|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 14 Kwiecień 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
Światowe telewizje pokażą "Katyń"
Wielkie zainteresowanie filmem "Katyń" Andrzeja Wajdy. Po sobotniej tragedii w Smoleńsku światowe telewizje zasypują TVP pytaniami o możliwość jego emisji. TVP postanowiła też włączyć materiały o zbrodni katyńskiej do oferty na telewizyjne targi w Cannes.
więcej
|
|
Radio bez reklam
Większość polskich rozgłośni radiowych podjęła decyzję o wycofaniu z anten reklam aż do niedzielnego pogrzebu pary prezydenckiej. Mimo żałoby spoty reklamowe emitowane będą m.in. w RMF Maxxx.
więcej
|
|
Polskie media godnie przeszły próbę: o katastrofie bez sensacji
Polskie media godnie przeszły próbę, jaką była katastrofa pod Smoleńskiem - oceniła Rada Etyki Mediów. Zaapelowała jednocześnie o wytrwanie w poczuciu odpowiedzialności, zaniechanie sporów i szerzenia sensacji.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio |
|
|
Radio bez reklam
Większość polskich rozgłośni radiowych podjęła decyzję o wycofaniu z anten reklam aż do niedzielnego pogrzebu pary prezydenckiej. Mimo żałoby spoty reklamowe emitowane będą m.in. w RMF Maxxx.
więcej
|
|
Radio ZET umacnia się w stolicy, RMF MAXXX na Śląsku
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za I kwartał 2010 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Warszawie i Aglomeracji Śląskiej.
więcej
|
|
Wszystkie anteny Polskiego Radia zdominowane przez tematykę żałobną
Polskie Radio do końca trwania żałoby narodowej będzie nadawać swoje programy według specjalnej ramówki. Na wszystkich antenach tydzień upłynie pod znakiem refleksji oraz wspomnień o ofiarach tragedii. Z ramówek zniknęły wszystkie cykle muzyczne oraz reklamy.
więcej
|
|
Jacek Sobala - szef radiowej Trójki
- Pracowałem z Magdą Jethon w Polskim Radiu, kiedy nikt nie chciał z nią pracować. Gdyby nie moja pomoc to nie byłoby jej dzisiaj w stacji. Mam nadzieję, że się opamięta – mówi nam Jacek Sobala, dyrektor PR III.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Radio bez reklam
Większość polskich rozgłośni radiowych podjęła decyzję o wycofaniu z anten reklam aż do niedzielnego pogrzebu pary prezydenckiej. Mimo żałoby spoty reklamowe emitowane będą m.in. w RMF Maxxx.
więcej
|
|
,,Newsweek" zwiększył wpływy reklamowe prawie o połowę
W lutym bieżącego roku cennikowe wpływy reklamowe polskich czasopism były nieznacznie mniejsze niż przed rokiem – wynika z danych firmy Expert Monitor. Z drugiej strony „na papierze” prawie połowę więcej niż w lutym 2009 roku zarobił „Newsweek Polska”.
więcej
|
|
Jarosław Sądeja: szefem jestem bezpośrednim, ale wymagającym
Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Jarosław Sądeja, Dyrektor Zarządzający Jet Events.
więcej
|
|
'Parallel Lines' - nowa kampania Philipsa
Philips uruchomił nową kampanię promującą telewizory firmy.
więcej
|
|
Agnieszka Wilczek, Piotr Cedzyński i Michał Sycz w Heurece
Agnieszka Wilczek, Piotr Cedzyński i Michał Sycz rozpoczęli pracę w agencji Heureka. Wilczek objęła stanowisko senior art directora, Cedzyński – senior copywritera, a Sycz –art directora.
więcej
|
|
Twitter otwiera się na reklamy
Serwis społecznościowy Twitter zacznie wreszcie zarabiać na reklamach.
więcej
|
|
Konkurs na film jednodialogowy promuje telewizory Philips
Philips rozpoczyna drugą część swojej filmowej kampanii promocyjnej. Firma udostępniła już pięć filmów krótkometrażowych przygotowanych przez firmę Ridley Scott Associates, natomiast teraz ogłasza konkurs na szósty.
więcej
|
|
Leszek Wolany: z Hypermedia do Max Weber
Leszek Wolany objął funkcję specjalisty SEO/SEM w agencji Max Weber. Wcześniej pracował w Hypermedia (Isobar).
więcej
|
|
Rusza kampania szkoleń dla pracowników zagrożonych zwolnieniem
W prasie, internecie i urzędach rozpoczęła się kampania szkoleń dla pracowników z województwa mazowieckiego zagrożonych zwolnieniem. Akcję prowadzą agencja Genesis PR i firma z Asesor.
więcej
|
|
Ukazali się ,,Kreatorzy" - katalog firm eventowych
„Kreatorzy” - to wydana przez krakowskie wydawnictwo Na Czasie publikacja prezentująca firmy organizujące eventy. Na 114 stronach katalogu, który ukazał się po raz pierwszy, opisano 42 przedsiębiorstwa.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Jacek Sobala - szef radiowej Trójki
- Pracowałem z Magdą Jethon w Polskim Radiu, kiedy nikt nie chciał z nią pracować. Gdyby nie moja pomoc to nie byłoby jej dzisiaj w stacji. Mam nadzieję, że się opamięta – mówi nam Jacek Sobala, dyrektor PR III.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|