|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Poniedziałek, 26 Kwiecień 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
Po krytyce ,,Wyborczej" felietony Króla znikają z ,,Wprost"
Felietony Marka Króla nie będą już publikowane na łamach „Wprost”. Taką decyzję podjęła Platforma Mediowa Point Group, nowy właściciel pisma, w związku z kontrowersjami wokół ostatniego tekstu Króla, w którym skrytykował „Gazetę Wyborczą”. więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" w internecie już nie za darmo
W serwisie internetowym „Rzeczpospolitej” za materiały z weekendowego dodatku „Plus-Minus” trzeba już płacić. To pierwszy polski dziennik, który zdecydował się na taki krok.
więcej
|
|
Kanały BBC pojawią się w ofercie platformy N
Platforma N zamierza poszerzyć w najbliższym czasie ofertę programową o nowe kanały, w tym stacje nadające w HD. Jak ustaliliśmy, w maju br. do oferty operatora dołączą najprawdopodobniej kanały z paczki BBC.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVP 1 przenosi programy Wildsteina i Gargas
TVP 1 wprowadziła zmiany w ramówce. Nowe dni i pory emisji otrzymały programy publicystyczne „Bronisław Wildstein przedstawia” oraz „Misja specjalna”, przeniesiono też pasma filmowe i pojawił się nowy amerykański serial.
więcej |
|
Wpadki telewizyjne: Czarna dziura Miecugowa (wideo)
Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne - podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych.
więcej |
|
,,Dobre Rady" liderem, ,,Claudia" straciła najwięcej
Większość miesięczników poradnikowych dla kobiet w styczniu br. zanotowało spadki sprzedaży, największy z nich dotknął „Claudię”. Liderem w segmencie pozostaje magazyn „Dobre Rady”.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio |
|
|
Eska Rock mocno w górę w Olsztynie, RMF w Rzeszowie
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za I kwartał 2010 - przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Olsztynie oraz Rzeszowie.
więcej
|
|
Radia podniosły cenniki reklamowe - Grupa RMF liderem
W marcu bieżącego roku cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych były większe o prawie 26 proc. niż rok wcześniej. Najbardziej cennik podniosła liderująca na rynku Grupa RMF.
więcej
|
|
,,Talenty Trójki" na żywo na antenie Programu 3 PR
W najbliższą środę Program 3 Polskiego Radia przeprowadzi transmisję z wręczenia nagród w konkursie „Talenty Trójki”, skierowanym do młodych twórców.
więcej
|
|
Ekologiczny tydzień w radiowej Jedynce
Program 1 przeprowadzi w tym tygodniu na swej antenie akcję pod hasłem „Czysta Polska”. W specjalnych audycjach będzie mowa, o tym jak walczyć z rosnącą górą śmieci, a także jak dbać o własne otoczenie, by było ich mniej. Prowadzący sprawdzą, jak z tym problemem radzą sobie inne kraje.
więcej
|
|
Kto zdobył nagrody na Eska Music Awards 2010?
Rozstrzygnięto plebiscyt Eska Music Awards 2010 organizowany przez Radio Eska. Wśród gwiazd muzyki nagrodzonych w tym roku przez słuchaczy znaleźli się m.in. Agnieszka Chylińska, Piasek, Doda, Ewa Farna i Afromental.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Radia podniosły cenniki reklamowe - Grupa RMF liderem
W marcu bieżącego roku cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych były większe o prawie 26 proc. niż rok wcześniej. Najbardziej cennik podniosła liderująca na rynku Grupa RMF.
więcej
|
|
Mucha Tomasz Kot w nowej kampanii Netii (wideo)
W najważniejszych mediach wystartowała kampania nowej oferty Netii. W akcji Tomasz Kot wciela się w rolę muchy.
więcej
|
|
DSK będzie promować Gdańsk
Agencja reklamowa DSK wygrała przetarg na przygotowanie wizerunkowej kampanii promującej Gdańsk. Okazała się lepsza od 14 innych firm starających się o to zlecenie.
