Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 30 Marzec 2010  
  witrualnemedia.pl
 
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Coraz mniej widzów ,,Tylko nas dwoje"

Nowy program „Tylko nas dwoje. Just the two of us”, emitowany w sobotnie wieczory w Polsacie, ogląda średnio 3,24 mln widzów. Widownia produkcji spada z odcinka na odcinek. więcej

Spot iPlusa z palcem w nosie nie zachęca do piractwa (wideo)

Komisja Etyki Reklamy oddaliła skargę przeciwko spotowi iPlusa pokazującemu mężczyznę z palcem w nosie pobierającego muzykę z internetu. Autor protestu zarzucił przekazowi promowanie piractwa. więcej

W internecie informacje ważniejsze niż kontakty międzyludzkie

Polscy internauci częściej szukają w sieci informacji niż kontaktują się z innymi użytkownikami – wynika z badania firmy Oriaq. W tym drugim celu wykorzystywana jest przede wszystkim poczta mailowa. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

PrimeMovers poszukuje osoby na stanowisko
NEW BUSINESS MANAGER

White Rabbit poszukuje osoby na stanowisko
JUNIOR COPYWRITER

Master-Media poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager / New Business

MTV Networks Polska poszukuje osoby na stanowisko
Talent & Artist Specialist

MTV Networks Polska poszukuje osoby na stanowisko
SALES MANAGER

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Ojciec Mateusz" nie daje szans konkurencji

„Ojciec Mateusz” cały czas jest hitem – z konkurencją wygrywają zarówno czwartkowe premiery nowych odcinków, jak i ich niedzielne powtórki. Obie emisje mają niemal tyle samo widzów, ale to powtórki notują lepsze udziały w rynku.  więcej

,,Show" goni ,,Party", duży wzrost ,,Vivy!"

„Party”, lider segmentu pism people, zanotował w grudniu ub.r. niewielki spadek sprzedaży, zyskało zaś konkurencyjne „Show”. Sporo do góry poszła też sprzedaż „Vivy!”. więcej

Milion w ,,Milionerach" bez rekordu widowni

Tylko 2,8 mln widzów oglądało niedzielne wydanie teleturnieju TVN „Milionerzy”, w którym Krzysztof Wójcik jako pierwszy w Polsce wygrał milion zł. Nie była to jednak rekordowa widownia w historii programu. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w styczniu
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (styczeń 2010 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, turystyka, sport, motoryzacja, praca czy informacja?
Facebook z 4 mln użytkowników, GG liderem aplikacji
Z Facebooka korzystało w styczniu ponad 4 mln polskich internautów – wynika z badania Megapanel PBI/Gemius. Natomiast w nowej kategorii obejmujące wszystkie aplikacje internetowe zdecydowanie najpopularniejszy jest komunikator Gadu-Gadu.
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Coraz mniej widzów ,,Tylko nas dwoje"

Nowy program „Tylko nas dwoje. Just the two of us”, emitowany w sobotnie wieczory w Polsacie, ogląda średnio 3,24 mln widzów. Widownia produkcji spada z odcinka na odcinek. więcej

,,Ojciec Mateusz" nie daje szans konkurencji

„Ojciec Mateusz” cały czas jest hitem – z konkurencją wygrywają zarówno czwartkowe premiery nowych odcinków, jak i ich niedzielne powtórki. Obie emisje mają niemal tyle samo widzów, ale to powtórki notują lepsze udziały w rynku.  więcej

Milion w ,,Milionerach" bez rekordu widowni

Tylko 2,8 mln widzów oglądało niedzielne wydanie teleturnieju TVN „Milionerzy”, w którym Krzysztof Wójcik jako pierwszy w Polsce wygrał milion zł. Nie była to jednak rekordowa widownia w historii programu. więcej

Małgorzata Wyszyńska zwolniona z "Wiadomości"

Małgorzata Wyszyńska nie będzie już prowadzić programu informacyjnego TVP 1 - “Wiadomości”. więcej

TVP1: debiut serialu ,,Duch w dom"

Kolejny nowy serial TVP1 „Duch w dom” zadebiutuje na antenie drugiego dnia Świąt Wielkanocnych – w poniedziałek 5 kwietnia o godzinie 20.15. więcej

Filmy Disneya i Syreny w ofercie VoD sieci UPC

Sieć kablowa UPC Polska poszerzyła w poniedziałek ofertę usługi wideo na żądanie o filmy ze studia Walt Disney Pictures, a od kwietnia br. dołączą do niej też produkcje dystrybuowane przez firmę Syrena Films. więcej

Duży spadek TVP 1, Polsat odrabia straty

Bez zmian na rynku telewizyjnym. Na czele w dalszym ciągu TVP 1, przed TVN – w górę Polsat, TVP Info i TVN 24 Więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia. więcej

Jambox z usługą wideo na żądanie HBO Digital

 Telewizja cyfrowa Jambox uruchomiła nową usługę wideo na żądanie - HBO Digital (HBO on demand). Abonenci mają dostęp do biblioteki, która oferuje kilkadziesiąt pozycji programowych z aktualnej oferty HBO podzielonych na 20 działów tematycznych. więcej

Radio
 
Gdzie i jak Polacy słuchają radia?

