|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 30 Marzec 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Ojciec Mateusz" nie daje szans konkurencji
„Ojciec Mateusz” cały czas jest hitem – z konkurencją wygrywają zarówno czwartkowe premiery nowych odcinków, jak i ich niedzielne powtórki. Obie emisje mają niemal tyle samo widzów, ale to powtórki notują lepsze udziały w rynku.
więcej |
|
,,Show" goni ,,Party", duży wzrost ,,Vivy!"
„Party”, lider segmentu pism people, zanotował w grudniu ub.r. niewielki spadek sprzedaży, zyskało zaś konkurencyjne „Show”. Sporo do góry poszła też sprzedaż „Vivy!”.
więcej |
|
Milion w ,,Milionerach" bez rekordu widowni
Tylko 2,8 mln widzów oglądało niedzielne wydanie teleturnieju TVN „Milionerzy”, w którym Krzysztof Wójcik jako pierwszy w Polsce wygrał milion zł. Nie była to jednak rekordowa widownia w historii programu.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Coraz mniej widzów ,,Tylko nas dwoje"
Nowy program „Tylko nas dwoje. Just the two of us”, emitowany w sobotnie wieczory w Polsacie, ogląda średnio 3,24 mln widzów. Widownia produkcji spada z odcinka na odcinek.
więcej
|
|
,,Ojciec Mateusz" nie daje szans konkurencji
„Ojciec Mateusz” cały czas jest hitem – z konkurencją wygrywają zarówno czwartkowe premiery nowych odcinków, jak i ich niedzielne powtórki. Obie emisje mają niemal tyle samo widzów, ale to powtórki notują lepsze udziały w rynku.
więcej
|
|
Milion w ,,Milionerach" bez rekordu widowni
Tylko 2,8 mln widzów oglądało niedzielne wydanie teleturnieju TVN „Milionerzy”, w którym Krzysztof Wójcik jako pierwszy w Polsce wygrał milion zł. Nie była to jednak rekordowa widownia w historii programu.
więcej
|
|
Małgorzata Wyszyńska zwolniona z "Wiadomości"
Małgorzata Wyszyńska nie będzie już prowadzić programu informacyjnego TVP 1 - “Wiadomości”.
więcej
|
|
TVP1: debiut serialu ,,Duch w dom"
Kolejny nowy serial TVP1 „Duch w dom” zadebiutuje na antenie drugiego dnia Świąt Wielkanocnych – w poniedziałek 5 kwietnia o godzinie 20.15.
więcej
|
|
Filmy Disneya i Syreny w ofercie VoD sieci UPC
Sieć kablowa UPC Polska poszerzyła w poniedziałek ofertę usługi wideo na żądanie o filmy ze studia Walt Disney Pictures, a od kwietnia br. dołączą do niej też produkcje dystrybuowane przez firmę Syrena Films.
więcej
|
|
Duży spadek TVP 1, Polsat odrabia straty
Bez zmian na rynku telewizyjnym. Na czele w dalszym ciągu TVP 1, przed TVN – w górę Polsat, TVP Info i TVN 24 Więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia. więcej
|
|
Jambox z usługą wideo na żądanie HBO Digital
Telewizja cyfrowa Jambox uruchomiła nową usługę wideo na żądanie - HBO Digital (HBO on demand). Abonenci mają dostęp do biblioteki, która oferuje kilkadziesiąt pozycji programowych z aktualnej oferty HBO podzielonych na 20 działów tematycznych. więcej
|
|
Radio |
|
|
Gdzie i jak Polacy słuchają radia?
Najczęściej słuchamy radia w domu i za pomocą sygnału naziemnego – wynika z podsumowania ubiegłorocznego badania Radio Track. Połowa Polaków w ciągu dnia słucha tylko jednej stacji.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Spot iPlusa z palcem w nosie nie zachęca do piractwa (wideo)
Komisja Etyki Reklamy oddaliła skargę przeciwko spotowi iPlusa pokazującemu mężczyznę z palcem w nosie pobierającego muzykę z internetu. Autor protestu zarzucił przekazowi promowanie piractwa.
więcej
|
|
,,Po prostu maluj!" w kampanii Jedynki (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa farb i emalii Jedynka. Akcję pod hasłem „Po prostu maluj!” przygotowały agencja reklamowa Just i dom mediowy Macroscope OMD.
więcej
|
|
Pampers.pl: Przyszła na świat zupełnie nowa strona (wideo)
W prasie, internecie i BTL-u trwa kampania reklamowa nowej odsłony serwisu pampers.pl. Akcję pod hasłem „Przyszła na świat zupełnie nowa strona” – skierowaną do kobiet w ciąży i młodych matek – przygotowały agencja reklamowa Saatchi &Saatchi i dom mediowy Mediacom.
więcej
|
|
W szkołach i internecie rusza piłkarska kampania Pumy
Pod hasłem „Love Equals Football” startuje piłkarska kampania reklamowa Pumy. Akcja – skierowana do młodzieży – obejmuje internet i szkoły średnie. więcej
|
|
Right Guard: Start your day right!
