|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 28 Kwiecień 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
TVP 1: ,,Sprawiedliwi" mają 3,3 mln widzów
Po trzech odcinkach nowy serial historyczny Jedynki „Sprawiedliwi” ma 3,33 mln widzów, 20,64 proc. udziału w rynku i wygrywa z konkurencją.
więcej
|
|
Karol Okrasa z programem kulinarnym w Dwójce
Karol Okrasa, kucharz znany dotychczas z anteny TVP 1, od maja zostanie gospodarzem nowego programu kulinarnego pt. „Smaki czasu z Karolem Okrasą”, który pokaże TVP 2.
więcej
|
|
Warszawiacy podziwiają Kraków, a jeżdżą też do Gdańska
Mieszkańcy Warszawy za najatrakcyjniejsze turystycznie polskie miasto uważają Kraków – wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia. Najpopularniejszymi miejscami wypoczynku oprócz byłej stolicy są Gdańsk i Zakopane.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
205 mln zł straty TVP, brak absolutorium dla Farfała i Urbańskiego
Rada nadzorcza TVP wnioskuje do ministra skarbu o absolutorium dla 8 z 12 osób, które były w 2009 r. członkami zarządu spółki. Rada przeciwna jest udzielaniu absolutorium: Piotrowi Farfałowi, Andrzejowi Urbańskiemu, Sławomirowi Siwkowi i Marcinowi Bochenkowi. więcej |
|
Artur Kosiński naczelnym ,,Kropki TV"
Artur Kosiński jest od połowy kwietnia br. redaktorem naczelnym „Kropki TV” (Concept Publishing Polska). Zastąpił na tym stanowisku Magdaleną Adamcio, która przeszła do Wydawnictwa Bauera na stanowisko naczelnej „Świata Seriali”.
więcej |
|
E-podpis coraz bliżej wdrożenia
Rząd przyjął projekt nowelizacji ustawy o podpisach elektronicznych - poinformowało we wtorek Centrum Informacyjne Rządu. E-podpisy mają stać się popularniejsze zarówno w administracji publicznej, jak i w firmach. więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP 1: ,,Sprawiedliwi" mają 3,3 mln widzów
Po trzech odcinkach nowy serial historyczny Jedynki „Sprawiedliwi” ma 3,33 mln widzów, 20,64 proc. udziału w rynku i wygrywa z konkurencją.
więcej
|
|
Karol Okrasa z programem kulinarnym w Dwójce
Karol Okrasa, kucharz znany dotychczas z anteny TVP 1, od maja zostanie gospodarzem nowego programu kulinarnego pt. „Smaki czasu z Karolem Okrasą”, który pokaże TVP 2.
więcej
|
|
205 mln zł straty TVP, brak absolutorium dla Farfała i Urbańskiego
Rada nadzorcza TVP wnioskuje do ministra skarbu o absolutorium dla 8 z 12 osób, które były w 2009 r. członkami zarządu spółki. Rada przeciwna jest udzielaniu absolutorium: Piotrowi Farfałowi, Andrzejowi Urbańskiemu, Sławomirowi Siwkowi i Marcinowi Bochenkowi. więcej
|
|
Paweł Małaszyński w trzeciej serii ,,Czasu honoru"
Rozpoczęły się zdjęcia do trzeciego sezonu serialu historycznego „Czas honoru”, realizowanego przez Akson Studio dla TVP 2. W nowych odcinkach do obsady produkcji dołączy m.in. Paweł Małaszyński.
więcej
|
|
Rozpoczęła działalność Fundacja Canal+
We wtorek zainaugurowała swoją działalność Fundacja Canal+ - ma realizować programy w zakresie sportu, edukacji medialnej, filmu i multimediów.
więcej
|
|
Wystawa ,,10 lat MTV w Polsce"
W ramach Polskiego Festiwalu Reklamy w budynku Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego zorganizowana zostanie wystawa poświęcona przypadającemu w tym roku 10-leciu istnienia stacji MTV Polska. więcej
|
|
Reklama |
|
|
Tomasz Hilt zastępuje Marcina Barcza w Leo Burnett Warszawa
Tomasz Hilt obejmuje stanowisko dyrektora zarządzającego w agencji reklamowej Leo Burnett Warszawa. Poprzednio tę funkcję pełnił Marcin Barcz, który obecnie odchodzi z firmy.
więcej
|
|
,,Oryginalny męski świat" promuje Viagrę wśród lekarzy
W prasie i BTL-u trwa kampania reklamowa Viagry. Akcję pod hasłem „Oryginalny męski świat” przygotowała agencja Momentum Worldwide.