Najczęściej słuchamy radia w domu i za pomocą sygnału naziemnego – wynika z podsumowania ubiegłorocznego badania Radio Track. Połowa Polaków w ciągu dnia słucha tylko jednej stacji. więcej

Reklama
 
Spot iPlusa z palcem w nosie nie zachęca do piractwa (wideo)

Komisja Etyki Reklamy oddaliła skargę przeciwko spotowi iPlusa pokazującemu mężczyznę z palcem w nosie pobierającego muzykę z internetu. Autor protestu zarzucił przekazowi promowanie piractwa. więcej

,,Po prostu maluj!" w kampanii Jedynki (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa farb i emalii Jedynka. Akcję pod hasłem „Po prostu maluj!” przygotowały agencja reklamowa Just i dom mediowy Macroscope OMD. więcej

Pampers.pl: Przyszła na świat zupełnie nowa strona (wideo)

W prasie, internecie i BTL-u trwa kampania reklamowa nowej odsłony serwisu pampers.pl. Akcję pod hasłem „Przyszła na świat zupełnie nowa strona” – skierowaną do kobiet w ciąży i młodych matek – przygotowały agencja reklamowa Saatchi &Saatchi i dom mediowy Mediacom. więcej

W szkołach i internecie rusza piłkarska kampania Pumy

Pod hasłem „Love Equals Football” startuje piłkarska kampania reklamowa Pumy. Akcja – skierowana do młodzieży – obejmuje internet i szkoły średnie. więcej

Right Guard: Start your day right!

W telewizji, punktach sprzedaży i na outdoorze rusza kampania reklamowa kosmetyków Right Guard. Akcję pod hasłem „Start your day right!” i towarzyszącą jej promocję przygotowały agencje Proximity i Albedo Marketing oraz dom mediowy Optimum Media OMD. więcej

Tomasz Ebbig i Krzysztof Szymczak w Scholz & Friends Warszawa

Tomasz Ebbig i Krzysztof Szymczak dołączyli do zespołu client service w Scholz & Friends Warszawa. Wcześniej pracowali w agencjach w Londynie i Nowym Jorku. więcej

Zimna wojna reklamuje ,,Pół na pół" w Simplusie (wideo)

W telewizji, kinach, prasie i na outdoorze rusza kampania reklamowa oferty „Pół na pół” w Simplusie. Akcja - przygotowana przez agencję 303 i dom mediowy Media Direction - nawiązuje do konwencji filmów szpiegowskich o zimnej wojnie. więcej

,,O tym się mówi" w kampanii K-Swiss

W prasie i punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa butów sportowych K-Swiss. Akcję pod hasłem „O tym się mówi” przygotowała i realizuje dystrybuująca te produkty firma We Global Distribution. więcej

Carat: globalne nakłady na reklamę wzrosną w b.r. o 2,9 proc.

Dom mediowy Carat prognozuje, że globalne nakłady na reklamę zwiększą się w bieżącym roku o 2,9 proc. więcej

Kamis promuje się w programie kulinarnym Joanny Brodzik (wideo)

TVP1 rozpoczęła emisję programu kulinarnego Joanny Brodzik. Jego partnerem jest firma Kamis, której przyprawy pojawiają się w samym programie oraz towarzyszących mu billboardach sponsorskich. więcej

Lucy Liu ambasadorką kampanii Heinz na rzecz walki z niedożywieniem u dzieci

Lucy Liu została ambasadorką kampanii społecznej firmy Heinz na rzecz zwalczania niedożywienia u dzieci. Aktorka będzie poruszać ten temat w mediach, odwiedzi również jeden z krajów objętych akcją. więcej

Mother dla Powerade

Coca-Cola powierzyła agencji Mother globalny budżet reklamowy marki Powerade. więcej

Interpublic Group kupuje brazylijską agencję CUBOCC

Holding reklamowy Interpublic Group kupił brazylijską agencję CUBOCC. więcej

Kasa i Egipt w promocji maszynek BIC

W punktach sprzedaży trwa promocja maszynek do golenia BIC, w której można wygrać pieniądze i wycieczki do Egiptu. Akcję opartą na mechanizmie konkursu SMS-owego realizuje agencja Kore Konnektiv więcej