W telewizji, punktach sprzedaży i na outdoorze rusza kampania reklamowa kosmetyków Right Guard. Akcję pod hasłem „Start your day right!” i towarzyszącą jej promocję przygotowały agencje Proximity i Albedo Marketing oraz dom mediowy Optimum Media OMD.
więcej
|
|
Tomasz Ebbig i Krzysztof Szymczak w Scholz & Friends Warszawa
Tomasz Ebbig i Krzysztof Szymczak dołączyli do zespołu client service w Scholz & Friends Warszawa. Wcześniej pracowali w agencjach w Londynie i Nowym Jorku.
więcej
|
|
Zimna wojna reklamuje ,,Pół na pół" w Simplusie (wideo)
W telewizji, kinach, prasie i na outdoorze rusza kampania reklamowa oferty „Pół na pół” w Simplusie. Akcja - przygotowana przez agencję 303 i dom mediowy Media Direction - nawiązuje do konwencji filmów szpiegowskich o zimnej wojnie.
więcej
|
|
,,O tym się mówi" w kampanii K-Swiss
W prasie i punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa butów sportowych K-Swiss. Akcję pod hasłem „O tym się mówi” przygotowała i realizuje dystrybuująca te produkty firma We Global Distribution.
więcej
|
|
Carat: globalne nakłady na reklamę wzrosną w b.r. o 2,9 proc.
Dom mediowy Carat prognozuje, że globalne nakłady na reklamę zwiększą się w bieżącym roku o 2,9 proc. więcej
|
|
Kamis promuje się w programie kulinarnym Joanny Brodzik (wideo)
TVP1 rozpoczęła emisję programu kulinarnego Joanny Brodzik. Jego partnerem jest firma Kamis, której przyprawy pojawiają się w samym programie oraz towarzyszących mu billboardach sponsorskich.
więcej
|
|
Lucy Liu ambasadorką kampanii Heinz na rzecz walki z niedożywieniem u dzieci
Lucy Liu została ambasadorką kampanii społecznej firmy Heinz na rzecz zwalczania niedożywienia u dzieci. Aktorka będzie poruszać ten temat w mediach, odwiedzi również jeden z krajów objętych akcją.
więcej
|
|
Mother dla Powerade
Coca-Cola powierzyła agencji Mother globalny budżet reklamowy marki Powerade.
więcej
|
|
Interpublic Group kupuje brazylijską agencję CUBOCC
Holding reklamowy Interpublic Group kupił brazylijską agencję CUBOCC.
więcej
|
|
Kasa i Egipt w promocji maszynek BIC
W punktach sprzedaży trwa promocja maszynek do golenia BIC, w której można wygrać pieniądze i wycieczki do Egiptu. Akcję opartą na mechanizmie konkursu SMS-owego realizuje agencja Kore Konnektiv
więcej
|
|
TVN Warszawa i City Channel stworzyły wspólny pakiet reklamowy
TVN Warszawa i City Channel wprowadzają wspólny pakiet reklamowy. Obejmuje on emisję spotów w tym kanale oraz na ekranach City Channel w warszawskich autobusach miejskich.
więcej
|
|
Think Kong będzie promować w internecie Adobe Creative Suite 5
Agencja Think Kong wygrała konkurs na przygotowanie i realizację kampanii wprowadzającej nowej edycję pakietu Adobe Creative Suite. Działania będą prowadzone w internecie.
więcej
|
|
WCRS z globalnym budżetem Glenmorangie
Agencja WCRS wygrała przetarg na globalny budżet reklamowy firmy Glenmorangie.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Show" goni ,,Party", duży wzrost ,,Vivy!"
„Party”, lider segmentu pism people, zanotował w grudniu ub.r. niewielki spadek sprzedaży, zyskało zaś konkurencyjne „Show”. Sporo do góry poszła też sprzedaż „Vivy!”.
więcej
|
|
,,Logo" z dodatkiem o nawigacjach samochodowych
W trafiającym właśnie do sprzedaży kwietniowym numerze miesięcznika „Logo” (Agora) znajduje się dodatek o nawigacjach samochodowych. Magazyn wspiera kampania reklamowa w radiu, prasie, internecie i na outdoorze.
więcej
|
|
Media Regionalne uruchamiają serwisy RegioDom, RegioMoto i RegioFirma
W najbliższym miesiącu Media Regionalne udostępnią serwisy ogłoszeniowe RegioDom i RegioMoto oraz witrynę RegioFirma. Będą je wspierać działania SEO prowadzone przez agencję Cube Group.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
W internecie informacje ważniejsze niż kontakty międzyludzkie
Polscy internauci częściej szukają w sieci informacji niż kontaktują się z innymi użytkownikami – wynika z badania firmy Oriaq. W tym drugim celu wykorzystywana jest przede wszystkim poczta mailowa.
więcej
|
|
Tylko co czwarty Polak oszczędza dodatkowo na emeryturę
Jedynie 25 proc. Polaków oszczędza dodatkowo na emeryturę, korzystając najczęściej z rachunków ROR, IKE i lokat – wynika z badania PBS DGA. Najwięcej z tych osób uzasadnia, że świadczenia z ZUS i OFE będą niewystarczające.
więcej
|
|
Jedna piąta Polaków pracowała za granicą
Jedna piąta Polaków (20 proc.) przyznaje, że zdarzyło im się pracować za granicą; 12 proc., choć za granicą nie pracowało, rozważa taką możliwość; jednak 22 proc. badanych nie wie, co zrobić, żeby wyjazd do pracy za granicą był bezpieczny - wynika z sondażu TNS OBOP. więcej
|
|
Ipsos: spadł wskaźnik optymizmu konsumentów
Wskaźnik optymizmu konsumentów (WOK) spadł o 2,33 pkt do poziomu 90,8 pkt w marcu, podał instytut badawczy Ipsos w komunikacie w poniedziałek. Wskaźnik klimatu gospodarczego spadł o 3,14 pkt do 81,5 pkt.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|