|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 28 Marzec 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Łukasz Wejchert: Nie boimy się kanibalizacji
- Założyliśmy, że to seriale i produkcje telewizyjne będą kołami napędowymi OnetVOD. I rzeczywiście emisje w internecie świetnie uzupełniają naszą ofertę telewizyjną – mówi po miesiącu funkcjonowania projektu Łukasz Wejchert, prezes Grupy Onet.pl.
więcej |
|
Wojciech Zimiński i Dariusz Rosiak usunięci z Trójki
Z anteny radiowej Trójki z początkiem kwietnia znika program Dariusza Rosiaka „Raport o stanie świata”, który nadawany był w soboty między 11.00 a 13.00. Jego miejsce zajmie „Markomania” Marka Niedźwieckiego.
więcej |
|
81 proc. Polaków słucha codziennie radia
81 proc. Polaków w wieku 15-75 lat deklarowało w ubiegłym roku, że słucha codziennie radia – wynika z podsumowania badania Radio Track. Ponad połowa Polaków w ciągu dnia korzysta z tego medium maksymalnie prze cztery godziny, przede wszystkim przed południem.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Koniec Sopot Hit Festiwal
Sopot Hit Festiwal, cykliczna impreza organizowana przez TVP2 i Radio Eska, w tym roku nie odbędzie się. Być może zastąpi go podobny festiwal zorganizowany w innym mieście.
więcej
|
|
UPC: VoD w kolejnych miastach w II kwartale
W II kwartale br. sieć kablowa UPC Polska planuje udostępnić oferowaną przez siebie usługę wideo na żądanie abonentom w aglomeracji katowickiej i Trójmieście.
więcej
|
|
Serial z Małgorzatą Kożuchowską wygrywa z konkurencją
Serial kryminalny „Nowa”, emitowany przez TVP2 w czwartkowe wieczory, ogląda średnio 2,23 mln widzów, zapewniając stacji pozycję lidera pasma.
więcej
|
|
Wpadki telewizyjne: ,,Wiadomości" o medalach Kowalczyk (wideo)
Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne - podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych.
więcej
|
|
Canal+, Planete i TVP 1 o zbrodni katyńskiej
W związku z 70. rocznicą zbrodni w Katyniu Canal+ i Planete wyemitują filmy dokumentalne poświęcone tym tragicznym wydarzeniom. Tragedia polskich oficerów będzie też tematem kolejnego odcinka cyklu „Szerokie tory” nadawanego w TVP 1.
więcej
|
|
UPC bez Canal+ i HBO w analogu
Od kwietnia br. kanały premium Canal+ i HBO znikną z oferty analogowej sieci UPC Polska. Będą dostępne wyłącznie w telewizji cyfrowej operatora.
więcej
|
|
Koniec "Przez 24 godziny"
Trwający obecnie sezon popularnego serialu "Przez 24 godziny" będzie ostatni.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Koniec Sopot Hit Festiwal
Sopot Hit Festiwal, cykliczna impreza organizowana przez TVP2 i Radio Eska, w tym roku nie odbędzie się. Być może zastąpi go podobny festiwal zorganizowany w innym mieście.
więcej
|
|
Wojciech Zimiński i Dariusz Rosiak usunięci z Trójki
Z anteny radiowej Trójki z początkiem kwietnia znika program Dariusza Rosiaka „Raport o stanie świata”, który nadawany był w soboty między 11.00 a 13.00. Jego miejsce zajmie „Markomania” Marka Niedźwieckiego.
więcej
|
|
81 proc. Polaków słucha codziennie radia
81 proc. Polaków w wieku 15-75 lat deklarowało w ubiegłym roku, że słucha codziennie radia – wynika z podsumowania badania Radio Track. Ponad połowa Polaków w ciągu dnia korzysta z tego medium maksymalnie prze cztery godziny, przede wszystkim przed południem.
więcej
|
|
NIK: liczne nieprawidłowości w Polskim Radiu
Jeszcze w kwietniu światło dzienne ujrzy raport NIK, który ujawnia liczne nieprawidłowości w centrali Polskiego Radia, obejmującej anteny ogólnopolskie - poinformował Wirtualnemedia.pl Paweł Biedziak, rzecznik prasowy NIK.
więcej
|
|
Marek Niedźwiecki od 1 kwietnia znowu w Trójce
1 kwietnia Marek Niedźwiecki wraca na antenę radiowej Trójki. Tego dnia pojawi się w porannym programie „Tu Baron”, a potem w samo południe poprowadzi audycję „Muzyka ciszy”.
