|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 22 Kwiecień 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Polska umocniła romantyczny wizerunek
Obecność pogrążonej w żałobie narodowej Polski w większości zagranicznych mediów nie wpłynie na wzrost zainteresowania naszym krajem turystów i inwestorów oraz nie wzmocni marki Polska – twierdzą specjaliści. więcej
|
|
Piotr Fronczewski reklamuje Stookrotkę w Getin Banku (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa kredytów hipotecznych Stookrotka w Getin Banku. W akcji występuje Piotr Fronczewski.
więcej
|
|
Aktor z ,,Klanu" reklamuje konta w BGŻ (wideo)
W telewizji, radiu, prasie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa kont osobistych w Banku BGŻ. W akcji – przygotowanej przez agencję reklamową White Rabbit i dom mediowy Initiative – występuje znany z serialu „Klan” Tomasz Bednarek.
więcej
|
|
Kolejne nominacje w KTR 2010
W Polskim Konkursie Reklamy KTR 2010 ogłoszono nominacje w kategoriach film/radio, media interaktywne, active advertising, marketing miejsc, fotografia, warsztat TV/radio oraz kampania. Rozdanie nagród 27 kwietnia.
więcej
|
|
,,Z domowego ogródka" - sosy sałatkowe Winiary (wideo)
Rusza kampania reklamowa nowych sosów sałatkowych Winiary. Akcję przygotowały agencje Legend Group, Point of Art i Adv.pl oraz dom mediowy Mediaedge:cia.
więcej
|
|
Alior Bank reklamuje pożyczkę gotówkową (wideo)
W najważniejszych mediach rozpoczęła się kampania reklamowa pożyczki gotówkowej w Alior Banku. Akcję – podkreślającą niską ratę tej pożyczki – przygotowały agencja reklamowa PZL i dom mediowy Maxus.
więcej
|
|
WP wprowadza ofertę reklamą VideoBreak
Wirtualna Polska umożliwia emitowanie u siebie reklam wideo w playerze o rozmiarach 750x450 pikseli. Oferta VideoBreak jest rozliczana w modelu CPM. więcej
|
|
,,Świętokrzyskie czaruje" w telewizji (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania promująca region świętokrzyski. Akcję pod hasłem „Świętokrzyskie czaruje” przygotowały Dział Produkcji Reklamowych TVN i dom mediowy Innovations.
więcej
|
|
Nowe reklamy Google Chrome (wideo)
Google pokazał dwie nowe reklamy swojej przeglądarki internetowej Chrome.
więcej
|
|
Awanse w strukturze At Media
Dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media od kwietnia br. zmienił strukturę i awansował kluczowych pracowników. Zmiany wynikają z rozwoju spółki, rozbudowy portfolio reprezentowanych przez nią kanałów oraz wzrostu ich udziału w rynku reklamowym.
więcej
|
|
BoboVita: Baw się kolorami, ciesz się nagrodami!
Pod hasłem „Baw się kolorami, ciesz się nagrodami!” rusza promocja posiłków BoboVita w słoiczkach. Akcję wspiera kampania reklamowa w telewizji, internecie, prasie i punktach sprzedaży.
więcej
|
|
Czworo nowych account managerów w Clear Channel Poland
Edyta Gadomska, Monika Barbachowska, Justyna Wiśniewska i Krzysztof Nowak awansowali w Clear Channel Poland na stanowiska account managerów. Poprzednio pełnili funkcje account executive.
więcej
|
|
Innovations będzie promować Fundusze Europejskie w Dolnośląskiem
Agencja Innovations przygotuje i zrealizuje kampanię promującą Punkty Informacyjne Funduszy Europejskich w województwie dolnośląskim. Firma zdobyła to zlecenie w ramach przetargu.
więcej
|
|
Barbie i Hot Wheel na nowych opakowaniach Fortuny
Lalka Barbie i samochodziki Hot Wheels znajdują się na nowych opakowaniach soków Fortuna. Zaprojektowała je agencja Czteryczwarte. więcej
|
|
Kopiko: Kopa ma ta kawa (wideo)
W telewizji wystartowała launchowa kampania reklamowa kawy Kopiko. Akcję przygotowały agencja reklamowa Red8 i dom mediowy Optimum Media OMD.
więcej
|
|
Wzór na ropę i zysk w kampanii Kulczyk Oil Ventures
W prasie i internecie startuje kampania reklamowa Kulczyk Oil Ventures. Akcję pod hasłem „Wzór na ropę, wzór na zysk” przygotowała agencja ArtGroup.
więcej
|
|
Michał Sęk senior art directorem w MarketShare
Michał Sęk awansował w MarketShare na stanowisko senior art directora. W firmie pracuje od 2005 roku.
więcej
|
|
John Taylor prezesem ZenithOptimedia Worldwide
John Taylor obejmie nowo utworzone stanowisko prezesa w domu mediowym ZenithOptimedia Worldwide.
więcej
|
|
LG postawiła na EM Lab w zakresie ambient mediów
Firma LG Poland powierzyła realizację działań z zakresu ambient mediów agencji EM Lab. więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Gość Niedzielny" liderem, duży spadek ,,Wprost"
Liderem sprzedaży wśród tygodników opinii był w lutym br. "Gość Niedzielny" - najwięcej zyskał „Newsweek Polska”, a spory, 31-proc. spadek zanotował "Wprost" - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
"Wysokie Obcasy Extra" ukażą się jako niezależny tytuł
„Wysokie Obcasy Extra” (Agora) pod takim tytułem 26 kwietnia br. ukaże się w samodzielnej sprzedaży specjalne wydanie sobotniego dodatku „Gazety Wyborczej”. Magazyn będzie kosztował 6,99 złotych.
