|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 27 Kwiecień 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP 2 przygotowuje letnią edycję ,,Pytania na śniadanie"
Po dwóch latach przerwy, w lipcu i sierpniu na antenę TVP 2 powróci wakacyjna odsłona „Pytania na śniadanie”.
więcej
|
|
Pięć nowych kanałów w ofercie Cyfry+
Platforma Cyfra+ wzbogaci się 4 mają br. o pięć nowych kanałów, z czego cztery będą nadawane w technologii HD – poinformował w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bertrand Le Guern, prezes spółki Canal+ Cyfrowy.
więcej
|
|
Zygmunt Solorz-Żak wpłacił kaucję, Polsat nie komentuje sprawy
- Polsat nie zamierza wydawać oficjalnego komentarza w sprawie wpłacenia przez Zygmunta Solorza-Żaka kaucji za zwolnienie z aresztu dwóch członków kierownictwa PTC – poinformował Wirtualnemedia.pl Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Polsatu.
więcej
|
|
TVP 2: pasmo regionalne o 16.00 ma słabe wyniki
Programy ośrodków regionalnych TVP, nadawane od zeszłego wtorku w Dwójce o 16.00, ogląda mniej widzów niż pasmo regionalne, które ukazywało się o 17.30. Obniżają też wyniki w TVP 2 o nowej porze.
więcej
|
|
W górę TVN, TVP 2 i Polsat - traci TVP 1
Bez wielkich zmian na rynku telewizyjnym. Na czele w dalszym ciągu TVP 1, przed TVN – w górę TVP Info, TVN 24 i Polsat News. Więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
Walkę Tomasza Adamka obejrzało ponad milion widzów
Walkę bokserską Tomasza Adamka z Chrisem Arreolą, którą Polsat transmitował w niedzielę nad ranem obejrzało ponad milion widzów – wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
HBO: "Jak to się robi w Ameryce"
HBO pokaże serial komediowy „Jak to się robi w Ameryce” o dwóch młodych, zdolnych i żądnych sukcesu nowojorczykach, którzy postanawiają zrobić karierę w świecie mody. Premiera produkcji odbędzie się w piątek, 21 maja o godz. 22.00.
więcej
|
|
Movies 24 i Nickelodeon w promocyjnej ofercie TP
Filmowy kanał Movies24 i stacja dziecięca Nickelodeon od 26 kwietnia br. przez rok dostępne będą dla wszystkich klientów usługi telewizyjnej Telekomunikacji Polskiej.
więcej
|
|
Nowe formaty w ITV
Telewizja ITV zapowiada emisję nowych programów. Wśród nich magazyn o makijażu gwiazd, reality show oraz mutacje pasm z udziałem wróżek.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Rekordowy wzrost Trójki w Opolu, Eska i Zetka ostro w dół w Gorzowie
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za I kwartał 2010 - przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Gorzowie Wielkopolskim i Opolu.
więcej
|
|
Radio Plus zaprasza na majówkę
Na antenie Radia Plus rozpoczął się nowy konkurs – „Majówka z Plusem-em”. Przez najbliższe dwa tygodnie, od poniedziałku do piątku, słuchacze mogą wygrać weekendowe pobyty dla dwojga w Mikołajkach. W finale tygodnia nagrodami będą tygodniowe wczasy w Tunezji.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,OOkulary otwartości" w nowej kampanii Hoop Coli (wideo)
W telewizji, internecie i punktach sprzedaży rusza kampania reklamowa Hoop Coli. Akcja pod hasłem „OOkulary otwartości” zachęca do spontanicznego okazywania radości.
więcej
|
|
ING Życie: Nie musisz się zmieniać, żeby być odpowiedzialnym (wideo)
W telewizji, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa ING Życie. Akcję przygotowały agencja reklamowa Grandes Kochonos i dom mediowy Pan Media Western.
więcej
|
|
Gwiazda ,,Seksu w wielkim mieście" reklamuje Garnier UltraLift (wideo)
Rusza telewizyjna część kampanii reklamującej krem Garnier UltraLift z Pro-Retinolem. W akcji – przygotowanej przez agencję reklamową Publicis i dom mediowy ZenithOptimedia – występuje Bridget Moynahan znana z serialu „Seks w wielkim mieście”.
