|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 8 Kwiecień 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
UPC dogoniło Vectrę w liczbie klientów telewizji cyfrowej
Sieć kablowa UPC Polska miała na koniec marca br. 250 tys. abonentów telewizji cyfrowej, czyli tyle samo co konkurencyjna Vectra, dotychczas lider w liczbie klientów tej usługi.
więcej
|
|
Dwójka przenosi cykl Marka Włodarczyka
TVP 2 zmienia godzinę i dzień emisji cyklu Marka Włodarczyka „Historie prawdziwe”. Program, osiągający słabe wyniki w piątkowym paśmie o 18.50, przeniesiony zostanie na środowe wieczory. więcej
|
|
Gwiazdy pod lupą w programie ,,MTV Pudelek"
MTV Polska rozpocznie w niedzielę 11 kwietnia br. emisję nowego programu rozrywkowego „MTV Pudelek”, który powstawać będzie we współpracy z portalem plotkarskim Pudelek.pl.
więcej
|
|
Viva Polska liderem kanałów muzycznych, słaby debiut Rebel.tv
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w marcu była Viva Polska, zdecydowanie dystansując 4funTv. W zestawieniu debiutuje, nadający od grudnia 2009, Rebel.tv.
więcej
|
|
Lifestyle: zyskują kanały Polsatu, tracą stacje TVN-u
W marcu br. liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych były stacje TVN Style i TVN Turbo, które zanotowały jednak spadki widowni. Wzrosty odnotowały natomiast konkurencyjne Polsat Play i Polsat Cafe.
więcej
|
|
Najwięcej na reklamy w radiu i telewizji wydały PO i PiS
Platforma Obywatelska oraz Prawo i Sprawiedliwość jako jedyne polskie partie polityczne przeznaczyły w ubiegłym roku na reklamy w telewizji i radiu po ponad 4 mln zł – wynika z danych KRRiT. Natomiast najdłużej były emitowane spoty Sojuszu Lewicy Demokratycznej.
więcej
|
|
Nowy sezon MLB w ESPN America
Specjalizujący się w sportach amerykańskich kanał telewizyjny ESPN America rozpoczyna regularne transmisje meczów sezonu 2010 Major League Baseball.
więcej
|
|
Trzeci sezon ,,Plotkary" premierowo w TVN7
Siódemka rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „Plotkara” („Gossip Girl”). Premierowe odcinki będą pokazywane od 11 kwietnia o godzinie 12.20.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Awanse w ZenithOptimedia - Norbert Kałużny account directorem
Siedmioro pracowników awansowało w domu mediowym ZenithOptimedia. Norbert Kałużny objął stanowisko account directora, a Katarzyna Suczyńska – buying managera. więcej
|
|
Rafał Borkowski dyrektorem marketingu mBanku
Rafał Borkowski zastąpił Tomasza Chudowskiego na stanowisku dyrektora marketingu mBanku. W firmie pracuje od dziewięciu lat.
więcej
|
|
Katarzyna Czuchaj-Łagód dyrektorem marketingu pkt.pl
Katarzyna Czuchaj-Łagód objęła stanowisko dyrektora marketingu pkt.pl. Wcześniej kierowała w firmie działem online i badań rynkowych.
więcej
|
|
,,Czy to jeszcze jest samochód?" w kampanii Mercedes-Benz SLS AMG
W najważniejszych mediach startuje kampania reklamowa wprowadzająca auto Mercedes-Benz SLS AMG”. Akcję pod hasłem „Kokpit, silnik, dwa skrzydła. Czy to jeszcze jest samochód?” przygotowały Scholz & Friends Warszawa i Mediaedge:cia.
więcej
|
|
ZenithOptimedia rewiduje w górę prognozę dla globalnego rynku reklamy
Dom mediowy ZenithOptimedia prognozuje, że w bieżącym roku globalne nakłady na reklamę sięgną 456 miliardów dolarów. więcej
|
|
Serenada: Kroi się na dobry dzień (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na rynek sery żółte Serenada. Akcję pod hasłem „Kroi się na dobry dzień” przygotowały studio „Se-Ma-For”, agencja PZL i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
FM Bank: Lepszych kredytów nie mogłeś sobie wymarzyć (wideo)
W najważniejszych mediach rusza kampania reklamowa oferty kredytowej FM Banku. Akcję pod hasłem „Lepszych kredytów nie mogłeś sobie wymarzyć” przygotowały firmy Believe, Bomaye i Media Vest.
więcej
|
|
Filmowe kobiety reklamują Falvit (wideo)
W telewizji, internecie i aptekach startuje wizerunkowa kampania reklamowa Falvitu. Akcję – pokazującą kobiety w konwencji filmowej – przygotowały firmy Marketing & Communications Consultants, Propeller Film i Vizeum Polska.
więcej
|
|
TUI Poland promuje się wśród biur podróży
TUI Poland prowadzi program partnerski wśród oferujących jego wycieczki agencyjnych biur podróży. Akcję pod hasłem „Trzymaj z TUI Poland” przygotowała i realizuje agencja reklamowa Advertiva. więcej
|
|
,,Niskie koszty" w kampanii Scanii Fleetline
W prasie ruszyła kampania reklamowa samochodu Scania Fleetline. Akcję pod hasłem „Niskie koszty” przygotowały agencja smARTcat i firma Scania Polska.