TVN Warszawa i City Channel stworzyły wspólny pakiet reklamowy

TVN Warszawa i City Channel wprowadzają wspólny pakiet reklamowy. Obejmuje on emisję spotów w tym kanale oraz na ekranach City Channel w warszawskich autobusach miejskich. więcej

Think Kong będzie promować w internecie Adobe Creative Suite 5

Agencja Think Kong wygrała konkurs na przygotowanie i realizację kampanii wprowadzającej nowej edycję pakietu Adobe Creative Suite. Działania będą prowadzone w internecie. więcej

WCRS z globalnym budżetem Glenmorangie

Agencja WCRS wygrała przetarg na globalny budżet reklamowy firmy Glenmorangie.   więcej

Prasa
 
,,Show" goni ,,Party", duży wzrost ,,Vivy!"

„Party”, lider segmentu pism people, zanotował w grudniu ub.r. niewielki spadek sprzedaży, zyskało zaś konkurencyjne „Show”. Sporo do góry poszła też sprzedaż „Vivy!”. więcej

,,Logo" z dodatkiem o nawigacjach samochodowych

W trafiającym właśnie do sprzedaży kwietniowym numerze miesięcznika „Logo” (Agora) znajduje się dodatek o nawigacjach samochodowych. Magazyn wspiera kampania reklamowa w radiu, prasie, internecie i na outdoorze. więcej

Media Regionalne uruchamiają serwisy RegioDom, RegioMoto i RegioFirma

W najbliższym miesiącu Media Regionalne udostępnią serwisy ogłoszeniowe RegioDom i RegioMoto oraz witrynę RegioFirma. Będą je wspierać działania SEO prowadzone przez agencję Cube Group. więcej

Internet
 
W internecie informacje ważniejsze niż kontakty międzyludzkie

Polscy internauci częściej szukają w sieci informacji niż kontaktują się z innymi użytkownikami – wynika z badania firmy Oriaq. W tym drugim celu wykorzystywana jest przede wszystkim poczta mailowa. więcej

Europejczycy kupują w internecie, ale unikają zagranicznych stron

Unijni konsumenci nadal nie korzystają ze wszystkich zalet rynku wewnętrznego z powodu przeszkód w handlu transgranicznym. Nierównowaga pomiędzy transgranicznym a krajowym handlem elektronicznym powiększa się – wynika z danych Komisji Europejskiej. więcej

Gadu-Gadu 10 zaczyna szyfrować rozmowy

W nowej wersji komunikatora Gadu-Gadu wprowadzono szyfrowanie rozmów. Ma to zwiększyć bezpieczeństwo użytkowników tej aplikacji. więcej

Nokia kupiła Novarrę

Nokia zakupiła firmę Novarra, dostawcę przeglądarki mobilnego internetu i platform usługowych. więcej

Michał Macierzyński: z Bankier.pl do PKO Bank Polski

Na początku maja do kadry menadżerskiej PKO Banku Polskiego dołączy Michał Macierzyński. więcej

Han Bright z nowym serwisem, logotypem i dyrektorem zarządzającym

Tworząca serwisy internetowe dla dzieci i rodziców firma Han Bright odświeżyła swoją identyfikację wizualną i stronę internetową. Jednocześnie funkcję dyrektora zarządzającego firmy objął Wojciech Follprecht. więcej

Infobot.pl dostępny pod numerem 100 w Gadu-Gadu 10

Z Infobota można już korzystać pod numerem 100 w komunikatorze Gadu-Gadu 10. Bot umożliwia łatwe sprawdzenie wiadomości, tłumaczeń i ciekawostek. więcej

Asseco Poland z nowym serwisem internetowym od Believe

Ruszyła nowa wersja serwisu internetowego firmy Asseco Poland. Witrynę przygotowała agencja reklamowa Believe. więcej

Wielkanocna gra Wedla

Nową wersję wielkanocnej gry Wedla udostępniono w wersji na iPhone’y i w serwisie zlapjajka.pl. Tę witrynę wspiera również internetowa kampania reklamowa. więcej

Badania Marketingowe
 
W internecie informacje ważniejsze niż kontakty międzyludzkie

Polscy internauci częściej szukają w sieci informacji niż kontaktują się z innymi użytkownikami – wynika z badania firmy Oriaq. W tym drugim celu wykorzystywana jest przede wszystkim poczta mailowa. więcej

Tylko co czwarty Polak oszczędza dodatkowo na emeryturę

Jedynie 25 proc. Polaków oszczędza dodatkowo na emeryturę, korzystając najczęściej z rachunków ROR, IKE i lokat – wynika z badania PBS DGA. Najwięcej z tych osób uzasadnia, że świadczenia z ZUS i OFE będą niewystarczające. więcej

