|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 25 Marzec 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Na reklamę w polskim internecie wydano 1,37 mld zł
Wartość polskiego rynku reklamy internetowej wyniosła w ubiegłym roku 1,373 mld zł brutto - wynika z badania IAB AdEx. Które formy reklamowe dominowały?
więcej
|
|
Polacy nie ufają reklamom w serwisach społecznościowych
Tylko 10 proc. polskich użytkowników serwisów społecznościowych ufa zamieszczanym w nim reklamom – wynika z badania IMAS OnLine na zlecenie Euro RSCG Sensors. Zdecydowanie bardziej wiarygodne są dla takich internautów opinie znajomych oraz informacje z wyszukiwarek i porównywarek cenowych.
więcej
|
|
Polacy zirytowani reklamami w telewizji jak nigdy dotąd
W bieżącym miesiącu mierzony przez OMG Metrics wskaźnik irytacji Polaków związanej z reklamami telewizyjnymi osiągnął najwyższy poziom. Badanie jest prowadzone przez firmę od ponad roku.
więcej
|
|
,,Prędkość zabija" w kampanii ,,Włącz myślenie!" (wideo)
Pod hasłem „Prędkość zabija” ruszyła w środę nowa odsłona kampanii edukacyjnej „Włącz myślenie!”.
więcej
|
|
Rogalska, Budnik i Chirowski w kampanii Radia Złote Przeboje
W telewizji i internecie rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa Radia Złote Przeboje. W akcji prowadzonej pod hasłem „Muzyka, którą kochasz!” występują prezenterzy tej stacji, m.in. Marzena Rogalska, Jarek Budnik i Agnieszka Kasprzyk..
więcej
|
|
Premio: Kochasz swoje auto? My również
W radiu, internecie i punktach sprzedaży rozpoczyna się kampania reklamowa sieci serwisów samochodowych Premio. Akcję pod hasłem „Kochasz swoje auto? My również” przygotowały firmy Polymus, Gamma, Universal McCann i Way4you.
więcej
|
|
Havas: 11,5-proc. spadek zysku w 2009 r.
Holdin reklamowy Havas zaprezentował swoje wyniki finansowe za 2009 rok.
więcej
|
|
Marta Dahlig zmieniła dział w MPG
Marta Dahlig objęła stanowisko project managera w dziale intelligence domu mediowego MPG. Wcześniej pracowała w firmie jako media planner buyer.
więcej
|
|
Supremum Group dalej dla Oenobiolu
Agencja Supremum Group kontynuuje obsługę marki Oenobiol. W bieżącym roku zajmie się przygotowaniem i realizacją jej strategii marketingowej.
więcej
|
|
Hyundai w zakresie ambient media postawił na EM Lab
Hyundai Motor Poland nawiązał współpracę z EM Lab w zakresie realizacji działań ambient mediowych (niestandardowa reklama zewnętrzna) dla nowego modelu ix35.
więcej
|
|
OMD z medialnym budżetem Coty
Dom mediowy OMD wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla firmy Coty na czterech anglojęzycznych rynkach.
więcej
|
|
,,Nowy wydawca, nowe możliwości" - kampania reklamowa ,,Wprost"
Pod hasłem „Nowy wydawca, nowe możliwości” rozpoczęła się kampania reklamowa tygodnika „Wprost”. W internetowych serwisach branżowych „Wprost” promuje nowe możliwości reklamowe na swoich łamach.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Gość Niedzielny" przed "Polityką", "Wprost" w dół o 34 proc.
Największe tygodniki opinii zamknęły styczeń 2010 r. spadkiem sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Liderem był "Gość Niedzielny", najwięcej - aż 34 proc. - stracił "Wprost" - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Polska" rezygnuje z wydania sobotniego w stolicy i zwalnia
Polskapresse, wydawca dziennika „Polska”, zrezygnuje z sobotniego wydania gazety w Warszawie. W związku z tym zwolnionych zostanie sześciu etatowych pracowników redakcji dziennika – będą to dziennikarze i redaktorzy. więcej
|
|
Marek Sowa: większe inwestycje w segment mediów cyfrowych
- Porozumienie Axela Springera z Ringier AG będzie miało realny wpływ na działalność polskiego oddziału wydawnictwa. Znacznie zwiększone zostaną m.in. inwestycje w segmencie mediów cyfrowych – poinformował Marek Sowa, prezes Axel Springer Polska. więcej
|
|
Carla Bruni została redaktorką naczelną
Francuska pierwsza dama, piosenkarka i była modelka Carla Bruni-Sarkozy do swych licznych obowiązków dodała jeszcze jeden - stanowisko redaktorki naczelnej kobiecego dodatku dziennika "Le Figaro".
więcej
|
|
Nowe pismo z prawdziwymi historiami medycznymi
Wydawnictwo Phoenix Press w czwartek 26 marca br. wprowadzi do sprzedaży magazyn true stories „SOS Ostry Dyżur”, będącym wydaniem specjalnym dwutygodnika „Z życia wzięte”.
więcej
|
|
Andrzej Andrysiak od kwietnia w ,,Dzienniku Gazecie Prawnej"
Andrzej Andrysiak z początkiem kwietnia br. dołączy do redakcji „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obejmie on stanowisko szefa sekretariatu redakcji.