więcej
|
|
Katarzyna Janicka i Sebastian Białousz w Cube Group
Katarzyna Janicka i Sebastian Białousz dołączyli do firmy Cube Group. Janicka objęła stanowisko sales directora, a Białousz – business development managera.
więcej
|
|
Alfredo Gangotena szefem marketingu MasterCard
Alfredo Gangotena został zatrudniony na stanowisko dyrektora ds. marketingu (Chief Marketing Officer - CMO) w organizacji MasterCard Worldwide. więcej
|
|
28 projektów walczy o ,,Złote Formaty"
28 projektów otrzymało nominacje w konkursie „Złote Formaty”. Nagrody w pięciu kategoriach zostaną rozdane 22 kwietnia.
więcej
|
|
,,Miasto mody" w kampanii Blue City
W internecie i ambiencie rozpoczęła się kampania reklamowa centrum Blue City. Akcję pod hasłem „Miasto mody” przygotowała agencja reklamowa V&P.
więcej
|
|
Mint Media polskim przedstawicielem RockYou
Mint Media będzie reprezentować w Polsce globalną platformę reklamową RockYou. Współpraca obejmuje kampanie realizowane przy pomocy aplikacji w serwisach społecznościowych. więcej
|
|
Startuje porównywarka gadżetów reklamowych Giftsonline.pl
Ruszył serwis Giftsonline.pl umożliwiający wyszukiwanie i porównywanie gadżetów reklamowych oraz zamawianie ich u dostawców. Na stronie są już informacje o ok. 7 tys. takich produktów.
więcej
|
|
Plusssz w opakowaniach odświeżonych przez SaltPepper Brand Design
Preparaty Plusssz są dostępne w zmienionych opakowaniach. Redesignem marki zajęła się agencja SaltPepper Brand Design.
więcej
|
|
Alicja Waśniewska i Tomasz Śpiewak: z Tomo Group do Buzz Media
Alicja Waśniewska i Tomasz Śpiewak dołączyli z początkiem kwietnia do agencji Buzz Media. Poprzednio oboje pracowali w Tomo Group.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Duży spadek "Gazety Wyborczej", "DGP" zyskała 8 tys. egz.
W luty 2010 roku ponownie spadła sprzedaż większości dzienników ogólnopolskich - najwięcej straciły "Gazeta Wyborcza", “Przegląd Sportowy” i "Parkiet". Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Bluesowa kolekcja ,,Polityki"
Startuje nowa kolekcja „Polityki” pt. „The Blues”. Seria składać się będzie z siedmiu tomów książek z dołączonymi do nich płytami DVD, na których znajdą się filmy o bluesie w reżyserii gwiazd kina, m.in. Clinta Eastwooda, Wima Wendersa i Mike’a Figgisa.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Bojkot Facebooka
Niemiecki rząd i organizacje konsumenckie odradzają korzystanie z portalu społecznościowego Facebook. Popularnemu serwisowi zarzucają braki w ochronie danych osobowych.
więcej
|
|
Gwiazdy pod lupą w programie ,,MTV Pudelek"
MTV Polska rozpocznie w niedzielę 11 kwietnia br. emisję nowego programu rozrywkowego „MTV Pudelek”, który powstawać będzie we współpracy z portalem plotkarskim Pudelek.pl.
więcej
|
|
Szybszy internet w Play Online w wakacje
P4, operator sieci komórkowej Play, spodziewa się niedużego, jednocyfrowego wzrostu rynku mobilnego w 2010 roku i podtrzymuje plan zwiększenia swoich przychodów do ponad 2 mld zł z 1,34 mld zł - poinformował Joergen Bang-Jensen, prezes P4.
więcej
|
|
Portal pobieraczek.pl złamał prawo i musi zapłacić 240 000 zł kary
10 dni pobierania za darmo – to jedno z haseł reklamowych portalu pobieraczek.pl, który umożliwiał jedynie płatne pobieranie plików. Prezes UOKiK uznała, że spółka wprowadziła internautów w błąd, dlatego nałożyła na nią karę finansową i nakazała natychmiastową zmianę praktyki. więcej
|
|
Kolejny solidny wzrost Facebooka
Serwis społecznościowy Facebook ma obecnie na całym świecie około 411 milionów aktywnych użytkowników.
więcej
|
|
Telekomunikacja Polska obniża ceny dostępu do internetu
Telekomunikacja Polska obniżyła od dziś ceny dostępu do internetu dla szybkości 6,10 i 20 Mb/s, poinformował prezes Maciej Witucki w środę.
więcej
|
|
Rusza NaSygnale.pl - serwis WP o przestępczości
Wirtualna Polska uruchomiła serwis NaSygnale.pl poświęcony tematyce kryminalno-sensacyjnej. Witryna nie tylko informuje o przestępstwach, lecz również przybliża pracę policji.
więcej
|
|
UNICEF Polska z nowym serwisem internetowym
UNICEF Polska ma nowy serwis internetowy, który przygotowała agencja Visual Media. Na stronie działa już sklep, a w najbliższym czasie pojawią się opcje społecznościowe.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|