|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 21 Kwiecień 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
Media sobie poradziły
Medioznawcy oraz ludzie mediów dobrze oceniają pracę dziennikarzy i sposób relacjonowania przez nich wydarzeń związanych z katastrofą samolotu prezydenckiego pod Smoleńskiem, w której zginęło 96 osób.
więcej
|
|
Pasmo regionalne wcześniej, protesty w TVP
Decyzją zarządu TVP pasmo wspólne oddziałów regionalnych nadawane dotychczas w TVP 2 o 17.30, z dnia na dzień zostało przesunięte na godz. 16.00. Zmiana ta wywołała protesty szefów ośrodków regionalnych.
więcej
|
|
W trzech regionach nowi liderzy czytelnictwa dzienników
W trzech województwach - łódzkim, małopolskim i wielkopolskim zmieniły się – w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej - najchętniej czytane dzienniki. Które tytuły zostały nowymi liderami?
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Media sobie poradziły
Medioznawcy oraz ludzie mediów dobrze oceniają pracę dziennikarzy i sposób relacjonowania przez nich wydarzeń związanych z katastrofą samolotu prezydenckiego pod Smoleńskiem, w której zginęło 96 osób.
więcej
|
|
Pasmo regionalne wcześniej, protesty w TVP
Decyzją zarządu TVP pasmo wspólne oddziałów regionalnych nadawane dotychczas w TVP 2 o 17.30, z dnia na dzień zostało przesunięte na godz. 16.00. Zmiana ta wywołała protesty szefów ośrodków regionalnych.
więcej
|
|
Więcej sportu na żywo w Orange Sport Info
Kanał Orange Sport Info, emitujący dotychczas głównie serwisy sportowe, od wiosny wprowadza na antenę kolejne transmisje sportowe. Kanał pokazywać będzie m.in. rozgrywki francuskiej piłkarskiej Ligue 1 i włoskiej ligi siatkarskiej Serie A. więcej
|
|
Liczba abonentów platformy 'n' wzrosła do 724 tys.
Liczba abonentów post-paid platformy 'n' na dzień 31 marca wynosiła ok. 724 tys., co oznacza wzrost o 33 proc., wynika z raportu grupy TVN (właściciela platformy) dotyczącego wstępnych wyników za I kwartał.
więcej
|
|
Festiwal filmowy w Cannes w Canal+
Canal+ pokaże retransmisję z uroczystego otwarcia festiwalu w Cannes i transmisję z wręczenia nagród. Na antenie pojawią się też specjalne programy poświęcone wydarzeniu.
więcej
|
|
Paweł Wysocki odpowiada za HR w MTV Networks Polska
Paweł Wysocki od kwietnia br. został menedżerem ds. personalnych i administracji w spółce MTV Networks Polska. Zastąpił na tym stanowisku Monikę Jacaszek, która rozstała się z firmą.
więcej
|
|
nSport w ofercie sieci Inea
Sieć kablowa Inea włączyła w miniony poniedziałek do oferty cyfrowej kanał sportowo – informacyjny nSport w jakości SD i HD. Na razie stacja dostępna jest u operatora testowo.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Radość z goli w mundialowej kampanii Coca-Coli (wideo)
Coca-Cola rozpoczyna globalną kampanię reklamową związaną z mistrzostwami świata w piłce nożnej. W akcji pokazywane są różne sposoby okazywania przez piłkarzy radości po strzeleniu gola.
więcej
|
|
Szlachecki Mumio w nowym spocie Plusa (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej promocji sieci Plus. W akcji członkowie kabaretu Mumio wcielają się w role arystokratów.
więcej
|
|
Wirtualna Polska obniża ceny reklam
Wirtualna Polska wprowadza od maja nowy cennik reklamowy. Tańsze są w nim przede wszystkim formaty displayowe.