więcej
|
|
NIK: Polskie Radio marnuje pieniądze
3,6 mln zł kosztowało powoływanie i odwoływanie kolejnych zarządów regionalnych rozgłośni Polskiego Radia w latach 2006-2008. W przypadku rozgłośni w Gdańsku i Warszawie wnioski do prokuratury.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Sieć Plus wprowadzała klientów w błąd w reklamie
Sąd Apelacyjny uznał, że zakwestionowana przez UOKiK reklama operatora sieci Plus 'iPlus dla ciebie' z komputerem wprowadzała w błąd. Wcześniej decyzję prezesa Urzędu potwierdził Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
więcej
|
|
Zakopower znów reklamuje kredyty hipoteczne w Banku Millennium (wideo)
W najważniejszych mediach rozpoczyna się kolejny etap kampanii reklamowej kredytów hipotecznych w Banku Millennium z udziałem zespołu Zakopower. Akcję przygotowały agencja Mather Communications i dom mediowy Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Google udostępnia remarketing w AdWords
W należącej do Google sieci reklamowej AdWords udostępniona została bezpłatnie funkcja remarketingu. Pozwala ona kierować przekazy reklamowe konkretnym internautom na podstawie ich wcześniejszej aktywności w określonym serwisie.
więcej
|
|
Aktorka jako fizjolog wprowadza w błąd - spot Herbapectu do zmiany (wideo)
Komisja Etyki Reklamy przychyliła się do skargi zarzucającej spotowi syropu Herbapect, że występująca w nim aktorka opisana jako fizjolog wprowadza odbiorców w błąd. Odpowiedzialna za tę kampanię firma Aflofarm Farmacja twierdziła, takie sytuacje są powszechne w komunikacji reklamowej.
więcej
|
|
Kapsle Tymbarku w wiosennej kampanii ,,Kochaj życie" (wideo)
W telewizji rozpoczęła się wiosenna odsłona kampanii „Kochaj życie” reklamującej napoje Tymbark. Akcja pokazuje kapsle tych produktów z zabawnym hasłami.
więcej
|
|
Rodzina muszkieterów reklamuje Winiary Pomysł na... karkówkę (wideo)
W telewizji i na outdoorze kończy się kampania reklamowa dania Winiary Pomysł na... karkówkę. Akcję, w której występuje rodzina bawiąca się w muszkieterów, przygotowały agencja reklamowa Legend Group i dom mediowy Mediaedge:cia.
więcej
|
|
Żywiec Zdrój: Wejdź na dobry szlak wiosną! (wideo)
W najważniejszych mediach rozpoczyna się wiosenna kampania reklamowa wody Żywiec Zdrój. Akcję pod hasłem „Wejdź na dobry szlak wiosną!” przygotowały agencje Young & Rubicam i Garden of Words oraz dom mediowy MediaCom.
więcej
|
|
Orange promuje w sklepach Ikea mobilny internet
W sklepach sieci Ikea trwa promocja mobilnego internetu w Orange. Akcję przygotowały i realizują firmy New Look Group i AdPistols.
więcej
|
|
Palmolive Naturals Nutra Fruit: Przyjemność, która uzależnia (wideo)
)W telewizji i prasie trwa kampania reklamowa wprowadzająca żele pod prysznic Palmolive Naturals Nutra Fruit. Akcję – prowadzoną pod hasłem „Przyjemność, która uzależnia” – przygotowały agencje Young & Rubicam France i Media Metropolis oraz dom mediowy Mediaedge:cia. więcej
|
|
Jude Law w reklamie Dior
Brytyjski aktor Jude Law wystąpi w reżyserowanej przez Guya Ritchiego telewizyjnej reklamie luksusowej marki Christian Dior.
więcej
|
|
Rusza przetarg na oprawę i promocję eventów w Szczecinie
Władze Szczecina rozpoczynają przetarg na koncepcję szaty graficznej i projekty materiałów promujących wydarzenia organizowane w tym mieście w najbliższych trzech latach. Propozycje można zgłaszać do 6 kwietnia.
więcej
|
|
MediaCom z medialnym budżetem EA
Dom mediowy MediaCom wygrał przetarg na paneuropejski budżet medialny firmy Electronic Arts.
