|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 2 Kwiecień 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
W marcu zyskała tylko TVN, ostro w dół TVP 1
Liderem rynku telewizyjnego w marcu była TVP 1, mimo dużego spadku. W grupie komercyjnej (16-49) największy udział miał Polsat. Ranking top 30 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polsat: Liga Mistrzów przegrywa z konkurencją
Mecze Ligi Mistrzów, nadawane w Polsacie w środowe wieczory o 20.30, ogląda mniej widzów niż produkcje pokazywane w tym czasie przez głównych konkurentów stacji. więcej
|
|
Rośnie rynek reklamy tv
W I kwartale 2010 roku liderem wpływów reklamowych była telewizja TVN, która zarobiła 599 mln złotych. Wśród stacji tematycznych na pierwszym miejscu znalazła się VIVA. Najwięcej na reklamę wydały Unilever, Polkomtel i Nestle.
więcej
|
|
Filmy i serwisy informacyjne będzie można częściej przerywać reklamami
Legalizacja product placement oraz liberalizacja zasad emisji reklamy - to niektóre zmiany w Ustawie o rtv, które nastąpią po wdrożeniu unijnej dyrektywy audiowizualnej. Z implementacją jesteśmy już spóźnieni ponad trzy miesiące.
więcej
|
|
TVN: finaliści "You Can Dance" wybrani
Telewizja TVN zaprezentowała finalistów piątej edycji “You Can Dance – po prostu tańcz”. Pierwszy program live z ich udziałem stacja nada 7 kwietnia o 21.30.
więcej
|
|
2010 rok należy do TVP 1 i TVP 2
Liderem rynku telewizyjnego w I kwartale 2010 r. była TVP 1. W grupie komercyjnej (16-49) największy udział miał również “Jedynka”, przed Polsatem. Ranking top 30 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Serwis VoD HBO Polska w sieci UPC
Sieć UPC Polska 1 kwietnia br. wprowadziła do swojej oferty wideo na żądanie serwis HBO on Demand, funkcjonujący na rynku dotychczas pod nazwą HBO Digital. Operator usługę określa jako „kanał na żądanie”.
więcej
|
|
Fox Life HD w Cyfrowym Polsacie
Zapowiadany kanał filmowy Fox Life HD rozpoczął nadawanie w Polsce. Stację od czwartku 1 kwietnia br. oglądać można na platformie Cyfrowy Polsat.
więcej
|
|
Irena Dziedzic: nie jestem agentką Marleną
Nie ruszył w czwartek proces autolustracyjny znanej w PRL dziennikarki Ireny Dziedzic, autorki telewizyjnego "Tele-Echa". Chce ona, by sąd uznał, że nie była agentką SB - o co w 2006 r. oskarżyła ją "Misja Specjalna" TVP, a co teraz potwierdza IPN. więcej
|
|
Dwie telewizje lokalne Vectry w ofercie cyfrowej
Sieć kablowa Vectra włączyła do oferty telewizji cyfrowej dwie lokalne stacje telewizyjne: Ostrowiec.tv i TV Dami Skarżysko, dostępne dotychczas wyłącznie w ofercie analogowej operatora.
więcej
|
|
Oglądalność stacji z grupy TVN wzrosła w marcu do 22,3 proc.
Oglądalność stacji z grupy TVN liczona całodobowo wyniosła w marcu 22,3 proc. wobec 21,9 proc. rok wcześniej, podała spółka powołując się na dane AGB Nielsen. W tzw. "peak time" (18:00-23:00) oglądalność kanałów z grupy TVN wzrosła do 24,8 proc. wobec 24,1 proc. w marcu 2009 r.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Rośnie rynek reklamy tv
W I kwartale 2010 roku liderem wpływów reklamowych była telewizja TVN, która zarobiła 599 mln złotych. Wśród stacji tematycznych na pierwszym miejscu znalazła się VIVA. Najwięcej na reklamę wydały Unilever, Polkomtel i Nestle.
więcej
|
|
Filmy i serwisy informacyjne będzie można częściej przerywać reklamami
Legalizacja product placement oraz liberalizacja zasad emisji reklamy - to niektóre zmiany w Ustawie o rtv, które nastąpią po wdrożeniu unijnej dyrektywy audiowizualnej. Z implementacją jesteśmy już spóźnieni ponad trzy miesiące.
więcej
|
|
Bogdan Wenta w nowej odsłonie kampanii piwa Żywiec (wideo)
Bogdan Wenta jest twarzą kolejnej odsłony kampanii reklamowej piwa Żywiec pod hasłem „Najlepsze przed Tobą”. Akcję przygotowały agencje Just i 180° PR oraz dom mediowy Macroscope OMD.
więcej
|
|
Drożeją reklamy w Esce Rock i Radiu Wawa
TIME podnosi cenniki reklamowe Eski Rock i Radia Wawa. Tym samym drożeją reklamy w obejmującym te stacje pakiecie Total Time.
więcej
|
|
Praktiker reklamuje wiosenny katalog (wideo)
Praktiker udostępnił w swoich sklepach i serwisie internetowym wiosenny katalog. Wspiera to kampania reklamowa w telewizji, prasie, internecie i na outdoorze.
więcej
|
|
Rusza konkurs na logo i plakat Eska City
Radio Eska rozpoczyna konkurs na logo i plakat swojej akcji Eska City. Na zgłoszenia stacja czeka do 18 kwietnia. więcej
|
|
CAM Media będzie sprzedawać miejsce na citylight należących do Ruchu
Firma CAM Media zawarła w czwartek umowę z Ruchem, na mocy której będzie odsprzedawać miejsce na 2000 citylightów należących do tej firmy. CAM Media szacuje wartość umowy na ponad 3 mln zł.
więcej
|
|
,,Z Tobą bez przerwy" w relaunchowej kampanii Maxwell House
Pod hasłem „Z Tobą bez przerwy” trwa kampania reklamowa wspierająca relaunch kawy Maxwell House. Akcję – obejmującą zarówno media, jak i BTL – przygotowały agencja reklamowa Tequila\Polska i dom mediowy Starcom. więcej
|
|
,,Surfuj bezpiecznie" - wizerunkowa kampania Internet Explorer 8
Wczoraj ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa przeglądarki internetowej firmy Microsoft - Internet Explorer 8. Potrwa do początku maja.
więcej
|
|
Mama i dziecko reklamują Gratkę Danone (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa jogurtu Gratka Danone. Akcję podkreślającą niską cenę tego produktu przygotowały agencja reklamowa Young & Rubicam Brands i dom mediowy MediaCom.
więcej
|
|
101 placówek otrzyma pieniądze z Reklamy Dzieciom 2009
Telewizja Polska ogłosiła wczoraj listę beneficjentów XVII edycji akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”. Dzięki reklamodawcom w wigilijnym bloku reklamowym zebrano 837 500 zł. więcej
|
|
Neste Oil reklamuje w internecie karty Neste ID
Rozpoczęła się internetowa kampania reklamowa kart Neste ID. Akcję – obejmującą m.in. specjalny serwis – przygotowała OS3 multimedia we współpracy z Pełka Creatives.
więcej
|
|
M&C Saatchi przejmuje Inside Mobile
M&C Saatchi kupiła 60 proc. udziałów w Inside Mobile.
więcej
|
|
,,Korzyści chodzą parami" w kampanii Super-Pharm
W internecie i na outdoorze trwa kampania sieci Super-Pharm. Akcja pod hasłem „Korzyści chodzą parami” wspiera obniżkę cen.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|