więcej
|
|
Tomasz Karolak w kampanii Hyundai ,,Prawo do jazdy dla wszystkich" (wideo)
W najważniejszych mediach rozpoczyna się kampania reklamująca jazdy testowe samochodami Hyundai. W akcji pod hasłem „Prawo do jazdy dla wszystkich” bierze udział Tomasz Karolak.
więcej
|
|
Anna Gołębicka pokieruje strategią Grey Group
Anna Gołębicka została pełnomocnikiem zarządu Grey Group ds. strategii. Poprzednio pracowała jako dyrektor marketingu w CenterNet.
więcej
|
|
Zwierzaki reklamują niskie ceny w Realu (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamującej niskie ceny w hipermarketach Real. Akcję – opartą na zabawnej rozmowie zwierzaków domowych – przygotowała agencja reklamowa 4Frame.
więcej
|
|
Sante: Trzeba mieć zdrowie, aby być kobietą (wideo)
Pod hasłem „Trzeba mieć zdrowie, aby być kobietą” rusza kampania reklamowa zdrowej żywności Sante. Akcję przygotowały agencja Icon Advertising Unlimited i dom mediowy Mediapol. więcej
|
|
7 Days reklamuje się jako ,,pełen energii" (wideo)
W telewizji i internecie rusza kampania reklamowa rogalika 7 Days. Akcję pod hasłem „Rogal 7 Days pełen energii” przygotowały agencje DDB, Mobijoy i G7 oraz dom mediowy ZenithOptimedia. więcej
|
|
UPC promuje pakiety z kanałami HD
Sieć kablowa UPC Polska prowadzi działania promocyjne nowej oferty pakietowej z kanałami HD, która została wprowadzona 12 kwietnia br.
więcej
|
|
Honda Civic GT: Charakter czyni wojownika
W prasie trwa kampania reklamowa Hondy Civic GT. Akcję pod hasłem „Charakter czyni wojownika” przygotowały agencja reklamowa Communication Unlimited i dom mediowy Effective Media.
więcej
|
|
Bilety na AC/DC i Metallicę w promocji Carlsberga
W wybranych lokalach gastronomicznych rozpoczyna się promocja piwa Carlsberg, w której można wygrać bilety na koncerty zespołów AC/DC i Metallica w Polsce. Akcję wspierają materiały POS.
więcej
|
|
Nokia X3 w nowej kampanii MixPlusa (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca nową ofertę telefonów za 1 zł w MixPlusie. Akcję – promującą przede wszystkim Nokię X3 – przygotowały agencja reklamowa PZL i dom mediowy Media Direction OMD. więcej
|
|
,,Zawodowo obniżam Twoje wydatki" w kampanii Isover
W prasie, internecie i na outdoorze trwa kampania marki Isover. Akcję pod hasłem „Zawodowo obniżam Twoje wydatki” przygotowały agencja reklamowa Effectica i firma Gobain Construction Products Polska.
więcej
|
|
Rusza kampania ,,Jestem Nikon"
W internecie i prasie rozpoczyna się kampania reklamowa aparatów Nikon. Akcję pod hasłem „Jestem Nikon” przygotowały agencje Jung von Matt/Spree i Walk The Line oraz dom mediowy Maxus.
więcej
|
|
Urszula Konopacka, Małgorzata Gębka i Michał Przedlacki w agencji Schulz
Urszula Konopacka, Małgorzata Gębka i Michał Przedlacki rozpoczęli pracę w agencji reklamowej Schulz. Konopacka i Gębka dołączyły do działu client service, a Przedlacki do działu kreacji.
więcej
|
|
Nowa identyfikacja wizualna ARBOmedia
ARBOmedia wprowadza nową identyfikację wizualną, która ma wyrażać jej pozycjonowanie jako agencji specjalizującej się w działaniach z obszaru active advertisingu. więcej
|
|
Havas: 1,5-proc. wzrost przychodu w I kw.
