|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 23 Marzec 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Blondynka" hitem wiosny
Nowy serial „Blondynka”, emitowany w niedzielne wieczory w TVP 1, ogląda średnio 5,67 mln widzów. Produkcja wygrywa - w swoim paśmie - między innymi z „Tańcem z gwiazdami”.
więcej
|
|
Skoki narciarskie: 3,63 mln widzów i 20,3 mln zł z reklam
Zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich w sezonie 2009/2010 oglądało na antenie Jedynki więcej widzów niż w poprzednim sezonie, wzrosły też wpływy reklamowe.
więcej
|
|
Spada oglądalność serialu ,,Usta Usta"
Nowy serial „Usta Usta” ogląda w TVN średnio 2,7 mln widzów. Tymczasem w kwietniu stacja rozpocznie realizację trzeciej serii, która na antenę trafi najprawdopodobniej za rok.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Blondynka" hitem wiosny
Nowy serial „Blondynka”, emitowany w niedzielne wieczory w TVP 1, ogląda średnio 5,67 mln widzów. Produkcja wygrywa - w swoim paśmie - między innymi z „Tańcem z gwiazdami”.
więcej
|
|
Skoki narciarskie: 3,63 mln widzów i 20,3 mln zł z reklam
Zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich w sezonie 2009/2010 oglądało na antenie Jedynki więcej widzów niż w poprzednim sezonie, wzrosły też wpływy reklamowe.
więcej
|
|
Spada oglądalność serialu ,,Usta Usta"
Nowy serial „Usta Usta” ogląda w TVN średnio 2,7 mln widzów. Tymczasem w kwietniu stacja rozpocznie realizację trzeciej serii, która na antenę trafi najprawdopodobniej za rok.
więcej
|
|
,,Śpiewaj i walcz" przegrywa z filmami
Nowy program muzyczny TVP 1 „Śpiewaj i walcz” ogląda mniej widzów niż pozycje konkurencyjnych stacji, ale podwyższa on oglądalność kanału w porównaniu do ub.r.
więcej
|
|
,,Taniec z gwiazdami" nadal hitem; zyskał 400 tys. widzów
Jedenasta edycja „Tańca z gwiazdami” ma po trzech odcinkach wyższą widownię niż emitowana rok temu dziewiąta odsłona show i zdecydowanie wygrywa z konkurencją.
więcej
|
|
TVN zaczyna castingi do ,,Mam talent 3"
W kwietniu rozpoczną się przesłuchania do trzeciej edycji programu „Mam talent”. Ekipa programu odwiedzi osiem miast gdzie w ramach precastingów wybierze uczestników, którzy zaprezentują się przed jurorami.
więcej
|
|
TVS ma być rentowna w ciągu kwartału
Kanał TVS ma w ciągu trzech miesięcy osiągnąć rentowność. To efekt restrukturyzacji przeprowadzonej przez Andrzeja Andrzejewskiego, dyrektora naczelnego stacji, który po trzech miesiącach kończy pracę na tym stanowisku.
więcej
|
|
TVN chce 200 tys. zł od "Naszego Dziennika"
Przeprosin i wpłaty 200 tys. zł na cel społeczny żąda TVN od "Naszego Dziennika" za określenie stacji jako "paszkwilanckiej" i "wrogiej polskiemu patriotyzmowi". Pozwani wnoszą o oddalenie pozwu, powołując się na prawo do takich ocen w ramach wolności słowa.
więcej
|
|
Dodatkowy transfer w nocy w internecie Cyfrowego Polsatu
Cyfrowy Polsat wprowadził zmiany w ofercie szerokopasmowego dostępu do internetu: większe pakiety danych, taryfę nocną, niższe stawki za przesyłanie danych w ciągu dnia po wykorzystaniu pakietów oraz nowy modem.
więcej
|
|
Bardzo słaby wynik Polsatu, TV Puls goni TVN7
Bez zmian na rynku telewizyjnym. Na czele w dalszym ciągu TVP 1, przed TVN – w dół Polsat, TVN 24 i TV4. Więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia. więcej
|
|
Ostatni sezon ,,Detektywa Monka" od 10 kwietnia w Canal+
10 kwietnia Canal+ rozpocznie emisję ósmego, ostatniego sezonu serialu „Detektyw Monk”. Produkcja jest obecna w stacji od 2003 roku.
więcej
|
|
,,Kasia i Tomek" oraz ,,Dharma i Greg" w Comedy Central
Comedy Central wprowadza do ramówki nowości. Stacja pokaże seriale komediowe „Kasi i Tomek” oraz „Dharma i Greg” . Na antenie pojawią się kolejne sezony „Everybody Hates Chris ” oraz „South Park”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Eska Rock zyskuje w Olsztynie i Rzeszowie
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres grudzień 2009 – luty 2010 - przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Olsztynie i Rzeszowie.