więcej
|
|
Sharp Quattron: Musisz go mieć, żeby to zobaczyć (wideo)
W telewizji, radiu, internecie i na outdoorze rusza kampania reklamowa telewizorów Sharp Aquos LED z technologią Quattron. Akcję pod hasłem „Musisz go mieć, żeby to zobaczyć” przygotowały agencja reklamowa McGarryBowen Advertising i dom mediowy ZenithOptimedia.
więcej
|
|
Górska Natura: Moje źródło naturalnej równowagi (wideo)
W telewizji trwa kampania reklamowa wody Górska Natura. Akcję pod hasłem „Moje źródło naturalnej równowagi” przygotowały agencje BBDO i Hill&Knowlton oraz dom mediowy Media Direction OMD. więcej
|
|
AXN Sci-Fi zmienia oprawę i wprowadza nowe seriale (foto)
Kanał filmowy AXN Sci-Fi w kwietniu br. wprowadził nowe logo oraz oprawę graficzną. Na antenie zadebiutowały też trzy nowe seriale, w tym „Dr. Who”, który wspiera kampania reklamowa.
więcej
|
|
Anna Sakowicz w zarządzie Mindshare Polska
Anna Sakowicz zajmuje miejsce w zarządzie domu mediowego Mindshare Polska. Zastępuje w nim Sebastiana Olszowego, który odchodzi z firmy.
więcej
|
|
Triumph reklamuje bieliznę na wiosnę i lato
W prasie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa wiosenno-letniej kolekcji bielizny Triumph. Akcję we własnym zakresie przygotowała ta firma.
więcej
|
|
K-Swiss sponsorem polskich taekwondzistów
K-Swiss została sponsorem reprezentacji Polski w taekwondo ITF. W ramach współpracy wizerunek zawodników będzie wykorzystywany do promocji marki.
więcej
|
|
,,Pociągnij z kokosa" w kampanii Kokos.pl (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa serwisu Kokos.pl. Akcję przygotowały agencja reklamowa Fat Baby i dom mediowy Starlink. więcej
|
|
Nextweb Media będzie sprzedawać reklamy w TVP.pl
Nextweb Media będzie zajmować się sprzedażą reklam w serwisie TVP.pl. Współpraca obejmuje również sprzedaż mistrzostw świata w piłce nożnej w RPA.
więcej
|
|
,,Potrójna Szkocka" promuje Grant's
Rusza wizerunkowa kampania reklamowa whisky Grant’s. Głównym elementem akcji pod hasłem „Czas zwalnia, gdy płynie Grant’s” jest promocja konsumencka „Potrójna Szkocka”. więcej
|
|
Cityboard Media reklamuje ekoplakat
Cityboard Media prowadzi kampanię reklamową swojego rozwiązania ekoplakat. Akcja obejmuje internet i outdoor. więcej
|
|
Publicis: 3,1-proc. wzrost przychodu w I kw.
Przychód Publicis Groupe w I kwartale wyniósł 1,16 miliarda euro i był o 3,1 proc. wyższy w porównaniu z analogicznym okresem roku 2009.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Po krytyce ,,Wyborczej" felietony Króla znikają z ,,Wprost"
Felietony Marka Króla nie będą już publikowane na łamach „Wprost”. Taką decyzję podjęła Platforma Mediowa Point Group, nowy właściciel pisma, w związku z kontrowersjami wokół ostatniego tekstu Króla, w którym skrytykował „Gazetę Wyborczą”. więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" w internecie już nie za darmo
W serwisie internetowym „Rzeczpospolitej” za materiały z weekendowego dodatku „Plus-Minus” trzeba już płacić. To pierwszy polski dziennik, który zdecydował się na taki krok.
więcej
|
|
,,Dobre Rady" liderem, ,,Claudia" straciła najwięcej
Większość miesięczników poradnikowych dla kobiet w styczniu br. zanotowało spadki sprzedaży, największy z nich dotknął „Claudię”. Liderem w segmencie pozostaje magazyn „Dobre Rady”.
więcej
|
|
,,Newsweek Polska" bardziej podobny do wersji amerykańskiej
Tygodnik „Newsweek Polska” (Axel Springer Polska) ukazał się w poniedziałek w nowej szacie graficznej. Zastosowane w niej zostały rozwiązania znane z amerykańskiej edycji tygodnika, dzięki czemu polski „Newsweek” stał się bliższy wydaniu z USA. więcej
|
|
Polskie gazety w samolotach Norwegian
Tania linia lotnicza Norwegian zaczęła udostępniać na pokładach wszystkich samolotów odlatujących z Warszawy dwa tytuły prasowe: „Gazetę Wyborczą” i „Warsaw Business Journal”. Pasażerowie otrzymują je za darmo.