więcej
|
|
Noble Bank reklamuje lokatę timingową
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa lokaty timingowej oferowanej wspólnie przez Noble Bank i Noble Funds TFI. Akcję przygotował departament marketingu banku i dom mediowy MediaVest. więcej
|
|
Vitax: Eksplozja owocowości! (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa nowej linii herbat Vitax. Akcję pod hasłem „Eksplozja owocowości!” przygotowały agencja reklamowa Schulz Brand Friendly i dom mediowy OMD. więcej
|
|
Latające wieczko w spocie lodów Manhattan (wideo)
Rusza telewizyjna kampania reklamowa lodów Manhattan. Spot wykorzystywany w akcji – przygotowanej przez agencję reklamową Publicis i dom mediowy Mediaedge:cia – opiera się na motywie latającego wieczka.
więcej
|
|
Rusza kampania ,,Pasjonuaci polecają Śląskie" (wideo)
W telewizji, radiu, internecie i na outdoorze rozpoczyna się kampania promująca Śląsk. Akcję pod hasłem „Pasjonauci polecają Śląskie” przygotowała Grupa Eskadra.
więcej
|
|
Kampania i konkurs na nazwy statków reklamują Stena Line
Na outdoorze trwa kampania reklamowa przewozów promowych Stena Line do Szwecji. Firmę promuje również konkurs na nazwy jej nowych statków.
więcej
|
|
,,Fachowcy 45 plus" promują zatrudnieni doświadczonych osób (wideo)
W telewizji, radiu, prasie i internecie rozpoczęła się kampania promująca zatrudnienie osób powyżej 45. roku życia. Akcję – obejmującą województwo łódzkie – przygotowały agencja reklamowa Kolman i dom mediowy MediaOn. więcej
|
|
Absolut Nights promują Absolut w klubach
W klubach w całej Polsce rozpoczął się cykl imprez Absolut Nights. Akcja – organizowana przez agencję IQ Marketing – promuje wódkę Absolut.
więcej
|
|
Igor Wójcik i Marcin Nowak w Blomedia
Igor Wójcik i Marcina Nowaka dołączyli do działu sprzedaży sieci blogów Blomedia. Wójcik pracował ostatnio w Polsat Media, a Nowak – w Burda Media. więcej
|
|
Maurice Lévy odejdzie z Publicis Groupe
Maurice Lévy, prezes i dyrektor wykonawczy holdingu reklamowego Publicis Groupe, nie będzie starał się o przedłużenie swojej umowy o pracę, która wygasa z końcem 2011 roku. więcej
|
|
Steve Harding globalnym CEO OgilvyAction
Ogilvy Group zatrudniła Steve'a Hardinga na stanowisko globalnego dyrektora wykonawczego agencji marketingu zintegrowanego OgilvyAction.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Jesienią polska wersja światowego magazynu o gadżetach
Wydawnictwo Ginza Media Group w pierwszej połowie września br. wyda polską edycję miesięcznika „Stuff”, który poświęcony będzie gadżetom i nowym technologiom. więcej
|
|
Infor Biznes wygrał kolejny proces o kradzież artykułów
Spółka Infor Biznes (wydawca “Dziennika Gazety Prawnej) wygrała proces sądowy w sprawie naruszenia autorskich praw majątkowych przeciwko spółce spedycyjnej Arsped, właścicielowi portalu Spedycje.pl.
więcej
|
|
Odświeżona, bardziej luksusowa ,,Claudia" już na rynku
Na rynku we wtorek pojawiło się odświeżone wydanie miesięcznika „Claudia” (G+J Polska). Magazyn ma nową szatę graficzną i zmienioną zawartość. Bez zmian pozostał jego nakład i cena. Odświeżeniu tytułu towarzyszy kampania reklamowa.
więcej
|
|
,,Playboy" liderem, ,,CKM" z największym spadkiem
Wszystkie miesięczniki lifestylowe dla mężczyzn zanotowały w styczniu br. spadki sprzedaży, największy z nich dotknął „CKM-u”. Liderem zestawienia był „Playboy”.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|