więcej
|
|
,,Melchiory 2009" - nagrody rozdane
Polskie Radio przyznało „Melchiory 2009”. W sobotę, 20 marca br. podczas szóstej Gali Polskich Reportażystów na Zamku w Lublinie, najważniejszą nagrodę – tytuł Radiowego Reportażysty Roku – otrzymała Patrycja Gruszyńska-Ruman ze Studia Reportażu i Dokumentu Polskiego Radia. więcej
|
|
Reklama |
|
|
Tomasz Karolak reklamuje sezon w OBI (wideo)
W telewizji, radiu i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa sklepów OBI. Do spotów wykorzystywanych w tej akcji głosu użyczył Tomasz Karolak. więcej
|
|
Pracownicy Banku Millennium reklamują ofertę banku dla przedsiębiorstw
W radiu, prasie i internecie rusza kampania reklamowa oferty Banku Millennium dla przedsiębiorstw. W akcji wykorzystany jest wizerunek pracowników tego banku.
więcej
|
|
Lubella: Pewność efektu od 125 lat (wideo)
W telewizji rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa Lubelli. Akcję pod hasłem „Pewność efektu od 125 lat” przygotowały agencja reklamowa Euro RSCG i dom mediowy ZenithOptimedia.
więcej
|
|
,,Wiem co piję" w kampanii soków Tymbark (wideo)
W telewizji ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa soków Tymbark. Akcja – przygotowana przez agencję reklamową Saatchi & Saatchi i dom mediowy ZenithOptimedia – przebiega pod hasłem „Wiem co piję”.
więcej
|
|
Przepisowa kampania bulionu na żeberkach Winiary (wideo)
W telewizji trwa kampania reklamowa bulionu na żeberkach Winiary. Akcję przygotowały agencja reklamowa Legend Group, studio filmowe Red Carpet i dom mediowy Mediaedge:cia.
więcej
|
|
Nestea Green Tea: Orzeźwia na truskawkowo (wideo)
Pod hasłem „Orzeźwia na truskawkowo” rusza kampania reklamująca nowy wariant smakowy herbat mrożonych Nestea. Akcję przygotowała Coca-Cola Poland we współpracy z agencjami McCann Ericsson, Euro RSCG 4D i K2 Internet oraz domem mediowym Starcom.
więcej
|
|
David Beckham, Snoop Dogg i Noel Gallagher w reklamie adidas Originals (wideo)
Adidas zaprezentował nową telewizyjną reklamę swojej marki Originals.
więcej
|
|
,,Zgarnij Samsung Corby" w promocji Kubusia (wideo)
Pod hasłem „Zgarnij Samsung Corby” wystartowała promocja soków Kubuś. Akcję wspiera kampania reklamowa w telewizji i internecie.
więcej
|
|
Wiosenna kampania wody Primavera z zespołem Skaldowie (wideo)
W telewizji rozpoczęła się wiosenna kampania reklamowa wody Primavera. W akcji wykorzystywana jest znana piosenka Skaldów.
więcej
|
|
Kobiece życie w biegu w nowym spocie Actimela (wideo)
W telewizji rusza nowa odsłona kampanii reklamowej Actimela. Wykorzystywany w niej przekaz – pokazujący kobiece życie w biegu – przygotowała agencja Young & Rubicam Brands.
więcej
|
|
Kubki XXL w promocji Nescafé
W ramach promocji kawy Nescafé dołączane są do nich czerwone kubki w rozmiarze XXL. Ich wielkoformatowe repliki reklamują akcję przed hipermarketami.
więcej
|
|
Marcin Talarek: z Change Integrated do Scholz & Friends Warszawa
Marcin Talarek objął stanowisko digital creative w agencji reklamowej Scholz & Friends Warszawa. Ostatnio pracował w Change Integrated.
więcej
|
|
,,Smak płynie z mleka" w kampanii wprowadzającej Müller Gracja (wideo)
W telewizji rusza kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek jogurt Müller Gracja. Akcję – prowadzoną pod hasłem „Smak płynie z mleka” – przygotowały agencja reklamowa TBWA i dom mediowy Mediaedge:cia. więcej
|
|
,,Idziesz własną drogą?" Grolsch w kopertach Emma Pak
Pod hasłem „Idziesz własną drogą?” jest prowadzona niestandardowa kampania reklamowa piwa Grolsch. Akcja obejmuje plakaty w kopertach wydawnictwa Emma Pak. więcej
|
|
Prasa |
|
|
Ogłoszono Nagrodę PAP im. Ryszarda Kapuścińskiego
Polska Agencja Prasowa ustanowiła Nagrodę PAP im. Ryszarda Kapuścińskiego dla najbardziej rzetelnych, obiektywnych i poprawnych warsztatowo informacji - zarówno tekstów, jak i relacji radiowych oraz telewizyjnych.
więcej
|
|
Agora będzie koproducentem gry 'Wiedźmin 2'
Agora będzie współprodukować, razem z CD Projekt Red, grę komputerową "Wiedźmin 2", poinformowali przedstawiciele CD Projekt w poniedziałek. Wcześniej giełdowy Optimus, pośrednio właściciel CD Projekt, informował że zagwarantował umowy (licencyjną i dystrybucyjną) z Agorą.