Holding reklamowy Havas zaprezentował swoje wyniki finansowe za pierwsze trzy miesiące bieżącego roku.
więcej
|
|
Troje nowych accountów w TradeDoubler Polska
Monika Łuszczewska i Marcin Łukaszewicz rozpoczęli pracę jako account managerowie w dziale client service TradeDoubler Polska. Natomiast Izabela Falkowska awansowała w firmie na stanowisko account executive.
więcej
|
|
Budimex Nieruchomości z nowym wizerunkiem
Budimex Nieruchomości wprowadza nowy wizerunek oparty na claimie „Dotrzymane obietnice”. Rebranding spółki przygotowała agencja San Markos.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Media sobie poradziły
Medioznawcy oraz ludzie mediów dobrze oceniają pracę dziennikarzy i sposób relacjonowania przez nich wydarzeń związanych z katastrofą samolotu prezydenckiego pod Smoleńskiem, w której zginęło 96 osób.
więcej
|
|
W trzech regionach nowi liderzy czytelnictwa dzienników
W trzech województwach - łódzkim, małopolskim i wielkopolskim zmieniły się – w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej - najchętniej czytane dzienniki. Które tytuły zostały nowymi liderami?
więcej
|
|
,,Psychologia Dziś" w odświeżonej formule
W środę ukazał się pierwszy odświeżony numer kwartalnika „Psychologia Dziś” (Wydawnictwo Charaktery), który od teraz powstaje przy współpracy z niemieckim wydawnictwem Gehirn&Geist. więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" z dodatkami dla maturzystów i gimnazjalistów
Od środy „Gazeta Wyborcza” (Agora SA) będzie publikować testy do egzaminów: gimnazjalnego i maturalnego. Ukażą się także dwie płyty CD-ROM z materiałami.
więcej
|
|
Aleksy Uchański z Axel Springer ponownie w zarządzie SPIDOR
Aleksy Uchański, dyrektor wydawniczy segmentu komputerowego w Axel Springer Polska, został ponownie wybrany do zarządu Stowarzyszenia Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego. To jego druga kadencja w zarządzie organizacji. więcej
|
|
,,Echa Miasta" w Lesznie
W piątek 23 kwietnia br. startuje nowe wydanie „Echa Miasta” w Lesznie. To ósmy tytuł wchodzący do sieci bezpłatnych gazet miejskich wydawanych przez Grupę Polskapresse.
więcej
|
|
Specjalne wydanie ,,Vivy!" o tragedii pod Smoleńskiem
W poniedziałek 19 kwietnia na rynku pojawiło się wydanie specjalne dwutygodnika „Viva!” (Edipresse Polska), poświęcone ofiarom katastrofy pod Smoleńskiem. więcej
|
|
Gospodarka |
|
|
Bytom dostarczy oficjalne stroje na Mistrzostwa Europy w 2012 r.
|
|
Produkcja przemysłowa pozytywnie zaskoczyła - odbudowa polskiej i globalnej gospodarki
|
|
Oferta PZU hitem rynku kapitałowego
|
|
Firma Whirlpool nabywa prawa do marki Privileg
|
|
Produkcja przemysłowa wzrosła w III o 12,3 proc., powyżej oczekiwań
|
|
Rosnąca pensja zwiększa dostępność mieszkań
|
|
Rynek nieskarbowych papierów dłużnych wzrósł do 50,7 mld zł
|
|
Ceny produkcji przemysłu spadły w III o 2,4 proc., mniej niż oczekiwano
|
|
Zadłużenie Skarbu Państwa wzrosło do 658,0 mld
|
|
Złoty odzyskiwał formę we wtorek i ma szansę na dalsze umocnienie
|
|
bmp spodziewa się zysku w roku obrotowym 2010 r. , po ubiegłorocznej stracie
|
|
Kulczyk Oil Ventures wyda środki z IPO w 2 lata, m.in. na ukraińskie aktywa gazowe
|
|
Polimex-Mostostal ma portfel zamówień warty prawie 8 mld zł, z tego 4,2 mld zł na 2010 r.
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|