|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 18 Marzec 2010 |
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Klub Szalonych Dziewic" nie jest hitem TVN
Nowy serial TVN - „Klub szalonych dziewic” - ogląda średnio 2,45 mln osób. Widownia produkcji spada jednak z odcinka na odcinek. więcej
|
|
Polsat i JimJam mogą razem utworzyć kanał dziecięcy
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta zgodził się na powstanie spółki joint venture, którą powołają Telewizja Polsat i JimJam CEE. Zajmie się ona produkcją i nadawaniem kanału dziecięcego Polsat JimJam.
więcej
|
|
,,Kuba Wojewódzki" zyskuje widzów
Ósmy sezon programu „Kuba Wojewódzki” cieszy się większą widownią niż nadawana rok wcześniej szósta odsłona talk-show, a TVN w czasie emisji programu jest liderem rynku.
więcej
|
|
Egzekucja abonamentu przez urzędy skarbowe
W ocenie Ministerstwa Finansów wątpliwość budzi kwestia egzekucji zaległych opłat abonamentowych przez urzędy skarbowe, ponieważ aktualne przepisy odnoszące się do tych urzędów nie zawierają odpowiednich uregulowań.
więcej
|
|
Logo CNN może pojawić się na walizkach i przewodnikach
Telewizja informacyjna CNN rusza z programem sprzedaży licencji na wykorzystanie brandu stacji przez podmioty zewnętrzne w swoich produktach.
więcej
|
|
Dolnośląskie organizacje dziennikarskie walczą o TVP Wrocław
Dziennikarze z Dolnego Śląska zarzucają centrali TVP m.in. nieumiejętne finansowanie ośrodków regionalnych.
więcej
|
|
TVN nie komentuje zarzutów wobec Tomasza Sekielskiego
Stacja TVN nie komentuje na razie listu rzecznika rządu Pawła Grasia, dotyczącego nieścisłości, jakie miały pojawić się w filmie dokumentalnym „Władcy marionetek” Tomasza Sekielskiego.
więcej
|
|
UPC Polska inwestuje miliony w rozwój sieci
Spółka PBT Hawe zawarła umowę dzierżawy infrastruktury światłowodowej ze spółką UPC Polska,. Umowa dotyczy ok. 800 km sieci światłowodowych, których okres dzierżawy ustalono na 20 lat. Wartość kontraktu to 23,5 mln zł z czego 13 mln zł przypada na 10 pierwszych lat. więcej
|
|
Info-TV-FM rozpoczyna współpracę z Erą
Spółka Info-TV-FM zawarła z Polską Telefonią Cyfrową (PTC - operator komórkowej sieci Era) umowę ramową określającą warunki wynajmowania przez PTC powierzchni teletechnicznej na wieżach, masztach i w obiektach PTC na potrzeby instalacji sprzętu teletechnicznego, poinformował fundusz Magna Polonia, który jest głównym akcjonariuszem Info-TV-FM. więcej
|
|
Reklama |
|
|
Harnaś w nowej reklamie ,,po robocie się należy" (wideo)
W telewizji rozpoczyna się nowa wizerunkowa kampania reklamowa piwa Harnaś. Akcję przygotowały agencje agencja Red8, studia Propeller Film i Alien FX oraz dom mediowy Media Direction OMD.
więcej
|
|
Małgorzata Cetera-Bulka na czele Demo Effective Launching
Małgorzata Cetera-Bulka objęła stanowisko dyrektora zarządzającego Demo Effective Launching. Zastąpiła na nim Marcina Macierewicza, który pozostał w kontrolującej agencję spółce „Sadowski”.
więcej
|
|
Wunderman przejmuje obsługę kreatywną marki Jupik
Agencja Wunderman wygrała przetarg na obsługę kreatywną napoju Jupik. Natomiast agencja PND Futura będzie nadal odpowiedzialna za projekty promocyjne opakowań tej marki.
więcej
|
|
,,Najpewniej z" w kampanii nowych Always Ultra
W prasie rozpoczęła się kampania reklamowa nowych podpasek Always Ultra. Akcję – prowadzoną pod hasłem „Najpewniej z nową Always Ultra” – przygotowały agencja reklamowa Just i dom mediowy Media Com.
więcej
|
|
,,Złota Kolekcja" kobiecych książek w kampanii Jacobs Cronat Gold
Pod hasłem „Złota Kolekcja” rozpoczyna się nawiązująca do kobiecych książek kampania kawy Jacobs Cronat Gold. Akcji z udziałem aktorki Darii Widawskiej towarzyszą działania reklamowe w prasie.