więcej
|
|
Axel Springer ma przeprosić i zapłacić 100 tys. zł
Axel Springer Polska ma przeprosić Janusza i Honoratę Kaczmarków i zapłacić im 100 tys. zł za opublikowanie w 2009 r. w "Dzienniku" podsłuchów ich prywatnych rozmów z 2007 r., gdy b. szef MSWiA był w kręgu podejrzeń o przeciek z akcji CBA w resorcie rolnictwa. więcej
|
|
Sąd: "Super Express" ma przeprosić Olbrychskiego i jego żonę
"Super Express" (Murator S.A.) ma przeprosić Daniela Olbrychskiego i jego żonę za szydercze przedstawienie ich relacji małżeńskich: jego jako alkoholika a ją jako obsługującą go służącą - orzekł w środę Sąd Okręgowy w Warszawie. Wyrok jest nieprawomocny.
więcej
|
|
PMPG sfinalizowała zakup udziałów w AWR ,,Wprost"
Platforma Mediowa Point Group SA zakończyła transakcję zakupu 80 proc. udziałów w spółce AWR „Wprost”, wydawcy tygodnika „Wprost”, i dokonała 100 proc. płatności za nabyte udziały. więcej
|
|
Do resortu MSP wpłynęły dwie oferty zakupu Ruchu
Do MSP wpłynęły dwie pisemne odpowiedzi na publiczne zaproszenie do negocjacji w sprawie nabycia akcji spółki Ruch, poinformował w środę resort skarbu. Oferty złożyły NFI Jupiter oraz Lurena Investments.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w styczniu
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (styczeń 2010 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, turystyka, sport, motoryzacja, praca czy informacja?
więcej
|
|
Na reklamę w polskim internecie wydano 1,37 mld zł
Wartość polskiego rynku reklamy internetowej wyniosła w ubiegłym roku 1,373 mld zł brutto - wynika z badania IAB AdEx. Które formy reklamowe dominowały?
więcej
|
|
Facebook z 4 mln użytkowników, GG liderem aplikacji
Z Facebooka korzystało w styczniu ponad 4 mln polskich internautów – wynika z badania Megapanel PBI/Gemius. Natomiast w nowej kategorii obejmujące wszystkie aplikacje internetowe zdecydowanie najpopularniejszy jest komunikator Gadu-Gadu.
więcej
|
|
Polacy nie ufają reklamom w serwisach społecznościowych
Tylko 10 proc. polskich użytkowników serwisów społecznościowych ufa zamieszczanym w nim reklamom – wynika z badania IMAS OnLine na zlecenie Euro RSCG Sensors. Zdecydowanie bardziej wiarygodne są dla takich internautów opinie znajomych oraz informacje z wyszukiwarek i porównywarek cenowych.
więcej
|
|
Agnieszka Wasilewska i Jakub Urbaniak od maja na czele MRM Worldwide
Agnieszka Wasilewska i Jakub Urbaniak obejmą w maju stanowiska dyrektorów zarządzających agencji interaktywnej MRM Worldwide. Będą odpowiadać za różne obszary działalności firmy.
więcej
|
|
Zmiany w Megapanelu - cookies i odtwarzacze multimedialne
W Megapanelu od wyników za styczeń bieżącego roku są wprowadzane zmiany. Badanie zaczyna obejmować odtwarzacze multimedialne, a w jego rezultatach będą prezentowane dane dotyczące cookies.
więcej
|
|
72 proc. internautów korzysta z serwisów społecznościowych
72 proc. internautów jest członkiem co najmniej jednego portalu społecznościowego.
więcej
|
|
RMF Classic z odświeżonym serwisem internetowym
Ruszyła nowa wersja serwisu internetowego radia RMF Classic. W witrynie oprócz zmiany szaty graficznej wprowadzono boksy tematyczne i więcej materiałów multimedialnych.
więcej
|
|
Netia ma 600 000 klientów internetu szerokopasmowego
Liczba klientów internetu szerokopasmowego Netii przekroczyła 600 tys., poinformowała spółka na swoich blogu korporacyjnym.
więcej
|
|
Nowy serwis Herbapolu od OS3 multimedia
Ruszyła nowa korporacyjna strona internetowa Herbapolu. Witrynę przygotowała agencja interaktywna OS3 multimedia.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Polacy krytycznie oceniają rynek pracy
Pierwszy kwartał 2010 r. nie przyniósł dużych zmian w kwestii bezrobocia i oceny rynku pracy; zdecydowana większość respondentów twierdzi, że sytuacja na rynku pracy w Polsce jest zła, a jedynie pięciu na stu badanych ocenia ją w miarę dobrze - wynika z sondażu CBOS.
więcej
|
|
IBM: rośnie rola dyrektorów finansowych w firmach
Wzrasta rola dyrektorów finansowych w firmach. Wymaga się od nich nie tylko obsługi bieżących operacji finansowych, ale działań na rzecz redukcji kosztów oraz szybkiego podejmowania decyzji - wynika z zaprezentowanego w środę badania przeprowadzonego przez IBM. więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|