więcej
|
|
Logo Unilevera w reklamach jego produktów (wideo)
Na końcu telewizyjnych reklam produktów Unilevera będzie pojawiać się jego logo. Firma uzasadnia, że wzmocni to pozytywny wizerunek poszczególnych marek. więcej
|
|
AXA reklamuje ubezpieczenia, inwestycje i emerytury
W telewizji, prasie, internecie i na outdoorze startuje wizerunkowa kampania reklamowa AXA Polska. Akcję przygotowały agencja reklamowa Publicis i dom mediowy Media Direction. więcej
|
|
ZKDP będzie promować prasę wśród reklamodawców
Komisja ds. promocji prasy przy Związku Kontroli Dystrybucji Prasy przygotowuje akcję promocyjną tego medium. Ma ona na celu zwiększenie wiedzy klientów reklamowych na temat planowania reklam w prasie.
więcej
|
|
Klara Markiewicz: z EM Labu do FireFly Creation
Klara Markiewicz dołączyła do działu strategii agencji FireFly Creation. Ostatnio pracowała jako creative planner z EM Labie.
więcej
|
|
Magnat: Magia szlachetnych barw (wideo)
Pod hasłem „Magia szlachetnych barw” przebiega kampania reklamowa farb Magnat. Akcję – obejmującą telewizję, kina i prasę – przygotowały agencja reklamowa Publicis i dom mediowy Mediacom.
więcej
|
|
Jan Wejchert, Facebook i ,,Kumpel z przeszłości" zwycięzcami Media Trendów 2010
Jan Wejchert człowiekiem roku, Facebook medium roku, a „Kumpel z przeszłości” najbardziej innowacyjną kampanią – tak zadecydowało jury Media Trendów 2010. Poniżej szczegółowe wyniki konkursu.
więcej
|
|
Supremum Group dla Helen Doron
Agencja reklamowa Supremum Group rozpoczęła współpracę z siecią szkół językowych Helen Doron. Projekt obejmuje realizację całościowej strategii marketingowej i public relations.
więcej
|
|
oFeminin.pl reklamuje się jako ,,najmodniejszy portal dla kobiet"
W prasie i internecie startuje wizerunkowa kampania reklamowa serwisu oFeminin.pl. Akcję pod hasłem „Najmodniejszy portal dla kobiet” przygotował zespół redakcyjny strony.
więcej
|
|
Briggs&Stratton: Budzi emocje
Pod hasłem „Budzi emocje” trwa kampania reklamowa silników spalinowych do kosiarek Briggs&Stratton. Akcję przygotowały agencje Mediaocean i Pemape.
więcej
|
|
Jet Line ma nowe logo
Firma Jet Line zmieniła swój logotyp. Nowy znak graficzny nawiązuje do jednego z oferowanych przez nią nośników outdoorowych.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Artur Kosiński naczelnym ,,Kropki TV"
Artur Kosiński jest od połowy kwietnia br. redaktorem naczelnym „Kropki TV” (Concept Publishing Polska). Zastąpił na tym stanowisku Magdaleną Adamcio, która przeszła do Wydawnictwa Bauera na stanowisko naczelnej „Świata Seriali”.
więcej
|
|
RMF FM częściej cytowane niż TVN24
W marcu na informacje radia RMF FM inne polskie media powoływały się częściej niż na doniesienia TVN24 – wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. Liderem cytowalności pozostaje natomiast „Rzeczpospolita”.
więcej
|
|
Nowe osoby w ,,Dzienniku Gazecie Prawnej"
Do zespołu „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) dołączą nowe osoby - wzmocniony zostanie dział „kraj”, sekretariat redakcji oraz studio DTP.
więcej
|
|
ZKDP będzie promować prasę wśród reklamodawców
Komisja ds. promocji prasy przy Związku Kontroli Dystrybucji Prasy przygotowuje akcję promocyjną tego medium. Ma ona na celu zwiększenie wiedzy klientów reklamowych na temat planowania reklam w prasie.
więcej
|
|
Egmont wydaje tytuł shoppingowy dla chłopców
Wydawnictwo Egmont Polska wprowadziło w środę na rynek kwartalnik shoppingowy „Toys” . Pierwsze jego wydanie skierowane jest do chłopców w wieku powyżej 5. roku życia.
więcej
|
|
,,Przekrój" w formacie XXL z okazji 65. urodzin
Tygodnik „Przekrój” (Wydawnictwo „Przekrój”) obchodzi 65-lecie istnienia. Z tej okazji jubileuszowe wydanie pisma, które pojawiło się w sprzedaży we wtorek, ma większy format, a jego środek został przygotowany w szacie graficznej dawnego „Przekroju”.
więcej
|
|
Bardzo ostre oceny Kaczyńskiego w zachodniej prasie
Decyzja prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego o starcie w wyborach prezydenckich ma znaczenie dla jedności obozu narodowo-konserwatywnego w Polsce - ocenia niemiecki dziennik "Frankfurter Allgemeine Zeitung".
więcej
|
|
Pojawił się magazyn wydawany dla marki Rosenthal
Wydawnictwo Skivak Custom Publishing przygotowało na zlecenie firmy Ceramica Group, prowadzącej w Polsce sieć sklepów z porcelaną Rosenthal, ekskluzywny kwartalnik "CQ classic & quality magazine". Pierwszy jego numer ukazał się w kwietniu br. więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|