więcej
|
|
,,Wypiękniej na wiosnę!" - promocja kosmetyków P&G w Delikatesach Centrum
W Delikatesach Centrum trwa promocja kosmetyków Procter & Gamble. Akcję pod hasłem „Wypiękniej na wiosnę!” przygotowała i realizuje agencja Swiift.
więcej
|
|
Orange reklamuje dotykowe telefony Samsung
Rusza kampania Orange reklamująca dostępne w tej sieci dotykowe telefony Samsung. Akcja – przygotowana przez agencję Walk The Line – obejmuje radio, prasę i outdoor.
więcej
|
|
Bank Pocztowy reklamuje konta i lokaty
W internecie wystartowała kampania reklamowa kont i lokat w Banku Pocztowym. Akcja obejmuje serwisy z sieci Affiliando.
więcej
|
|
allerco: Troskliwie dba o delikatną skórę
W prasie, internecie oraz przychodniach i aptekach trwa kampania reklamowa preparatów allerco. Akcja – skierowana do młodych matek – przebiega pod hasłem „Troskliwie dba o delikatną skórę”.
więcej
|
|
Brooklyn Brothers dla Land Rover
Firma Land Rover zatrudniła agencję The Brooklyn Brothers do przygotowania kampanii reklamowej wspierającej światową premierę samochodu Range Rover LRX.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Lis: baran polityk plecie bzdury, baran dziennikarz to notuje
Telewizje w Polsce nie traktują widza poważnie, ogłupiają go nadmierną liczbą reklam, faworyzują głupotę - takie opinie padały podczas debaty pod hasłem "Dlaczego głupiejemy", którą zorganizowano na Uniwersytecie Warszawskim.
więcej
|
|
,,Chwila dla Ciebie" liderem, ,,Naj" stracił najwięcej
W styczniu br. liderem sprzedaży wśród tygodników poradnikowych była „Chwila dla Ciebie”. Tytuł ten jako jedyny zanotował wzrost, w dól poszła natomiast sprzedaż obu jego konkurentów.
więcej
|
|
,,Newsweek" z urodzinowym dodatkiem i kolekcją filmów
Magazyn „Newsweek” ukaże się dzisiaj wraz z urodzinowym dodatkiem „Newsweek Kobieta”. Towarzyszyć mu będzie pierwszy film z przygotowanej na tę okazję kolekcji 6 filmów DVD „Portrety Kobiet”.
więcej
|
|
,,Wprost" o wierze i religii
Tygodnik „Wprost” (AWR „Wprost”) poszerzony został o nową rubrykę „Wiara, religia, inspiracje”. Po raz pierwszy pojawiła się ona w świątecznym, podwójnym wydaniu pisma, które ukazało się w poniedziałek 29 marca br. więcej
|
|
Bauer wprowadza dwie kolekcje dla nastolatków
Wydawnictwo Bauer przygotowało dwie kolekcje skierowane do nastolatków. Pierwsza z nich to seria opracowań lektur szkolnych, a druga to cykl filmów Disneya.
więcej
|
|
Z ,,Pressa" i ,,Media & Marketing Polska" do Direct Publishing Group
Jacek Podgórski został nowym szefem działu news business w Direct Publishing Group, a Monika Maciąg objęła w spółce funkcję dyrektora wydawniczego. Firma zatrudniła też m.in. nowych new business managerów i nowych pracowników w dziale obsługi klienta.
więcej
|
|
Pożegnaliśmy Ignacego Rutkiewicza
Rodzina i przyjaciele, w tym przedstawiciele środowiska dziennikarskiego, pożegnali w sobotę we Wrocławiu dziennikarza, publicystę, dwukrotnego prezesa Polskiej Agencji Prasowej Ignacego Rutkiewicza. Rutkiewicz zmarł we Wrocławiu 22 marca. Miał 81 lat. więcej
|
|
Od czerwca internetowe wydania gazet będą płatne
Brytyjski dziennik "The Times" i tygodnik "The Sunday Times" będą od czerwca pobierać opłaty za dostęp do swych internetowych wydań - ogłosiła firma News International. Abonament będzie wynosił 1 funt dziennie lub 2 funty za tydzień.
więcej
|
|
"Walc z Baszirem" i "Rozbitkowie" z "Gazetą Wyborczą"
Dokumenty z Festiwalu Planet Doc Review - "Walc z Baszirem" i "Rozbitkowie" - ukażą się w najbliższy poniedziałek i wtorek na płytach DVD razem z "Gazetą Wyborczą".
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|