więcej
|
|
Sony: nowa kampania promująca cyfrowe aparaty (wideo)
Sony uruchamia międzynarodową kampanię reklamową promującą funkcje oferowane przez jej najnowsze cyfrowe aparaty fotograficzne.
więcej
|
|
Stolbud Włoszczowa: Otwórz się na przyjazne ceny
W prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa stolarki drewnianej Stolbud Włoszczowa. Akcja przebiega pod hasłem „Otwórz się na przyjazne ceny”.
więcej
|
|
,,Docieraj precyzyjnie" w kampanii BB Elements
W internecie rozpoczyna się kampania reklamowa firmy adserwerowej BB Elements. Akcja – skierowana do branży mediowej – przebiega pod hasłem „Docieraj precyzyjnie”.
więcej
|
|
Rośnie popularność mobilnego marketingu
Mobilny marketing stale zyskuje na znaczeniu - wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Unica.
więcej
|
|
Cezary Jaszkowski interactive media managerem w Media Contacts
Cezary Jaszkowski dołączył do domu mediowego Media Contacts, obejmując stanowisko interactive media managera. Ostatnio pełnił taką samą funkcję w Media Direction OMD.
więcej
|
|
Krzysztof Przybysławski w Bluerank
Do zespołu agencji Bluerank dołączył Krzysztof Przybysławski, który objął stanowisko account managera.
więcej
|
|
Nowa osoba w Ginza Media Group
Magdalena Pasternak dołączyła do działu handlowego firmy Ginza Media Group (wydawca magazynu „Existence”), gdzie objęła stanowisko sales managera. Odpowiadać będzie za współpracę reklamową i PR-ową z zewnętrznymi partnerami wydawnictwa.
więcej
|
|
Tomasz Barudin prezesem PIAP
Walne zebranie członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych wybrało kilka dni temu nowy zarząd.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
W dwóch województwach nowi liderzy czytelnictwa
Tylko w województwie łódzkim i dolnośląskim zmieniły się – w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej - najchętniej czytane dzienniki. Które tytuły są liderami w poszczególnych województwach? więcej
|
|
Nowi dziennikarze dołączają do ,,Wprost"
Marcin Dzierżanowski został zastępcą kierownika działu Społeczeństwo w tygodniku „Wprost” (AWR „Wprost”), a współpracowniczkami tego działu zostały dziennikarki śledcze Ewa Ornacka i Helena Kowalik.
więcej
|
|
Urodzinowe ,,Glamour" lekko zmienione i w niższej cenie (wideo)
Od dziś w sprzedaży jest kwietniowe wydanie miesięcznika „Glamour” (G+J Polska), w którym wprowadzono delikatne zmiany dotyczące layoutu i strony merytorycznej pisma.
więcej
|
|
Kwietniowy numer ,,Podróży" bardziej praktyczny i z promocją
Od kwietniowego numeru miesięcznika „Podróże” (Murator SA), jego wydawca wprowadził zmiany w piśmie, a wydanie wsparł kampanią promocyjną.
więcej
|
|
Egmont wydaje magazyn z komiksami
Wydawnictwo Egmont Polska wprowadziło dziś na rynek miesięcznik „Fantasy Komiks”, który publikować będzie komiksy z gatunku fantasy.
więcej
|
|
Zwolnienie Świderka z DGP: Nadzwyczajna uprzejmość wobec reklamodawcy?
Zarząd Oddziału Warszawskiego SDP uważa, że za sprawą zwolnienia Tomasza Świderka z Dziennika Gazety Prawnej może stać nadzwyczajna uprzejmość redakcji wobec reklamodawcy.
więcej
|
|
Ruch planuje zwolnić 799 osób do końca sierpnia 2010 r.
Dystrybutor prasy, spółka Ruch zamierza zwolnić 799 osób do końca sierpnia tego roku w ramach "Programu restrukturyzacji zatrudnienia w RUCH SA". W ocenie zarządu spółki powinno to przynieść oszczędności w kosztach wynagrodzeń ok. 2,8 mln zł miesięcznie, podał Ruch w komunikacie,
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
PO popiera 59 proc. Polaków
Gdyby wybory parlamentarne odbywały się na początku marca, na kandydatów PO głosowałoby 59 proc. zdeklarowanych uczestników głosowania; na kandydatów PiS - 24 proc. - wynika z sondażu TNS OBOP.
więcej
|
|
Ilu zwolenników ma rząd Donalda Tuska?
W marcu do zwolenników rządu zaliczyło się 36 proc. Polaków, 26 proc. to przeciwnicy gabinetu. Z pracy premiera Donalda Tuska zadowolonych jest 44 proc. badanych, szefa rządu krytykuje 39 proc. - wynika z sondażu CBOS.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2000-2010 by WirtualneMedia.pl
|
|
|