|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 7 Kwiecień 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Zyskał ,,Fakt", ,,Gazeta Wyborcza" w dół o 15 proc.
W lutym cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet spadły o prawie 11 proc.. Najbardziej zmalały przychody „Gazety Wyborczej”, a jako jedyny więcej zarobił „Fakt”.
więcej
|
|
Eurozet zarabia więcej z reklam niż RMF FM
W lutym bieżącego roku cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych były większe o prawie 18 proc. niż rok wcześniej. Największe wzrosty zanotowały Eurozet, Grupa RMF i Polskie Radio.
więcej
|
|
Stanisław Tyczyński: Anna Machnicka i Robert Kalinowski w Alvernia Studios
Anna Machnicka została szefem sprzedaży a Robert Kalinowski jest odpowiedzialny za PR i promocję Alvernia Studios, które należy do Stanisława Tyczyńskiego.
więcej
|
|
Internetowe reklamy zachęcają do działania
Internauci są bardziej skłonni do podejmowania działania po obejrzeniu różnego rodzaju internetowych reklam. więcej
|
|
Kate Moss nie narusza dobrych obyczajów w reklamie Parisienne (wideo)
Komisja Etyki Reklamy oddaliła skargę zarzucającą spotowi telewizyjnemu perfum Parisienne z udziałem modelki Kate Moss naruszanie dobrych obyczajów. Instytucja orzekła również, że przekaz nie ma negatywnego wpływu na dzieci i młodzież.
więcej
|
|
Link4 reklamuje ,,2 miesiące gratis" (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca ofertę Link4 „2 miesiące gratis”. Akcję – obejmującą telewizję, internet i prasę – przygotowały agencja reklamowa Ogilvy i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
MPG zdobył budżet mediowy Exim Tours
MPG rozpoczął obsługę Exim Tours w zakresie planowania i zakupu mediów. Dom mediowy podpisał z firmą długoterminową umowę o takiej współpracy.
więcej
|
|
Dove: Czy wiesz jak regenerować skórę pod pachami? (wideo)
W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa antyperspirantów Dove. Akcję – obejmującą również działania edukacyjne pod hasłem „Czy wiesz jak regenerować skórę pod pachami?” – przygotowały i realizują agencja Heureka i dom mediowy Media Direction OMD.
więcej
|
|
Statua Wolności w nowej kampanii Liberty Direct (wideo)
W telewizji rusza nowa kampania reklamowa Liberty Direct. Akcję – opartą na wizerunku Statuy Wolności – przygotowała sama firma we współpracy z agencją reklamową DDB. więcej
|
|
Kampania augmented reality wspiera blendery Bosch (wideo)
W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży rusza kampania reklamowa blenderów Bosch oparta na technologii augmented reality. Akcję przygotowały agencje Adv i Just oraz dział reklamy BSH.
więcej
|
|
Ambasadorzy KFC testują kanapki Wrapstar
Rozpoczęła się rekomendacyjna kampania reklamowa kanapki Wrapstar. Akcję – obejmującą tysiąc osób chcących być ambasadorami KFC – prowadzi agencja Streetcom.
więcej
|
|
Jacek Młynarski pokieruje BAV Consulting
Z początkiem czerwca Jacek Młynarski przejmie kierownictwo w BAV Consulting. Wcześniej pracował w różnych instytutach badania opinii i rynku.
więcej
|
|
Hołowczyc i Czachor znów reklamują oleje Platinum
W radiu, prasie, internecie i na outdoorze ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej oleju Platinum z udziałem polskich kierowców rajdowych, m.in. Krzysztofa Hołowczyca i Jacka Czachora. więcej
|
|
Maria Cichocka: z Fashion PR do S4
Maria Cichocka dołączyła do działu PR agencji reklamowej S4. Wcześniej była związana z Fashion PR.
więcej
|
|
Nowa reklama Google Chrome (wideo)
Firma Google pokazała nową reklamę swojej przeglądarki internetowej Chrome.
więcej
|
|
Orange i OpenX tworzą platformę reklamową
Operator komórkowy Orange i firma OpenX Technologies zapowiedziały uruchomienie Orange Ad Market.
więcej
|
|
SlimFigura AGE: Utnij temat zbędnych kilogramów!