więcej
|
|
,,Wprost" przywróci Nagrodę Kisiela
AWR „Wprost”, wydawca tygodnika „Wprost”, planuje przywrócenie Nagrody Kisiela, która w przeszłości była przyznawana pod patronatem pisma. Na łamach tygodnika pojawią się też rozmowy z przyjaciółmi i współpracownikami publicysty Stefana Kisielewskiego. więcej
|
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" z serią ,,Akademia umysłu"
Do środy włącznie do części nakładu DGP (INFOR Biznes) dołączane będą płyty CD z treningami z cyklu „Akademia umysłu”.
więcej
|
|
Katarzyna Kozłowska odchodzi z ,,Wprost"
Katarzyna Kozłowska, p.o. redaktor naczelnej tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”), złożyła rezygnację ze stanowiska i odchodzi ze spółki.
więcej
|
|
Internet |
|
|
,,Rzeczpospolita" w internecie już nie za darmo
W serwisie internetowym „Rzeczpospolitej” za materiały z weekendowego dodatku „Plus-Minus” trzeba już płacić. To pierwszy polski dziennik, który zdecydował się na taki krok.
więcej
|
|
Dlaczego ,,być może" warto myśleć o płatnej treści w sieci...
Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna i Puls Biznesu - za dostęp do treści znajdujących się na tych stronach być może od jesieni internauci będą musieli zapłacić.” Taką informację można było znaleźć w marcu w mediach - no cóż, tematu jednak nie da się uniknąć, a właśnie mamy za sobą (w GoldenSubmarine) burzliwą dyskusję w tej kwestii.
więcej
|
|
Facebook ma blisko 500 mln odwiedzających
W marcu bieżącego roku serwis społecznościowy Facebook odwiedziło 484 miliony unikalnych użytkowników z całego świata.
więcej
|
|
Papież: internet wyznacza nową przepaść
Benedykt XVI powiedział, że internet z jednej strony jest otwarty i ma "tendencję do równości i pluralizmu", lecz z drugiej "wyznacza nową przepaść". Papież mówił o tym do uczestników sympozjum na temat ewangelizacji w mediach elektronicznych.
więcej
|
|
Hakerzy wykorzystują błędne alarmy McAfee
W internecie pojawiło się ostatnio dużo fałszywych stron oferujących rzekomo pomoc w anulowaniu błędnych alarmów oprogramowania McAfee. Jednak tak naprawdę witryny służą do infekowania komputerów wirusami.
więcej
|
|
Wisła Kraków wyprzedziła w internecie Kowalczyk i Małysza
Wisła Kraków była w marcu częściej opisywana w internecie niż Justyna Kowalczyk i Adam Małysz. Obojgu medalistom z Vancouver poświęcono zdecydowanie mniej miejsca niż w lutym.
więcej
|
|
Uczelnie walczące z internetowymi plagiatami wyróżnione
12 uczelni wyższych i 3 wydziały otrzymały certyfikaty "Uczelnia walcząca z plagiatami" i "Wydział walczący z plagiatami". Wyróżnienia wręczono w Warszawie w ramach seminarium na temat ochrony własności intelektualnej w internecie. więcej
|
|
Podatnicy złożyli już ponad 200 tys. e-deklaracji za 2009 r.
Podatnicy złożyli już ponad 200 tys. elektronicznych deklaracji za 2009 r. - poinformowało w piątek Ministerstwo Finansów. Najchętniej w ten sposób rozliczają się mieszkańcy Mazowsza.
więcej
|
|
Bartłomiej Kmieć w Interactive Solutions
Bartłomiej Kmieć objął stanowisko specjalisty ds. strategii w agencji Interactive Solutions. W branży marketingowej pracuje od ponad sześciu lat.
więcej
|
|
Visa kupuje CyberSource za 2 mld USD
Visa uzgodniła warunki przejęcia specjalizującej się w internetowych płatnościach firmy CyberSource.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|