więcej
|
|
Nowy szef działu biznes we ,,Wprost"
Katarzyna Mokrzycka została nową szefową działu biznes w tygodniku „Wprost” (AWR „Wprost”). Zastąpiła na tym stanowisku Łukasza Bąka, który pozostaje w redakcji pisma.
więcej
|
|
Agora z nową kolekcją ,,Balet i taniec"
W najbliższą sobotę ukaże się pierwszy tom nowej kolekcji Agory „Balet i taniec”. Łącznie będzie się ona składała z 25 części, prezentujących najsłynniejsze przedstawienia baletowe.
więcej
|
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" z dodatkiem dla turystów
W czwartek 22 kwietnia do części nakładu „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) dołączona zostanie książka „Polska - Atlas turystyczny”.
więcej
|
|
Nie będzie zakazu książki o Ryszardzie Kapuścińskim
Sąd Apelacyjny w Warszawie potwierdził we wtorek, że nie będzie zakazu publikacji biografii Ryszarda Kapuścińskiego. Oddalono zażalenie wdowy po pisarzu na decyzję sądu I instancji, który nie uzwględnił jej wniosku o taki zakaz.
więcej
|
|
Internet |
|
|
W Europie najwięcej spamu rozsyła Polska
Wśród wszystkich krajów w Europie najwięcej spamu wysłano w ubiegłym roku z Polski – wynika z danych firmy Symantec. Ogółem 4 proc. niechcianych maili na całym świecie pochodzi z naszego kraju.
więcej
|
|
Google: Brazylia najczęściej żąda danych użytkowników i usuwania treści
Google regularnie otrzymuje od rządowych agencji żądania usunięcia treści ze swoich serwisów lub przekazania danych o użytkownikach. Firma zdecydowała się zdradzić jak często otrzymuje tego typu sygnały i które kraje są w tej materii najaktywniejsze.
więcej
|
|
10 państw żąda od Google większej ochrony prywatności
Zajmujący się ochroną prywatności urzędnicy z 10 państw wystosowali list otwarty do firmy Google.
więcej
|
|
Nowa wersja komunikatora Gadu-Gadu
Udostępniono nową wersję komunikatora Gadu-Gadu 10. Aplikacja obsługuje funkcję tzw. pisaka.
więcej
|
|
Nowe reklamy Google Chrome (wideo)
Google pokazał dwie nowe reklamy swojej przeglądarki internetowej Chrome.
więcej
|
|
Oponix.pl zmienia nazwę, w I poł. 2011 r. chce przenieść się na parkiet główny GPW
Oponix.pl, spółka notowana na NewConnect, planuje na najbliższym NWZA w maju zmienić nazwę na Motoricus, a w I połowie 2011 r. przenieść się na rynek główny warszawskiej giełdy, poinformowali w środę przedstawiciele spółki. Po ostatnich zakupach kilku spółek Motoricus oczekuje, że w ciągu 12 miesięcy wygeneruje 40 mln zł obrotów i zarobi 2,5 mln zł.
więcej
|
|
Poczta Gadu-Gadu ma już 150 tys. użytkowników
W ciągu niecałego miesiąca 150 tys. internautów założyło konto w poczcie mailowej Gadu-Gadu. Można z niej korzystać zarówno w przeglądarce internetowej, jak i z poziomu tego komunikatora.
więcej
|
|
38 tys. aplikacji w Google Android Market
Podczas prezentacji swoich wyników finansowych za I kwartał firma Google ujawniła, że w jej sklepie Android Market znajduje się około 38 tysięcy aplikacji.
więcej
|
|
tvscreen.pl udostępnia filmy za darmo
W serwisie tvscreen.pl pojawiają się filmy, które można oglądać za darmo. Poprzedza je spot reklamowy firmy Volkswagen. więcej
|
|
Forum muratordom.pl bardziej społecznościowe
Na forum serwisu muratordom.pl rozbudowano opcje społecznościowe. Strona ma też nową szatę graficzną i dodatkowe możliwości reklamowe.
więcej
|
|
Interia reklamuje odświeżony Świat Seriali
Interia.pl wprowadziła nowe treści i funkcjonalności w swoim serwisie swiatseriali.pl. Odświeżona witryna jest reklamowana w prasie, radiu i internecie.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
PO prowadzi - zyskuje PiS
Gdyby wybory parlamentarne odbywały się w kwietniu, PO mogłaby liczyć na 38 proc. głosów, a PiS - na 25 proc. Do Sejmu weszliby także przedstawiciele SLD (7 proc.). PSL znalazło się na granicy progu wyborczego - wynika z najnowszego sondażu CBOS.
więcej
|
|
Polacy znają i korzystają z assistance
27 proc. Polaków posiada ubezpieczenie assistance, zaś co czwarty badany z tej grupy faktycznie dotychczas korzystał z tej pomocy. Najczęściej były to osoby pomiędzy 18 - 35 rokiem życia (58,3%) zamieszkujące duże i średnie miasta.
więcej
|
|
Komorowski wyraźnie pokonuje wszystkich kontrkandydatów na prezydenta
Marszałek Sejmu Bronisław Komorowski, wykonujący obowiązki Prezydenta RP, jest faworytem wyborów prezydenckich - według sondażu GfK Polonia - ma wyraźną, ponad 20-proc. przewagę nad pozostałymi kandydatami.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|