W prasie rozpoczęła się kampania herbat SlimFigura AGE wspomagających odchudzanie. Akcję pod hasłem „Utnij temat zbędnych kilogramów!” przygotowały agencja reklamowa Legend Group i dom mediowy Universal McCann.
więcej
|
|
Wystawy, wykłady i spotkania - rusza Polski Festiwal Reklamy
Rozpoczyna się szósta edycja Polskiego Festiwalu Reklamy. W ramach tego cyklu organizowane są wystawy, wykłady i spotkania dotyczące historii i obecnej sytuacji sztuki reklamowej.
więcej
|
|
Anna Piątkiewicz PR managerem agencji Schulz
Anna Piątkiewicz objęła stanowisko PR managera w agencji Schulz Brand Friendly. Wcześniej była związana z Grupą Adweb, Wenecja PR i Medialine.pl.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" w nowej odsłonie
„Dziennik Gazeta Prawna” (INFOR Biznes) ukazał się we wtorek w nowej odsłonie. Treści biznesowe, które dotychczas można było znaleźć na wydzielonych stronach łososiowych, trafiły do głównego grzbietu gazety.
więcej
|
|
Barbara Stanisławczyk: ,,Sukces" miał być polskim ,,Vanity Fair"
Barbara Stanisławczyk opowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl o kulisach swojego odejścia z Wydawnictwa Przekrój, gdzie była redaktorem naczelnym miesięcznika „Sukces”. Odejścia, które jest de facto nieoczekiwanym i zaskakującym zwolnieniem.
więcej
|
|
eGazety.pl udostępnia aplikację prasową na iPada
Serwis eGazety.pl przygotował aplikację pozwalającą czytać e-wydania gazet i czasopism na iPadzie. Program jest bezpłatnie dostępny w AppStore. więcej
|
|
"Gazeta Wyborcza" z serią "Rok w ogrodzie"
Od czwartku, 8 kwietnia razem z "Gazetą Wyborczą" będzie się ukazywać seria zeszytów "Rok w ogrodzie”.
więcej
|
|
Film dokumentalny z 'Rzeczpospolitą'
7 kwietnia razem z Rzeczpospolitą będzie dystrybuowany film dokumentalny "Marsz wyzwolicieli" (na VCD).
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Jacek Młynarski pokieruje BAV Consulting
Z początkiem czerwca Jacek Młynarski przejmie kierownictwo w BAV Consulting. Wcześniej pracował w różnych instytutach badania opinii i rynku.
więcej
|
|
Trigon wydziela z Gemiusa trzy firmy
Fundusz inwestycyjny Trigon wydzielił w kontrolowanej przez siebie firmie badawczej Gemius trzy niezależne podmioty. AdOcean zajmuje się systemami adserwerowymi, Interaktywny Instytut Badań Rynkowych – badaniami marketingowymi w internecie, a CoreTech – projektami technologicznymi.
więcej
|
|
Pralka i telefon komórkowy to najbardziej powszechne dobra
Pralka automatyczna i telefon komórkowy to najbardziej rozpowszechnione dobra w polskich domach; najrzadziej respondenci deklarują posiadanie zmywarki oraz działki rekreacyjnej - wynika z sondażu CBOS badającego poziom życia Polaków.
więcej
|
|
Udany miesiąc i kwartał dla funduszy
Korzystnym marcowym wynikom zawdzięczają udany bilans I kwartału fundusze inwestujące w walory spółek powiązanych z rynkiem nieruchomości. To zasługa poprawy koniunktury na rynku akcji. więcej
|
|
Hipoteki: Emigrant mile widziany
Większość banków chętnie udziela kredytów hipotecznych osobom zarabiającym za granicą. Ale w niektórych instytucjach taki klient musi mieć spory wkład własny.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|