więcej
|
|
TVN chce 200 tys. zł od "Naszego Dziennika"
Przeprosin i wpłaty 200 tys. zł na cel społeczny żąda TVN od "Naszego Dziennika" za określenie stacji jako "paszkwilanckiej" i "wrogiej polskiemu patriotyzmowi". Pozwani wnoszą o oddalenie pozwu, powołując się na prawo do takich ocen w ramach wolności słowa.
więcej
|
|
Kwartalnik ,,Style i Charaktery" zmienił charakter
Wydawnictwo Charaktery wprowadziło duże zmiany w kwartalniku „Style i Charaktery”. Tytuł od najnowszego numeru, który ukazał się we wtorek, zmienił formułę, szatę graficzną, cenę, objętość i nakład.
więcej
|
|
FT.com bez darmowych artykułów dla niezarejestrowanych użytkowników
Niezarejestrowani użytkownicy nie będą już mogli za darmo czytać artykułów w serwisie internetowym 'Financial Times'.
więcej
|
|
Agora i CD Projekt mają umowy dotyczące gry 'Wiedźmin 2'
Spółki CD Projekt oraz CD Projekt RED i Agora zawarły umowy licencyjną i dystrybutorską dotyczącą gry "Wiedźmin 2", wynika z komunikatu spółki Optimus, która poręczyła weksle na kwotę do 6,33 mln zł wydane przez CD Projekt Agorze.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Spektakle Teatru Buffo na żywo w internecie za opłatą
Teatr Buffo będzie udostępniał odpłatnie bezpośrednie transmisje ze swoich wybranych spektakli w internecie. Przedstawienie będzie można oglądać w serwisie StrefaM.tv.
więcej
|
|
FT.com bez darmowych artykułów dla niezarejestrowanych użytkowników
Niezarejestrowani użytkownicy nie będą już mogli za darmo czytać artykułów w serwisie internetowym 'Financial Times'.
więcej
|
|
Internet Explorer traci rynek
Po wprowadzeniu kilkanaście dni temu możliwości wyboru przeglądarki internetowej w systemie Windows przez Microsoft, Internet Explorer traci udział w rynku w największych europejskich krajach.
więcej
|
|
Travelplanet.pl liczy na wzrost przychodów i zysk w 2010 r.
Travelplanet.pl liczy, że w 2010 r. zanotuje znaczący wzrost przychodów i zysk netto w 2010 r., wynika z wypowiedzi prezesa Marcina Przybylskiego.
więcej
|
|
Google idzie na wojnę z Chinami - wyszukiwarka do Hongkongu
Firma Google poinformowała w poniedziałek, że w wyniku fiaska rozmów z władzami Chin na temat działalności nieocenzurowanej wersji jej wyszukiwarki, osoby odwiedzające chińską stronę Google będą przekierowywane na wersję dla Hongkongu.
więcej
|
|
Do 90 proc. członków PO głosuje przez internet
Nawet do 90 proc. członków Platformy głosuje w prawyborach przez internet - szacuje rzecznik klubu parlamentarnego PO Andrzej Halicki. Prawybory w PO na finiszu. Głosowanie internetowe potrwa do 25 marca. Do komisji prawyborczej ciągle spływają głosy oddane pocztą. więcej
|
|
Merlin.pl: 470 mln zł obrotu przez 11 lat i urodzinowa promocja
W sklepie internetowym Merlin.pl w ciągu 11 lat jego istnienia kupiono rzeczy o łącznej wartości prawie 470 mln zł. Obecnie w serwisie startuje urodzinowa promocja.
więcej
|
|
Wirtualna Polska dodaje nowe MMO do Centrali Gier
Wirtualna Polska udostępniła nowe aplikacje MMO w swoim serwisie CentralaGier.pl. Przeważają wśród nich strategiczne gry fantasy.
więcej
|
|
Chiny będą miały więcej użytkowników mobilnego internetu niż USA mieszkańców
Jeszcze w tym roku liczba użytkowników mobilnego internetu w Chinach będzie wyższa niż liczba mieszkańców Stanów Zjednoczonych.
więcej
|
|
Brytyjczycy wydali w lutym 4,1 mld funtów na zakupy online
Mieszkańcy Wielkiej Brytanii wydali w lutym na zakupy przez internet 4,1 miliarda funtów.
więcej
|
|
Internetowy konkurs zdjęciowy promuje soki Leon
Ruszyła promocja soków Leon, w której należy uzupełniać internetowy album zdjęciowy dzięki kodom z ich opakowań. Akcję prowadzi firma Hortex we współpracy z agencją byss.pl.
więcej
|
|
Travelplanet.pl rozmawia z Invia.cz i innymi podmiotami
Travelplanet.pl rozmawia o połączeniu nie tylko z Invia.cz, ale także prowadzi rozmowy nt. przejęć innych podmiotów, wynika z wypowiedzi prezesa Marcina Przybylskiego dla ISB. Prezes nie spodziewa się jednak szybkiej finalizacji tych rozmów.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|