Jedna piąta Polaków pracowała za granicą

Jedna piąta Polaków (20 proc.) przyznaje, że zdarzyło im się pracować za granicą; 12 proc., choć za granicą nie pracowało, rozważa taką możliwość; jednak 22 proc. badanych nie wie, co zrobić, żeby wyjazd do pracy za granicą był bezpieczny - wynika z sondażu TNS OBOP. więcej

Ipsos: spadł wskaźnik optymizmu konsumentów

Wskaźnik optymizmu konsumentów (WOK) spadł o 2,33 pkt do poziomu 90,8 pkt w marcu, podał instytut badawczy Ipsos w komunikacie w poniedziałek. Wskaźnik klimatu gospodarczego spadł o 3,14 pkt do 81,5 pkt. więcej

Public Relations
 
Multi Communications dla Provimi Polska
Grass Roots z Xevin Investments
Technologie
 
Zimna wojna reklamuje ,,Pół na pół" w Simplusie (wideo)
TPSA ma 8 mld zł wolnych zasobów, które może przeznaczyć na przejęcia
Nokia kupiła Novarrę
Mediatel zbuduje infrastrukturę telefonii mobilnej dla sieci Inea
Spadła liczba użytkowników telefonii stacjonarnej, wzrosła mobilnej
Motorola Milestone dostępna w sieci Play
Dariusz Skupiński regional managerem w ViewSonic Europe
Orange Austria przedłuża umowę Managed Services z Alcatelem-Lucentem
UKE obniży stawki MTR do 3,2 eurocenta/ min od stycznia 2011 r.
iSuppli: sprzedaż e-booków w Chinach wzrośnie w b.r. o 70 proc.
Gospodarka
 
Zmowa taksówkowa wykryta w Gdańsku
Kilkaset aptek zbankrutowało w 2009 r.
MinFin widzi konieczność utrzymania 20,5-mld linii kredytowej z MFW
Ipsos: spadł wskaźnik optymizmu konsumentów
Bank pożyczy na podatek
NBP chce zasilić MFW w ramach NAB i zrezygnować z odnowienia linii kredytowej
Od blisko roku sygnały o ożywieniu
Giza Polish Ventures FIZ zainwestuje 60 mln euro w polskie firmy
NWZ Mediatela zdecyduje o emisji akcji serii J w związku z połączeniem z CenterNetem
Kultura/Rozrywka
 
Polsat szuka artystów "trendy" na festiwal Sopot TOPtrendy Festiwal 2010
Robert Pattinson kocha i bawi
Madonna na zawsze w trasie
Animowany smok pokonał Alicję
Gaba Kulka, Kasia Nosowska, Nergal i Czesław Śpiewa
Półtora miliona funtów dla The Libertines
Shakira pewniejsza po terapii
Zdegradowana Drew Barrymore
Courteney Cox nie wiedziała, co zrobić z dzieckiem
Miley Cyrus rzuciła Hannah Montanę
 
Praca Najnowsze oferty
Specjalista ds. techniki telewizyjnej
[ Orange sport ]  | mazowieckie
Administrator systemów informatycznych
[ Orange sport ]  | mazowieckie
Kierownik Postprodukcji Filmowej
[ Film Garden ]  | mazowieckie
Prezenterka / Dziennikarka Sportowa
[ Orange sport info ]  | mazowieckie
szef działu sprzedaży
[ Radio Fest ]  | śląskie
NEW BUSINESS MANAGER
[ PrimeMovers ]  | mazowieckie
JUNIOR COPYWRITER
[ White Rabbit ]  | mazowieckie
Account Manager / New Business
[ Master-Media ]  | mazowieckie
SALES MANAGER
[ MTV Networks Polska ]  | mazowieckie
Talent & Artist Specialist
[ MTV Networks Polska ]  | mazowieckie
researcher /młodszy redaktor
[ Gizmodo Polska ]  | cała Polska
ACCOUNT MANAGER
[ Gizmodo Polska ]  | cała Polska
Dyrektor Marketingu
[ Kino Polska TV ]  | mazowieckie
Montażysta
[ Telewizja Kino Polska ]  | mazowieckie
Copywriter
[ Telewizja Kino Polska ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł
Nasz Gość
Leszek Kozioł (prezes Radia Eska)

- Uważam, że prowadzenie lokalnej rozgłośni radiowej straci sens w perspektywie 10 lat - twierdzi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Leszek Kozioł, prezes Radia Eska (ZPR). więcej

Kwestionariusz
Sławomir Komiński: brzydzę się obłudą i lizusostwem

Na pytania odpowiada Sławomir Komiński, Wiceprezes Zarządu One-2-One S.A. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl