
|
Emil Tomczuk account managerem w Think Kong
Emil Tomczuk objął stanowisko account managera w agencji Think Kong. Wcześniej pracował m.in. w Tomo Strategy&PR. więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersje na swojej stronie.
więcej
(reklama)
|
|
Gospodarka |
|
|
KE podwyższyła prognozę wzrostu PKB Polski na 2010 i 2011 r.
|
|
Większość funduszy inwestycyjnych przyniosło zyski
|
|
Kolejny dobry miesiąc dla funduszy powiązanych z rynkiem nieruchomości
|
|
BOŚ chce sprzedać kredyty hipoteczne wartości 1mld zł w 2010 r.
|
|
Euro znowu po 4,10 zł, frank 3,9 a dolar już po 3,2 zł!
|
|
Grupa Tauron zainwestuje 48,8 mld zł w latach 2010-2020
|
|
KE: Dług general government wyniesie w Polsce 53,9% i 59,3% PKB w l. 2010-2011
|
|
MSP zaprasza do negocjacji ws. sprzedaży 82,90 proc. akcji spółki Energa
|
|
GPW udostępni transakcje 'krótkiej sprzedaży' od 1 lipca
|
|
KGHM zainwestuje 500 mln USD w złoże w Kanadzie
|
|
Koziński z NBP: Linia kredytowa z MFW nie jest potrzebna, ale poprzemy starania rządu
|
|
WIG20 kontynuował spadki
|
|
KGHM zainwestuje ok. 14 mld zł do 2014 r.
|
|
Outbox zainwestuje 4 mln zł na rozwój w dziedzinie cloud services
|
|
Belvedere miało 619 mln euro obrotu i 177,6 mln euro straty netto w 2009
|
|
Oferta ABC Data szacowana na 120 mln zł ruszy 18 maja
|
|
Test zmywarek - która najlepsza?
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|